Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарды көбейту
Бекітемін_________
мектеп директорының оқу ісі жөніндегі
орынбасары________М.Оспанова
Реті:108 сабақ
Сыныбы: 6 "А"
Күні: 22.01.2016ж.
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға рационал сандарды көбейтудің ережесін пайдаланып
көбейтіндіні табуға есептер шығарту, білімдерін жүйелеу,
қорытындылау.
Дамытушылық: таңбалары бірдей және әр түрлі сандарды көбейту дағдысын
қалыптастыру, ауызша есептеу қабілетін дамыту, логикалық ойлау белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды тиянақтылыққа ұқыптылыққа және жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, нақты шешім қабылдай білуге өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қорытындылау
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың технологиясы: деңгейлеп оқыту,дамыта оқыту,
проблемалық оқыту, СТО, АКТ.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі-көрнекілікті,репродуктивті, ішінара іздену,
сұрақ-жауап, тест әдісі.
Сабақтың көрнекілігі мен техникалық құрал-жабдықтар: мультимедиялық проектор, компьютер, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, үлестірме материалдар,кестелер,бағалау парағы, бетперделер, түрлі-түсті стикерлер.
Пәнаралық байланыс :биология, тарих, ән, әдебиет.
Сабақтың барысы:
I . "Жүректен жүрекке" (ұйымдастыру кезеңі)
а) оқушылармен амандасу, түгендеу;
ә) оқушыларды топқа бөлу, назарын аудару;
б) сабақты оқушылар тілегімен ашу.
1-окушы
Мешін жылы жақсылығын әкелсін,
Берекемен молшылығын арқалап,
2-оқушы
Үлкендердің ақ тілегін ақтайық,
Койылады баршамызға сол талап.
3 - оқушы
Жақсы оқып биіктерге самғайық,
Сайыстарда бас жүлдені алайық.
II."Үй қоржынынын ашайық"
а) Фронталды сұрақтар:
1) Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту ережесі.
2) Таңбалары бірдей сандарды көбейту ережесі.
3) Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңы.
4) Санның коэффициенті деген не?
б) Үй тапсырмасын ауызша тексеру.
№595
Тиімді тәсілмен есепте:
2) 56·(-8)·35=56·35·(-8)=12·(-8)=-4
Жауабы: -4
4) 112·(-5)·-23=32·(-5)·-23=32·-23·(-5)=-1·(-5)=5
Жауабы: 5
6) -137·(-9)·(-710)=(-137·(-710))·(-9)=-107·-710·(-9)=1·(-9)=-9
Жауабы: -9
№ 600
Көбейтудің терімділік заңын қолданып есепте:
1) (-7)·(-0,5)·(-3)·(-2)=((-0,5)·(-2))·((-7)·(-3))=1·21=21
Жауабы: 21
3) 0,2·(-25)·(-5)·4=((-25)·4)·(0,2·(-5))=-100·(-1)=100
Жауабы:100
ІІІ. "Үй қоржынын түйінде"
Ережені жалғастыр:
1) Таңбалары әртүрлі сандарды көбейткенде...
Жауабы: теріс сан болады
2) Көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен...
Жауабы: көбейтінді өзгермейді.
3) Санды 1-ге көбейткенде...
Жауабы: сол санның өзі шығады.
4)Санды нөлге көбейткенде...
Жауабы: нөл шығады.
5) Теріс санның тақ дәрежесі...
Жауабы: теріс сан шығады.
ІV.Бәйге қоржыны
1) Кіріспе: а)Кестелерді үлестірме материалдар тарату.
ә) Сабақтың мақсатын айту, жоспарымен таныстыру.
б) Топ жетекшілерінің үй тапсырмасы бойынша қысқаша
таныстыруы.
"Орангутанг"-"Шимпанзе"-"Горилла"-
2) Негізгі бөлім:
а) "Жұмбақ" сайысы (әр топ жеке-жеке жауап береді, жауап берген топ мүшелеріне стикер беріледі, әр этап сайын берілген ұпайлары жауап парағына қойылып отырады)
# Нәрселерді санағанда қолданатын сан емес,
Жай сан емес, бүтін де емес, нөл емес.
Сәл ойланып жауап берші кәнекей,
Бұл сандарды білме генін жақсы емес.
Жауабы:рационал сан
1 санына "қостым" "алдым"2-ні,
-3-ке көбейттім де, тағы азайттым 7-ні.
Бұл қандай сан ...?
Көбейтіп көр, тағы да оған 7-ні.
Жауабы: 1) (1+2-2)·(-3)-(7)=-10; 2) -10·7=-70
Теріс сан мен оң сан,
Қақ ортада қандай сан?
Жауабы:нөл
Тең бөлікке бөлінген,
Бағыты бар бұл түзу
"Оң" және "нөл" теріс сан
Орналасқан қай түзу
Жауабы: координаталарық түзу
ә) Жүйріктер сайысы (кітаппен жұмыс, әр топ өз бетінше жұмыс жасап, деңгейлік тапсырма орындайды, топ жетекшісі әр есепке тобынан бір оқушы шығарады, қате шығарған оқушы отырғызылып, ұпайы кемітіледі, жауап парақшасына А тобына- 1ұпай, В тобына- 2ұпай, С тобына- 3 ұпай қойылады.
А тобының стикері жапырақша, В тобының стикері алма, С тобының стикері төртбұрыш).
№596 (А тобы)
Көбейтуді орында:
Iтоп IIтоп III топ
1) -4а·5=-20а 3)(-5с)·2=-10с 5) (-5)·9у=-45у
2)8в·(-3)=-24в 4)4х·(-3)=-12х 6)(-7m)·(-8)=56m
№599 (В тобы)
Тиімді тәсілмен есептеңдер:
Iтоп 1) -0,2·(-5)·13=((-0,2)(-5))·13=13
IIтоп 2) -0,25·(-0,3)·(-4)= ((- 0,25) · (- 4)) · (- 0,3) = - 0,3
III топ 5) -815·-12·-34=-815·-34·-12=23·-12=- 13
Жауабы: 1) 13; 3) -0,3; 3)- 13
№ 604 (С -тобы)
Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:
1)((-3с)·2,5)·(-4d) , мұндағы cd=7
((-3c)·2,5)·(-4d)=(2,5·(-4d))·(-3с)=(-10d)·(-3с)=30·7=210
Жауабы: 210
2)1,5c·((-8d))·7)=(1,5c·(-8d))·7=(-12cd)·7=(-84)·7·7=-588
Жауабы:- 588
3) (с·(-5))·0,4d=-5c·0,4d=-2cd=-2·7=-14
Жауабы: -14
б) Ұшқыр ойшылдар сайысы (логикалық тапсырма, әр дұрыс жауап 5 ұпай, топ жетекшілер сайысы, тапсырманы толық түсіндіргені ескеріледі,жуабына қарай стикер беріледі)
Қоңыр калтада 7 жасыл, 4 сары, 2 қызыл шар бар. Калтадағы осы шарлардан ең болмағанда :
1 топ 2 топ 3 топ
1) 3 жасыл шар 2 сары шар 1 қызыл шар алу керек?
Жауабы: 9 Жауабы: 11 Жауабы: 12
в)Сергіту сәті: мешіндер биі ( экранда бейне таспада көрсетілген мешіндер қозғалысын жасау)
г) <<Біліміңді шыңда>> тест тапсырмалары (тест тапсырмасына 90 секунд беріледі, экранда уақыт көрсетіліп тұрады, жұмысты орындап болған соң жауап парағында көрсетілген бағалау шкаласы бойынша өз-өзін бағалайды)
1) Таңбалары әртүрлі сандарды көбейткенде қандай сан шығады?
А)нөл; В)теріс; С)оң; Д)бір.
2) -2а·(-17в) көбейтіндісінің коэффициенті неге тең?
А)-24; В) - 34; С)34; Д)- 3,4.
3) Көбейткіштердің орнын ауыстырғанымен көбейтіндінің мәні...
А)ауысады; В)өзгереді; С)ықшамдалады; Д)өзгермейді.
4) Мәнін табыңдар:-34·227
А) -118; В)-1 9; С)218; Д)127.
5) Екі теріссанның көбейтіндісі...
А)теріс; В)оң; С)нөл; Д)шексіз.
6) Көбейтінді нөлге бөлу үшін көбейткіштердің бірі ... болу керек.
А)теріс; В)оң; С)нөл; Д)натурал.
7) Екі теріс санды көбейтуді түсіндірген швейцариялық атақты математик.
А)Гаусс; В)Евклид; С)Эйлер; Д)Кантор.
V.Мәре сызығы( сайысты қорытындалау, оқушылардың бағалау парағындағы формативті бағаны ескере отырып, жиынтық баға қойылады, жеңімпаз топты анықтаймыз)
а) Сайыс қорытындысын айту;
ә) Сабақты ауызша қорытындылау, келесі сабақпен байланыстыру.
VІ.Қазынаңды толтыр.
№596( 7,8,9), №599 (2,4), №604 (4)
VIІ . Бәйге жемісі
а) оқушыларды марапаттау
ә) формативті бағалау парағын ескере отырып, жиынтық баға қою
<<ҚАРМАҚШЫ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ
<<№ 275 ОРТА МЕКТЕБІ>>КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ
Ашық сабақ
<<Рационал сандарды көбейту>>
Утебаева Айгул Кемалашовна
Математика пәні мұғалімі
Байқоңыр қаласы
2015 - 2016 оқу жылы
Сабақта қолданылған слайдтар
Сабақ барысынан көрініс
мектеп директорының оқу ісі жөніндегі
орынбасары________М.Оспанова
Реті:108 сабақ
Сыныбы: 6 "А"
Күні: 22.01.2016ж.
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға рационал сандарды көбейтудің ережесін пайдаланып
көбейтіндіні табуға есептер шығарту, білімдерін жүйелеу,
қорытындылау.
Дамытушылық: таңбалары бірдей және әр түрлі сандарды көбейту дағдысын
қалыптастыру, ауызша есептеу қабілетін дамыту, логикалық ойлау белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды тиянақтылыққа ұқыптылыққа және жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, нақты шешім қабылдай білуге өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қорытындылау
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың технологиясы: деңгейлеп оқыту,дамыта оқыту,
проблемалық оқыту, СТО, АКТ.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі-көрнекілікті,репродуктивті, ішінара іздену,
сұрақ-жауап, тест әдісі.
Сабақтың көрнекілігі мен техникалық құрал-жабдықтар: мультимедиялық проектор, компьютер, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, үлестірме материалдар,кестелер,бағалау парағы, бетперделер, түрлі-түсті стикерлер.
Пәнаралық байланыс :биология, тарих, ән, әдебиет.
Сабақтың барысы:
I . "Жүректен жүрекке" (ұйымдастыру кезеңі)
а) оқушылармен амандасу, түгендеу;
ә) оқушыларды топқа бөлу, назарын аудару;
б) сабақты оқушылар тілегімен ашу.
1-окушы
Мешін жылы жақсылығын әкелсін,
Берекемен молшылығын арқалап,
2-оқушы
Үлкендердің ақ тілегін ақтайық,
Койылады баршамызға сол талап.
3 - оқушы
Жақсы оқып биіктерге самғайық,
Сайыстарда бас жүлдені алайық.
II."Үй қоржынынын ашайық"
а) Фронталды сұрақтар:
1) Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту ережесі.
2) Таңбалары бірдей сандарды көбейту ережесі.
3) Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңы.
4) Санның коэффициенті деген не?
б) Үй тапсырмасын ауызша тексеру.
№595
Тиімді тәсілмен есепте:
2) 56·(-8)·35=56·35·(-8)=12·(-8)=-4
Жауабы: -4
4) 112·(-5)·-23=32·(-5)·-23=32·-23·(-5)=-1·(-5)=5
Жауабы: 5
6) -137·(-9)·(-710)=(-137·(-710))·(-9)=-107·-710·(-9)=1·(-9)=-9
Жауабы: -9
№ 600
Көбейтудің терімділік заңын қолданып есепте:
1) (-7)·(-0,5)·(-3)·(-2)=((-0,5)·(-2))·((-7)·(-3))=1·21=21
Жауабы: 21
3) 0,2·(-25)·(-5)·4=((-25)·4)·(0,2·(-5))=-100·(-1)=100
Жауабы:100
ІІІ. "Үй қоржынын түйінде"
Ережені жалғастыр:
1) Таңбалары әртүрлі сандарды көбейткенде...
Жауабы: теріс сан болады
2) Көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен...
Жауабы: көбейтінді өзгермейді.
3) Санды 1-ге көбейткенде...
Жауабы: сол санның өзі шығады.
4)Санды нөлге көбейткенде...
Жауабы: нөл шығады.
5) Теріс санның тақ дәрежесі...
Жауабы: теріс сан шығады.
ІV.Бәйге қоржыны
1) Кіріспе: а)Кестелерді үлестірме материалдар тарату.
ә) Сабақтың мақсатын айту, жоспарымен таныстыру.
б) Топ жетекшілерінің үй тапсырмасы бойынша қысқаша
таныстыруы.
"Орангутанг"-"Шимпанзе"-"Горилла"-
2) Негізгі бөлім:
а) "Жұмбақ" сайысы (әр топ жеке-жеке жауап береді, жауап берген топ мүшелеріне стикер беріледі, әр этап сайын берілген ұпайлары жауап парағына қойылып отырады)
# Нәрселерді санағанда қолданатын сан емес,
Жай сан емес, бүтін де емес, нөл емес.
Сәл ойланып жауап берші кәнекей,
Бұл сандарды білме генін жақсы емес.
Жауабы:рационал сан
1 санына "қостым" "алдым"2-ні,
-3-ке көбейттім де, тағы азайттым 7-ні.
Бұл қандай сан ...?
Көбейтіп көр, тағы да оған 7-ні.
Жауабы: 1) (1+2-2)·(-3)-(7)=-10; 2) -10·7=-70
Теріс сан мен оң сан,
Қақ ортада қандай сан?
Жауабы:нөл
Тең бөлікке бөлінген,
Бағыты бар бұл түзу
"Оң" және "нөл" теріс сан
Орналасқан қай түзу
Жауабы: координаталарық түзу
ә) Жүйріктер сайысы (кітаппен жұмыс, әр топ өз бетінше жұмыс жасап, деңгейлік тапсырма орындайды, топ жетекшісі әр есепке тобынан бір оқушы шығарады, қате шығарған оқушы отырғызылып, ұпайы кемітіледі, жауап парақшасына А тобына- 1ұпай, В тобына- 2ұпай, С тобына- 3 ұпай қойылады.
А тобының стикері жапырақша, В тобының стикері алма, С тобының стикері төртбұрыш).
№596 (А тобы)
Көбейтуді орында:
Iтоп IIтоп III топ
1) -4а·5=-20а 3)(-5с)·2=-10с 5) (-5)·9у=-45у
2)8в·(-3)=-24в 4)4х·(-3)=-12х 6)(-7m)·(-8)=56m
№599 (В тобы)
Тиімді тәсілмен есептеңдер:
Iтоп 1) -0,2·(-5)·13=((-0,2)(-5))·13=13
IIтоп 2) -0,25·(-0,3)·(-4)= ((- 0,25) · (- 4)) · (- 0,3) = - 0,3
III топ 5) -815·-12·-34=-815·-34·-12=23·-12=- 13
Жауабы: 1) 13; 3) -0,3; 3)- 13
№ 604 (С -тобы)
Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:
1)((-3с)·2,5)·(-4d) , мұндағы cd=7
((-3c)·2,5)·(-4d)=(2,5·(-4d))·(-3с)=(-10d)·(-3с)=30·7=210
Жауабы: 210
2)1,5c·((-8d))·7)=(1,5c·(-8d))·7=(-12cd)·7=(-84)·7·7=-588
Жауабы:- 588
3) (с·(-5))·0,4d=-5c·0,4d=-2cd=-2·7=-14
Жауабы: -14
б) Ұшқыр ойшылдар сайысы (логикалық тапсырма, әр дұрыс жауап 5 ұпай, топ жетекшілер сайысы, тапсырманы толық түсіндіргені ескеріледі,жуабына қарай стикер беріледі)
Қоңыр калтада 7 жасыл, 4 сары, 2 қызыл шар бар. Калтадағы осы шарлардан ең болмағанда :
1 топ 2 топ 3 топ
1) 3 жасыл шар 2 сары шар 1 қызыл шар алу керек?
Жауабы: 9 Жауабы: 11 Жауабы: 12
в)Сергіту сәті: мешіндер биі ( экранда бейне таспада көрсетілген мешіндер қозғалысын жасау)
г) <<Біліміңді шыңда>> тест тапсырмалары (тест тапсырмасына 90 секунд беріледі, экранда уақыт көрсетіліп тұрады, жұмысты орындап болған соң жауап парағында көрсетілген бағалау шкаласы бойынша өз-өзін бағалайды)
1) Таңбалары әртүрлі сандарды көбейткенде қандай сан шығады?
А)нөл; В)теріс; С)оң; Д)бір.
2) -2а·(-17в) көбейтіндісінің коэффициенті неге тең?
А)-24; В) - 34; С)34; Д)- 3,4.
3) Көбейткіштердің орнын ауыстырғанымен көбейтіндінің мәні...
А)ауысады; В)өзгереді; С)ықшамдалады; Д)өзгермейді.
4) Мәнін табыңдар:-34·227
А) -118; В)-1 9; С)218; Д)127.
5) Екі теріссанның көбейтіндісі...
А)теріс; В)оң; С)нөл; Д)шексіз.
6) Көбейтінді нөлге бөлу үшін көбейткіштердің бірі ... болу керек.
А)теріс; В)оң; С)нөл; Д)натурал.
7) Екі теріс санды көбейтуді түсіндірген швейцариялық атақты математик.
А)Гаусс; В)Евклид; С)Эйлер; Д)Кантор.
V.Мәре сызығы( сайысты қорытындалау, оқушылардың бағалау парағындағы формативті бағаны ескере отырып, жиынтық баға қойылады, жеңімпаз топты анықтаймыз)
а) Сайыс қорытындысын айту;
ә) Сабақты ауызша қорытындылау, келесі сабақпен байланыстыру.
VІ.Қазынаңды толтыр.
№596( 7,8,9), №599 (2,4), №604 (4)
VIІ . Бәйге жемісі
а) оқушыларды марапаттау
ә) формативті бағалау парағын ескере отырып, жиынтық баға қою
<<ҚАРМАҚШЫ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ
<<№ 275 ОРТА МЕКТЕБІ>>КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ
Ашық сабақ
<<Рационал сандарды көбейту>>
Утебаева Айгул Кемалашовна
Математика пәні мұғалімі
Байқоңыр қаласы
2015 - 2016 оқу жылы
Сабақта қолданылған слайдтар
Сабақ барысынан көрініс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz