Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Менің оқулықтарым

Тексерілді: Камалова М.А
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Менің оқулықтарым
Мектеп: А.Розыбақиев атындағы л№153 мектеп - гимназия
Күні: 11.04.2016
Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы
СЫНЫП: 2 <<В>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Білімділік:Оқушылардың жаңа тақырып бойынша алған білімдерін молайту. Сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық: Оқулықтардың атқаратын рөлі туралы айта отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп түсініп оқуға жетелеу
Тәрбиелік:Оқулықтарын күтіп ұстауға тәрбиелеу
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқи алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сөздерді сәйкестендіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Диалог құрастыра алады
Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Буын, сөйлем құрастыра алады

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сөздіктер
Оқулық - дәрислик
Кітап - китап
Оқу - оқуш
Орыс тілі - рус тили

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Оқулықтар

Талқылауға арналған сұрақтар:

Оқулықтар не үшін керек?

Не себепті .... деп ойлайсыз?

Түсіндеген сұрақтарын жете түсіну үшін

Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Қызығушылығын
ояту

Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.
Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.
(Ұ.ж) <<Топтастыру>> әдісі арқылы топқа бөлу.
Фигуралар арқылы 2 топқа бөлу

https://www.youtube.com/watch?v=gjEI9R90cVE

Қима қағаздар
Фигуралар

Мағынаны тану

(Т.ж) <<Пазл>> әдісі арқылы топтарына ат қояды

(Т.ж) <<Миға шабуыл>> әдісі сұрақ - жауап ретінде жүреді.

Жақсы балалар, жарайсыңдар!
Ал енді айтыңдаршы бұлар нелер?
Кітаптар
Дұрыс балалар кітаптар, қандай кітаптар?
Орыс тілі мен қазақ тілі
Ия дұрыс айтасыңдар, бірақ бұны тағы <<оқулық>> депте атайды екен. Оның ұйғырша аудармасы <<дәрислик>> болады екен.
Не деп атаймыз екен?
Оқулық
Жақсы балалар ендеше, әр бір топ өздерінің құрастырған суреттеріне қарап тез арада диалог құрастырып жіберейікші.

Критерийлер
Дескриптор
Сурет құрастыра алады
Диалог құрастыра алады

(Т.ж) <<Сиқырлы конверт>> әдісі мен <<Сәйкестендіру>> әдісі <<Аудармашы>> ойыны арқылы орындалады. Сөздіктерді аудармасымен сәйкестендіру керек.

Оқулық рус тили
Кітап дәрислик
Орыс тілі оқуш
Оқу китап

Критерийлер
Дескриптор
Сөздердің аудармасын біледі
Сөздерді сәйкестендіре алады

(Т.ж) <<Ұшақ>> әдісі. <<Оқулық>> өлеңін ұшақ ретінде ұшырып, оны мәнерлеп оқып, етістіктерді тауып, фонетикалық талдау жасау.

Оқулық
Саған білім жемісін
Оқулығың береді.
Оқулықты құрметте.
Күтіп ұста, кірлетпе.

Критерийлер
Дескриптор
Мәнерлеп оқи алады
Фонетикалық талдау жасай алады
Фонетикалық талдау жасай алады

Қима қағаз сұрақ - жауап

Қима қағаз
Сәйкестендіру
Конверт

Қима қағаз,
ұшақ

Қорытынды.

<<Графикалық органайзер>> әдісінің <<Уақыт тізбегі>>. <<Оқулықтар>> туралы мәтінді оқып, <<уақыт тізбегіне>> оқиға бойынша салу.
Мәттінді оқиды. (Ө.ж)
Мәтінді уақыт тізбегіне салады (Т.ж)

Оқулықтар

Уақыт тізбегі

Мен екінші сыныпта оқимын. Кітапханашы бізге бірінші қыркүйекте оқулықтар таратып берді.Олар;математика, қазақ тілі, орыс тілі, музыка.Оқулықтар бізге көп білім береді.Мен оқулықтарымды таза ұстаймын.

Критерийлер
Дескриптор
Мәтін оқи алады
Мәтінді уақыт тізбегіне сала алады

Үйге тапсырма: 1 тапсырма 135 бет жаттау, <<Менің оқулығым>> кітапша жасау

Қима қағаз
Графикалық органайзер
Уақыт тізбегі

Бағалау

Рефлексия

Смайликтер арқылы бағалау.

р\с
Дескрипторлар

1
Диалог құрастыра алады

2
Сөздерді сәйкестендіре алады

3
Фонетикалық талдау жасай алады

4
Мәтінді уақыт тізбегіне сала алады

<> әдісі. Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар
сабақтың қалай өткенін және қаншалықты
жемісті болғанын досына SMS - арқылы жазып
білдіреді

Қима қағаз
Бағалау парақшасы
дескриптор

Қима қағаз
Ұялы телефон
рефлексия

Ұқсас жұмыстар
Терезені жабу кезінде кестеге
Адамның досы
Сіздердің бала
Ионды байланыс
Менің бөлмем екінші қабатта
Менің сүйікті қалам
Өзін тану арқылы айналадағы затты тану
Атам мен әжемнің сүйікті істері. 2-сынып
Тіл мерекесі
Ана - күннің шуағы
Пәндер