Менің оқулықтарым

Тексерілді: Камалова М. А

Тексерілді:Камалова М. А: САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Менің оқулықтарым

Мектеп: А. Розыбақиев атындағы л№153 мектеп - гимназия

Тексерілді:Камалова М. А: Күні: 11. 04. 2016

Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы

Тексерілді:Камалова М. А:

СЫНЫП: 2 «В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тексерілді:Камалова М. А:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Білімділік: Оқушылардың жаңа тақырып бойынша алған білімдерін молайту. Сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Дамытушылық : Оқулықтардың атқаратын рөлі туралы айта отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп түсініп оқуға жетелеу

Тәрбиелік: Оқулықтарын күтіп ұстауға тәрбиелеу

Тексерілді:Камалова М. А:

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Мәтінді оқи алады
Тексерілді:Камалова М. А:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Сөздерді сәйкестендіре алады
Тексерілді:Камалова М. А:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Диалог құрастыра алады
Тексерілді:Камалова М. А: Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А:

Буын, сөйлем құрастыра алады

Тексерілді:Камалова М. А:

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Тексерілді:Камалова М. А:

Сөздіктер

Оқулық - дәрислик

Кітап - китап

Оқу - оқуш

Орыс тілі - рус тили

Тексерілді:Камалова М. А:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Тексерілді:Камалова М. А: Оқулықтар
Тексерілді:Камалова М. А:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Тексерілді:Камалова М. А: Оқулықтар не үшін керек?
Тексерілді:Камалова М. А:

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Тексерілді:Камалова М. А: Түсіндеген сұрақтарын жете түсіну үшін
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Жоспар
Тексерілді:Камалова М. А: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Тексерілді:Камалова М. А:

Қызығушылығын

ояту

Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар?
  • Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
  • Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.

(Ұ. ж) «Топтастыру» әдісі арқылы топқа бөлу.

Фигуралар арқылы 2 топқа бөлу

https://www. youtube. com/watch?v=gjEI9R90cVE

Қима қағаздар

Фигуралар

Тексерілді:Камалова М. А: Мағынаны тану

(Т. ж) «Пазл» әдісі арқылы топтарына ат қояды

http://atamura.kz.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/08/2.-aza-tili.-2-sy-ny-p.-O-uly--237x300.jpg http://www.almatykitap.kz/images/w/norm/800/263b8fe83309155969d8ea6414ada018.jpg

(Т. ж) «Миға шабуыл» әдісі сұрақ - жауап ретінде жүреді.

  • Жақсы балалар, жарайсыңдар!
  • Ал енді айтыңдаршы бұлар нелер?
  • Кітаптар
  • Дұрыс балалар кітаптар, қандай кітаптар?
  • Орыс тілі мен қазақ тілі
  • Ия дұрыс айтасыңдар, бірақ бұны тағы «оқулық» депте атайды екен. Оның ұйғырша аудармасы «дәрислик» болады екен.
  • Не деп атаймыз екен?
  • Оқулық
  • Жақсы балалар ендеше, әр бір топ өздерінің құрастырған суреттеріне қарап тез арада диалог құрастырып жіберейікші.
:
:

(Т. ж) «Сиқырлы конверт» әдісі мен «Сәйкестендіру» әдісі «Аудармашы» ойыны арқылы орындалады. Сөздіктерді аудармасымен сәйкестендіру керек.

Оқулық рус тили

Кітап дәрислик

Орыс тілі оқуш

Оқу китап

:
:

(Т. ж) «Ұшақ» әдісі. «Оқулық» өлеңін ұшақ ретінде ұшырып, оны мәнерлеп оқып, етістіктерді тауып, фонетикалық талдау жасау.

Оқулық

Саған білім жемісін

Оқулығың береді.

Оқулықты құрметте.

Күтіп ұста, кірлетпе.

:
:
Критерийлер
Дескриптор
  • Сурет құрастыра алады
  1. Диалог құрастыра алады
Критерийлер
Дескриптор
  • Сөздердің аудармасын біледі
  1. Сөздерді сәйкестендіре алады
Критерийлер
Дескриптор
  • Мәнерлеп оқи алады
  • Фонетикалық талдау жасай алады
  1. Фонетикалық талдау жасай алады

Қима қағаз сұрақ - жауап

Қима қағаз

Сәйкестендіру

Конверт

Қима қағаз,

ұшақ

Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Қорытынды.

«Графикалық органайзер» әдісінің «Уақыт тізбегі». «Оқулықтар» туралы мәтінді оқып, «уақыт тізбегіне» оқиға бойынша салу.

  1. Мәттінді оқиды. (Ө. ж)
  2. Мәтінді уақыт тізбегіне салады (Т. ж)

Оқулықтар

Мен екінші


Ұқсас жұмыстар
Терезені жабу кезінде кестеге
Адамның досы
Сіздердің бала
Ионды байланыс
Менің бөлмем екінші қабатта
Менің сүйікті қалам
Өзін тану арқылы айналадағы затты тану
Атам мен әжемнің сүйікті істері. 2-сынып
Тіл мерекесі
Ана - күннің шуағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz