Менің оқулықтарым

Тексерілді: Камалова М. А
Мектеп: А. Розыбақиев атындағы л№153 мектеп - гимназия
Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы
СЫНЫП: 2 «В»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Білімділік: Оқушылардың жаңа тақырып бойынша алған білімдерін молайту. Сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық : Оқулықтардың атқаратын рөлі туралы айта отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту. Оқушыларды сауатты жазуға, мәнерлеп түсініп оқуға жетелеу
Тәрбиелік: Оқулықтарын күтіп ұстауға тәрбиелеу
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
Оқушылар орындай алады:
Буын, сөйлем құрастыра алады
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сөздіктер
Оқулық - дәрислик
Кітап - китап
Оқу - оқуш
Орыс тілі - рус тили
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті …. деп ойлайсыз?
Ресурстар
Қызығушылығын
ояту
Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар?
- Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
- Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.
(Ұ. ж) «Топтастыру» әдісі арқылы топқа бөлу.
Фигуралар арқылы 2 топқа бөлу
https://www. youtube. com/watch?v=gjEI9R90cVE
Қима қағаздар
Фигуралар
(Т. ж) «Пазл» әдісі арқылы топтарына ат қояды
(Т. ж) «Миға шабуыл» әдісі сұрақ - жауап ретінде жүреді.
- Жақсы балалар, жарайсыңдар!
- Ал енді айтыңдаршы бұлар нелер?
- Кітаптар
- Дұрыс балалар кітаптар, қандай кітаптар?
- Орыс тілі мен қазақ тілі
- Ия дұрыс айтасыңдар, бірақ бұны тағы «оқулық» депте атайды екен. Оның ұйғырша аудармасы «дәрислик» болады екен.
- Не деп атаймыз екен?
- Оқулық
- Жақсы балалар ендеше, әр бір топ өздерінің құрастырған суреттеріне қарап тез арада диалог құрастырып жіберейікші.
(Т. ж) «Сиқырлы конверт» әдісі мен «Сәйкестендіру» әдісі «Аудармашы» ойыны арқылы орындалады. Сөздіктерді аудармасымен сәйкестендіру керек.
Оқулық рус тили
Кітап дәрислик
Орыс тілі оқуш
Оқу китап
(Т. ж) «Ұшақ» әдісі. «Оқулық» өлеңін ұшақ ретінде ұшырып, оны мәнерлеп оқып, етістіктерді тауып, фонетикалық талдау жасау.
Оқулық
Саған білім жемісін
Оқулығың береді.
Оқулықты құрметте.
Күтіп ұста, кірлетпе.
- Сурет құрастыра алады
- Диалог құрастыра алады
- Сөздердің аудармасын біледі
- Сөздерді сәйкестендіре алады
- Мәнерлеп оқи алады
- Фонетикалық талдау жасай алады
- Фонетикалық талдау жасай алады
Қима қағаз сұрақ - жауап
Қима қағаз
Сәйкестендіру
Конверт
Қима қағаз,
ұшақ
«Графикалық органайзер» әдісінің «Уақыт тізбегі». «Оқулықтар» туралы мәтінді оқып, «уақыт тізбегіне» оқиға бойынша салу.
- Мәттінді оқиды. (Ө. ж)
- Мәтінді уақыт тізбегіне салады (Т. ж)
Оқулықтар
Мен екінші
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz