Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға арналған стратегияларды сабақта пайдалану

Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға
арналған стратегияларды сабақта пайдалану
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет, Үлестірмелі материал - 2 апта,
Интернет материалдары
Коучинг барысы:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(5 минут)
Ойын: «Кеме апаты».
Қатысушылар қанша тырысқанымен кеме апатқа ұшырайды. Бірақ қарақшылар қай уақытта да жол тапқан. Әр ойыншы 1 орын-дықта (жәшік, шелек т. б) отырады. Кеме суға бата бастайды. Барлық адамды аман алып қалу керек. Әр орындықты алып тас-тау арқылы адам тұратын орындар азая береді. Бір-біріне көмектеседі. 2 орындық қалғанша ойнату. Қиындықтан алып шыққан адамды мадақтау.
- Топқа бөлу
1. Мұғалімдер орындықтарда отырады. Орындық азайған сайын қасындағы адамның суға кетіп қалмауына көмектесуге тырысады.
Топқа бөлінеді. 1-топ: Хандар
2-топ: Батырлар
І тапсырма
(5минут)
БІЛУ
Көңілді эстафета. «Кім жадында көбірек сақтайды?»
Мұғалімдерге 3 түрлі (жыл, сурет, тайпа аты) жазылған қағаздар таратылады. Әркім өзінің қағаздарындағы атауларды есте сақтау керек. Тез көрсетіп, қайта жинап алып барлығын араластырады.
- Өзіңізге берілген заттарды қалай есте сақтауға тырыстыңыз?
- Қандай стратегия қолдандыңыз? Тәжірибеңізбен бөлісіңіз.
- Біз бүгін қандай тақырыпта коучинг өтуіміз мүмкін?
- Коучингтен нені үйренеміз деп күтесіздер?
ІІ тапсырма
(15минут)
ТҮСІНУ
ІІІ тапсырма
( 10 минут )
ҚОЛДАНУ
Тапсырма: «Менің балалық шағымдағы зат». Үстел үстіне түрлі заттар қойылады. Қуыршақ, доп, машина т. б. (суреттерін қоюға да болады) . Салыстыру:
* Ақпаратты қаншалықты есте сақтай алған?
* Балалық шақтағы ақпаратты есте сақтау қаншалықты тиімді?
* Өткенді еске түсіру оңай ма?
* Есте сақтаудың қай түрі, сабаққа қалай қолданар едіңіз?
ІҮ тапсырма
( 15 минут )
ТАЛДАУ
Тапсырма: Мәтін беріледі. Мәтінді оқып, негізгі сөздерді есте сақтау керек.
Анықтаңыз: Осы тақырыпты басқа ақпараттарға қарағанда есте қаларлықтай ететін не нәрсе?
Ойын: «Пошташылар»
Әр топтың алдында 5-7 м жерде соңғы буындары жазылған қалың сөздер жатады. Алғашқы буындары мұғалім сумкасында салынған. Қатысушылар сумканы қолына алып жүгіреді. Сумкадан алғашқы буынды алып, жердегі соңғы буынмен байланысты-рады. Жүгіріп келіп сумканы келесі ойын-шыға береді. Ол да барып ойынды жалғас-тырады. Бәрін жинап, құрастырып болған-дар жеңімпаз болады.
Мәтінді оқып, негізгі деген сөздерді жеке парақшаларға жазады. Мәтін мазмұнын есте сақтау үшін оларды ретімен орналастырады. Сұраққа жауап беріп, анықтайды.
Сөздерді құрастыру үшін нені пайдаландыңыз? Алғашқы кезде ойыңызға не келді?
Сергіту сәті
(3 минут)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz