Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға арналған стратегияларды сабақта пайдалану

Коуч: Зибаш Турганбаева
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000 Өтілетін орны: әдістемелік кабинет
Коучинг тақырыбы
Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға
арналған стратегияларды сабақта пайдалану
Жалпы мақсат
Жадыны дамытуға арналған көптеген стратегияларды пайдалануға үйрену және әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін неғұрлым тиімді стратегияны іріктеп алу
Сілтеме
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет, Үлестірмелі материал - 2 апта,
Интернет материалдары
Оқу нәтижесі
Жадыны дамытуға арналған стратегиялардың тиімді жақтарын меңгереді. Жадыны дамытудың ойын түрлерімен де тығыз байланыста екендігін анықтайды. Табыс критерийлерімен танысады. Жұмыс жасау барысында ең маңызды деген ойлар қалыптасады. Бағаланушының бойына сенімділік қасиетін ұялатудың жолдарын айқындайды.
Ресурстар
Бейнежазба, презентация, түрлі-түсті қағаздар, скотч, қайшы, тапсырма парақшалары, маркер, қалам, стикер, смайликтер
Оқыту әдістері:
БЛУМ таксономиясы. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс
Бағалау
Бағалау парағы
Рефлексия
Кері байланыс парағы

Коучинг барысы:

Негізгі жұмыстар, уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(5 минут)
Ойын: <<Кеме апаты>>.
Қатысушылар қанша тырысқанымен кеме апатқа ұшырайды. Бірақ қарақшылар қай уақытта да жол тапқан. Әр ойыншы 1 орын-дықта (жәшік, шелек т.б) отырады. Кеме суға бата бастайды. Барлық адамды аман алып қалу керек. Әр орындықты алып тас-тау арқылы адам тұратын орындар азая береді. Бір-біріне көмектеседі. 2 орындық қалғанша ойнату. Қиындықтан алып шыққан адамды мадақтау.
> Топқа бөлу
1. Мұғалімдер орындықтарда отырады. Орындық азайған сайын қасындағы адамның суға кетіп қалмауына көмектесуге тырысады.

Топқа бөлінеді. 1-топ: Хандар
2-топ: Батырлар
І тапсырма
(5минут)

БІЛУ

Көңілді эстафета. <<Кім жадында көбірек сақтайды?>>
Мұғалімдерге 3 түрлі (жыл, сурет, тайпа аты) жазылған қағаздар таратылады. Әркім өзінің қағаздарындағы атауларды есте сақтау керек. Тез көрсетіп, қайта жинап алып барлығын араластырады.
* Өзіңізге берілген заттарды қалай есте сақтауға тырыстыңыз?
* Қандай стратегия қолдандыңыз? Тәжірибеңізбен бөлісіңіз.
* Біз бүгін қандай тақырыпта коучинг өтуіміз мүмкін?
* Коучингтен нені үйренеміз деп күтесіздер?
Мұғалімдер өздеріне берілген қағазда-ғы атауларды есте сақтауға тырысады. Коуч араластырған қағаздардың ара-сынан өзінің заттарын тауып, тобына қайтып келіп, келесі ойыншыға қол беріп барып, жібереді. Тез аяқтаған топ жеңімпаз болады. Сұрақтарға жауап береді.
ІІ тапсырма
(15минут)
ТҮСІНУ

Презентация:
Бейнебаян негізінде топтық талқылау, проблемалық жағдаяттарды анықтау, шешімін табу.
ІІІ тапсырма
( 10 минут )

ҚОЛДАНУ

Тапсырма: <<Менің балалық шағымдағы зат>>. Үстел үстіне түрлі заттар қойылады. Қуыршақ, доп, машина т.б. (суреттерін қоюға да болады). Салыстыру:
* Ақпаратты қаншалықты есте сақтай алған?
* Балалық шақтағы ақпаратты есте сақтау қаншалықты тиімді?
* Өткенді еске түсіру оңай ма?
* Есте сақтаудың қай түрі, сабаққа қалай қолданар едіңіз?
Мұғалімдер сол заттардан өзіне жақынын алып, балалық шағын еске түсіріп, әңгімелеп береді. Мұғалімдер есте сақтау жадыларын өзара салыстырады. Сұрақтарға жауап береді.
ІҮ тапсырма
( 15 минут )

ТАЛДАУ

Тапсырма: Мәтін беріледі. Мәтінді оқып, негізгі сөздерді есте сақтау керек.
Анықтаңыз: Осы тақырыпты басқа ақпараттарға қарағанда есте қаларлықтай ететін не нәрсе?
Ойын: <<Пошташылар>>
Әр топтың алдында 5-7 м жерде соңғы буындары жазылған қалың сөздер жатады. Алғашқы буындары мұғалім сумкасында салынған. Қатысушылар сумканы қолына алып жүгіреді. Сумкадан алғашқы буынды алып, жердегі соңғы буынмен байланысты-рады. Жүгіріп келіп сумканы келесі ойын-шыға береді. Ол да барып ойынды жалғас-тырады. Бәрін жинап, құрастырып болған-дар жеңімпаз болады.
Мәтінді оқып, негізгі деген сөздерді жеке парақшаларға жазады. Мәтін мазмұнын есте сақтау үшін оларды ретімен орналастырады. Сұраққа жауап беріп, анықтайды.

Сөздерді құрастыру үшін нені пайдаландыңыз? Алғашқы кезде ойыңызға не келді?
Сергіту сәті
(3 минут)
Сергіту жаттығуларын жасату
Сергіту жаттығуларын жасайды

Ү тапсырма
(5 минут)
ЖИНАҚТАУ

Оқушы жадысын дамыту түрлерін меңгеру арқылы тиімді әдіс-тәсілдерді түртіп алу, сабақта қолданудың тиімділігін жетілдіру. Шахмат парақшасына ойға тоқығандарын жазу



oo Өз сабағыңызда жадыны дамыту үшін қандай жұмыстар жасайсыз?
oo Есте сақтауда көмектесетін белгілі бір стратегияларды пайдалануға тырысасыз ба?
Жадыны дамытудың оқушыны оқытуда есте сақтау қабілетін арттырудың қажеттілігін бағалау. Жадыны дамытудың түрлерін меңгеру, тиімділігін анықтау арқылы сабақта қолдану.

VІ. Қорытындылау
(3 минут)
БАҒАЛАУ

VIІ. Рефлексия
(4 минут)
Бүгінгі жұмысқа баға беру.
-Коучинг жұмысындағы жадыны дамытуға арналған тапсырмалар мұғалімдерге қаншалықты сабақта қолдануына тиімді деп ойлайсыз?

Кері байланыс парағына әр топ және топ мүшелері жеке пікірлерін қалдыру
Коучингтен алған әсерлерін бағалау түрлері арқылы бағалау.

Коучингтен не үйренгенін, сұрақтарын, ұсыныстарын жазып қалдырады

Дайындаған: Турганбаева Зибаш, 1 деңгей, тарих пәні мұғалімі. №93 ОМ

Ұқсас жұмыстар
Оптикалық диск
Жаңа ізденіс – жаңа бағытқа жетудің кепілі
Жүйелік тақшаның ақауы
Сабақ жоспарлары
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
Обьектілерді дискке көшіру
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
Жадының ақауы
Операциялық жүйелер топтамасы
Пәндер