Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға арналған стратегияларды сабақта пайдалану

Коуч: Зибаш Турганбаева
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 10 00 Өтілетін орны: әдістемелік кабинет
Коуч: Зибаш Турганбаева: Коучинг тақырыбы
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет:

Табысты оқудағы жадының маңызы және жадыны дамытуға

арналған стратегияларды сабақта пайдалану

Коуч: Зибаш Турганбаева: Жалпы мақсат
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: Жадыны дамытуға арналған көптеген стратегияларды пайдалануға үйрену және әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін неғұрлым тиімді стратегияны іріктеп алу
Коуч: Зибаш Турганбаева: Сілтеме
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет, Үлестірмелі материал - 2 апта,

Интернет материалдары

Коуч: Зибаш Турганбаева: Оқу нәтижесі
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: Жадыны дамытуға арналған стратегиялардың тиімді жақтарын меңгереді. Жадыны дамытудың ойын түрлерімен де тығыз байланыста екендігін анықтайды. Табыс критерийлерімен танысады. Жұмыс жасау барысында ең маңызды деген ойлар қалыптасады. Бағаланушының бойына сенімділік қасиетін ұялатудың жолдарын айқындайды.
Коуч: Зибаш Турганбаева: Ресурстар
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: Бейнежазба, презентация, түрлі-түсті қағаздар, скотч, қайшы, тапсырма парақшалары, маркер, қалам, стикер, смайликтер
Коуч: Зибаш Турганбаева: Оқыту әдістері:
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: БЛУМ таксономиясы. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс
Коуч: Зибаш Турганбаева: Бағалау
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: Бағалау парағы
Коуч: Зибаш Турганбаева: Рефлексия
Күні : 30 наурыз Уақыты: сағ: 1000Өтілетін орны: әдістемелік кабинет: Кері байланыс парағы

Коучинг барысы:

Негізгі жұмыстар, уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Негізгі жұмыстар, уақыты:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

Ойын: «Кеме апаты».

Қатысушылар қанша тырысқанымен кеме апатқа ұшырайды. Бірақ қарақшылар қай уақытта да жол тапқан. Әр ойыншы 1 орын-дықта (жәшік, шелек т. б) отырады. Кеме суға бата бастайды. Барлық адамды аман алып қалу керек. Әр орындықты алып тас-тау арқылы адам тұратын орындар азая береді. Бір-біріне көмектеседі. 2 орындық қалғанша ойнату. Қиындықтан алып шыққан адамды мадақтау.

  • Топқа бөлу
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

1. Мұғалімдер орындықтарда отырады. Орындық азайған сайын қасындағы адамның суға кетіп қалмауына көмектесуге тырысады.

Топқа бөлінеді. 1-топ: Хандар

2-топ: Батырлар

Негізгі жұмыстар, уақыты:

І тапсырма

(5минут)

БІЛУ

Коучтың іс-әрекеті:

Көңілді эстафета. «Кім жадында көбірек сақтайды?»

Мұғалімдерге 3 түрлі (жыл, сурет, тайпа аты) жазылған қағаздар таратылады. Әркім өзінің қағаздарындағы атауларды есте сақтау керек. Тез көрсетіп, қайта жинап алып барлығын араластырады.

  • Өзіңізге берілген заттарды қалай есте сақтауға тырыстыңыз?
  • Қандай стратегия қолдандыңыз? Тәжірибеңізбен бөлісіңіз.
  • Біз бүгін қандай тақырыпта коучинг өтуіміз мүмкін?
  • Коучингтен нені үйренеміз деп күтесіздер?
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер өздеріне берілген қағазда-ғы атауларды есте сақтауға тырысады. Коуч араластырған қағаздардың ара-сынан өзінің заттарын тауып, тобына қайтып келіп, келесі ойыншыға қол беріп барып, жібереді. Тез аяқтаған топ жеңімпаз болады. Сұрақтарға жауап береді.
Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІІ тапсырма

(15минут)

ТҮСІНУ

Коучтың іс-әрекеті: Презентация:
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнебаян негізінде топтық талқылау, проблемалық жағдаяттарды анықтау, шешімін табу.
Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІІІ тапсырма

( 10 минут )

ҚОЛДАНУ

Коучтың іс-әрекеті:

Тапсырма: «Менің балалық шағымдағы зат». Үстел үстіне түрлі заттар қойылады. Қуыршақ, доп, машина т. б. (суреттерін қоюға да болады) . Салыстыру:

* Ақпаратты қаншалықты есте сақтай алған?

* Балалық шақтағы ақпаратты есте сақтау қаншалықты тиімді?

* Өткенді еске түсіру оңай ма?

* Есте сақтаудың қай түрі, сабаққа қалай қолданар едіңіз?

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер сол заттардан өзіне жақынын алып, балалық шағын еске түсіріп, әңгімелеп береді. Мұғалімдер есте сақтау жадыларын өзара салыстырады. Сұрақтарға жауап береді.
Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІҮ тапсырма

( 15 минут )

ТАЛДАУ

Коучтың іс-әрекеті:

Тапсырма: Мәтін беріледі. Мәтінді оқып, негізгі сөздерді есте сақтау керек.

Анықтаңыз: Осы тақырыпты басқа ақпараттарға қарағанда есте қаларлықтай ететін не нәрсе?

Ойын: «Пошташылар»

Әр топтың алдында 5-7 м жерде соңғы буындары жазылған қалың сөздер жатады. Алғашқы буындары мұғалім сумкасында салынған. Қатысушылар сумканы қолына алып жүгіреді. Сумкадан алғашқы буынды алып, жердегі соңғы буынмен байланысты-рады. Жүгіріп келіп сумканы келесі ойын-шыға береді. Ол да барып ойынды жалғас-тырады. Бәрін жинап, құрастырып болған-дар жеңімпаз болады.

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мәтінді оқып, негізгі деген сөздерді жеке парақшаларға жазады. Мәтін мазмұнын есте сақтау үшін оларды ретімен орналастырады. Сұраққа жауап беріп, анықтайды.

Сөздерді құрастыру үшін нені пайдаландыңыз? Алғашқы кезде ойыңызға не келді?

Негізгі жұмыстар, уақыты:

Сергіту сәті

(3 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Сергіту жаттығуларын жасату
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сергіту жаттығуларын жасайды

Ұқсас жұмыстар
Оптикалық диск
Жаңа ізденіс – жаңа бағытқа жетудің кепілі
Жүйелік тақшаның ақауы
Сабақ жоспарлары
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
Обьектілерді дискке көшіру
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
Жадының ақауы
Операциялық жүйелер топтамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz