Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар

<<Бекітемін>>
______________
Сыныбы: 5 <<В>>
Күні: 05.09.2016ж
Сабақтың тақырыбы: Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар

Жалпы мақсаты:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу.Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.
Сілтеме:
АКТ, СТО. Математика 5 -- сынып оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2015. Алдамұратова Т.А.,Байшоланова Е.С. Әдістемелік нұсқау.
МАН
Оқу нәтижесі:
Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу өлшеу әдістерін үйренеді.Сынық сызықтар ұғымынан мағлұматтар алады.
Қолданылатын материалдар:
Постер, фломастерлер. Таратпа ресурстар
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Топпен,жұппен, жеке жұмыс. (А,В,С тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Блум таксономиясы.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Кіріспе кезеңі
1.Психологиялық дайындық.
2.Фигуралар арқылы топқа бөлу.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Тілектер айтады.

І. Білу

<<Инсерт>> әдісі. Оқулықтағы мәтінмен танысу
Оқулықтағы мәтінмен танысады. <>-жақсы түсіндім. <>- түсінбедім. <<+>>-тағы түсінікті қажет етемін.
Қаламмен оқулықтарына белгі соғып жұмыс жасайды.

ІІ.Түсіну
<<Баяндау>> әдісі
Кез-келген үш оқушы тақтаға өз түсінгендерін баяндайды.
<<Бас бармақ>> әдісімен үш оқушыны бағалайды. <<Шапалақтау>> әдісі арқылы өз түсінген не түсінбегендерін жариялайды.
ІІІ. Қолдану
<<Шығармашылық алаң>>
Практикалық жұмыс орындайды.
а түзуі және онда жататын бес нүкте және онда жатпайтын бес нүкте салады.
Қол көтеру арқылы жұбының жұмысына дауыс береді.
ІҮ. Талдау
Оқулықпен жұмыс
№28,29,35

Ү.Жинақтау

<<Өзіңді тексер>>
Жеке жұмыс.

ҮІ.Бағалау
(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды, сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді
Аяқталмаған тезис
Сәуле дегеніміз--------
Түзу дегеніміз-------
Кесінді дегеніміз--------
Сөйлемдерін аяқтайды.

Келесі оқуға тапсырма

№30,34,38

Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Журналға баға қою.

Кері байланыс
Білемін
Білгім келеді
Білдім

Ұқсас жұмыстар
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Функция графигін салу
Санды өрнектер
Координаталық сәуле. жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Амалдарды жазбаша орындау
Математика пәнін оқытуда бастауыш және негізгі орта білім деңгейлері арасындағы сабақтастық
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Көбейту және бөлу 32 5 160 5
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Пәндер