Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар
<<Бекітемін>>
______________
Сыныбы: 5 <<В>>
Күні: 05.09.2016ж
Сабақтың тақырыбы: Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар
Жалпы мақсаты:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу.Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.
Сілтеме:
АКТ, СТО. Математика 5 -- сынып оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2015. Алдамұратова Т.А.,Байшоланова Е.С. Әдістемелік нұсқау.
МАН
Оқу нәтижесі:
Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу өлшеу әдістерін үйренеді.Сынық сызықтар ұғымынан мағлұматтар алады.
Қолданылатын материалдар:
Постер, фломастерлер. Таратпа ресурстар
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Топпен,жұппен, жеке жұмыс. (А,В,С тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Блум таксономиясы.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Кіріспе кезеңі
1.Психологиялық дайындық.
2.Фигуралар арқылы топқа бөлу.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Тілектер айтады.
І. Білу
<<Инсерт>> әдісі. Оқулықтағы мәтінмен танысу
Оқулықтағы мәтінмен танысады. <>-жақсы түсіндім. <>>- түсінбедім. <<+>>-тағы түсінікті қажет етемін.
Қаламмен оқулықтарына белгі соғып жұмыс жасайды.
ІІ.Түсіну
<<Баяндау>> әдісі
Кез-келген үш оқушы тақтаға өз түсінгендерін баяндайды.
<<Бас бармақ>> әдісімен үш оқушыны бағалайды. <<Шапалақтау>> әдісі арқылы өз түсінген не түсінбегендерін жариялайды.
ІІІ. Қолдану
<<Шығармашылық алаң>>
Практикалық жұмыс орындайды.
а түзуі және онда жататын бес нүкте және онда жатпайтын бес нүкте салады.
Қол көтеру арқылы жұбының жұмысына дауыс береді.
ІҮ. Талдау
Оқулықпен жұмыс
№28,29,35
Ү.Жинақтау
<<Өзіңді тексер>>
Жеке жұмыс.
ҮІ.Бағалау
(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды, сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді
Аяқталмаған тезис
Сәуле дегеніміз--------
Түзу дегеніміз-------
Кесінді дегеніміз--------
Сөйлемдерін аяқтайды.
Келесі оқуға тапсырма
№30,34,38
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Журналға баға қою.
Кері байланыс
Білемін
Білгім келеді
Білдім
______________
Сыныбы: 5 <<В>>
Күні: 05.09.2016ж
Сабақтың тақырыбы: Кесінді .Кесіндінің ұзындығы.Сындық сызықтар
Жалпы мақсаты:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу.Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.
Сілтеме:
АКТ, СТО. Математика 5 -- сынып оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2015. Алдамұратова Т.А.,Байшоланова Е.С. Әдістемелік нұсқау.
МАН
Оқу нәтижесі:
Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу өлшеу әдістерін үйренеді.Сынық сызықтар ұғымынан мағлұматтар алады.
Қолданылатын материалдар:
Постер, фломастерлер. Таратпа ресурстар
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Топпен,жұппен, жеке жұмыс. (А,В,С тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Блум таксономиясы.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Кіріспе кезеңі
1.Психологиялық дайындық.
2.Фигуралар арқылы топқа бөлу.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Тілектер айтады.
І. Білу
<<Инсерт>> әдісі. Оқулықтағы мәтінмен танысу
Оқулықтағы мәтінмен танысады. <>-жақсы түсіндім. <>>- түсінбедім. <<+>>-тағы түсінікті қажет етемін.
Қаламмен оқулықтарына белгі соғып жұмыс жасайды.
ІІ.Түсіну
<<Баяндау>> әдісі
Кез-келген үш оқушы тақтаға өз түсінгендерін баяндайды.
<<Бас бармақ>> әдісімен үш оқушыны бағалайды. <<Шапалақтау>> әдісі арқылы өз түсінген не түсінбегендерін жариялайды.
ІІІ. Қолдану
<<Шығармашылық алаң>>
Практикалық жұмыс орындайды.
а түзуі және онда жататын бес нүкте және онда жатпайтын бес нүкте салады.
Қол көтеру арқылы жұбының жұмысына дауыс береді.
ІҮ. Талдау
Оқулықпен жұмыс
№28,29,35
Ү.Жинақтау
<<Өзіңді тексер>>
Жеке жұмыс.
ҮІ.Бағалау
(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды, сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді
Аяқталмаған тезис
Сәуле дегеніміз--------
Түзу дегеніміз-------
Кесінді дегеніміз--------
Сөйлемдерін аяқтайды.
Келесі оқуға тапсырма
№30,34,38
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Журналға баға қою.
Кері байланыс
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz