5-сынып: Кесінді, кесінді ұзындығы және сындық сызықтар

«Бекітемін»

Сыныбы: 5 «В»

Күні: 05. 09. 2016ж

Сабақтың тақырыбы: Кесінді . Кесіндінің ұзындығы. Сындық сызықтар

Жалпы мақсаты:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу. Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.
Жалпы мақсаты:: Сілтеме:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу. Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.:

АКТ, СТО. Математика 5 - сынып оқулығы, Алматы «Атамұра» 2015. Алдамұратова Т. А., Байшоланова Е. С. Әдістемелік нұсқау.

МАН

Жалпы мақсаты:: Оқу нәтижесі:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу. Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.: Кесіндінің анықтамасын біледі. Кесіндінің ұзындығын табу өлшеу әдістерін үйренеді. Сынық сызықтар ұғымынан мағлұматтар алады.
Жалпы мақсаты:: Қолданылатын материалдар:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу. Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.: Постер, фломастерлер. Таратпа ресурстар
Жалпы мақсаты:: Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Оқушылар Кесінді, сындық сызықтар, Кесіндінің ұзындығын табу ұғымдарымен танысу. Кесіндінің ұзындығын табу формулаларын сабақта қолданы білу.:

Топпен, жұппен, жеке жұмыс. (А, В, С тобының оқушыларын ерекше бақылау)

Блум таксономиясы.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері: Кіріспе кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Психологиялық дайындық.

2. Фигуралар арқылы топқа бөлу.

Оқушының іс-әрекеті: Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Тілектер айтады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

І. Білу

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Инсерт» әдісі. Оқулықтағы мәтінмен танысу
Оқушының іс-әрекеті:

Оқулықтағы мәтінмен танысады. «!»-жақсы түсіндім. «?»- түсінбедім. «+»-тағы түсінікті қажет етемін.

Қаламмен оқулықтарына белгі соғып жұмыс жасайды.

Бағалау:
Сабақ кезеңдері: ІІ. Түсіну
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Баяндау» әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Кез-келген үш оқушы тақтаға өз түсінгендерін баяндайды.
Бағалау: «Бас бармақ» әдісімен үш оқушыны бағалайды. «Шапалақтау» әдісі арқылы өз түсінген не түсінбегендерін жариялайды.
Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шығармашылық алаң»
Оқушының іс-әрекеті:

Практикалық жұмыс орындайды.

а түзуі және онда жататын бес нүкте және онда жатпайтын бес нүкте салады.

Бағалау: Қол көтеру арқылы жұбының жұмысына дауыс береді.
Сабақ кезеңдері: ІҮ. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқулықпен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті: №28, 29, 35
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

Ү. Жинақтау

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Өзіңді тексер»
Оқушының іс-әрекеті: Жеке жұмыс.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

ҮІ. Бағалау

(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды, сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді

Мұғалімнің іс-әрекеті: Аяқталмаған тезис
Оқушының іс-әрекеті:

Сәуле дегеніміз

Түзу дегеніміз

Кесінді дегеніміз

Сөйлемдерін аяқтайды.

Бағалау:
Сабақ кезеңдері:

Келесі оқуға тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№30, 34, 38

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Бағалау:

Журналға баға қою.

Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Білемін
Оқушының іс-әрекеті: Білгім келеді
Бағалау: Білдім


Ұқсас жұмыстар
4-сынып математикасы: Өзіндік жұмыс №2 - сандарды разрядтарға жіктеу, амалдар қолдану, кесінді ұзындығы мен төртбұрыштың ауданының қайталануы
Нүкте, түзу, сәуле және кесінді: 1-сынып математика сабақ жоспары
Сабақ жоспары №35: 1-сынып математика - Кесінді және оның ұзындығын сантиметрмен өлшеу
Кесінді мен шеңберді тең бөліктерге бөлу және дұрыс көпбұрыштарды тұрғызу
1-сынып математика: Қисық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар мен қарапайым жазық фигураларды нүктелі қағазда бейнелеу - сабақ жоспары
Сындық нүктелер және функцияның экстремумдерін анықтау алгоритмі
6-сынып: Шеңбердің ұзындығы, дөңгелектің ауданы және шар (сфера) - сабақ жоспары
Сын есімнің түрлері мен сындық қасиеттерін оқытуға арналған сабақ жоспары
Сындық нүктелер мен функцияның экстремумдерін есептеу: 10 А сыныпқа арналған ашық сабақ
9-сынып геометриясы: Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы - орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz