Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Тілді меңгеру - жарқын болашақ кепілі

Танымдық сабақ <<Үш тілді меңгеру-жарқын болашақ кепілі>>
№ 83 орта мектебінің ағылшын пән мұғалімі Г. Құрманова

Тақырыбы: <<Тілді меңгеру - жарқын болашақ кепілі>>
Мақсаты: оқушылардың туған тілімізге деген сүйіспеншілігін ояту, қазіргі нарық заманында үш тілдің қажет екендігін ұғындыру, оқушылардың үш тіл бойынша танымын байқау
Барысы:
Жүргізуші: Қайырлы күн құрметті бүлдіршіндер мен қонақтар! 22-қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдері мерекесіне орай-оқушылардың тіл байлығын, тілге деген қызығушылығын, құрметін, сүйіспеншілігін арттыру мақсатында өткізгелі отырған <<Үш тілді меңгеру - жарқын болашақтың кепілі>> атты сыныптан тыс шараға қош келдіңіздер. 22-қыркүйек күні бүкіл Қазақстан халқы бірлік пен берекенің үлкен мейрамын тойлайды.Ол-тілдер мерекесі. Түрі,тілі,діні бөлек болғанымен жүрегі <<Қазақстан-туған жерім,Отаным>> деп соққан 130-дан астам ұлт өкілдері бір ауыздан жар салуда. Ендеше бүгінгі сыныптан тыс шарамыз да осыған арналмақ.
Ең алдымен сендерге бір сұрақ қойғым келіп тұр. Қазақстанда қандай тілдер қолданылады? Дұрыс айтасыңдар, Қазақстанда үш түрлі тіл қолданысы жүзеге асуда. Олар қазақ, орыс және ағылшын тілі. Осыларды орыс және ағылшын тілінде айтып көрейікші. "Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі жаһандық, экономикаға ойдағыдай кірігу тілі" деп елбасымыз Н. Ә. Назарбаев та тілді меңгеруге көп көңіл бөлуде. Енді мына жерден карточкалар алу арқылы үш топқа бөлінеміз. Міне, біз қазір үштұғырлы тіл саясатымыз. Енді әркім өзі таңдаған тіл бойынша топтың атын қояды. Ол үшін бір суретті көмекке шақырайық. Бұл не? Бұл жұлдыз. Осыны үш тілге аударып тобымыздың атын қоямыз. Енді топ мүшелері өзін сол тілде таныстырып, сол тілді жарнамалайды немесе сол тіл туралы жақса сөздер айтады. Енді біздің бірінші ойынымыз жылдамдық пен сыни ойлауға байланысты. Қолдарыңа бір әріп берем, сұрақ қоям, қолдарыңдағы басталатын әріптен жауап беруіміз керек.
1. Атың кім ?
2. Қазақстанды жақсы көресің бе?
3. Бүгінгі күнің қалай өтіп жатыр?
4. Қайда тұрасың?
5. Туған күніңе не сыйлық алғың келеді?
6. Сүйікті жануарың қандай?
7. Анаң сені не деп еркелетеді?
8. Сен кімсің ?
9. Көңіл-күйің қалай?
10. Бүгін қандай күн?
11. Қал-жағдайың қалай?
12. Атың кім?
13. Нені жақсы көресің?
14. Сүйікті тағамың қандай?
15. Сен қайда барасың?
16. Бүгін кешкі асқа не пісіреді?
17. Кімді жақсы көресің?
18. Кім болғың келеді?
19. Жазда қайда демалдың?
20. Досың көп пе?
21. Қандай пән ұнайды?
22. Бос уақытта немен айналысасың?
23. Досыңның аты кім?
24. Жақсы көретін кітабың бар ма?
Енді, ортамызға <<Буратино>> биімен 3 сынып оқушысын шақырамыз. <<Буратино>> биі.
Балалар, мен қазір сендерге пазл берем. Соның ішіндегі бөлшектерді құрастырғанда бір сурет шығады. Сол суретті табайық. Иә, дұрыс, бұл - Қазақстанның картасы. Енді біз Қазақстан туралы қандай тақпақ білеміз?

1 - оқушы:
There is a golden sun in the sky.
There is a golden grain in the steppe
There is a legend about the bravery of my land.
There is a beautiful country on the Eurasian continent.

2 - оқушы:
I love my country, my Kazakhstan,
Its beautiful nature and its golden Sun.
I love its steppes and the blue sky.
I'm its daughter that is why.

3 - оқушы:
We live in peace with different nations
We have many friends all over the world.
We are the future generation
We are responsible for the World.

4 - оқушы:
Kazakhstan is good, Kazakhstan is great.
We are not full of anger or hate.

Енді біз, балалар, жұмбақтар ойынын ойнаймыз. Мұнда үш топқа үш түрлі жұмбақ беріледі. Соның жауабын тауып, екі тілде айтамыз.
1. Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса, аттама. (кітап, книга)
2. Түсi аппақ,
Тысы қатты-ақ,
Екi түрлi уызы,
Жесең тәттi-ақ.
(Жұмыртқа, яйцо)
3. Суда мұз бар,
Жерде қар бар
Боран боп соғады
Бұл қай кезде болады?
(Қыс, зима)
4. Сырты жасыл қатты
Іші қызыл тәтті.
(қарбыз, арбуз)
5. Білімнен мол сый-асы,
Балғындардың ұясы.
(мектеп, школа)
6. Шәкіртке жанашыр,
Мейірман кім, жаны асыл.
(ұстаз, учитель)

Енді ортамызға қазақша биімен 4-сынып оқушысын шақырамыз. <<Қазақ>> биі.

Балалар енді біз ағылшын тілінде сұрақтарға жауап береміз. Ол үшін тақтаға қарайық. <<Миллион кімге бұйырады?>> ойыны үлгісімен сіздерге сұрақтар қойылады. Әрбір сұраққа 10 теңгеден береміз.
How many days are there in a week? (7)
Which fruit is yellow? (banana)
What is the capital of Great Britain? (London)
What room is it? (bathroom)
Thirsty people need...? (water)
What is the capital of Kazakhstan ... ? (Astana)
It's healthy for your body to ... ? (play sports)
What room is it..? (bedroom)
Count to 10!
What is the translation of word "мысық"? (cat)
Do you wave with your ... ? (hand)
Who is the president of Kazakhstan.? (N.Nazarbayev)

Ортада орыс биімен Айсәулені шақырамыз. Орыс биі.

Енді балалар сендерге бір сурет беріледі. Бұл суреттегі отбасы мүшелерін ағылшынша айтайықшы. Отбасымыздың ұйытұысы аналарымыз туралы кім тақпақ біледі?

1-оқушы: My mom is very special,
My mom is very kind,
My mom always tells me I'm special,
She's always on my mind.

2-оқушы: My mom watches me grow,
My mom watches me cry,
Of course she'll always know,
She'll never have to tell me goodbye.

3-оқушы: Mommy, I love you
For all that you do.
I'll kiss you and hug you
'Cause you love me, too.

Жарайсыңдар балалар! Енді осы суретті әр топтан үш адам үш тілде сөйлетуі керек. Міне сонда үш тұғырлы саясатын ұстанған мемлекеттің жастары боламыз! Қане, онда бастайық.
Оқушылар, біз бүгін үш тілді жақсы меңгергенімізді және болашағымыз бізбен жарқын екендігін көрсеттік. Енді сіздерді бүгінгі іс-шараға жақсы қатысқандарыңыз үшін алғыс хат және кішкене сыйлықтармен марапаттаймыз. Қатысқандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Үштілділік білім беруді жүзеге асыру шарттары
Сапалы білім жүйесі - жарқын болашақ кепілі
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Елбасы жолдауы - жарқын болашақтың айқын кепілі
Топ ережелері
Денсаулық ұғымы
Шетел тіліне оқытуда интернет мүмкіндіктерін тиімді пайдалану
Заманауи әдіс - тәсілдер арқылы көптілділікті жүзеге асыру жолдары
Шомылған баланы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі пәні бойынша қорытынды сабақ
Пәндер