Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Қорытынды сабақ. Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан алған білімдерді қайталай отырып, өмірлік азық ету
№34. Сабақтың тақырыбы: Қорытынды сабақ
Сабақтың мақсаты:
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан алған білімдерді қайталай отырып, өмірлік азық ету;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің баты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Әнұран орындау, <<Хабар>>
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
ХҮ-ХҮІІ ғасырларда әлем құрылымы жөніндегі жаңа көзқарастар қалай пайда болды?
Дүниенің құрылымы жөніндегі Птоломей мен Коперниктің пікірлерін салыстырыңдар. Коперниктің ғылыми жаңалығы несімен бағалы болды?
Д.Бруно әлемнің құрылымы жөніндегі түсінікке қандай жаңалық енгізді?
Коперник пен Бруноның көзқарасын Галилей қалай дәлелдеді және дамытты?
Қайталанатын матералдар:
Ү-Х ғасырлардағы батыс және орталық еуропа
Ү-Х ғасырлардағы Византия, Таяу Шығыс, Орталық Азия және Русь
Ортағасырлық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері
ХІ-ХІІІ ғасырлардағы христиан шіркеуі. Крест жорықтары
Шығыс елдерінде феодалдық құрылыстың орануы
ХІ-ХҮ ғасырлардағы орат, орталық Азия және Африка елдері
Халықтардың монғол-татар шапқыншылығана қарсы күресі
ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы еуропа мемлекеттері
Орыс жерлерін біріктірудің аяқталуы және Алтын Орданың құлауы
Сабақты бекіту:
Түйін сөз.
Тест
Бағалау:Жылдық қорытынды бағаларын шығару
Үйге тапсырма: Тарихи шығармалар оқу
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Сабақтың мақсаты:
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан алған білімдерді қайталай отырып, өмірлік азық ету;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің баты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Әнұран орындау, <<Хабар>>
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
ХҮ-ХҮІІ ғасырларда әлем құрылымы жөніндегі жаңа көзқарастар қалай пайда болды?
Дүниенің құрылымы жөніндегі Птоломей мен Коперниктің пікірлерін салыстырыңдар. Коперниктің ғылыми жаңалығы несімен бағалы болды?
Д.Бруно әлемнің құрылымы жөніндегі түсінікке қандай жаңалық енгізді?
Коперник пен Бруноның көзқарасын Галилей қалай дәлелдеді және дамытты?
Қайталанатын матералдар:
Ү-Х ғасырлардағы батыс және орталық еуропа
Ү-Х ғасырлардағы Византия, Таяу Шығыс, Орталық Азия және Русь
Ортағасырлық қоғамның негізгі белгілері мен ерекшеліктері
ХІ-ХІІІ ғасырлардағы христиан шіркеуі. Крест жорықтары
Шығыс елдерінде феодалдық құрылыстың орануы
ХІ-ХҮ ғасырлардағы орат, орталық Азия және Африка елдері
Халықтардың монғол-татар шапқыншылығана қарсы күресі
ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы еуропа мемлекеттері
Орыс жерлерін біріктірудің аяқталуы және Алтын Орданың құлауы
Сабақты бекіту:
Түйін сөз.
Тест
Бағалау:Жылдық қорытынды бағаларын шығару
Үйге тапсырма: Тарихи шығармалар оқу
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz