Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік

Мұғалім
Өтеген Жарасхан
Мұғалім: Тақырыбы
Өтеген Жарасхан:

Кері есептер

Бір заттың массасы, заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік.

Мұғалім: Жалпы мақсаты
Өтеген Жарасхан:

1. Көбейтудің компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланыс түсіндіріліп, осының негізінде өзара кері есеп ретінде бөлу тәсілін енгізу.

2. бір заттың массасы, заттың саны және жалпы массасы сияқты ұғымдармен байланысты есептерді шығарумен таныстыру.

Мұғалім: Оқыту нәтижелері.
Өтеген Жарасхан:

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді (бір заттың массасы, заттың саны және жалпы массасы) біледі.

Олардң өзара кері есептер екенін түсінеді.

Мұғалім: Негізгі идеясы.
Өтеген Жарасхан:

Кесте бойынша шартын құра білу.

Шешуін табу арқылы дәлелдеп, ой тұжырым жасауға, сыни ойлауға үйрету, тәрбиелеу.

Мұғалім: Негізгі дереккөз
Өтеген Жарасхан: Оқулық, Оқыту әдістемесі, түсіндіру, талдау, жинақтау
Мұғалім: Әдіс-тәсілдер
Өтеген Жарасхан: Сұрақ-жауап, критерийалды бағалау, бағдаршам, талдау, жинақтау.
Мұғалім: Сабақтың кезеңдері
Өтеген Жарасхан: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалім:

І. Мативациялық бағдарлау кезеңі. Білу деңгейі

ІІ Операциялық орындаушылық кезең.

Түсіну деңгейі.

Қолдану деңгейі

Талдау кезеңі

Жинақтау кезеңі.

Рефлксиялық бағалау кезеңі.

Үйге:

Кері байланыс:

Өтеген Жарасхан:

1. Ұйымдастыру

- Психологиялық дайындық .

Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздеріне игі тілектерін айтады.

Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!

Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе Мейірім тілеймін!

Мен бәріңе Шуақты күн тілеймін!

Мен бәріңе Көңілді ойын тілеймін! т. б.

-Топқа болу. Кәмпит арқылы

2. Үй тапсырмасын тексеру . 4. а. бағандап орындау.

3. Қызығушылығын ояту.

Ой ашар!

  1. Заттың құнын құнын қалай табамыз?
  2. Заттың санын қалай табамыз?
  3. Заттың бағасын қалай табамыз?

4. Жаңа сабақ:

- Масса дегенді қалай түсінесіңдер!

-Заттың массасын өлшеу үшін қандай өлшем бірліктерін қолданамыз?(г, кг, т. Ц. ) Өлшем бірлік тері арқылы есептейміз.

Тақырыппен ашу, мақсат қою.

-Оқулықпен жұмыс:

1-тапсырма Тақтамен жұмыс .

а. Шарты

1. б -3кг

5б -?кг

Шешуі : 3кг*5=15 (б) Жауабы:15кг сыр сатып алды.

Ә. 1 б- 3кг

15 кг- ?б

. 15кг:5=3кг Жауабы: 5банка сыр сатып алды.

Б. 5б- 15кг

1б - ? кг

15:5=3кг Жауабы: бір банкадағы сыр 3кг

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ой тұжырым жасау:

*Бір заттың массасы және саны белгілі болса, жалпы массаны қалай таптық?

* Бір заттың масса және жалпы масса белгілі болса, заттың санын қалай табуға болады?

*Жалпы массасы және заттың массасы белгілі болса, бір заттың массасын қалай табуға болады?

*Бұлар өзара қандай есептер?

Топтық жұмыс :

2-тапсырма.

Өз бетімен жұмыс.

Есептің шартын кестеге толтырады. Шешуін дәптерге жазады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Шарты: 18кг-3сөмке

1с-?кг

Шешуі: 18кг:3=6кг

Жауабы:Бір сөмкеде 6 кг картоп бар.

Кері есеп:

Шарты:

1с- 6кг

3с-?кг

6*3 =18кг Жауабы: 3сөмкеде 18кг картоп бар

Шарты:

1с-6кг

18:6=3 Жауабы : 3сөмке

2-тапсырма бойынша

Критерийалды бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3-тапсырма. Тақтамен жұмыс:

1. 5 кг *4=20кг Жауабы: 20 кг алма.

Кері есеп:

20кг : 4=5кг

Жауабы: әр кәрзеңкеге 5кг алма салынады.

20кг : 5кг=4

Жауабы: 4кәрзеңке

Сергіту сәті.

Кел балалар, күлейік.

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік?

Тез есепте!

4. ә) (60-11) :7+54 =61

7*7-4*5+4*(44-37) =57

9*(11-9) :3+8*4= 38

27:9*8:6+5*5= 29

Математикалық эстафета.

1-топ: 5. а.

2-топ: 5. ә.

Топтық жұмыс.

1-топ 6. а.

2-топ: 6. ә.

А. Шарты:

Автобусқа-40адам

Қалғаны-4 100адам

Бір машина-?адам

Шешуі:

100-40 =60 60:4=15

Жауабы: 15адам.

Ә. Шарты:

Қыз-30 -5 есе артық ?

Ұл-?

Шешуі:30+(30:5) =36

Жауабы: барлығы 36 бала

6-тапсырма бойынша критериалды бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Логикалық есептер.

1. 2кг мақта ауырма?

2кг темір ауырма?

2. Сиыр 4аяғымен тұрса 200кг, 2 аяғымен тұрса неше кг болады?

3. Ұзындығы 10метр жіпті әр бөлігі 2метр болу үшін неше рет қию керек?

10:2=5

Үйге тапсырма: 4. а

Бес саусақ әдісі.

.

Бір банка-ның массасы
Банкалардың саны
Барлық бан-калардың массасы
3кг
5
?кг
3кг
?
15кг
?
5
15кг
Бір сөмкеде-гі картоптың массасы.
Сөмкенің саны
Барлық сөм-кедегі кар-топтың мас-сасы.
? кг
3
18 кг
6 кг
?
18 кг
6 кг
3
? кг
Критерий
балл
балл
Кесте бойын-ша есеп шартын дұрыс құра-ды.
3 балл
Қысқаша есептің шартын жазады
1балл
Кері есептер құрастырады.
2балл
Шешуін дұ-рыс орында-ды.
1 балл
Жауабын көрсетеді.
1 балл
Барлығы
8 балл

0-4 балл «3»

5- 6 балл «4»

7-8 балл «5»

Критерий
балл
балл
Қысқаша есептің шар-тын жазады.
3балл

Шешуін дұ-рыс есептеді

.

2 балл
Жауабын көрсетеді.
1 балл

0-2 балл «3»

3-4 балл «4»

5-6 балл «5»

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш-жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріңе сәттілік бестік баға тілеймін!

Топ басшысын сайлау.

Топ ережесін еске түсіру

3 бағанды 3 оқушы оқиды. Тексереді.

Топтарды бағалау.

Бағдаршам арқылы.

Заттың салмағы

Кестеге толтырады

Шешуін оқушылар тақтаға жазады.

*Жалпы массаны табу үшін-

*бір заттың массасын


Ұқсас жұмыстар
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Бір заттың массасы
Зат массаларын салыстыру
Әртүрлі типтегі есептеу есептерін шығару
Заттың массасы
Базалық есепті шешу
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Молекулалардың өлшемі мен массасы
Әрекеттесуші заттардың массасын салыстыру
Газдардың молярлық көлемі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz