Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік

Мұғалім
Өтеген Жарасхан
Тақырыбы
Кері есептер
Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік.

Жалпы мақсаты

1.Көбейтудің компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланыс түсіндіріліп, осының негізінде өзара кері есеп ретінде бөлу тәсілін енгізу.
2.бір заттың массасы,заттың саны және жалпы массасы сияқты ұғымдармен байланысты есептерді шығарумен таныстыру.
Оқыту нәтижелері.
Шамалар арасындағы тәуелділіктерді (бір заттың массасы, заттың саны және жалпы массасы) біледі.
Олардң өзара кері есептер екенін түсінеді.

Негізгі идеясы.
Кесте бойынша шартын құра білу.
Шешуін табу арқылы дәлелдеп, ой тұжырым жасауға, сыни ойлауға үйрету, тәрбиелеу.

Негізгі дереккөз
Оқулық, Оқыту әдістемесі, түсіндіру, талдау, жинақтау

Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап,критерийалды бағалау, бағдаршам, талдау, жинақтау.

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Мативациялық бағдарлау кезеңі. Білу деңгейі

ІІ Операциялық орындаушылық кезең.
Түсіну деңгейі.

Қолдану деңгейі

Талдау кезеңі

Жинақтау кезеңі.

Рефлксиялық бағалау кезеңі.

Үйге:

Кері байланыс:
1. Ұйымдастыру
-Психологиялық дайындық.
Балалар бір-біріне <<сиқырлы таяқшаны>> бере отырып, өздеріне игі тілектерін айтады.
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе Шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе Көңілді ойын тілеймін! т.б.

-Топқа болу. Кәмпит арқылы

2.Үй тапсырмасын тексеру.4.а. бағандап орындау.

3.Қызығушылығын ояту.
Ой ашар!
1. Заттың құнын құнын қалай табамыз?
2. Заттың санын қалай табамыз?
3. Заттың бағасын қалай табамыз?

4.Жаңа сабақ:
-Масса дегенді қалай түсінесіңдер!
-Заттың массасын өлшеу үшін қандай өлшем бірліктерін қолданамыз?(г, кг, т. Ц.) Өлшем бірлік тері арқылы есептейміз.
Тақырыппен ашу, мақсат қою.
-Оқулықпен жұмыс:
1-тапсырма Тақтамен жұмыс.
а. Шарты
1.б -3кг
5б -?кг

Шешуі: 3кг*5=15 (б) Жауабы:15кг сыр сатып алды.
Ә. 1 б- 3кг
15 кг- ?б
. 15кг:5=3кг Жауабы: 5банка сыр сатып алды.

Б.5б- 15кг
1б - ? кг
15:5=3кг Жауабы: бір банкадағы сыр 3кг

Бір банка-ның массасы
Банкалардың саны
Барлық бан-калардың массасы
3кг

5
?кг
3кг

?
15кг
?

5
15кг

Ой тұжырым жасау:
*Бір заттың массасы және саны белгілі болса, жалпы массаны қалай таптық?
* Бір заттың масса және жалпы масса белгілі болса, заттың санын қалай табуға болады?
*Жалпы массасы және заттың массасы белгілі болса, бір заттың массасын қалай табуға болады?
*Бұлар өзара қандай есептер?

Топтық жұмыс :
2-тапсырма.
Өз бетімен жұмыс.
Есептің шартын кестеге толтырады.Шешуін дәптерге жазады.

Бір сөмкеде-гі картоптың массасы.
Сөмкенің саны
Барлық сөм-кедегі кар-топтың мас-сасы.
? кг

3
18 кг
6 кг

?
18 кг
6 кг

3
? кг

Шарты: 18кг-3сөмке
1с-?кг
Шешуі: 18кг:3=6кг

Жауабы:Бір сөмкеде 6 кг картоп бар.

Кері есеп:
Шарты:
1с- 6кг
3с-?кг
6*3 =18кг Жауабы: 3сөмкеде 18кг картоп бар
Шарты:
1с-6кг
18:6=3 Жауабы: 3сөмке

2-тапсырма бойынша
Критерийалды бағалау.

Критерий

балл
балл
Кесте бойын-ша есеп шартын дұрыс құра-ды.

3 балл

Қысқаша есептің шартын жазады

1балл

Кері есептер құрастырады.

2балл

Шешуін дұ-рыс орында-ды.

1 балл

Жауабын көрсетеді.

1 балл

Барлығы

8 балл

0-4 балл <<3>>
5- 6 балл <<4>>
7-8 балл <<5>>

3-тапсырма. Тақтамен жұмыс:
1. 5 кг *4=20кг Жауабы: 20 кг алма.

Кері есеп:
20кг : 4=5кг
Жауабы: әр кәрзеңкеге 5кг алма салынады.

20кг : 5кг=4
Жауабы: 4кәрзеңке

Сергіту сәті.
Кел балалар, күлейік.
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік?

Тез есепте!
4.ә) (60-11):7+54=61
7*7-4*5+4*(44-37)=57
9*(11-9):3+8*4=38
27:9*8:6+5*5=29

Математикалық эстафета.
1-топ: 5.а.
2-топ: 5.ә.
Топтық жұмыс.
1-топ 6. а.
2-топ: 6. ә.
А. Шарты:
Автобусқа-40адам
Қалғаны-4 100адам
Бір машина-?адам
Шешуі:
100-40 =60 60:4=15
Жауабы: 15адам.

Ә. Шарты:
Қыз-30 -5 есе артық ?
Ұл-?

Шешуі:30+(30:5)=36
Жауабы: барлығы 36 бала

6-тапсырма бойынша критериалды бағалау.
Критерий

балл
балл
Қысқаша есептің шар-тын жазады.

3балл

Шешуін дұ-рыс есептеді
.
2 балл

Жауабын көрсетеді.

1 балл

0-2 балл <<3>>
3-4 балл <<4>>
5-6 балл <<5>>

Логикалық есептер.
1.2кг мақта ауырма?
2кг темір ауырма?
2.Сиыр 4аяғымен тұрса 200кг, 2 аяғымен тұрса неше кг болады?
3. Ұзындығы 10метр жіпті әр бөлігі 2метр болу үшін неше рет қию керек?

10:2=5

Үйге тапсырма: 4.а

Бес саусақ әдісі.

.
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш-жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріңе сәттілік бестік баға тілеймін!

Топ басшысын сайлау.
Топ ережесін еске түсіру

3 бағанды 3 оқушы оқиды. Тексереді.
Топтарды бағалау.
Бағдаршам арқылы.

Заттың салмағы

Кестеге толтырады

Шешуін оқушылар тақтаға жазады.

*Жалпы массаны табу үшін-
*бір заттың массасын заттың санына көбейту керек.
*Заттың санын табу үшін-жалпы массаны бір заттың массасына бөлу керек
*Бір заттың массасын табу үшін-.
*жалпы массаны заттың санына бөлу керек.

Топта ақылдасады, кестені толтырады. 1 оқушы есепті оқиды.
Кесте бойынша шартын түсіндіріп, шешуін ауызша айтады.

Өзін-өзі бағалайды.
Бағаларын есептейді.

Кесте бойынша шартын құрады.

Оқушылар серігіп қалады.

Бірінші болған және қатесіз орындаса 1орын беріледі.
Смайлк арқылы бағалау.

Өзін-өзі бағалайды.

Тең.

4рет қию керек.

<<Сыңғырлау мектеп-балабақша кешені>> КММ

Ашық сабақ
Математика
3-сынып
Тақырыбы:Кері есептер.
Бір заттың массасы,заттардың саны және
жалпы массасы арасындағы тәуелділік.

Дайындыған: Өтеген Жарасхан

21.12.2016 жыл

Ұқсас жұмыстар
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Бір заттың массасы
Зат массаларын салыстыру
Әртүрлі типтегі есептеу есептерін шығару
Заттың массасы
Базалық есепті шешу
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Молекулалардың өлшемі мен массасы
Әрекеттесуші заттардың массасын салыстыру
Газдардың молярлық көлемі
Пәндер