Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Он алтыншы желтоқсан

Пәні
Әдебиеттік оқыту
Сыныбы
2-сынып
Күні
14.12.2015жыл
Мұғалімі
Өтеген Жарасхан Ерсұлтанқызы
Тақырыбы
Он алтыншы желтоқсан.
Қайраттың жазу дәптерінен
Жалпы мақсаты
Мәтінді түсініп оқу.
Желтоқсан оқиғасының құрбаны Қайрат
Рысқұлбековтың ерлік рухын насихаттау.
Желтоқсан оқиғасының тарихи маңызы бар екенін түсіну.
Оқыту нәтижелері
Желтоқсан оқиғасы туралы ұғынады. Мәтіндегі негізгі ойды ашады.Қ.Рысқұлбековтың ерлік істері арқылы ұлтына, еліне деген рух, (ұлтжандылық) сезімі қалыптасады
Негізгі идея
Ұлтының қамын ойламаған адамның қамын ұлты ойламас болар.
Расул Гамзатов
Негізгі дереккөздері
Оқулық.АКТ, интертақта,слайдтар, флепчарт,стикер,бағалау парағы.
Сабақтың модульдері
.Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру

Қызығушылығын ояту
а) Психологиялық дайындық
- Әр бір адам-
- Әр бір сабақ-
- Әр бір ісің-
- Әр бір сөзің-

ә) Топқа бөліну.
Топ ережесін еске түсіру
Топ басшысын сайлау.
б) Бағалау парағын тарату.

<<Ыстық орындық>> әдісі.
Тарау бойынша сұрақтар қояды.

Туысым досым.
Үйрену, ұғыну,ұлағат.
Тіршілік,Тірек,Адалдық.
Шындық,Бірлік,Адамдық.

Сурет құрастыру.
(Тәуелсіздік монументі,Бәйтерек)

Сұрақ қояды.
Бармақпен бағалау.

Білу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақ-жауап, диалог әдісі

Зейнола Шукіров <<Ақша қар>> өлеңін жатқа айту.

Бекіту сұрақтары
1.Өлеңде жылдың қай мезгілі суреттеледі?

2.Қар қалай жауады?

3.Ақын өлеңде қардың жауғанын
нелерге теңеді?

4. Қардың түрлерін ата.
2-3 оқушы айтады.

Қыс

Себелеп,жапалақтап

Мамыққа,тауықтың жүніне,жібекке,желекке,
көрпеге

Өзін-өзі бағалау
Бағалау парақшасын белгілеу.

<<Ой шақыру>> стр. 1+слайд

Жаңа сабақ

АКТ модульі

Талантты және дарынды баланы оқыту

Түсіну
oo Қазір жылдың қай мезгілі?
oo Қандай ай?

Сөзжүмбақ шешу
1. Рәміз ту
2. Қазақтың ханы
3. Жыл басы
4. Киелі сан
5. Бұрынғы астана
6. Ресей халқы
7. Алып жануар
8. Қасиетті ай
9. Мұз айдыны
10. Жыртқыш құс
11. Қазақстан қаласы
12. Тәуелсіздік күні қашан?
13. Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін егемендігін қашан алды?
Тақырыпты ашу, мақсат қою.
2-слайд
Дәптермен жұмыс
Күннің жадын тақырыпты жазу.
а) Электронды оқулықпен жұмыс
ә) Сөздікпен жұмыс
Тәуелсіздік-еркіндік
Ел жадында-ел есінде

б) Оқулықпен жұмыс
Іште оқу
Тізбектей оқу
Өлеңді жаттап алған оқушы бар ма?

Сергіту сәті

в) Сұрақ-жауап
1.Өлең неліктен <<Он алтыншы
желтоқсан>> деп аталды?
Бұл күн қандай мереке?
2. Еліміздің тәуелсіздік алуына кім
қатысқан?
Қайрат кім?
3. Еліміз тәуелсіздікке қол
жеткізуге түрткі болған оқиға
қалай аталады?
4. Желтоқсан оқиғасы қашан
болды?
5. Оқиға қатысқан тағы кімдерді
Білесіңдер?

Желтоқсан құрбандары.
г) <<Желтоқсан желі>> әнін таңдау.

Қыс
Желтоқсан айы

1.Ту
2.Тәуке
3.Наурыз
4.Жеті
5:Алматы
6.Орыс
7.Піл
8.Рамазан
9.Медеу
10.Бүркіт
11.Көкшетау
12.16желтоқсан

13. 1991 ж 16 желтоқсан

Тыңдайды

Жазады.

1-2 оқушы айтады.

Би қимылын жасау

Тәуелсзідік алған күні

Желтоқсан оқиғасы

1986ж 16желтоқсан

3) <<Желтоқсан оқиғасы>> неліктен
болды?
Оған себеп болған не?
Елімізді сонау заманнан тәуелсіздікті,еркіндікті аңсады.
Елімізді өз ұлтымыздың адамы басқарғанын қалады

Қолдану

Сын тұрғысынан ойлау
oo Елбасымыз кім?

ғ)Ой толғаныс. 3-слайд
Электронды оқулықтағы тапсырманы орындау.

Шығармашылық жұмыс
1. Мәтінді түсініп оқы
2. <<Қорқақтық>> дегенді қалай түсінесің?Ойыңды жазбаша білдір.
oo Мәтінде қорқақтық туралы не делінген?Сенің пікірің қандай?

Салыстырып айтады

бас сағалау,шегіну,
қашқақтау.

Бағалау парақшасына белгілеу.
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Топтық жұмыс 4-слайд

1-топқа: <<Асыл міндет>> деп отырғаны не деп ойлайсың?

2-топқа:Посттер қорғайды.
Қайрат қандай ұл?

Батыр,қайсар,ұлтын сүйген ер,ер жүрек,көшбасшы

Талдау.
1.Салыстыр
2.Айырмашылығы неде?
3.Тақырыптың басты идеясы?
5-слайд
Венн диаграммасы
Қорқу Қорқақтық
Сескену бас сағалау
Жүрек шегіну
тебіренісі қара басын
ойлау
асыл міндетті
Өзін-өзі білмеу
шектеу сезімі өтірік
айту,алдау
қорқақтық
емес

Ұқсастығы:ішкі сезім

oo Тақырыптың басты идеясы
неде?

Қорқақтық танытпа сесекенуді қорқақтық деп түсінбе,жүрегіңді тыңда,сезіміңді түсіне біл!
Жинақтау (қорытынды шығар анықтама бер,мазмұнды жүйеле)
oo Мәтінге байланысты мақал айту
oo Өз ойларын айтып топта талқылайды.
oo Расул Гамзатовтың мына сөзі бүгінгі сабаққа қатысы қандай?

Үйге тапсырма
6-слайд

Ұлтының қамын ойламаған адамның қамын ұлты да ойламас болар.

Расул Гамзатов

Мәтінді оқы. Тәуелсіздік күніне шығарма жазу.

Бағалау,оқу үшін бағалау,оқуды бағалау
Өзін-өзі бағалау
Бағалау парақшасы арқылы қорытынды шығару.
Кері байланыс
Екі жұлдыз ,бір тілек
Сабақ ұнады ма?
Қандай тапсырма ұнады?
Тілек жазу.

Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы,
<<Сыңғырлау мектеп - балабақша кешені>> КММ

Ұқсас жұмыстар
Қайраттың жазу дәптері
Тәуелсіздік мерекесі
Желтоқсан - тәуелсіздік бастауы
Біз Қазақтың баласы
Тәуелсіздікке арналған ертеңгілік. даярлық тобы
Астананың көрікті жері
Ұйымдастыру мин
Қайратым – қайсарым
"тәуелсіз елдің тірегі-білімді ұрпақ жүрегі" танымдық сайыс
Есептік және реттік сан есім
Пәндер