Тақырып Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы

Галия М Солтүстік - Қазақстан облысы

Аққайың ауданы

Қайырбек Оразов атындағы

Аралағаш орта мектебі

Физика және математика пәні мұғалімі

Мейрманова Ғалия Маратқызы

7-сынып Физика пәні бойынша қысқамерзімді жоспар

Тақырыбы
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Тақырыбы: Жалпы мақсаты:
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Паскаль заңын түсіну. Сұйықтармен газдар молекулалары қозғалысының ұқсастығын табу. Салыстыру талдауын жасай білуге үйрену Сипаттамалық ерекшеліктерін табуды үйрену, шыдамдылыққа, өзара әрекеттестікке үйрену
Тақырыбы: Күтілетін нәтижелер
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы:

1. Қатты денелерде, сұйықтарда және газдарда қысымның берілу табиғатын біледі, практикалық тапсырмаларды орындау барысында пайдаланады;

2. Паскаль заңын тұжырымдай алады және өткен тақырыпқа негізделіп айналадағы құбылыстарды түсіндіре алады;

3. Жалпы сыныппен, жұппен бірлескен жұмысқа үйренеді;

4. Тақырып бойынша зерттеушілік диалог жүргізуді біледі.

Тақырыбы: Сабақ кезеңі (уақыты)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Блум таксономиясы
Пайдаланатын модуль
Тақырыбы: Ұйымдастыру (1 минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық
Сыныпта жұмыстық, жағымды ахуал орнатады
Сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындалады
Тақырыбы:

Білімді өзектендіру

  1. минут)

(5минут)

(6 минут)

Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: жеке жұмыс
1. Слайдтағы жауаптардың соңын көрсетеді. Сұрақтың басын тұжырымдап, сұрақ қоюды ұсынады
Жауаптың соңы бойынша, сұрақты тұжырымдайды
Білу, түсіну, талдау
СТО, АКТ
Тақырыбы: жұппен жұмыс
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: 2. Суреттер береді, салыстырып өткен тақырыппен байланыстыруды ұсынады
Суреттерді салыстырып, қысымның әсер ету ауданына тәуелділігін айтады
Білу, түсіну, талдау
СТО, диалогтік оқыту
Тақырыбы: топпен жұмыс
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы:

3. Проект жасауды ұсынады

«Ағаш білеушенің үстелге түсіретін қысымын зерттеу»

Проект жасайды:

А) гипотеза ұсынадды

В) жоспар құрады

С) жұмысты орындайды

Д) қорытынды жасайды

Білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау
Оқытудың жаңа тәсілдері, көшбасшылыққа үйрету
Тақырыбы: Ой сергіту (1минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы:
1-50 дейін жұп сандарын кезекпен айту
Тақырыбы:

Тақырыпты анықтау, мақсат қою

(3 минут)

Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық

Терминдер көрсетеді: А) қатты денлердегі қысым, формуласы

В) кысымның өлшем бірлігі

С) қысым беттің ауданына тәуелді

Д) сұйықтар мен газдардағы қысым

Е) Паскаль заңы

Терминдер бойынша сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды
Түсіну, талдау, синтез
СТО
Тақырыбы: Дәптермен жұмыс (1минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық
Дәптерлеріне күнін, сабақ тақырыбын жазады
Білу
Тақырыбы: Сұйықтармен газдар молекулалар қозғалысының ұқсастығын табу (1 минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық
Сұрақтар қояды, молекулалар қозғалысындағы ұқсастығын табуға көмектеседі
Сұйықтар мен газдардың қасиеттерін атап береді
Тақырыбы:

Кинометафора

(7 минут)

Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Топпен жұмыс (екі топқа бөлек үзінділер)
Видеоүзінді көрсетеді, не туралы, не түсінгендерін сұрайды
Видеоүзіндіден сұйықтар мен газдардағы қысым қалай берілетінін түсінеді, айтады
Түсіну, талдау, қорытындылау
СТО, проблемалық оқыту, көшбасшылыққа үйрету
Тақырыбы:

Қорытындылау

(5 минут)

Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық
Қорытынды жасауға көмектеседі
Газдар мен сұйықтарға берілген қысым оның әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі деген қорытынды жасайды
Түсіну, талдау, қорытындылау
СТО, проблемалық оқыту
Тақырыбы: Дәптермен жұмыс (1минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жалпысыныптық
Паскаль заңын дәптерлеріне жаздыртады
Дәптерлеріне оқулықтағы §44-тен Паскаль заңын тауып алып, оқу, жазып алу
Әдебиетпен жұмыс
Тақырыбы: Үй жұмысы (1минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы:
Үйге берілген кестені қалай толтыру керектігін түсіндіреді
Сұрақтар қояды
Тақырыбы: Жетістіктер парағын толтыру (3минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жеке
Мақсаттар жазылған парақтарын таратады, қалай толтыру керектігін түсіндіреді
Сабақ мақсаттарына жеткендерін немесе талпынғандарын белгілейді
Өз-өздерін бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Тақырыбы: Бағалау, рефлексия (3минут)
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Жеке
Өздерін, көршілерін бағалауды ұсынады
Өз-өздерін, көршілерін бағалайды
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Тақырыбы: Ресурстар
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы: Слайдтар, видеоүзінділер, кестелер, суреттер, жетістіктер парақтары

Сабақты жоспарлау, бақылау және талдау кестесі

Пәні: физика

Зерттеу тақырыбы: Топтық, жұптық жұмысында шығармашылық сипаттағы тапсырмалар арқылы оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру

Lessonstudi топ мұғалімдері: Мейрманова Ғ. М. -физика және математика пәні мұғалімі І деңгей

Мухамадиева Р. К. - география пәні мұғалімі сертификатталмаған

Кантарбаева Ж. Қ. -химия және биология пәні мұғалімі І деңгей

Сабақ кезеңдері
А оқушы: Мериза
В оқушы: Анель
С оқушы: Балтабай
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар)
Күтілетін әрекеттер мен жауаптар
Бақылау нәтижесіндегі әрекеті мен жауабы
Күтілетін әрекеттер мен жауаптар
Бақылау нәтижесіндегі әрекеті мен жауабы
Күтілетін әрекеттер мен жауаптар
Бақылау нәтижесіндегі әрекеті мен жауабы
Сабақ кезеңдері: 1. ұйымдастыру
А оқушы: Мериза:
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай:
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Сабақ кезеңдері:

2. Білімді өзектендіру

(сұрақ құрастыру)

А оқушы: Мериза: Жауаптарды жылдам оқиды, басын табады, сұрақты құрастырады
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Жылдам оқиды, жауап басын табуға ойланады, сұрақ қоюда қиналады
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Жылдам оқиды, жауап басын айталмайды, сұрақ құрастыра алмайды
Сабақ кезеңдері: 3. Суретпен жұмыс (жұпта)
А оқушы: Мериза: Белсенді жұмыс істейді, өз ойын айтады, өз жұбына көмектеседі, көшбасшы болады
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Баяу жұмыс істейді, кейде сөйлейді, ой тұжырымдауға көмектеседі
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Өз ойын айтады, сөйлейді, бірақ өз-өзіне сенімді бола алмайды
Сабақ кезеңдері: 4. Проект жасау
А оқушы: Мериза: Жоспар бойынша нақты, жылдам жұмыс істейді, қорытынды жасайды, топта көшбасшылық-ты өз қолына алады
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Көшбасшы бола алмайды, өз-өзіне сенімсіз, білгенін айтпайды
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Белсене жұмыс істейді, бірақ әрекетінде нақтылық жоқ
Сабақ кезеңдері: 5. Тақырып-ты анықтау, мақсат қою
А оқушы: Мериза: Тақырыпты тез анықтайды, мақсат қоюда белсенділік танытады
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Тақырыпты аша алады, бірақ мақсаттар қоюда қателеседі
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Тақырыпты ашуда қатысады, мақсат қоя алмайды
Сабақ кезеңдері: 6. Сұйықтар-мен газдар молекулалар қозғалысының ұқсастығын табу
А оқушы: Мериза: Сұйықтар-мен газдар молекулалар қозғалысының ұқсастығын тез табады, айтады
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Біледі, бірақ баяу жұмыс істейді
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Ұқсастығын айта алмайды
Сабақ кезеңдері: 7. Киномета-фора
А оқушы: Мериза: Топта белсенді жұмыс істейді, ойын айтып отырады, көшбасшы болады, дұрыс түсіндіреді
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Топта белсенді жұмыс істейді, ой қосады, бірақ ортақ шешімін айтуға батылдық көрсетпейді
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Топта белсенді, ой қосып отырады, бірақ жақсы оқитын оқушылар-дың ойымен келісіп отырады
Сабақ кезеңдері: 8. Қорытын-дылау
А оқушы: Мериза: Дұрыс, жылдам тұжырымдай-ды
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Түсінеді, бірақ өз ойын айтуға қорқақтайды
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Дұрыс тұжырым-дай алмайды
Сабақ кезеңдері: 9. Жетістік-тер парағын толтыру
А оқушы: Мериза: Жылдам, әділ бағалайды
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Жылдам, сенімсіз толтырады
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Баяу толтырады, көп ойланады
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
А оқушы: Мериза: Әділ, нақты бағалайды
В оқушы: Анель:
С оқушы: Балтабай: Сенімсіз бағалайды
Ескертулер, сұрақтар, толықтырулар (жетілдіретін тұстар):
Әділ бағалайды
Сабақ кезеңдері:

Қорытынды

Ұсыныстар

А оқушы: Мериза:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:

Ұқсас жұмыстар
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
Паскаль заны
Оқушыларға қысымның қатты денелер, сұйықтар мен газдар арқылы берілуін
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. 7 сынып
Сұйықтар мен газдардың қысымына тәжірбие
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. Физика
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі
Паскаль заңы. Гидравликалық машиналар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz