Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Нүкте.Сызық.Сәуле
Сабақ: математика
Тақырыбы:Нүкте.Сызық.Сәуле.
Мектеп:Б.Соқпақбаев ЖОМ
Мұғалім:Садыкова Калия
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып : 1 А
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:-
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.3.1.2.Нүкте, сәуле,түзу, кесінді туралы түсінік
қалыптастыру және оларды ажырата білу
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Нүкте, сәуле,түзу, кесінді туралы түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Нүкте, сәуле,түзуді ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Заттарды белгілеріне сәйкес
жиындарға біріктіруін талқылап, дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу.(нүкте,түзу, сәуле, кесінді)
Сынып бөлмесіндегі фигураларды тауып атау
Түйінді сөздер мен тіркестер: нүкте, сәуле, түзу, кесінді.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Оларды неліктен топтастырамыз?
:: Бұл фигуралардың қандай ортақ белгілері бар?
:: Мұндай фигураларды қайда қолдандыңыздар?
Айта аласыз ба ...?
Алдыңғы оқу
Оқушылардың сурет салу, геометриялық фигураларды және шаблондарды қолдану тәжірибелері болуы тиіс. Кеңістіктіктегі фигураларды ойын барысында, мысал құрастыруда пайдалана білу керек.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар ( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
10 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2 Психологиялық дайындық
Музыка тыңдату.
3. Мектептегі,үйдегі заттардың пішіндері арқылы топтарға бөлінеді.
1.төртбұрыш,2-үшбұрыш,3-дөңгелек,4-шаршы.
4.Ой қозғау.
Аудио
тыңдалым
Жыл мезгілдерінің суреттері
Ортасы 25-мин
Соңы 10 мин
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Шығармашылық тапсырма:
1 - тапсырма. 1.Оқушыларға ауыл көрінісінің суретін ұсыну. Әр топқа үйден мектепке барар жолды, үйден дүкенге барар жолды, үйден фермаға барар жолды,үйден пошта орталығына барар жолдың сызбасын көрсет деген нұсқау беріледі.
2. Қалай жол таптың?
Сызықтар туралы сұрау.
2 - тапсырма. Сызықтарды пайдаланып сурет сал деген нұсқау беру.
1 топқа түзуді,2-топқа сәулені, 3-топқа ирек сызықты,4-топқа нүктені пайдаланып сурет салуды тапсыру.
Өзін-өзі бағалауды ұсыну.
<<Не білдім? не қызық болды? не қиын болды?>>әдісімен сабаққа кері байланыс жасау.
Ауыл бейнеленген сурет
Дәптер, постер, маркер
А4 парағы, маркер
Кері байланыс
Стикер
Қосымша ақпарат: Қабілетті оқушыларға : Өз үйінен мектепке дейінгі жолдың сызбасын салуды.Үлгерімі төмен оқушыларға: нүкте,түзу, сәуле, кесіндіні пайдаланып пішіндер салуды
Саралау
Бағалау
- Өзін-өзі бағалау әдісі бойынша
Пәнаралық байланыс
Қабілеті жоғары балаларға көбірек шығармашылық жұмыспен айланасуын жоспарлаймын.
Оқушыларды диалогтік әңгімеге тартып,ойларын дамытуға қосымша сұрақ қоюды жоспарлаймын.
Рефлексия
Оқушылар нүкте,түзу, сәуле, кесінді туралы білімдерін кеңейтті. Сызба бойынша бағдарлау туралы мағлұмат алды.
Сыныпта ынтымақтастық ахуал орнады. Оқушыларда белсенділік пен бір біріне деген сенім мен құрмет қалыптасты.
Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін зейінін дамыту мақсатында түрлі әдіс- тәсілдер пайдаландым
Қорытынды бағамдау
1. Топта жұмыс істеу арқылы, ынтымақтастық ахуал қалыптасты
2. Бағалауды үйренді.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды:
1. Топпен жұмыс жасағандары.
2. Оқушылар сабақта белсенділік танытқаны.
Тақырыбы:Нүкте.Сызық.Сәуле.
Мектеп:Б.Соқпақбаев ЖОМ
Мұғалім:Садыкова Калия
Күні:
Мұғалімнің есімі:
Сынып : 1 А
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:-
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
1.3.1.2.Нүкте, сәуле,түзу, кесінді туралы түсінік
қалыптастыру және оларды ажырата білу
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Нүкте, сәуле,түзу, кесінді туралы түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Нүкте, сәуле,түзуді ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Заттарды белгілеріне сәйкес
жиындарға біріктіруін талқылап, дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу.(нүкте,түзу, сәуле, кесінді)
Сынып бөлмесіндегі фигураларды тауып атау
Түйінді сөздер мен тіркестер: нүкте, сәуле, түзу, кесінді.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Оларды неліктен топтастырамыз?
:: Бұл фигуралардың қандай ортақ белгілері бар?
:: Мұндай фигураларды қайда қолдандыңыздар?
Айта аласыз ба ...?
Алдыңғы оқу
Оқушылардың сурет салу, геометриялық фигураларды және шаблондарды қолдану тәжірибелері болуы тиіс. Кеңістіктіктегі фигураларды ойын барысында, мысал құрастыруда пайдалана білу керек.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар ( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
10 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2 Психологиялық дайындық
Музыка тыңдату.
3. Мектептегі,үйдегі заттардың пішіндері арқылы топтарға бөлінеді.
1.төртбұрыш,2-үшбұрыш,3-дөңгелек,4-шаршы.
4.Ой қозғау.
Аудио
тыңдалым
Жыл мезгілдерінің суреттері
Ортасы 25-мин
Соңы 10 мин
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Шығармашылық тапсырма:
1 - тапсырма. 1.Оқушыларға ауыл көрінісінің суретін ұсыну. Әр топқа үйден мектепке барар жолды, үйден дүкенге барар жолды, үйден фермаға барар жолды,үйден пошта орталығына барар жолдың сызбасын көрсет деген нұсқау беріледі.
2. Қалай жол таптың?
Сызықтар туралы сұрау.
2 - тапсырма. Сызықтарды пайдаланып сурет сал деген нұсқау беру.
1 топқа түзуді,2-топқа сәулені, 3-топқа ирек сызықты,4-топқа нүктені пайдаланып сурет салуды тапсыру.
Өзін-өзі бағалауды ұсыну.
<<Не білдім? не қызық болды? не қиын болды?>>әдісімен сабаққа кері байланыс жасау.
Ауыл бейнеленген сурет
Дәптер, постер, маркер
А4 парағы, маркер
Кері байланыс
Стикер
Қосымша ақпарат: Қабілетті оқушыларға : Өз үйінен мектепке дейінгі жолдың сызбасын салуды.Үлгерімі төмен оқушыларға: нүкте,түзу, сәуле, кесіндіні пайдаланып пішіндер салуды
Саралау
Бағалау
- Өзін-өзі бағалау әдісі бойынша
Пәнаралық байланыс
Қабілеті жоғары балаларға көбірек шығармашылық жұмыспен айланасуын жоспарлаймын.
Оқушыларды диалогтік әңгімеге тартып,ойларын дамытуға қосымша сұрақ қоюды жоспарлаймын.
Рефлексия
Оқушылар нүкте,түзу, сәуле, кесінді туралы білімдерін кеңейтті. Сызба бойынша бағдарлау туралы мағлұмат алды.
Сыныпта ынтымақтастық ахуал орнады. Оқушыларда белсенділік пен бір біріне деген сенім мен құрмет қалыптасты.
Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін зейінін дамыту мақсатында түрлі әдіс- тәсілдер пайдаландым
Қорытынды бағамдау
1. Топта жұмыс істеу арқылы, ынтымақтастық ахуал қалыптасты
2. Бағалауды үйренді.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды:
1. Топпен жұмыс жасағандары.
2. Оқушылар сабақта белсенділік танытқаны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz