Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып О дыбысы және әрпі
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сауат ашу
Тақырыбы: <<О>> дыбысы және әрпі
Мақсаты:
1) <<О>> дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табуға, сөйлем құрап айтуға үйрету.
2) Балалардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін, дүние танымын кеңейту, тілін дамыту.
3) Ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке, ұжыммен бірлесе жұмыс істеуге тәрбилеу.
Көрнекіліктер: қалта панолар, дыбыстық талдауға арналған көк, қызыл текшелер, жеке тапсырма карточкалары, сызба ережелер, баланың жұмыс дәптері.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, дидактикалық ойындар
Қос тілділік: орындық-стул, қой-баран, қоян-заяц.
Іс - әрекет түрі
Мұғалімнің әрекеті
Баланың іс -әрекеті
Балаларды ұйымдастыру түрі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Шаттық шеңбер:
- Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты,
Жарқырайды даламыз,
Қайырлы күн, достарым
Қайырлы күн, ұстазым!
Қайталау:
1. <<Дыбыстың үйін тап>> ойыны:
Мақсаты: баланың өткен дыбыстарды ажырата алуын дамыту.
Шарты: Балаларға кеспе әріптер көрсетіледі, балалар сол әріптерді, дыбыстарды дауысты, дауыссыз екендігін ажыратып, көк, қызыл үйге апарады.
2. <<Қызықты кубикті>> қолдана отырып, балаларға өткен дыбыстарды естеріне түсіріп, сол әріптерге байланысты сөздер айтқызу.
Мұғалімнің айтқанын қайталайды
Ойын тапсырмасы шарты бойынша орындайды.
Балалар берілген нұсқау бойынша тапсырманы орындайды.
Ұжым бойынша
Жеке жұмыс
Топпен жұмыс
Ұйымдастыру ізденушілік кезең
№1. Жұмбақ шешу
1.Аяғы төртеу, жүре алмайды,
Не жатып бір сәт те дем алмайды.
Отырған адамға дап-дайын,
Тік ұстап тұрар тақтайын.
Дұрыс айтасыңдар, кәне орындықтың орысшасын айтайықшы?
-орындық -стул
2. Кішкентай ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар
Дұрыс айтасыңдар, кәне қой сөзінің орысшасын айтайықшы?
Қой - баран
3. Сылдырдан қорқады,
Жүгіріп жортады.
Қоянның орысшасы қалай?
Қоян - заяц
Дұрыс айтасыңдар, кәне сөзінің орысшасын айтайықшы?
Жұмбақтың шешіміндегі суреттер тақтаға ілінеді.
Суретте қай дыбыс жиі естіледі?
Дұрыс айтасыңдар
Балалар, осы сөздерде О дыбысы жиі естіледі.
№2. Буынға бөлу.
Балалар енді біз осы суреттегі сөздерді буынға бөліп көрейік.
№3. Дыбыстық талдау
-Балалар енді осы суреттегі сөздерге дыбыстық талдау жасайық.
(Бір бала тақтада, ал қалған балалар өз алдарында орындайды.)
№4. -Балалар, <<О>> дыбысы басында, ортасында, аяғында кездесетін сөздерді айтыңдар.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық,
Мойнымызды бұрайық,
Қолымызды көтеріп,
Саусақты ашып жұмайық.
Содан соң қолды түсіріп,
Алақанды соғайық.
Жаттығу жасап осылай,
Үлкен болып шығамыз!
-Балалар, біз сергіп алсақ енді <<О>> әрпінің қалай жазылатынын үйренейік.
- Ауада жазу
- Тақтаға жазып көрсету
№5Дәптермен жұмыс
-Балалар дәптердегі <<О>> әрпін жазып шығыңдар.
№6. Дыбыстық модельге сәйкес сөз ойла.
Берілген модель бойынша сөз құрайды (доп, ата, ойын, қоян)
№7. Бекіту әдісі
Сөздерді буынға бөл.
Шарты: Балалар жұп болып бірігеді. Оларға карточкалар таратылады. Балалар соған сәйкес тапсырманы орындайды. Яғни, сөздерді буынға бөліп, сәйкес жәшікке орналастырады.
2. <<Сөйлем құра>>. Балалар тақтада берілген сөйлем моделіне заттық суретті пайдалана отырып, сөйлем құрайды.
-Орындық
-орындық -стул
-Қой
Қой-баран
Қоян
Қоян-заяц
О дыбысы
Қой,қо-ян,
О-рын-дық
көк, қызыл текшелермен суреттегі сөздерді жазады.
-от, ою, орман, орындық, оқушы
-қоян, домбыра, қоңыз
Қимылдарды қайталайды
Балалар қайталайды
Балалар жазу дәптерлеріне <<О>> әрпін жазады
Берілген сызба бойынша сөз құрайды
Берілген модельдерге байланысты сөздер айтады.
Берілген тапсырманы балалар орындайды.
Ұжыммен орындайды
Ұжым бойынша
Ұжыммен орындайды
Жеке - жеке өз алдарында орындайды.
Ұжыммен орындайды
Барлығы бірге орындайды
Ұжыммен орындайды
Жеке - жеке орындайды
Ұжыммен жұмыс
Жұппен орындайды
Ұжыммен жұмыс
Рефлекциялық кезең
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?
-<<О>> дыбысы қандай ?
-<<О>> дыбысы басында кездесетін сөздер айтыңдар?
-Біз бүгін қандай тапсырмалар орындадық?
Бағалау. Балаларды мадақтау арқылы жұлдызша таратылып беріледі.
<<О>> дыбысы
Дауысты дыбыс
-от, ою, оймақ, орындық, орман
-Дыбыстардың үйін таптық, дыбыстық талдау жасадық.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Әріп пен дыбысты ажырата біледі
Меңгеруі: Дыбыстық талдау жасауды меңгеруді, сұраққа толық жауап бере алады
Жасай алуы: Достарының жауабына, ойына, өз көзқарастарын еркін білдіре алуы, модель- сызба тапсырма өз бетімен орындайды
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Шығыс Қазақстан гуманитарлық колледжі
Оқытушы: Құдайбергенова Г.Қ.
Рұқсат етілді:
<<15 >> желтоқсан 2015 ж.
Сауат ашудан ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: << О дыбысы және әрпі >>
№35 орта мектебінің 0 "Ә" сыныбы
<< Жас ерекшелік топтарындағы тәрбиешінің іс-әрекеті >>
Тәжірибе жинақтаушы: 4-До-2 тобы
Қалымова Ақгүл
Өскемен қ, 2015 ж
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сауат ашу
Тақырыбы: <<О>> дыбысы және әрпі
Мақсаты:
1) <<О>> дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табуға, сөйлем құрап айтуға үйрету.
2) Балалардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін, дүние танымын кеңейту, тілін дамыту.
3) Ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке, ұжыммен бірлесе жұмыс істеуге тәрбилеу.
Көрнекіліктер: қалта панолар, дыбыстық талдауға арналған көк, қызыл текшелер, жеке тапсырма карточкалары, сызба ережелер, баланың жұмыс дәптері.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, дидактикалық ойындар
Қос тілділік: орындық-стул, қой-баран, қоян-заяц.
Іс - әрекет түрі
Мұғалімнің әрекеті
Баланың іс -әрекеті
Балаларды ұйымдастыру түрі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Шаттық шеңбер:
- Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты,
Жарқырайды даламыз,
Қайырлы күн, достарым
Қайырлы күн, ұстазым!
Қайталау:
1. <<Дыбыстың үйін тап>> ойыны:
Мақсаты: баланың өткен дыбыстарды ажырата алуын дамыту.
Шарты: Балаларға кеспе әріптер көрсетіледі, балалар сол әріптерді, дыбыстарды дауысты, дауыссыз екендігін ажыратып, көк, қызыл үйге апарады.
2. <<Қызықты кубикті>> қолдана отырып, балаларға өткен дыбыстарды естеріне түсіріп, сол әріптерге байланысты сөздер айтқызу.
Мұғалімнің айтқанын қайталайды
Ойын тапсырмасы шарты бойынша орындайды.
Балалар берілген нұсқау бойынша тапсырманы орындайды.
Ұжым бойынша
Жеке жұмыс
Топпен жұмыс
Ұйымдастыру ізденушілік кезең
№1. Жұмбақ шешу
1.Аяғы төртеу, жүре алмайды,
Не жатып бір сәт те дем алмайды.
Отырған адамға дап-дайын,
Тік ұстап тұрар тақтайын.
Дұрыс айтасыңдар, кәне орындықтың орысшасын айтайықшы?
-орындық -стул
2. Кішкентай ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар
Дұрыс айтасыңдар, кәне қой сөзінің орысшасын айтайықшы?
Қой - баран
3. Сылдырдан қорқады,
Жүгіріп жортады.
Қоянның орысшасы қалай?
Қоян - заяц
Дұрыс айтасыңдар, кәне сөзінің орысшасын айтайықшы?
Жұмбақтың шешіміндегі суреттер тақтаға ілінеді.
Суретте қай дыбыс жиі естіледі?
Дұрыс айтасыңдар
Балалар, осы сөздерде О дыбысы жиі естіледі.
№2. Буынға бөлу.
Балалар енді біз осы суреттегі сөздерді буынға бөліп көрейік.
№3. Дыбыстық талдау
-Балалар енді осы суреттегі сөздерге дыбыстық талдау жасайық.
(Бір бала тақтада, ал қалған балалар өз алдарында орындайды.)
№4. -Балалар, <<О>> дыбысы басында, ортасында, аяғында кездесетін сөздерді айтыңдар.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық,
Мойнымызды бұрайық,
Қолымызды көтеріп,
Саусақты ашып жұмайық.
Содан соң қолды түсіріп,
Алақанды соғайық.
Жаттығу жасап осылай,
Үлкен болып шығамыз!
-Балалар, біз сергіп алсақ енді <<О>> әрпінің қалай жазылатынын үйренейік.
- Ауада жазу
- Тақтаға жазып көрсету
№5Дәптермен жұмыс
-Балалар дәптердегі <<О>> әрпін жазып шығыңдар.
№6. Дыбыстық модельге сәйкес сөз ойла.
Берілген модель бойынша сөз құрайды (доп, ата, ойын, қоян)
№7. Бекіту әдісі
Сөздерді буынға бөл.
Шарты: Балалар жұп болып бірігеді. Оларға карточкалар таратылады. Балалар соған сәйкес тапсырманы орындайды. Яғни, сөздерді буынға бөліп, сәйкес жәшікке орналастырады.
2. <<Сөйлем құра>>. Балалар тақтада берілген сөйлем моделіне заттық суретті пайдалана отырып, сөйлем құрайды.
-Орындық
-орындық -стул
-Қой
Қой-баран
Қоян
Қоян-заяц
О дыбысы
Қой,қо-ян,
О-рын-дық
көк, қызыл текшелермен суреттегі сөздерді жазады.
-от, ою, орман, орындық, оқушы
-қоян, домбыра, қоңыз
Қимылдарды қайталайды
Балалар қайталайды
Балалар жазу дәптерлеріне <<О>> әрпін жазады
Берілген сызба бойынша сөз құрайды
Берілген модельдерге байланысты сөздер айтады.
Берілген тапсырманы балалар орындайды.
Ұжыммен орындайды
Ұжым бойынша
Ұжыммен орындайды
Жеке - жеке өз алдарында орындайды.
Ұжыммен орындайды
Барлығы бірге орындайды
Ұжыммен орындайды
Жеке - жеке орындайды
Ұжыммен жұмыс
Жұппен орындайды
Ұжыммен жұмыс
Рефлекциялық кезең
-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?
-<<О>> дыбысы қандай ?
-<<О>> дыбысы басында кездесетін сөздер айтыңдар?
-Біз бүгін қандай тапсырмалар орындадық?
Бағалау. Балаларды мадақтау арқылы жұлдызша таратылып беріледі.
<<О>> дыбысы
Дауысты дыбыс
-от, ою, оймақ, орындық, орман
-Дыбыстардың үйін таптық, дыбыстық талдау жасадық.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Әріп пен дыбысты ажырата біледі
Меңгеруі: Дыбыстық талдау жасауды меңгеруді, сұраққа толық жауап бере алады
Жасай алуы: Достарының жауабына, ойына, өз көзқарастарын еркін білдіре алуы, модель- сызба тапсырма өз бетімен орындайды
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Шығыс Қазақстан гуманитарлық колледжі
Оқытушы: Құдайбергенова Г.Қ.
Рұқсат етілді:
<<15 >> желтоқсан 2015 ж.
Сауат ашудан ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: << О дыбысы және әрпі >>
№35 орта мектебінің 0 "Ә" сыныбы
<< Жас ерекшелік топтарындағы тәрбиешінің іс-әрекеті >>
Тәжірибе жинақтаушы: 4-До-2 тобы
Қалымова Ақгүл
Өскемен қ, 2015 ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz