Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармалар

САБАҚ: Қазақ тілі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
САБАҚ: Қазақ тілі: Күні: 03-08. 04. 2017
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні:Текеева Ж. Т
САБАҚ: Қазақ тілі: Сынып: 7 Т2
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ: Қазақ тілі: Бөлім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жеңіс күні
САБАҚ: Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармалар
САБАҚ: Қазақ тілі: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

О4. Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау

Ж4. Мәліметтерді жинақтау

САБАҚ: Қазақ тілі: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

О4. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру.

Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

САБАҚ: Қазақ тілі: Бағалау критерийлері
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:
  • мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын ажырата алады;
  • түрлеріне қарай салыстыра алады.
  • мәліметтерді жинақтайды;
  • постер не сызба-кестені құрастыра алады.
САБАҚ: Қазақ тілі: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Блиндаж, дәу қара, Жаутаңдай қарап дала тұр,

Көз жасын сүртіп жаңа бір.

САБАҚ: Қазақ тілі: Ұлттық құндылықтар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Оқушылардың бір-біріне деген адалдық, ойларын ашық айту, пікірлеріне құрметпен қарап, шынайы бағалау.
САБАҚ: Қазақ тілі: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жеңіс пен ерлік
САБАҚ: Қазақ тілі: Жоспар
САБАҚ: Қазақ тілі:

Жоспарлана

тын уақыт

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ: Қазақ тілі:

Ұйымдастыру

5 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру бөлімі.

Алдыңғы сабақта игерілген білімді еске түсіреді.

Өздері ғаламтордан тапқан ардагерлердің өмірі туралы жазған өмірбаяндарын оқиды.

  • Топтар бір-бірін жұлдызшамен бағалайды.

Мына талаптар бойынша бағалайды:

  • Мәліметтер нақты жинақталған .
  • Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтаған.
  • Өмірбаян үлгісінде жазылған.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, жетістік критерийін таныстыру.

http://massaget-kz. kz/
САБАҚ: Қазақ тілі:

Сабақтың ортасы

5 минут

15 минут

5 минут

5 минут

5 минут

25 минут

10 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Сынып 3 топқа бөлінеді. Жеңіс Ерлік, Батыр.

Топ мүшелері осы сөздердің бүгінгі сабақпен байланысы барына өз пікірін білдіреді.

Ұлы Отан соғысында ерлік пен батырлық танытқан батырлар туралы жинақтаған мәліметтерін тағы да толықтырады.

Ол үшін ғаламтордан олар жасаған ерліктерін жинақтап, толықтырады. Сол жерлерді суреттеп ментальді картаға түсіреді.

Мысалы: Әлия Молдағұлова Ленинградта оқығанын, Рыбинск авияция техникумын оқығанын, 1943 ж. бастап 54-ші арнайы атқыштар бригадасы 4-батальонының снайпері болған (22-ші әскер, 2-ші Балтық жағалауы фронты) . т. б.

Енді бірі - Бауыржан Момышұлы, 3-шісі: Баубек Бұлқышев жайлы жинаған материалдары бойынша карта құрады.

ҚБ Жасаған жұмыстарына өздері комментарий беріп бағалайды.

  • Деректерді жинақтайды;
  • Негізгі мәліметтерді келтіреді.
  • Картаға түсіре алады;
  • Уақытты үнемді пайдаланады.

Өз ойын жеткізіп сөйлеген оқушыларға жұлдызша тағылады.

  • Оқылым дағдысы

Оқылым алды тапсырма

  • Мәтіннің түрлерін еске түсіру. ( сипаттау, баяндау, пайымдау)
  • Берілетін мәтіннің тақырыбы не туралы?
  • Мәтіннің жанры деген не?
  • Жанр туралы не білеміз?

Жанр (французша genre, латынша generіs - түр, тек) - өнердің

түрлерінде қатысы бар. Мысалы, музыкадағы “ән”, “күй”, “романс”, “симфония”, т. б. Ал бейнелеу өнерінде “натюрморт”, “пейзаж”, “портрет” сияқты жанрлар болса, әдебиетте “айтыс”, “жыр”, “әңгіме”, “роман”, “эпопея”, т. б. жанрлар бар. “Жанр” сөзі француз тілінде “тек” ұғымын береді, сондықтан да эпос, лирика және драманы жанр деп атайды,

Топқа мәтіндер таратылады.

Тапсырма

  1. Мәтіндерді оқиды, түсініп алады.
  2. Мәтінде кезіккен қиын сөздерді сөздіктен табады, аударма жасайды.
  3. Мәтіннің тақырыбын қойып, түсіндіреді.
  4. Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
  5. Жанрына ажыратады. (шағын әңгіме, өлеңді сөз)
  6. Мәтіндердің түрлерін салыстырады.

«Жеңіс» тобына

Шығыс ұлына хат

Шығыс ұлы!

Біздің қазіргі уақыттағы орнымыз қанды майдандағы қызу ұрыста ғой.

Мен саған осы хатты немістің блиндажында жазып отырмын. Жанымда бірнеше қазақ жігіттері бар. Осыдан 40 минут бұрын бұл блиндажда немістер отырды. Біз оларды қамауға алып, үстінен басып қалдық. Тек аз ғана солдаттары қашып құтылды.

Бүгінгі ұрыста жұртты тым-ақ сүйсіндірген Қарағандыдан келген Бейсенәлі болды. Біз оны «дәу қара» деп атап кеттік. Оның қимылы да қызық. Сонша ірі денесімен керіліп тұрып немісті найзаға түйреп алып, басынан асыра кейін лақтырады. Жау онымен қарсыласуға беттемей жалт береді. Жаңа оны командир шақырып алып, арқасынан қағып, алғыс айтты. Жауынгерлер оған Шығыс ұлы деп ат қойып алды. Менің есіме сен түстің сонда. Сондықтан саған хат жазуды дұрыс деп таптым. Баубек Бұлқышев

* * *

Қобда, Нева суларын сүйіп өскен,

Әсем гүлін құшаққа жиып өскен.

Аққу құстың бейнебір баласындай,

Сұлу сазды, жастықтың күйін кешкен.

Саған белгі орнаттық мәрмәр тастан,

Саған күнде қызыққан мөлдір аспан.

Саған күнде жазылған көркем дастан,

Саған күнде құшағын көктем ашқан.
Бәкір Тәжібаев.

«Ерлік» тобына

C:\Users\дом\Desktop\4ж.png Сен құрметте оны!
Түсіндін, бе, қарағым?
Ол ақшаға сатқан жоқ,
Тізеден кесіп аяғын.
Еріккеннен ұстап та жүрген жоқ,
Қолтықтағы ұзын таяғын.
Кеше елге қатер төнгенде
Ол жауға қарсы шапты,
Бізді жалмамақ болған ажалды
Өр кеудесімен қақты. Әбу Сәрсенбаев.

Бауыржан Момышұлы.

«Батыр» тобы

C:\Users\дом\Desktop\2ж.png

Баубек Бұлқышев

Шолпан жұлдыз- өзіңсің шоқтай жарық,

Көз алмаймыз көркіңнен тоқтай қалып.

Туған жердің төсінде мәңгілікке,

Тұр ғой сенің жүрегің оттай жанып.

Әлия - ару қызы сен халқымның,

Әлия - батыр қызы сен халқымның,

Ерке құсы сен даламның!
Бәкір Тәжібаев.

Топтарды бағалау критерийлері арқылы бағалау

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Мәтіндерді түсініп оқиды.
Мәліметтерді табады
Тақырыбын қойып, түсіндіреді.
Нақты, дәл қояды
1 сөйлеммен түсіндіреді
Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
Мәтіннің кіріспесі кім, не туралы
2 абзацтағы бір сөздің синонимін табу
Қорытындыдағы ойға пікір
Мәтіндерді түрлерін салыстырады
Суреттеу, пайымдау, баяндау

планшет

https://kk. wikipedia. org/wiki/

Әдебиет порталы

http://massaget. kz/layfstayl/madeniet/music/4047/

http://massaget. kz/forum/viewtopic. php?f


Ұқсас жұмыстар
Тарих дәптерінен өз бағасын ала алмай жүрген ауған соғысы
АӘД сабақтарында патриотизмді қалыптастыру жолдары
Шығарма кестесін толтыру стратегиясы
С. торайғыров туған еліме
Соғыстан қайтқан солдаттар
Б.момышұлы "жауынгердің тұлғасы"
Ақиқат пен аңыз роман-диалогі. 11-сынып
Шығыс шынары
Момышұлының өмірі
Бауыржан Момышұлы еңбектері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz