Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармалар
САБАҚ: Қазақ тілі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 03-08.04.2017
Мұғалімнің аты-жөні:Текеева Ж.Т
Сынып: 7 Т2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім
Жеңіс күні
Сабақтың тақырыбы
Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармалар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О4. Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау
Ж4. Мәліметтерді жинақтау
Сабақтың мақсаттары
О4. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру.
Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Бағалау критерийлері
> мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын ажырата алады;
> түрлеріне қарай салыстыра алады.
> мәліметтерді жинақтайды;
> постер не сызба-кестені құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар
Блиндаж, дәу қара, Жаутаңдай қарап дала тұр,
Көз жасын сүртіп жаңа бір.
Ұлттық құндылықтар
Оқушылардың бір-біріне деген адалдық, ойларын ашық айту, пікірлеріне құрметпен қарап, шынайы бағалау.
Осыған дейін меңгерілген білім
Жеңіс пен ерлік
Жоспар
Жоспарлана
тын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Ұйымдастыру
5 минут
Ұйымдастыру бөлімі.
Алдыңғы сабақта игерілген білімді еске түсіреді.
Өздері ғаламтордан тапқан ардагерлердің өмірі туралы жазған өмірбаяндарын оқиды.
* Топтар бір-бірін жұлдызшамен бағалайды.
Мына талаптар бойынша бағалайды:
oo Мәліметтер нақты жинақталған .
oo Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтаған.
oo Өмірбаян үлгісінде жазылған.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, жетістік критерийін таныстыру.
http://massaget-kz.kz/
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
5 минут
5 минут
5 минут
25 минут
10 минут
Сынып 3 топқа бөлінеді. Жеңіс Ерлік, Батыр.
Топ мүшелері осы сөздердің бүгінгі сабақпен байланысы барына өз пікірін білдіреді.
Ұлы Отан соғысында ерлік пен батырлық танытқан батырлар туралы жинақтаған мәліметтерін тағы да толықтырады.
Ол үшін ғаламтордан олар жасаған ерліктерін жинақтап, толықтырады. Сол жерлерді суреттеп ментальді картаға түсіреді.
Мысалы: Әлия Молдағұлова Ленинградта оқығанын, Рыбинск авияция техникумын оқығанын, 1943 ж. бастап 54-ші арнайы атқыштар бригадасы 4-батальонының снайпері болған (22-ші әскер, 2-ші Балтық жағалауы фронты).т.б.
Енді бірі- Бауыржан Момышұлы, 3-шісі: Баубек Бұлқышев жайлы жинаған материалдары бойынша карта құрады.
ҚБ Жасаған жұмыстарына өздері комментарий беріп бағалайды.
oo Деректерді жинақтайды;
oo Негізгі мәліметтерді келтіреді.
oo Картаға түсіре алады;
oo Уақытты үнемді пайдаланады.
Өз ойын жеткізіп сөйлеген оқушыларға жұлдызша тағылады.
* Оқылым дағдысы
Оқылым алды тапсырма
oo Мәтіннің түрлерін еске түсіру.( сипаттау, баяндау, пайымдау)
oo Берілетін мәтіннің тақырыбы не туралы?
oo Мәтіннің жанры деген не?
oo Жанр туралы не білеміз?
Жанр (французша genre, латынша generіs -- түр, тек) -- өнердің
түрлерінде қатысы бар. Мысалы, музыкадағы "ән", "күй", "романс", "симфония", т.б.Ал бейнелеу өнерінде "натюрморт", "пейзаж", "портрет" сияқты жанрлар болса, әдебиетте "айтыс", "жыр", "әңгіме", "роман", "эпопея", т.б. жанрлар бар. "Жанр" сөзі француз тілінде "тек" ұғымын береді, сондықтан да эпос, лирика және драманы жанр деп атайды,
Топқа мәтіндер таратылады.
Тапсырма
1. Мәтіндерді оқиды, түсініп алады.
2. Мәтінде кезіккен қиын сөздерді сөздіктен табады, аударма жасайды.
3. Мәтіннің тақырыбын қойып, түсіндіреді.
4. Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
5. Жанрына ажыратады.(шағын әңгіме, өлеңді сөз)
6. Мәтіндердің түрлерін салыстырады.
<<Жеңіс>> тобына
Шығыс ұлына хат
Шығыс ұлы!
Біздің қазіргі уақыттағы орнымыз қанды майдандағы қызу ұрыста ғой.
Мен саған осы хатты немістің блиндажында жазып отырмын. Жанымда бірнеше қазақ жігіттері бар. Осыдан 40 минут бұрын бұл блиндажда немістер отырды. Біз оларды қамауға алып, үстінен басып қалдық.Тек аз ғана солдаттары қашып құтылды.
Бүгінгі ұрыста жұртты тым-ақ сүйсіндірген Қарағандыдан келген Бейсенәлі болды. Біз оны <<дәу қара>> деп атап кеттік.Оның қимылы да қызық. Сонша ірі денесімен керіліп тұрып немісті найзаға түйреп алып, басынан асыра кейін лақтырады. Жау онымен қарсыласуға беттемей жалт береді. Жаңа оны командир шақырып алып, арқасынан қағып, алғыс айтты. Жауынгерлер оған Шығыс ұлы деп ат қойып алды. Менің есіме сен түстің сонда.Сондықтан саған хат жазуды дұрыс деп таптым. Баубек Бұлқышев
* * *
Қобда, Нева суларын сүйіп өскен,
Әсем гүлін құшаққа жиып өскен.
Аққу құстың бейнебір баласындай,
Сұлу сазды, жастықтың күйін кешкен.
Саған белгі орнаттық мәрмәр тастан,
Саған күнде қызыққан мөлдір аспан.
Саған күнде жазылған көркем дастан,
Саған күнде құшағын көктем ашқан.
Бәкір Тәжібаев.
<<Ерлік>> тобына
Сен құрметте оны!
Түсіндін, бе, қарағым?
Ол ақшаға сатқан жоқ,
Тізеден кесіп аяғын.
Еріккеннен ұстап та жүрген жоқ,
Қолтықтағы ұзын таяғын.
Кеше елге қатер төнгенде
Ол жауға қарсы шапты,
Бізді жалмамақ болған ажалды
Өр кеудесімен қақты. Әбу Сәрсенбаев.
Бауыржан Момышұлы.
<<Батыр>> тобы
Баубек Бұлқышев
Шолпан жұлдыз- өзіңсің шоқтай жарық,
Көз алмаймыз көркіңнен тоқтай қалып.
Туған жердің төсінде мәңгілікке,
Тұр ғой сенің жүрегің оттай жанып.
Әлия - ару қызы сен халқымның,
Әлия - батыр қызы сен халқымның,
Ерке құсы сен даламның!
Бәкір Тәжібаев.
Топтарды бағалау критерийлері арқылы бағалау
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Мәтіндерді түсініп оқиды.
Мәліметтерді табады
Тақырыбын қойып, түсіндіреді.
Нақты, дәл қояды
1 сөйлеммен түсіндіреді
Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
Мәтіннің кіріспесі кім,не туралы
2 абзацтағы бір сөздің синонимін табу
Қорытындыдағы ойға пікір
Мәтіндерді түрлерін салыстырады
Суреттеу, пайымдау, баяндау
планшет
https://kk.wikipedia.org/wiki/
Әдебиет порталы
http://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/4047/
http://massaget.kz/forum/viewtopic.php?f=109&t=14890
http://kitap.kz/book/283-zhauyngerding_tulhasy/283-zhauyngerding_tulhasy
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 минут
5-1-1
1. Тақырыпқа қатысты 5 сөз айту
2. 5 сөзден 1 сөйлем шығару
3. Бүгінгі тақырыпты ашатынай 1 сөз қалдыру.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 03-08.04.2017
Мұғалімнің аты-жөні:Текеева Ж.Т
Сынып: 7 Т2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім
Жеңіс күні
Сабақтың тақырыбы
Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармалар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О4. Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау
Ж4. Мәліметтерді жинақтау
Сабақтың мақсаттары
О4. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру.
Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Бағалау критерийлері
> мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын ажырата алады;
> түрлеріне қарай салыстыра алады.
> мәліметтерді жинақтайды;
> постер не сызба-кестені құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар
Блиндаж, дәу қара, Жаутаңдай қарап дала тұр,
Көз жасын сүртіп жаңа бір.
Ұлттық құндылықтар
Оқушылардың бір-біріне деген адалдық, ойларын ашық айту, пікірлеріне құрметпен қарап, шынайы бағалау.
Осыған дейін меңгерілген білім
Жеңіс пен ерлік
Жоспар
Жоспарлана
тын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Ұйымдастыру
5 минут
Ұйымдастыру бөлімі.
Алдыңғы сабақта игерілген білімді еске түсіреді.
Өздері ғаламтордан тапқан ардагерлердің өмірі туралы жазған өмірбаяндарын оқиды.
* Топтар бір-бірін жұлдызшамен бағалайды.
Мына талаптар бойынша бағалайды:
oo Мәліметтер нақты жинақталған .
oo Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтаған.
oo Өмірбаян үлгісінде жазылған.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, жетістік критерийін таныстыру.
http://massaget-kz.kz/
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
5 минут
5 минут
5 минут
25 минут
10 минут
Сынып 3 топқа бөлінеді. Жеңіс Ерлік, Батыр.
Топ мүшелері осы сөздердің бүгінгі сабақпен байланысы барына өз пікірін білдіреді.
Ұлы Отан соғысында ерлік пен батырлық танытқан батырлар туралы жинақтаған мәліметтерін тағы да толықтырады.
Ол үшін ғаламтордан олар жасаған ерліктерін жинақтап, толықтырады. Сол жерлерді суреттеп ментальді картаға түсіреді.
Мысалы: Әлия Молдағұлова Ленинградта оқығанын, Рыбинск авияция техникумын оқығанын, 1943 ж. бастап 54-ші арнайы атқыштар бригадасы 4-батальонының снайпері болған (22-ші әскер, 2-ші Балтық жағалауы фронты).т.б.
Енді бірі- Бауыржан Момышұлы, 3-шісі: Баубек Бұлқышев жайлы жинаған материалдары бойынша карта құрады.
ҚБ Жасаған жұмыстарына өздері комментарий беріп бағалайды.
oo Деректерді жинақтайды;
oo Негізгі мәліметтерді келтіреді.
oo Картаға түсіре алады;
oo Уақытты үнемді пайдаланады.
Өз ойын жеткізіп сөйлеген оқушыларға жұлдызша тағылады.
* Оқылым дағдысы
Оқылым алды тапсырма
oo Мәтіннің түрлерін еске түсіру.( сипаттау, баяндау, пайымдау)
oo Берілетін мәтіннің тақырыбы не туралы?
oo Мәтіннің жанры деген не?
oo Жанр туралы не білеміз?
Жанр (французша genre, латынша generіs -- түр, тек) -- өнердің
түрлерінде қатысы бар. Мысалы, музыкадағы "ән", "күй", "романс", "симфония", т.б.Ал бейнелеу өнерінде "натюрморт", "пейзаж", "портрет" сияқты жанрлар болса, әдебиетте "айтыс", "жыр", "әңгіме", "роман", "эпопея", т.б. жанрлар бар. "Жанр" сөзі француз тілінде "тек" ұғымын береді, сондықтан да эпос, лирика және драманы жанр деп атайды,
Топқа мәтіндер таратылады.
Тапсырма
1. Мәтіндерді оқиды, түсініп алады.
2. Мәтінде кезіккен қиын сөздерді сөздіктен табады, аударма жасайды.
3. Мәтіннің тақырыбын қойып, түсіндіреді.
4. Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
5. Жанрына ажыратады.(шағын әңгіме, өлеңді сөз)
6. Мәтіндердің түрлерін салыстырады.
<<Жеңіс>> тобына
Шығыс ұлына хат
Шығыс ұлы!
Біздің қазіргі уақыттағы орнымыз қанды майдандағы қызу ұрыста ғой.
Мен саған осы хатты немістің блиндажында жазып отырмын. Жанымда бірнеше қазақ жігіттері бар. Осыдан 40 минут бұрын бұл блиндажда немістер отырды. Біз оларды қамауға алып, үстінен басып қалдық.Тек аз ғана солдаттары қашып құтылды.
Бүгінгі ұрыста жұртты тым-ақ сүйсіндірген Қарағандыдан келген Бейсенәлі болды. Біз оны <<дәу қара>> деп атап кеттік.Оның қимылы да қызық. Сонша ірі денесімен керіліп тұрып немісті найзаға түйреп алып, басынан асыра кейін лақтырады. Жау онымен қарсыласуға беттемей жалт береді. Жаңа оны командир шақырып алып, арқасынан қағып, алғыс айтты. Жауынгерлер оған Шығыс ұлы деп ат қойып алды. Менің есіме сен түстің сонда.Сондықтан саған хат жазуды дұрыс деп таптым. Баубек Бұлқышев
* * *
Қобда, Нева суларын сүйіп өскен,
Әсем гүлін құшаққа жиып өскен.
Аққу құстың бейнебір баласындай,
Сұлу сазды, жастықтың күйін кешкен.
Саған белгі орнаттық мәрмәр тастан,
Саған күнде қызыққан мөлдір аспан.
Саған күнде жазылған көркем дастан,
Саған күнде құшағын көктем ашқан.
Бәкір Тәжібаев.
<<Ерлік>> тобына
Сен құрметте оны!
Түсіндін, бе, қарағым?
Ол ақшаға сатқан жоқ,
Тізеден кесіп аяғын.
Еріккеннен ұстап та жүрген жоқ,
Қолтықтағы ұзын таяғын.
Кеше елге қатер төнгенде
Ол жауға қарсы шапты,
Бізді жалмамақ болған ажалды
Өр кеудесімен қақты. Әбу Сәрсенбаев.
Бауыржан Момышұлы.
<<Батыр>> тобы
Баубек Бұлқышев
Шолпан жұлдыз- өзіңсің шоқтай жарық,
Көз алмаймыз көркіңнен тоқтай қалып.
Туған жердің төсінде мәңгілікке,
Тұр ғой сенің жүрегің оттай жанып.
Әлия - ару қызы сен халқымның,
Әлия - батыр қызы сен халқымның,
Ерке құсы сен даламның!
Бәкір Тәжібаев.
Топтарды бағалау критерийлері арқылы бағалау
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Мәтіндерді түсініп оқиды.
Мәліметтерді табады
Тақырыбын қойып, түсіндіреді.
Нақты, дәл қояды
1 сөйлеммен түсіндіреді
Мәтіннің мазмұндық құрылымына талдау береді.
Мәтіннің кіріспесі кім,не туралы
2 абзацтағы бір сөздің синонимін табу
Қорытындыдағы ойға пікір
Мәтіндерді түрлерін салыстырады
Суреттеу, пайымдау, баяндау
планшет
https://kk.wikipedia.org/wiki/
Әдебиет порталы
http://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/4047/
http://massaget.kz/forum/viewtopic.php?f=109&t=14890
http://kitap.kz/book/283-zhauyngerding_tulhasy/283-zhauyngerding_tulhasy
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 минут
5-1-1
1. Тақырыпқа қатысты 5 сөз айту
2. 5 сөзден 1 сөйлем шығару
3. Бүгінгі тақырыпты ашатынай 1 сөз қалдыру.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz