Тың игеру

Бекітемін:

Оқу ісінің міндетін атқарушы: Калтаева Г. Д.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Рассвет негізгі орта мектебі
Мектеп:: Күні:
Рассвет негізгі орта мектебі: 04. 04. 17
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Мектеп:: Сынып:
Рассвет негізгі орта мектебі: 5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 0
Мектеп:: Сабақ тақырыбы
Рассвет негізгі орта мектебі: Тың игеру
Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Рассвет негізгі орта мектебі: Оқыушыларға тың игерудің неліктен жүргізілгенін, зардаптары мен пайдасын түсіндіру.
Мектеп:: Сабақ мақсаттары
Рассвет негізгі орта мектебі: Барлығы: Оқушылар тың деген сөздің мағынасын, тың игеру не үшін жүргізілген біледі.
Мектеп:: Көбісі: Қазақстан аймағында тың игеру кезіндегі іс-шараларын жіктей алады.
Мектеп:: Кейбірі: Тың игерудің зардаптары мен Қазақстан экономикасына әсерін түсіндіре алады.
Мектеп:: Алдыңғы білім
Рассвет негізгі орта мектебі: Тың деген сөздің мағынасын біледі. Қазақстанда жүргізілгенін біледі.
Мектеп:: Сабақ барысы:
Мектеп:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Рассвет негізгі орта мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мектеп:: Мұғалім іс-әрекеті
Рассвет негізгі орта мектебі: Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Мектеп::

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Рассвет негізгі орта мектебі: Амандасу. Оқушыларды түгендеу. «Ізгі тілек» тренингін өткізеді. Оқушыларды қатар тұрғызып, стикерге тілек жазуды тапсырады.
Амандасады. Кезекші кім жоғын айтады. Оқушылар қатарға тұрып, стикерге бір тілек жазып, алдындағы оқушының арқасына жабыстырады, кейін ол стикерлерді алып оқиды.
Стикер
Мектеп::

Үй тапсырмасы

8 мин

«Жарнамалау»

Рассвет негізгі орта мектебі:

Ұлы Отан соғысы тақырыбын

«Жарнамалау» әдісі арқылы оқушылардан ауызша сабақ сұраймын.

Оқушылар ауызша жауап береді. Ұлы Отан соғысының өкілдерін сыныптастарына таныстырады, олар туралы құнды ақпарат береді.
Слайд, Ұлы Отан соғысы батырларының суреттері
Мектеп::

Негізгі бөлімі

«Мюнстерберг» әдісі

2 мин

Рассвет негізгі орта мектебі:

«1954 жылы тың және тыңайған жерлерді игеру жоспарын бекітті» сөйлемін адасқан әріптер арасына жасырады.

.

Оқушылар адасқан әріптер арасынан «1954 жылы тың және тыңайған жерлерді игеру жоспарын бекітті» сөйлемін табады. Арвлрпваромипа 1954 рапврадплхшзшщ жылы аирпапрңало тың эжзщвчраекгцщгещзе және зншенцукй тыңайған кзкщегнцмчоп жерлерді щунуекцчскыгаш игеру гншщззк жоспарын бюпнгнш

рнкщзц бекітті чсыкнцхшзгш.

Үлестірмелі материалдар
Мектеп::

Сабақтың ортасы

«Сұхбат» әдісі

10 мин

Рассвет негізгі орта мектебі:
  1. Тың игеру дегеніміз не?
  2. Тың игеру қай жылдары өткізілді?
  3. Қазақстанның қандай облыстарында тың игеру жүргізілді?
  4. Қазақстанда тың игеру үшін неше мың жұмысшы көшіп келді?
  5. Аталған жұмысшылар қай елдерден көшіп келді?
  6. Тың игеру кезіндегі Топырақ эрозиясы дегеніміз не?
  7. Тың игерудің пайдасы қандай болды деп есептейсің?
  8. Тың игерудің зияны қандай болды деп ойлайсың?
  9. Тың игеру барысында Еңбек Ері атанған қазақстандық тұлғалардан кімдердң білесің?
Оқушылар сұхбат барысында қойылған сұрақтарға жауап береді. Бір-біріне маңызды мәлімет беріп отырады.
Микрофон
Мектеп::

Ой толғау

7 мин

Рассвет негізгі орта мектебі: Қазақстанға тың игерудің қалай әсер еткенін ортаға салуды тапсырады.
Оқушылар Қазақстанға тың игерудің ролі қандай болғаны туралы өз ойларын білдіреді
Мектеп::

Кескін картамен жұмыс

5 мин

Рассвет негізгі орта мектебі: Қазақстанның тың игерілген облыстарын анықтауды тапсырады.
Қазақстанның тың игерілген облыстарын анықтап, кескін картаға түсіреді.
Қазақстанның кескін картасы
Мектеп::

Сабақтың аяғы

Бекіту

«Т» кестесі

5 мин

Рассвет негізгі орта мектебі:

Тың игерудің пайдасы мен зияны туралы ойларын кестеге түсіруді ұсынады.

:
:
-
+
Оқушылар тың игерудің пайда мен зиянын ажыратады. Салыстыру арқылы кестені толтырады.
АКТ слайд үлестірмелі материал
Мектеп::
Рассвет негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі орта мектебі:
Мектеп::

Кері байланыс

«Бір сөзбен»

3 мин

Рассвет негізгі орта мектебі: Қиылған 12 сөздер жинағынан оқушыға ұнаған сөздерді таңдап алуды ұсынады.
Оқушылар өздеріне ұнаған сөздерді алып, кейін сол 3 сөзден сөйлем құрап, сабаққа, мұғалімге керібайланыс береді.
Қима қағаздар
Мектеп::

Бағалау

«Қосу, алу, қызықты»

2 мин

Үй тапсырмасын беру

1 мин

Рассвет негізгі орта мектебі:

Тақтаға «Қосу, алу, қызықты» кестесін іліп, сабақ кезеңдерінде оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап отырады.

:
:
:
:

«Тың игеру» тақырыбын үйге оқып келуге береді. Тақырып соңындағы кестені толтырып келуді тапсырады.

Оқушының аты-жөні
+
-
C:\Users\пк\Desktop\гулдана\ЖАҢА 2017\смалик.jpg

Оқушыларды бағалау барысында әділдік болды ма, жоқпа қадағалап отырады. Өз ойларын айтады.

Күнделіктеріне жазып алады.

Мектеп::
Рассвет негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі орта мектебі:

Ұқсас жұмыстар
Ауыл шаруашылығы.тың игеру
Тың жерлерді игеру Қазақстанның ауыл шаруашылығына жағымды әсер етті
Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты
Тың болған жерлер
Бекіту тобының мәліметтері
Тың игерудің зардаптары
Дебат сабақ
"Тың және тыңайған жерлерді игеру."
Тың игерудің нәтижелері
Тың және тыңайған жерлерді игеру. 9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz