Сабақ жоспары: Санның бөлігін табу - ереже, есептер және бағалау

Асқарбекова Балымкүл Дайрашқызы

Астана қаласы. Райымбек батыр атындағы №50 «Қазғарыш» мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі

Жас кезіңде алған білім,

Тасқа жазған жазумен тең.

Есейгенде алған білім,

Құмға жазған жазумен тең.

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
  2. Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
  3. Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі : парақшалар, интерактивті тақта, ДК.

Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру

Сабақтың түрі: іздендіру сабағы

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )

Математикалық диктант

Математикалық диктант жауабы:

Бағалау шкаласы : «5»-5

«4»-4

«3»-3

«2, 1»-2

  1. Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)

Санның бөлігін табу

Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м 2 . Еденнің -інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.

S еден = 36м 2

Парта- -бөлігі

S парта = ?

Шешуі: S парта = 36 * =20 м 2

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.

1-мысал: санының бөлігін табайық.

2-мысал: санының бөлігін табайық.

  1. Есептер шығару (Дамыту кезеңі)
  1. Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  2. Кеспе парақшалар таратылады.

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.

: А
: С
: Қ
: А
: Р
  1. Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

  1. Бекіту.

Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді?

Торт-48 кг.

Бастауыш- бөлігі

Бастауыш - ? Кг

Шешуі: кг.

  1. Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, 820
  2. Бағалау.

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.

:
:
:
:
:

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.

:
:
:
:
:

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.

:
:
:
:
:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:


Ұқсас жұмыстар
5-сынып математика сабақ жоспары: Санның бөлігін табу
Санның бөлігін табу: сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалар
5-сынып математикасы: Санның бөлігін табу - сабақ жоспары
Математика сабағының жоспары: Санның бөлігін табу (Асқарбекова Б. Д., Астана қ. №50 Қазғарыш мектеп-лицейі)
5-сынып математикасы: Санның пайызын табу - сабақ жоспары
Екі жиынның ортақ бөлігін табу
Теріс сандарды қосу: ереже және есептер
Санның пайызын табу: бекіту сабағының мақсаттары, әдістері және есептері
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу: ереже, есептер және бекіту
Бірнеше санның арифметикалық ортасын табу және орташа жылдамдық пен орташа өнімділікті есептеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz