Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Программа интерфейсі, нысандар

Сабақтың тақырыбы
Программа интерфейсі, нысандар
Күні

Мақсаты
3D blendеr бағдарламасымен таныстыру,бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік беру және оларды программада қолдана білуге мүмкіндік жасау.
Жұмыс нәтижесі
Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі;жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады. Blendеr бағдарламасында бастапқы практикалық тапсырманы орындай алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: Кубизм, ЖИГСО ,Семантикалық карта, Консептуалды кесте, Сәйкестендіру, Фишбоун, Венн диаграммасы, Миға шабуыл, Түртіп алу, Ойлан, жұптас, талқыла.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Үйге тапсырма:
Тақырыпты оқып келу
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар

Білу
3 мин

6 мин.

Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Көңіл -күйлерің қалай?
Фигуралар арқылы екі топқа бөлу
І топ II-топ

Цилиндр - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.
Куб - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.

Үй жұмысын тексеру : <<Кубизм>> әдісі , Венн диаграммасы арқылы тексереді

Дұрыс жауап талданады

Суреттеңіз
Виртуальдық дегенді қалай түсінуге болады?
Салыстырыңыз
Виртуальды өмір мен нақты өмірдің айырмашылығы қандай?
Зерттеңіз
Терезеден көрініп тұрған секірген адамның неліктен жүгіріп кете алмайтынын қалай түсінуге болады?
Қолданыңыз
Мониторда бейнеленген фигураның жан-жағын өзің қарастыр
Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді?
Нысандарды математикалық модельдегенде қандай үдеріске ұшырайтындығын елестетіп көр
Қолдаңыз я қарсы шығыңыз
3D анимациясы - қазіргі уақыттағы анимация бағыты
- Сәлеметсіз бе!

Топқа бөлінеді.

1-топ: кубизмнің бетінен 1-6 сандарын таңдап, сұрақтарға жауап береді

2-топ: Карапайым 3D модельдеу мен күрделі 3D модельдеуді салыстырып, постерде орындайды
Цилиндр, куб геометриялық фигуралары

интербелсенді тақта

постер, маркер
Түсіну
7 мин

10 мин.
Джиксо әдісі арқылы оқушыларға кітаптан оқып - түсінуді тапсырады

<<Миға шабуыл>> әдісі
Мұғалім Куб, Циллиндр геометриялық фигураларының жан-жағын қалай көруге болатынын сұрайды

Бүгінгі сабақта : Мониторда бейнеленген фигураның жан-жақты кырларын қарастыратындығын айтады.

Blendеr бағдарламасының интерфейсі, нысандар тақырыбын түсіндіреді, <<Түртіп алу>> стратегиясын пайдаланып, терминдердің мағынасын айтады.
Екі топ өз беттерінше оқып - түсінеді.
Балалар ең алдымен жекелей оқып,жұппен,топпен талқылайды,ортаға салып орындайды.

Фигураның алдынан, төбесінен т,б қырларынан қарап көреді.

кітап

геометриялық фигуралар

Қолдану
7 мин

Талдау
5мин

Жинақтау
5 мин

Мұғалім әр топқа монитордағы текшені ауыстырып, бояуға көлемін өзгертіп көрсетуге тапсырма береді.
Сергіту сәті

Топтарға тапсырмалар беріледі

Компьютерде жұмысты орындау керек.
Оқушылар мониторда текшені бояйды, орнын ауыстырады, көлемін өзгертеді

1-топ: Семантикалық карта
2-топ: Консептуалды кесте

1-топ: Фишбоун әдісі
2-топ: Сәйкестендіру

компьютер

интербелсенді тақта, постер, маркер
Бағалау
2 мин
Әр топ <<екі жұлдыз бір тілек>> арқылы бірін - бірі бағалайды

<<Ойлан, жұптас, талқыла>> әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қояды?
Blender программасы өзің үшін керек, құндылығын анықтай алдың ба?

Мұғалімге кері байланыс

Топтар ойланып, жұптасып, талқылайды. Өз пікірлерін айтады.

Стикерге жазып, қалдырады.

стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Информатикадан 5 сыныпқа арналған scratch қолдану бағдарлама
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Интеграцияланған өңдеу ортасы. lazarus бағдарламасы. бағдарлама интерфейсі. 10 сынып,
Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат, программа интерфейсі
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Растрлық графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу. Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою. Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Графикалық файлдар форматтары
Пәндер