Программа интерфейсі, нысандар

Сабақтың тақырыбы
Программа интерфейсі, нысандар
Сабақтың тақырыбы: Күні
Программа интерфейсі, нысандар:
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Программа интерфейсі, нысандар: 3D blendеr бағдарламасымен таныстыру, бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік беру және оларды программада қолдана білуге мүмкіндік жасау.
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс нәтижесі
Программа интерфейсі, нысандар: Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі; жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады. Blendеr бағдарламасында бастапқы практикалық тапсырманы орындай алады.
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Программа интерфейсі, нысандар:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: Кубизм, ЖИГСО, Семантикалық карта, Консептуалды кесте, Сәйкестендіру, Фишбоун, Венн диаграммасы, Миға шабуыл, Түртіп алу, Ойлан, жұптас, талқыла.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Программа интерфейсі, нысандар: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма:
Программа интерфейсі, нысандар: Тақырыпты оқып келу
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
уақыт:

Білу

3 мин

6 мин.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

- Көңіл -күйлерің қалай?

Фигуралар арқылы екі топқа бөлу

І топ II-топ

Цилиндр - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

Куб - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.

Үй жұмысын тексеру : «Кубизм» әдісі, Венн диаграммасы арқылы тексереді

Дұрыс жауап талданады

  1. СуреттеңізВиртуальдық дегенді қалай түсінуге болады?
  2. Салыстырыңыз

Виртуальды өмір мен нақты өмірдің айырмашылығы қандай?

  1. Зерттеңіз

Терезеден көрініп тұрған секірген адамның неліктен жүгіріп кете алмайтынын қалай түсінуге болады?

  1. Қолданыңыз

Мониторда бейнеленген фигураның жан-жағын өзің қарастыр

  1. Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді?

Нысандарды математикалық модельдегенде қандай үдеріске ұшырайтындығын елестетіп көр

  1. Қолдаңыз я қарсы шығыңыз

3D анимациясы - қазіргі уақыттағы анимация бағыты

Оқушының іс-әрекеті:

- Сәлеметсіз бе!

Топқа бөлінеді.

1-топ: кубизмнің бетінен 1-6 сандарын таңдап, сұрақтарға жауап береді

2-топ: Карапайым 3D модельдеу мен күрделі 3D модельдеуді салыстырып, постерде орындайды

Ресурстар:

Цилиндр, куб геометриялық фигуралары

интербелсенді тақта

постер, маркер

уақыт:

Түсіну

7 мин

10 мин.

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Джиксо әдісі арқылы оқушыларға кітаптан оқып - түсінуді тапсырады
  2. «Миға шабуыл» әдісі

Мұғалім Куб, Циллиндр геометриялық фигураларының жан-жағын қалай көруге болатынын сұрайды

Бүгінгі сабақта : Мониторда бейнеленген фигураның жан-жақты кырларын қарастыратындығын айтады.

  1. Blendеr бағдарламасының интерфейсі, нысандар тақырыбын түсіндіреді, «Түртіп алу» стратегиясын пайдаланып, терминдердің мағынасын айтады.
Оқушының іс-әрекеті:

Екі топ өз беттерінше оқып - түсінеді.

Балалар ең алдымен жекелей оқып, жұппен, топпен талқылайды, ортаға салып орындайды.

Фигураның алдынан, төбесінен т, б қырларынан қарап көреді.

Ресурстар:

кітап

геометриялық фигуралар

уақыт:

Қолдану

7 мин

Талдау

5мин

Жинақтау

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім әр топқа монитордағы текшені ауыстырып, бояуға көлемін өзгертіп көрсетуге тапсырма береді.

Сергіту сәті

Топтарға тапсырмалар беріледі

Оқушының іс-әрекеті:

Компьютерде жұмысты орындау керек.

Оқушылар мониторда текшені бояйды, орнын ауыстырады, көлемін өзгертеді

1-топ: Семантикалық карта

2-топ: Консептуалды кесте

1-топ: Фишбоун әдісі

2-топ: Сәйкестендіру

Ресурстар:

компьютер

интербелсенді тақта, постер, маркер

уақыт:

Бағалау

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топ «екі жұлдыз бір тілек» арқылы бірін - бірі бағалайды

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қояды?

  • Blender программасы өзің үшін керек, құндылығын анықтай алдың ба?

Мұғалімге кері байланыс

Оқушының іс-әрекеті:

Топтар ойланып, жұптасып, талқылайды. Өз пікірлерін айтады.

Стикерге жазып, қалдырады.

Ресурстар: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Информатикадан 5 сыныпқа арналған scratch қолдану бағдарлама
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Интеграцияланған өңдеу ортасы. lazarus бағдарламасы. бағдарлама интерфейсі. 10 сынып,
Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат, программа интерфейсі
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Растрлық графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу. Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою. Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Графикалық файлдар форматтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz