Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Ақсай қаласының № 5 ЖОББМ
Тақырыбы:
<<Дұрыс және бұрыс бөлшектер>>
(ашық сабақ)
Математика пәнінің
мұғалімі: Курмашева.Б.К
2014 - 2015 оқу жылы
Сынып:5 <<ә>>
Сабақтың тақырыбы: <<Дұрыс және бұрыс бөлшектер>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушыларға бөлшек сандар, үлестер, бөлшектің алымы мен бөлімі, дұрыс және бұрыс бөлшектер туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтүрі:Жаңабілімдімеңгертусабағы
Сабақәдісі:Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: компьютер слайды, үлестірмелікарточкалар
Сабақбарысы:І.Ұйымдастыру(сынып тазалығын тексеру, оқушыларды түгелдеу, үй тапсырмасын тексеру)
ІІ. Қайталау сұрақтары: <<Кім жылдам?>>
1. Шеңбер деген не?
2. Дөңгелек деп?
3. Диаметр радиустан неше есе ұзын?
4. Қандай кесінді шеңбердің радиусы деп аталады?
5. Жай және құрама сандар дегеніміз?
ІІІ. Үлестерге мысалдар келтіру (оқушылар түсіндіру керек)
ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы:
Алымы бөлімінен тең немесе одан үлкен бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы:
Мысалы:Велосипедші А-дан В-ға дейінгі жолдың бөлігін жүріп өтті. Егер жүріп өткен жол 42 км болса, барлық жол неше км?
1) 42:6=7(км) жолдың бөлігі
2) 7*5=35(км) барлық жол
Дұрыс және бұрыс бөлшектерді машинаға тиеу.
V. Оқулықпен жұмыс. №
VІ. Деңгейлік тапсырмалар: А, В, С.
А.
Бөлінді
4:13
Жай бөлшек түрінде жаз
Бөлінгіш
4
Бөлгіш
13
Бөлшектің алымы
4
Бөлшектің бөлімі
13
В.
С.Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек түрінде жаз.
VІІ. <<Кім зерек?>>
VІІІ. Қорытындылау:
1. Не білеміз? (Бөлшек санның жазылуы, оқылуы;)
2. Не білдік? (Бөлшектің түрлері, бұрыс және дұрыс бөлшектер)
3. Не білгіміз келеді?(Бөлшек сандарға амалдар қолдануды)
V. Үйге тапсырма:№ 474, 475.
VI. Бағалау.(сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау)
Тақырыбы:
<<Дұрыс және бұрыс бөлшектер>>
(ашық сабақ)
Математика пәнінің
мұғалімі: Курмашева.Б.К
2014 - 2015 оқу жылы
Сынып:5 <<ә>>
Сабақтың тақырыбы: <<Дұрыс және бұрыс бөлшектер>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Оқушыларға бөлшек сандар, үлестер, бөлшектің алымы мен бөлімі, дұрыс және бұрыс бөлшектер туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтүрі:Жаңабілімдімеңгертусабағы
Сабақәдісі:Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: компьютер слайды, үлестірмелікарточкалар
Сабақбарысы:І.Ұйымдастыру(сынып тазалығын тексеру, оқушыларды түгелдеу, үй тапсырмасын тексеру)
ІІ. Қайталау сұрақтары: <<Кім жылдам?>>
1. Шеңбер деген не?
2. Дөңгелек деп?
3. Диаметр радиустан неше есе ұзын?
4. Қандай кесінді шеңбердің радиусы деп аталады?
5. Жай және құрама сандар дегеніміз?
ІІІ. Үлестерге мысалдар келтіру (оқушылар түсіндіру керек)
ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы:
Алымы бөлімінен тең немесе одан үлкен бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы:
Мысалы:Велосипедші А-дан В-ға дейінгі жолдың бөлігін жүріп өтті. Егер жүріп өткен жол 42 км болса, барлық жол неше км?
1) 42:6=7(км) жолдың бөлігі
2) 7*5=35(км) барлық жол
Дұрыс және бұрыс бөлшектерді машинаға тиеу.
V. Оқулықпен жұмыс. №
VІ. Деңгейлік тапсырмалар: А, В, С.
А.
Бөлінді
4:13
Жай бөлшек түрінде жаз
Бөлінгіш
4
Бөлгіш
13
Бөлшектің алымы
4
Бөлшектің бөлімі
13
В.
С.Бір жылда 365 күн бар, ал қазан айында 31 күн бар десек, қазан айы жылдың қандай бөлігін құрайтынын жай бөлшек түрінде жаз.
VІІ. <<Кім зерек?>>
VІІІ. Қорытындылау:
1. Не білеміз? (Бөлшек санның жазылуы, оқылуы;)
2. Не білдік? (Бөлшектің түрлері, бұрыс және дұрыс бөлшектер)
3. Не білгіміз келеді?(Бөлшек сандарға амалдар қолдануды)
V. Үйге тапсырма:№ 474, 475.
VI. Бағалау.(сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz