Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Астана К.Ахметова

Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
№26 ОЖББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Кудайбергенова Ж.С
Сыныбы: 2

Пән
Әдебиеттік оқу. Ашық сабақ
Пән мұғалімі
Кудайбергенова Ж.С
Сабақтың тақырыбы:
<<Астана>> К.Ахметова
Мақсаты:
Оқушылардың өлең арқылы тіл байлығын, мәнерлеп оқу дағдысын жетілдіре отырып, туған жерге деген сүйіспеншілік сезім орнату
Күтілетін нәтижелер
а\Өлеңді түсініп оқи отырып, Астана қаласының көркемдігіне баса назар аударады.
ә\ Астана қаласының көркем келбетіне мән береді.
б\Өлеңді мәнерлеп,дауыс итонациясына келтіріп оқиды.
Керекті жабдықтар
Флепчарт,түрлі-түсті маркер, АКТ, портрет К.Ахметованың суреті. Астананың суреті

Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
I Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі:

Психологиялы дайындық

Үй тапсырмасын сұрау

Салеметсіздерме, балалар Бүгінгі сабағымыз ерекше өткелі отыр. Біз екі қатарда отырып жұмыстанамыз.

1 топ Астана
2 топ Алматы
3топ Сарыарқа

Анаң күнің ,жүрегің,
Әкең өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.

<<Миға шабуыл>> сұрақтары қойылады. Оқушы шапшаң түрде жауап беруі керек.Оқушылардың жауабын фишка арқылы бағалау.

1. <<Мен оның күнін сүйем, түнін сүйем>> деп басталатын өлең жолдарының авторы кім?
А. Ж. Смақов Ә. М. Мақатаев Б. Ж. Смақов

2. Ж. Аймауытов шығармасын ата
А. Үш сом Ә. Зеректік Б. Қартқожаның туған жері
3. Өмірде болған адамның басынан өткен шығарма қалай аталады?
А. Мақал Ә. Аңыздар Б. Ертегілер

4. <<Күн шыққанда>> мәтінінде не туралы айтылады?
А. Туған жерді сүю туралы айтылады?
Ә. Кітаптың пайдасы туралы айтылады
Б. Білімнің пайдасы туралы айтылады

5. Ж. Аймауытов шығармасы
А. Кітап оқу
Ә. зеректік
Б. Сақина
амандасады

Топ ережесін сақтайды.

Астана арман қала,
Бағы бір жанған қала
Тұрады ол жап-жас болып.
Мен үлкен болғанда да.

II Тұсаукесер

Оқулықпен жұмыс

III.Негізгі бөлім

Астана қаласына Слайд көрсетіледі.

топтық жұмыс

Топтық жұмыс

Әр оқушы
төрт жол өлең шығарады

ән: <<Астана>>
Сөзжұмбақ шешу
<<Астана>>
т

Құлшынған күншығыста жас қалаға,
Батасын берді Алатау бастап алға.
Егемен елге ерекше нұрын шашқан,
Тілейміз құт, береке Астанаға.
Ахметова Күләш -ақын, жазушы. Ол Қырғыстан Республикасы ,Талас ауданында, Киров ауылында 1946жылы 26 сәуірде дүниеге келген. <<Ақ гүлім менің>>, <<Жапырақ жаздың жүрегі>> атты жыр-жинақтары жарық көрген. Үшарал орта мектебін бітірген.1961 жылы Жамбыл медициналық училищесін.Үшарал медпунктінде меңгеруші,<<Сен менің бақытымсың>> атты кітабы үшін ақын Қазақстан Жастар одағы сыйлығының лауриат атағын алған.Балалар біз сол Күләш апаларымыздың <<Астана>> атты өлеңімен танысамыз.
А\ Өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын ашу.
Ә) дауыстап оқу
Б) Тізбектей оқу
Оқушылар өз ойын ортаға салады.
.. Мұғалім түсіндірмесі:Астана - Қазақстан Республикасының саяси, әкімшілік және мәдени орталығы. Елбасы - Президент Н. Назарбаевтың Жарлығына сәйкес 1997 жылы мұнда бұрынғы астанамыз Алматыдан республиканың басшы орындары - Президент кеңсесі, Қазақстан Республикасының Үкіметі және Парламент көшіп келді. Елімізді басқару жұмыстары осы жерде жүзеге асырылды.Қала Есіл өзенінің оң жағалауында, Сарыарқаның солтүстік бөлігінде орналасқан. Ол еліміздің солтүстігі мен оңтүстігін, батысы мен шығысын байланыстыратын аса маңызды әуе, автомобиль және темір жолдар тоғыз жолдың торабында жатыр.Елордамыз Астана қаласы жылдан-жылға гүлденіп келеді. Биік-биік зәулім ғимараттары, кең түзу даңғылдары мен көшелері көздің жауын алатын сұлу шаһарды көрген де арманда, көрмеген де арманда!
Ақын өлеңдегі Алматы мен Астана сөздерін адамның көз жанарына теңеген,себебі Алматы мен Астана да Қазақстан Республикасының құтты мекені десек те артық айтқандық болмас.Алматы бұрыңғы тарихы бар астана болса,Астана қазіргі бас қала.Алматыда <<Тәуелсіздік монументі>> болса,Астанада 97 метр биіктікте орналасқан <<Бәйтерек>> монументі бар.
Сергіту сәті
Астана арман қала,
Бағы бір жанған қала
Тұрады ол жап-жас болып.
Мен үлкен болғанда да

4. Өлеңдегі ақын ойын сызбаға сүйеніп түсіндіру.
а) Сарыарқа ә) Алатау б) Алматы
↓ ↓ Есіл Алматы Астана

Астана

Бәйтерек
5.Өлеңнен осы сөздердің әрқайсысына қатысты жолдарды тапқызып,тұтастай оқыту.
Дәптермен жұмыс
Қарашаның жиырма бірі
Астана Күләш Ахметова
Енді ,балалар, тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайық
1 тапсырма
<<Есте сақта>> тапсырмасы ( 4 мин)
Шарты:
Тақтаға бірнеше әр түрлі тақырыптағы суреттер көрсетіледі. Көруге 1 минут уақыт беріледі. 1 минуттан соң сурет тақтадан алып тасталады.
Суреттер: домбыра, тау, ту, дала, елтаңба, орман, сауысқан, теңге, Алтын адам, ағаш, гүл, Бәйтерек монументі, адам, киіз үй.

2 тапсырма
<<Еркін жазу>> стратегиясы арқылы<<Мен көп білем.>> тапсырмасы орындалады. Әр топтан үш оқушы шығады.
Мына сөздерден басқа сөздер жазыңдар:
астана алматы сарыарқа
ас алма сара
Тана ал ара
Ана тал қара
Ата мата ақ
3 тапсырма
<<Мен ақынмын >>өлең шығару
- Енді балалар барлығымыз Ақынға ілесіп, суреттен алған сезімдеріңді өлеңмен жеткізіп көріңдер.
...Астана.........................................................?
4 тапсырма
<<Астанам өз қолыммен салынған>> құрылысшылар сайысы кубиктер ден үй тұрғызады.
бір-біріне сұрақтар қояды Ізденеді
Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

Поэзия минуты
(Оқушылар Астана мен Алматы қалалары туралы өлеңдер оқиды,талдайды)
К Ахметованың <<Астана>>
А\ Өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын ашу.
Ә) дауыстап оқу
Б) Тізбектей оқу

Сурет арқылы түсіндіру

Нәтижесі:Әр топ
Оқушылары
көрген
Суреттерінің ішінен бүгінгі тақырып мазмұнына сайкелетін есте қалған суреттердің атына алдына таратылған қағазға түсіру сұралады.
Әр оқушы фишкамен бағаланады

Әр топ өздерінің атына берілген сөзден жаңа сһз шығарады,жаңа сөздер қимасы алдарына беріліп желімденеді

Нәтижесі:Әр оқушы Астана...........? тақырыбына ойларын толықтыру мақсатында өлең шығарады
Фишкамен бағаланады

Әр топтан үш оқушы шығып үй түрғызады.
IY Қорытынды
Сонымен, балалар бүгін сабақта қандай жұмыстар жасадық?
1. Қазақстанның астанасы қай қала?
2. Ол Қазақстанның қай жерінде орналасқан?
3. Онда нелер көп?
4. Қала қандай?
5. Қалада нелер салынып жатыр?
6. Астанаға кімдер көп келеді?



1.Астана
2.Қала Есіл өзенінің оң жағалауында, Сарыарқаның солтүстік бөлігінде орналасқан.
3.Түрлі ғимараттар, демалыс орындары, әдемі үйлер
6.Шетел азаматтары демалуға келеді
Бағалау

Жарайсыңдар!-
Ендеше,тәуелсіздігіміздің тірегі,еліміздің жүрегі-Астанамыз асқақтай берсін!
-Балалар бүгінгі сабақтан алған көңіл - күйімізді білдіреміз
Рефлексия. Не ұнады?
смайликтер
формативті бағалау, сенім білдіру, кеңес беру, мадақтау.

Әр оқушы смайлик көрсету арқылы ойларын көрсетеді

Үйге тапсырма:

А)К.Ахметованың <<Астана>>өлеңін мәнерлеп оқу
Ә) Астана қаласы туралы альбом жасау

Ұқсас жұмыстар
Бәйтеректің суретін салу
Күләш Ахметова. Астана
Астана тақырыбы
Астана өлеңін оқу
Сұрау есімдігінің түрленуі
Тойлыбай А..
Сынып сағатының құрылымы
Бизнес ұйымдастыру түрлері
Мынау Астана қаласының қай жері
Бақытты балалық шақ туралы ақпарат
Пәндер