Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Тақырыбы: Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларды <<дискриминант>> ұғымымен таныстыру, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат тендеудін түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып квадрат тендеуді шешуді үйрету.
2.Дамытушылық: Танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін және оқушы білімнің тереңдігі мен тиянақтылығын дамыту.
3.Тәрбиелік: Өз білімдерін бағалау, ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу
Типі: жаңа материалды меңгеру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, постер
Сабақ барысы:
I. торғай
торғай
Ұйымдастыру: Оқушыларды топқа бөлу. Шаттық шеңберін құру
Қима қағаздар арқылы топқа бөлу
1. квадрат теңдеу
2. ах2+вх =0 толымсыз квадрат теңдеу
3 . 5х2+4х+1=0 5-бірінші коэффициент 4-екінші коэффициент
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
№ 119 есепті тақтаға шығару
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау
<<Ақыл үйі>> Сұрақтарға жауап беру
1) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
2) Квадрат теңдеудің жалпы түрін айт?
3) Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
4) 2х2+4х=0 қандай теңдеу
5) x² + 4x - 6 = 0 бос мүше нешеге тең?
6) x² + 4x - 6 = 0 бірінші және екінші коэффициент нешеге тең?
7) 3-бірінші коэффициент, - 5-екінші коэффициент, 19 - бос мүше. Квадрат теңдеу құрастыр?
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Джигсо әдісі. 1,2,3 саналу, топпен жұмыс. Берілген тапсырманы түсіндіру
1 мысал
2 мысал
3 мысал
Қос шеңбер әдісі (Екі шеңбердің ішіне тұрып формулаларды айту)
Жаңа сабақты бекіту
Оқулықпен жұмыс
№ 130 есеп
№ 131 есеп (Жұппен жұмыс ) Тақтамен жұмыс
Сергіту сәті (Дискрименант формуласын жазу)
Қорытындылау .Графикалық диктант орындау
иә- жоқ ____
1. Дискрименант нольден үлкен болса , теңдеудің екі түбір бар
2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешкенде дискриминантты есептеп табамыз
3. Теңдеудің түбірін тапқанда а коэффицентінің таңбасы маңызды емес.
4. Д= в2-4ас Дискриминант формуласы
5. D=0 болса теңдеудің түбір жоқ
____ ____ ____
Үйге тапсырма № 132,133
Бағалау
Рефлекция
Тәсіл <<Мен қандай құспын?>>
Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын.
Критерилер
3 балл
2 балл
1 балл
белсенділігі
жоғары
орта
төмен
Сабақ материалы
Жақсы меңгердім
Жартылай меңгердім
Нашар меңгердім
Тапсырманы орындау
Өзім істей аламын
Біреу көмектесіп отырса жасаймын
қиналамын
ІІ топ - квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын талдау.
ІІІ топ. Дискриминант 3-мысалды талдау.
ІІІ. Есептер шығару.
№128(1,3,5,7) №129 (1;3), №131
IV. Қорытынды.
Квадрат теңдеу.
Дискриминант
D>0
D=0
D<0
Шешімі жоқ
V. Үй жұмысы. №128 (2,4,6,8), №129(2,4), №130
VI. Бағалау.
Бағалау парақшасы бойынша
Бағалау парақшасы
Аты -жөні
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Ахметолдинова Айдана
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Манаспаева Шырайлым
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Зейнелханов Айзат
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Зейнелханов Нариман
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Қизатова Толғанай
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Дүсіпов Бекарыс
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Шаймарданов Жанарыс
Мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларды <<дискриминант>> ұғымымен таныстыру, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат тендеудін түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып квадрат тендеуді шешуді үйрету.
2.Дамытушылық: Танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін және оқушы білімнің тереңдігі мен тиянақтылығын дамыту.
3.Тәрбиелік: Өз білімдерін бағалау, ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу
Типі: жаңа материалды меңгеру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, постер
Сабақ барысы:
I. торғай
торғай
Ұйымдастыру: Оқушыларды топқа бөлу. Шаттық шеңберін құру
Қима қағаздар арқылы топқа бөлу
1. квадрат теңдеу
2. ах2+вх =0 толымсыз квадрат теңдеу
3 . 5х2+4х+1=0 5-бірінші коэффициент 4-екінші коэффициент
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
№ 119 есепті тақтаға шығару
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау
<<Ақыл үйі>> Сұрақтарға жауап беру
1) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
2) Квадрат теңдеудің жалпы түрін айт?
3) Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
4) 2х2+4х=0 қандай теңдеу
5) x² + 4x - 6 = 0 бос мүше нешеге тең?
6) x² + 4x - 6 = 0 бірінші және екінші коэффициент нешеге тең?
7) 3-бірінші коэффициент, - 5-екінші коэффициент, 19 - бос мүше. Квадрат теңдеу құрастыр?
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Джигсо әдісі. 1,2,3 саналу, топпен жұмыс. Берілген тапсырманы түсіндіру
1 мысал
2 мысал
3 мысал
Қос шеңбер әдісі (Екі шеңбердің ішіне тұрып формулаларды айту)
Жаңа сабақты бекіту
Оқулықпен жұмыс
№ 130 есеп
№ 131 есеп (Жұппен жұмыс ) Тақтамен жұмыс
Сергіту сәті (Дискрименант формуласын жазу)
Қорытындылау .Графикалық диктант орындау
иә- жоқ ____
1. Дискрименант нольден үлкен болса , теңдеудің екі түбір бар
2. Толымсыз квадрат теңдеулерді шешкенде дискриминантты есептеп табамыз
3. Теңдеудің түбірін тапқанда а коэффицентінің таңбасы маңызды емес.
4. Д= в2-4ас Дискриминант формуласы
5. D=0 болса теңдеудің түбір жоқ
____ ____ ____
Үйге тапсырма № 132,133
Бағалау
Рефлекция
Тәсіл <<Мен қандай құспын?>>
Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын.
Критерилер
3 балл
2 балл
1 балл
белсенділігі
жоғары
орта
төмен
Сабақ материалы
Жақсы меңгердім
Жартылай меңгердім
Нашар меңгердім
Тапсырманы орындау
Өзім істей аламын
Біреу көмектесіп отырса жасаймын
қиналамын
ІІ топ - квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын талдау.
ІІІ топ. Дискриминант 3-мысалды талдау.
ІІІ. Есептер шығару.
№128(1,3,5,7) №129 (1;3), №131
IV. Қорытынды.
Квадрат теңдеу.
Дискриминант
D>0
D=0
D<0
Шешімі жоқ
V. Үй жұмысы. №128 (2,4,6,8), №129(2,4), №130
VI. Бағалау.
Бағалау парақшасы бойынша
Бағалау парақшасы
Аты -жөні
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Ахметолдинова Айдана
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Манаспаева Шырайлым
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Зейнелханов Айзат
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Зейнелханов Нариман
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Қизатова Толғанай
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Дүсіпов Бекарыс
№ 119 тексеру
Ақыл үйі
Сұрақтарға жауап беру
Постер құрау
(Әдемілігі, тақырыптың қамтылуы)
Есептер шығару
№ 128
Есептер шығару
№130
Тест жұмысы
Қорытынды
Шаймарданов Жанарыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz