Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Батурин мектебінің көшбасшысы атты зияткерлік ойыны
Уақыты:
4.11.2015жыл
Шараның тақырыбы:
<<Батурин мектебінің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойыны
Құзыреттілікке жеткізетін сыныптан тыс шараның мақсат міндеті.
Сыныптан тыс жұмыс жүргізудің бір түрі танымдық - ойын кештерін өткізу барысында өзара тәжірибе алмасу.
Көрнекіліктер:
Презентация, қанатты сөздер.
Шараның өту барысы:
1. Тренинг
2. Ғалымдардың пікірі
3. Сұрақ жауап
4. Сергіту сәті
5. Үй тапсырмасы/көрініс
6. Жағдаяттар шешу
7. Бейнеролик / Сабақ үстінде жиі айтылатын сөздер
8. Ән: <<Өміріңе немқұрайлы қарама>>, <<Учат в школе>>.
I. Ұйымдастыру бөлімі
Құрметті ұстаздар, көрермен қауымы, сайсысқа қатысушылар! Бүгін <<Батурин мектебінің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойынын тамашалайсыздар! Бүгінгі зияткерлік ойынға әрбір әдістемелік бірлестіктің мүшесі қатысып, өз бірлестігінің намысын қорғайды.
Олай болса бүгінгі сайысқа қатысушыларымызды қошеметтеп ортаға шақырайық. Ду қол шапалақ!
Қатысушылар ортағаға шығады.
Ойынымызды бастамас бурын тренинг өткізіп жіберсейік.
Тренингіміздің мақсаты: бір бірімізбен жақынырақ танысу.
Бұл жерде әр бір қатысушы өз есімін атайды, атын кім қойды және ол қандай мағына беретінін айтып шығады.
Бүгінгі зияткерлік ойынымыз 6 турдан тұрады. Осы берілген тапсырмалардың дұрыс орындалғанын қадағалап отыратын әділқазылар мүшесін таныстырамыз.
Қазылар орнықтырар әділдікті,
Кімдердің жауаптары әділ шықты.
Білім мен тапқырлықтың жарысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты.
демекші топтардың еңбектеріне әділ баға беретін әділқазыларымызбен таныс болайық.
> Батурин ЖОББМ нің директоры Сабиров Ж.К.
> Директордың жанындағы оқу ісінің меңгерушісі Мауляшева Р.Р.
> Директордың жанындағы оқу ісінің меңгерушісі Исимова Г.М.
> Кәсіподақ мүшесінің төрағасы Бекешев С.Ш.
II. <<Ғалымдар пікірі>>
Са`ид ибн Джубәйр айтады:
"Адам оқуын тоқтатпайынша, ғалым болып қала береді.Ал егер ол оқуын тоқтатып, бұған енді мұқтаж емеспін деп шешсе, ол - ең надан адам болып табылады".
Бейнеролик (Батурин ЖОББМ нің мұғалімдерінен алынған интервью)
III. <<Сұрақ жауап>>
Мұғалімдік мамандық - бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты,
шым-шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу.
Педагогикалық шеберлік пен
педагогикалық өнер - ол даналықты
жүректен ұға білу болып табылады.
В.А.Сухомлинский
1. Қ.Р. тілдер Заңы қай жылы қабылданды?
А) 1997ж 22 шілде
B) қыркүйек
C)ақпан
D)шілде
2. Әрбір педагогтың басшылыққа алатын негізгі құжаттары...
А)6
B)3
C) 4
D)2
3. Білім туралы Заңының қабылданған жылы...
А)2011ж 18ақпан
B)1997ж 11шілде
C) 2007ж 27шілде
D)1989ж 22қыркүйек
4. Ғылым туралы Заң...
А)1989ж 22 қыркүйек
B)2007ж 27шілде
C)1997ж 11шілде
D) 2011ж 18ақпан
5. Еңбек кодексі...
А)2007ж 15мамыр
B)2006ж 14маусым
C) 2007ж 15мамыр
D)2006ж 14маусым
6. Бүкіл әлемдік бала құқығы деклорациясы...
А) 1989ж
B) 1990ж
C) 1998ж
D) 1987ж
7. Қ.Р. үздіксіз білім бері жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы қашан қабылданды?
А)2005ж 16қараша
B)2007ж 16қыркүйек
C)2008ж 16тамыз
D) 2009ж 16қараша
8. Қ.Р. Білім және ғылым министрлігінің 2013ж 3 сәірдегі №115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар қашан енгізілді, нешінші бұйрық?
А) 2015ж 18маусым №393
B) 2015 ж 10шілде №393
C)2014ж 23қазан №393
D)2014ж 7қыркүйек №393
9. Тәрбиенің неше саласы бар, олар қандай?
А)10
B) 8
C)6
D)12
10. PIZA TIMESE - неше бағытта оқушылар білімі бағаланады?
А)2
B)6
C) 3
D)5
IV. <<Сергіту сәті>>
Ал ендігі кезекті сергіту сәтіне берсек. (барлығы орындарынан турып, қайталайды)
V. <<Үй тапсырмасы/ көрініс>>
Мұғалім өмірінің бір күні
Ұстаздың шеберлігі - талантты қажет ететін ерекше бір өнер емес, бірақ, ол басқа да мамандарды шеберлікке үйретуде қажет болатын мамандық.
VI. Жағдаяттар
Оқушы жастардың ең сенімді ұстазы, сыр жасырмай ашық айтатын адамы - мұғалім. Ғабит Мүсірепов
Жағдаят 1
Мұғалім оқушыларға: <<Біздің мектебімізге жаңалық енгізгелі жатыр. Қатаң дресс - код енгізгелі жатыр. Енді қыз балалар тек тізеден түсіп тұратын юбка, ұлдар үштік - костюм киюлері тиіс және олардың түсі көк болу керек>> - деп жаңалықты таныстырғанда, бір оқушы: <<Маған көк түс жараспайды, мектептен шығарып жіберсеңіздер де көк түсті форма кимеймін>> - деп қарсылық көрсетті.
Жағдаят 2
Оқушылар сыныптағы бір оқушыға ашық ұнатпайтынын көрсетіп: <<Мен онымен бірге жұмыс істегім (оқығым, не отырғым) келмейді>> - дейді. Сіз не істейсіз.
Жағдаят 3
Сыныпқа кірген мұғалімді көріп оқушы: <<Сіз өте шаршаулы, болдырып тұрғандай көрінесіз>> - деді. Мұғалімнің реакциясы қандай болу керек?
Жағдаят 4
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді, орындағысы келмеген оқушы бетпақтықпен: <<Менің орындағым келмейді!>> - деді. Мұғалім не істеу керек?
Жағдаят 5
Сіз сабақты бастап кеттіңіз, оқушылар тынышталып, жайланды, бір мезгілде сыныпта бір оқушы қатты күліп жіберді. Сіз таңқалып күлген оқушыға қарағаныңызда, ол сізге ешнәрсе айтып үлгертпей, көзіңізге тіке қарап: <<Менің үнемі сізге қарағанда және сіздің сабақ түсіндіргеніңізге күлкім келеді>>. Сіздің әрекетіңіз қандай болады?
Жағдаят 6
Оқушы мұғалімге: <<Алдағы екі сабағыңызға келмеймін, себебі мен осы уақытта самбодан әлем чемпионатына жанкүйер ретінде барамын>> - дейді. Оқушыға қалай жауап беру керек?
Жағдаят 7
Өзінің сабақ үлгеріміне көңілі толмаған, өз қабілетіне және қашан болсын оқу материалын меңгеруге және түсінуге күмәнданған оқушы мұғалімге: <<Сіздің ойыңызша, мен сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқи аламын ба?>> -деп сұрады. Мұғалім қалай жауап беру керек.
VII. Сабақ үстінде жиі айтылатын сөздер.
Бейнеролик
Ұстаз болу - өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау.
Ж.Ж.Руссо
Ән: <<Өміріңе немқұрайлы қарама>>
Сөзі:Дарибаевтардікі.
Ән: <<Учат в школе>>
1. Тыңда, досым, мен айтайын от тілек,
Дүниеден кетті бай да, өтті бек.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Зерлі шапан киінсең де жақұттан.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Шақша басың айналса да бақыттан....
VIII. Қорытындылау
Марапаттау.
Ең бастысы, орын емес жарыста
Терең білім, жеңу шарты сайыста.
Тапқырлықпен ізденісте болсаңыз,
Өмірде де жетерің хақ, табысқа
дей келе сөз кезегін әділқазылар алқасына береміз.
<<Батурин ЖОББМ нің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойынымыз өз мәресіне жетті, қатысушыларға рахмет, тек биіктерден көріне беріңіз!
Сау болыңыздар!!!
Көңіл бөліп бұл кешке,
Келгендерге көп рахмет.
Шын сезінген көрерменге,
Мың рахмет, мың рахмет.
4.11.2015жыл
Шараның тақырыбы:
<<Батурин мектебінің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойыны
Құзыреттілікке жеткізетін сыныптан тыс шараның мақсат міндеті.
Сыныптан тыс жұмыс жүргізудің бір түрі танымдық - ойын кештерін өткізу барысында өзара тәжірибе алмасу.
Көрнекіліктер:
Презентация, қанатты сөздер.
Шараның өту барысы:
1. Тренинг
2. Ғалымдардың пікірі
3. Сұрақ жауап
4. Сергіту сәті
5. Үй тапсырмасы/көрініс
6. Жағдаяттар шешу
7. Бейнеролик / Сабақ үстінде жиі айтылатын сөздер
8. Ән: <<Өміріңе немқұрайлы қарама>>, <<Учат в школе>>.
I. Ұйымдастыру бөлімі
Құрметті ұстаздар, көрермен қауымы, сайсысқа қатысушылар! Бүгін <<Батурин мектебінің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойынын тамашалайсыздар! Бүгінгі зияткерлік ойынға әрбір әдістемелік бірлестіктің мүшесі қатысып, өз бірлестігінің намысын қорғайды.
Олай болса бүгінгі сайысқа қатысушыларымызды қошеметтеп ортаға шақырайық. Ду қол шапалақ!
Қатысушылар ортағаға шығады.
Ойынымызды бастамас бурын тренинг өткізіп жіберсейік.
Тренингіміздің мақсаты: бір бірімізбен жақынырақ танысу.
Бұл жерде әр бір қатысушы өз есімін атайды, атын кім қойды және ол қандай мағына беретінін айтып шығады.
Бүгінгі зияткерлік ойынымыз 6 турдан тұрады. Осы берілген тапсырмалардың дұрыс орындалғанын қадағалап отыратын әділқазылар мүшесін таныстырамыз.
Қазылар орнықтырар әділдікті,
Кімдердің жауаптары әділ шықты.
Білім мен тапқырлықтың жарысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты.
демекші топтардың еңбектеріне әділ баға беретін әділқазыларымызбен таныс болайық.
> Батурин ЖОББМ нің директоры Сабиров Ж.К.
> Директордың жанындағы оқу ісінің меңгерушісі Мауляшева Р.Р.
> Директордың жанындағы оқу ісінің меңгерушісі Исимова Г.М.
> Кәсіподақ мүшесінің төрағасы Бекешев С.Ш.
II. <<Ғалымдар пікірі>>
Са`ид ибн Джубәйр айтады:
"Адам оқуын тоқтатпайынша, ғалым болып қала береді.Ал егер ол оқуын тоқтатып, бұған енді мұқтаж емеспін деп шешсе, ол - ең надан адам болып табылады".
Бейнеролик (Батурин ЖОББМ нің мұғалімдерінен алынған интервью)
III. <<Сұрақ жауап>>
Мұғалімдік мамандық - бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты,
шым-шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу.
Педагогикалық шеберлік пен
педагогикалық өнер - ол даналықты
жүректен ұға білу болып табылады.
В.А.Сухомлинский
1. Қ.Р. тілдер Заңы қай жылы қабылданды?
А) 1997ж 22 шілде
B) қыркүйек
C)ақпан
D)шілде
2. Әрбір педагогтың басшылыққа алатын негізгі құжаттары...
А)6
B)3
C) 4
D)2
3. Білім туралы Заңының қабылданған жылы...
А)2011ж 18ақпан
B)1997ж 11шілде
C) 2007ж 27шілде
D)1989ж 22қыркүйек
4. Ғылым туралы Заң...
А)1989ж 22 қыркүйек
B)2007ж 27шілде
C)1997ж 11шілде
D) 2011ж 18ақпан
5. Еңбек кодексі...
А)2007ж 15мамыр
B)2006ж 14маусым
C) 2007ж 15мамыр
D)2006ж 14маусым
6. Бүкіл әлемдік бала құқығы деклорациясы...
А) 1989ж
B) 1990ж
C) 1998ж
D) 1987ж
7. Қ.Р. үздіксіз білім бері жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы қашан қабылданды?
А)2005ж 16қараша
B)2007ж 16қыркүйек
C)2008ж 16тамыз
D) 2009ж 16қараша
8. Қ.Р. Білім және ғылым министрлігінің 2013ж 3 сәірдегі №115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар қашан енгізілді, нешінші бұйрық?
А) 2015ж 18маусым №393
B) 2015 ж 10шілде №393
C)2014ж 23қазан №393
D)2014ж 7қыркүйек №393
9. Тәрбиенің неше саласы бар, олар қандай?
А)10
B) 8
C)6
D)12
10. PIZA TIMESE - неше бағытта оқушылар білімі бағаланады?
А)2
B)6
C) 3
D)5
IV. <<Сергіту сәті>>
Ал ендігі кезекті сергіту сәтіне берсек. (барлығы орындарынан турып, қайталайды)
V. <<Үй тапсырмасы/ көрініс>>
Мұғалім өмірінің бір күні
Ұстаздың шеберлігі - талантты қажет ететін ерекше бір өнер емес, бірақ, ол басқа да мамандарды шеберлікке үйретуде қажет болатын мамандық.
VI. Жағдаяттар
Оқушы жастардың ең сенімді ұстазы, сыр жасырмай ашық айтатын адамы - мұғалім. Ғабит Мүсірепов
Жағдаят 1
Мұғалім оқушыларға: <<Біздің мектебімізге жаңалық енгізгелі жатыр. Қатаң дресс - код енгізгелі жатыр. Енді қыз балалар тек тізеден түсіп тұратын юбка, ұлдар үштік - костюм киюлері тиіс және олардың түсі көк болу керек>> - деп жаңалықты таныстырғанда, бір оқушы: <<Маған көк түс жараспайды, мектептен шығарып жіберсеңіздер де көк түсті форма кимеймін>> - деп қарсылық көрсетті.
Жағдаят 2
Оқушылар сыныптағы бір оқушыға ашық ұнатпайтынын көрсетіп: <<Мен онымен бірге жұмыс істегім (оқығым, не отырғым) келмейді>> - дейді. Сіз не істейсіз.
Жағдаят 3
Сыныпқа кірген мұғалімді көріп оқушы: <<Сіз өте шаршаулы, болдырып тұрғандай көрінесіз>> - деді. Мұғалімнің реакциясы қандай болу керек?
Жағдаят 4
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді, орындағысы келмеген оқушы бетпақтықпен: <<Менің орындағым келмейді!>> - деді. Мұғалім не істеу керек?
Жағдаят 5
Сіз сабақты бастап кеттіңіз, оқушылар тынышталып, жайланды, бір мезгілде сыныпта бір оқушы қатты күліп жіберді. Сіз таңқалып күлген оқушыға қарағаныңызда, ол сізге ешнәрсе айтып үлгертпей, көзіңізге тіке қарап: <<Менің үнемі сізге қарағанда және сіздің сабақ түсіндіргеніңізге күлкім келеді>>. Сіздің әрекетіңіз қандай болады?
Жағдаят 6
Оқушы мұғалімге: <<Алдағы екі сабағыңызға келмеймін, себебі мен осы уақытта самбодан әлем чемпионатына жанкүйер ретінде барамын>> - дейді. Оқушыға қалай жауап беру керек?
Жағдаят 7
Өзінің сабақ үлгеріміне көңілі толмаған, өз қабілетіне және қашан болсын оқу материалын меңгеруге және түсінуге күмәнданған оқушы мұғалімге: <<Сіздің ойыңызша, мен сыныптағы басқа оқушылардан қалмай жақсы оқи аламын ба?>> -деп сұрады. Мұғалім қалай жауап беру керек.
VII. Сабақ үстінде жиі айтылатын сөздер.
Бейнеролик
Ұстаз болу - өз уақытын аямау, өзгенің бақытын аялау.
Ж.Ж.Руссо
Ән: <<Өміріңе немқұрайлы қарама>>
Сөзі:Дарибаевтардікі.
Ән: <<Учат в школе>>
1. Тыңда, досым, мен айтайын от тілек,
Дүниеден кетті бай да, өтті бек.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Дәулетіңмен тұрсаң-дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Зерлі шапан киінсең де жақұттан.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Шақша басың айналса да бақыттан....
VIII. Қорытындылау
Марапаттау.
Ең бастысы, орын емес жарыста
Терең білім, жеңу шарты сайыста.
Тапқырлықпен ізденісте болсаңыз,
Өмірде де жетерің хақ, табысқа
дей келе сөз кезегін әділқазылар алқасына береміз.
<<Батурин ЖОББМ нің көшбасшысы>> атты зияткерлік ойынымыз өз мәресіне жетті, қатысушыларға рахмет, тек биіктерден көріне беріңіз!
Сау болыңыздар!!!
Көңіл бөліп бұл кешке,
Келгендерге көп рахмет.
Шын сезінген көрерменге,
Мың рахмет, мың рахмет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz