Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жеке құрам бойынша құжаттар
Ашық сабақ жоспары
Күні:
Топ: ДА-13
Пән: Іс қағаздарын жүргізуді ұйымдастыру
Оқытушы : Шегирова Ж.Б
Тақырып: Жеке құрам бойынша құжаттар
Сабақ мақсаты:
Білімдік:
Іс қағаздарын жүргізу жүйесіндегі жеке құрам бойынша құжаттардың маңыздылығы, алар орны, түрлері, құрастыру ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру, өмірбаян, түйіндеме, мінездеме, өтініш құрастурды үйрету
Дамытушылық:
Салыстыру, талдау, мұқият болу, топта жұмыс істеу, бір біріне көмектесу, топ ішінде міндеттерді бөлу дағдыларын дамыту
Воспитательная:
Іс жүргізушінің кәсіби дағдыларын, жауапкерлшілікті, орындаушылық қабілетті, тиянақтылықты, мамандыққа деген сүйісеншілікті тәрбиелеу
Сабақ түрі : аралас сабақ
Оқыту әдістері: ауызша - сөйлесу, түсіндіру
көрнекілік- видео, презентация, құжат үлгілері
тәжірибелік - құжаттарды ресімдеу
проблемалық- сұрақ қою, пікір айту
Оқу қызметін ұйымдастыру формалары:
компьютерлерде жеке жұмыс, топтық жұмыс
Пәнаралық байланыс:
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу, тақырыбы <<Құжаттардың жіктемесі>>
Компьютерлік технологиялар, тақырыбы <>
Қазақ әдебиеті, танымал адамдарың өмірбаяны
Аударма теориясы мен тіжірибесі, <<Калька>>, <<сөйлемдерді аудару>>
Техникалық құралдар: проектор, POWER POINT презентациясы, электрондық оқулық, 15 жұмыс компьютері
Қолданылған әдебиет:
1. Асқаров Н.Ә, Нәлібаев Ж.Б, Белғара Б.Б. Іс қағаздарын жүргізу негіздері. Алматы. Сапа .2007ж
2. Т.Ө. Нұрғалиева . <<Іс қағаздарын жүргізу және техникалық құжаттама>>, Астана, 2008
<<Айтсаң - ұмытамын,
Көрсетсең - есімде сақтаймын.
Өзім жасасам - үйренемін>>.
(Конфуций)
САбақ барысы
Оқытушының қызметі
Студенттердің қызметі
1. Ұйымдастырушылық кезең - 2 минут
Аудиторияның дайындығын тексеру;
Студенттердің сабаққа дайындықтарын тексеру;
Оқушыларды белгілеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру - 13-15 минут
Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру
Оқушыларға 4 деңгейлі тапсырма ұсыну
Орындалуын бақылау
Студенттер 3 топқа бөлінеді
1 студент- тест
1 студент- карточка
1 студент- деректемелерді ресімдейді
1 студент - тәжірибелік жұмыс орындайды
3. Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық - 2 минут
Тақырыпты хабарлау
Сабақ мақсаттарын бірлесіп анықтау
Сабақтағы міндеттерді айқындау
Сабақтағы бірлесіп атқаратын жұмыстарды анықтау, сабақ жоспарын хабарлау
Тақырыпты жазады
Сабақ мақсаттарын бірлесіп анықтайды
4. Білімді белсендендіру - 5 минут
Ауызша сұрақтар қояды
1. Құжат дегеніміз не?
2. Жалпы құжаттар қандай белгілер бойынша жіктеледі?
3. Белгілеу тәсіліне қарай құжаттар қандай болып келеді?
4. Мазмұнына қарай құжаттар қалай жіктеледі?
5. Қызметтік құжаттарға қандай құжаттар жатады?
6. Ақпараттық- анықтамалық құжаттарға қандай құжаттар жатады?
7. Өкімдік құжаттарға қандай құжаттар жатады?
8. Ұйымдық құжаттарға қандай құжаттар жатады?
Сұрақтарға белсенді жауап береді
Қателерді түзейді
Әрбір дұрыс жауапқа карточкалар алып отырады
5. Жаңа тақырыпты меңгеру - 40 минут
Презентация, электрондық оқулық арқылы түсіндіру
1. Өмірбаян
Түсініктемесі
Міндетті мәліметтері
Түрлері
Алдын ала тапсырма
Үлгісі , электрондық оқулық
Жұмыс дәптерінде тапсырма
2. Түйіндеме
Түсініктемесі
Видео
Тірек конспектісі бойынша жұмыс
Түіндеме үлгісі
Видео түйіндеме
Жұмыс дәптерінде тапсырма
3. Мінездеме
Түсініктемесі
Тірек конспектісімен жұмыс
Мінездемедегі мәліметтер
Электрондық оқулық- үлгісі
Демалу - 2 минут
4. Өтініш
Түсініктемесі
Электронық оқулық- үлгісі
Жазылу себептері
Деректемелері
Жұмыс дәптерінде тапсырма
Тыңдайды, жұмыс дәптеріне жазады
Рамазанова М өмірбаян түрімен таныстырады
Шаблон бойынша өмірбаян құрастырады
Тыңдайды, жұмыс дәптеріне жазады
Сұрақтарға жауап береді
Креативті түйіндеме құрастырады
Тыңдайды, жазады
Сұрақтардың жауабын табады
Тобындағы студентке мінездеме береді
Тыңдайды, жазады
Өтініш түрлерін жазады
6. Білімнің қалыптасқанын тексеру- 5 минут
Әрбір топқа тақырып бойынша сұрақтар қояды, 1 минут ішінде берілген дұрыс жауаптар саналады
Сұрақтарға жауап береді
7. Сабақты бекіту - 12 минут
Студенттерге командалық тапсырма береді
Студенттер тексеріп шыққан құжаттарды қарап қателерін түзейді
Әр команда төрт түрлі құжатты жылдам ресімдеп басқа командаға тексеруге беру тиіс
8. Үй тапсырмасы-2 минут
Конспектіні оқу
Қандай компанияда жұмыс істегісі келетіні, ол компания немен айналысатыны туралы ойланып келу
Тыңдайды, жазып алады
9. Сабақты қорытындылау - 3 минут
Бұл құжаттар неге жеке деп аталады?
Бұл сабақта нені үйрендік?
Бұл сабақта алған білім өмірлеріңде қажет бола ма?
Бағалау
Жауап береді
Күні:
Топ: ДА-13
Пән: Іс қағаздарын жүргізуді ұйымдастыру
Оқытушы : Шегирова Ж.Б
Тақырып: Жеке құрам бойынша құжаттар
Сабақ мақсаты:
Білімдік:
Іс қағаздарын жүргізу жүйесіндегі жеке құрам бойынша құжаттардың маңыздылығы, алар орны, түрлері, құрастыру ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру, өмірбаян, түйіндеме, мінездеме, өтініш құрастурды үйрету
Дамытушылық:
Салыстыру, талдау, мұқият болу, топта жұмыс істеу, бір біріне көмектесу, топ ішінде міндеттерді бөлу дағдыларын дамыту
Воспитательная:
Іс жүргізушінің кәсіби дағдыларын, жауапкерлшілікті, орындаушылық қабілетті, тиянақтылықты, мамандыққа деген сүйісеншілікті тәрбиелеу
Сабақ түрі : аралас сабақ
Оқыту әдістері: ауызша - сөйлесу, түсіндіру
көрнекілік- видео, презентация, құжат үлгілері
тәжірибелік - құжаттарды ресімдеу
проблемалық- сұрақ қою, пікір айту
Оқу қызметін ұйымдастыру формалары:
компьютерлерде жеке жұмыс, топтық жұмыс
Пәнаралық байланыс:
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу, тақырыбы <<Құжаттардың жіктемесі>>
Компьютерлік технологиялар, тақырыбы <
Қазақ әдебиеті, танымал адамдарың өмірбаяны
Аударма теориясы мен тіжірибесі, <<Калька>>, <<сөйлемдерді аудару>>
Техникалық құралдар: проектор, POWER POINT презентациясы, электрондық оқулық, 15 жұмыс компьютері
Қолданылған әдебиет:
1. Асқаров Н.Ә, Нәлібаев Ж.Б, Белғара Б.Б. Іс қағаздарын жүргізу негіздері. Алматы. Сапа .2007ж
2. Т.Ө. Нұрғалиева . <<Іс қағаздарын жүргізу және техникалық құжаттама>>, Астана, 2008
<<Айтсаң - ұмытамын,
Көрсетсең - есімде сақтаймын.
Өзім жасасам - үйренемін>>.
(Конфуций)
САбақ барысы
Оқытушының қызметі
Студенттердің қызметі
1. Ұйымдастырушылық кезең - 2 минут
Аудиторияның дайындығын тексеру;
Студенттердің сабаққа дайындықтарын тексеру;
Оқушыларды белгілеу.
2. Үй тапсырмасын тексеру - 13-15 минут
Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру
Оқушыларға 4 деңгейлі тапсырма ұсыну
Орындалуын бақылау
Студенттер 3 топқа бөлінеді
1 студент- тест
1 студент- карточка
1 студент- деректемелерді ресімдейді
1 студент - тәжірибелік жұмыс орындайды
3. Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық - 2 минут
Тақырыпты хабарлау
Сабақ мақсаттарын бірлесіп анықтау
Сабақтағы міндеттерді айқындау
Сабақтағы бірлесіп атқаратын жұмыстарды анықтау, сабақ жоспарын хабарлау
Тақырыпты жазады
Сабақ мақсаттарын бірлесіп анықтайды
4. Білімді белсендендіру - 5 минут
Ауызша сұрақтар қояды
1. Құжат дегеніміз не?
2. Жалпы құжаттар қандай белгілер бойынша жіктеледі?
3. Белгілеу тәсіліне қарай құжаттар қандай болып келеді?
4. Мазмұнына қарай құжаттар қалай жіктеледі?
5. Қызметтік құжаттарға қандай құжаттар жатады?
6. Ақпараттық- анықтамалық құжаттарға қандай құжаттар жатады?
7. Өкімдік құжаттарға қандай құжаттар жатады?
8. Ұйымдық құжаттарға қандай құжаттар жатады?
Сұрақтарға белсенді жауап береді
Қателерді түзейді
Әрбір дұрыс жауапқа карточкалар алып отырады
5. Жаңа тақырыпты меңгеру - 40 минут
Презентация, электрондық оқулық арқылы түсіндіру
1. Өмірбаян
Түсініктемесі
Міндетті мәліметтері
Түрлері
Алдын ала тапсырма
Үлгісі , электрондық оқулық
Жұмыс дәптерінде тапсырма
2. Түйіндеме
Түсініктемесі
Видео
Тірек конспектісі бойынша жұмыс
Түіндеме үлгісі
Видео түйіндеме
Жұмыс дәптерінде тапсырма
3. Мінездеме
Түсініктемесі
Тірек конспектісімен жұмыс
Мінездемедегі мәліметтер
Электрондық оқулық- үлгісі
Демалу - 2 минут
4. Өтініш
Түсініктемесі
Электронық оқулық- үлгісі
Жазылу себептері
Деректемелері
Жұмыс дәптерінде тапсырма
Тыңдайды, жұмыс дәптеріне жазады
Рамазанова М өмірбаян түрімен таныстырады
Шаблон бойынша өмірбаян құрастырады
Тыңдайды, жұмыс дәптеріне жазады
Сұрақтарға жауап береді
Креативті түйіндеме құрастырады
Тыңдайды, жазады
Сұрақтардың жауабын табады
Тобындағы студентке мінездеме береді
Тыңдайды, жазады
Өтініш түрлерін жазады
6. Білімнің қалыптасқанын тексеру- 5 минут
Әрбір топқа тақырып бойынша сұрақтар қояды, 1 минут ішінде берілген дұрыс жауаптар саналады
Сұрақтарға жауап береді
7. Сабақты бекіту - 12 минут
Студенттерге командалық тапсырма береді
Студенттер тексеріп шыққан құжаттарды қарап қателерін түзейді
Әр команда төрт түрлі құжатты жылдам ресімдеп басқа командаға тексеруге беру тиіс
8. Үй тапсырмасы-2 минут
Конспектіні оқу
Қандай компанияда жұмыс істегісі келетіні, ол компания немен айналысатыны туралы ойланып келу
Тыңдайды, жазып алады
9. Сабақты қорытындылау - 3 минут
Бұл құжаттар неге жеке деп аталады?
Бұл сабақта нені үйрендік?
Бұл сабақта алған білім өмірлеріңде қажет бола ма?
Бағалау
Жауап береді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz