Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сурет және сұлба

ДҮНИЕТАНУ №8

Сабақтың тақырыбы: Сурет және сұлба
Сабақтың мақсаты: 1.Суреттер мен сұлбаны салыстыра отырып, <<сұлба>> деген
ұғымды түсіндіру.
2. Ой-өрісін дамыту.
3. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер.
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) дайындығын қадағалау
ә) психологиялық дайындық
Амансың ба алтын күн?
Амансың ба көк аспан?
Амансың ба достарым?
Сендерді көрсем қуанамын !
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Мазмұнын айтқызу
III. Үй тапсырамысн бекіту: Үй тапсырмасын қорытындылау.
IV. Мақсат қою: Бүгінгі сабақтың мақсаты - <<Сұлба>> деген ұғымды түсіну.
V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
1) Сұрақтарға жауап алу. Мұғалімнің түсіндірмесі.
Сурет деп кез келген заттың бейнеленген көрнісін айтады. Сұлба деп бір нәрсенің үстінен қарағандағы көрінісін айтады.
Сұлбаны сызу реті:
1. Сірінкенің қорабын қағаз бетіне қой
2. Оны қарындашпен айналдыра сыз.
Бұнда жай тік төртбұрыш шықты. Яғни бұл сіріңке қорабының сұлбасы.
Яғни затты үлкейту және кішірейту үшін масштаб қолданады екен. Сонымен масштаб деп белгілі бір заттың көлемін кішірейтетін санды айтады.
Үстелдің ұзындығы 120 см делік.оны он есе кішірейтсек, 12 см болады. Ал 60 см-ді он есе кішірейтсек, қанша см болатынын өзің ойлан.
Ені 6 см, ұзындығы 12 см төртбұрыш сызсақ, ол-үстелдің сұбасы. Сонда 1 см-10 см-ге тең болды.
Үстелдің масштабы: 1 см:10 см.
Сұрақтарға жауап алу.
- Сұлба мен суреттің айырмашылығын қандай? үстелдің беттері
Сергіту сәті.
VI. Жаңа материалды меңгергенін бекіту кезеңі:
1. Оқушыларға оқыту: Мәтінді дауыстап оқиды.
2. Дәптермен жұмыс. Партаның сұлбасын салғызу.
VII. Бекіту: Сұрақ - жауап арқылы.
-Сабақта не жайлы әңгімеледік?
VIII. Үйге тапсырма беру: Мәтінді мазмұндау.Үйдегі өзінің төсегінің сұлбасын салып келу. Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Есепті шығар
Дәлелдеп жаз
Сабақтың типі. Сабақтың мақсаты
Анимация фона
Көрермендер өнімді
Шаталов әдістемесінің және технологиясының мәні
Электрондық оқулық жасау және пайдалану мүмкіндіктері
Тоқ көзі
Физикалық эксперементтік есептерді компьютерлік бағдарламалар көмегімен модельдеу
Сұрақтар мен тапсырмалар. Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою
Пәндер