Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма Ұлттық мінез

САБАҚ:
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 16.11.- 19.11.2016ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Қойшыбаева Н.О,
Сынып: 7 а,в,с,д
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
4-бөлім: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма?
Ұлттық мінез
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
7.Т/А4 Негізгі ойды анықтау
Сабақтың мақсаттары
7.Т/А2. Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.
7.Т/А4. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың барлығы:
Мәтінді түсінеді;
Көтерілген мәселені анықтайды;
Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.
Оқушылардың көпшілігі:
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақты негізгі сұрақтан ажырата алады;
Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.
Оқушылардың кейбірі:
Көтерілген мәселені талдауда нақты дәлелдер келтіреді;
Жетекші сұрақтар қояды;
Негізгі ойды анықтайды.
Бағалау критерийі
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақтар қояды, негізгі ойды анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: тәкаппар, ұялшақ, классика, ашық - жарқын, көл - көсір, әшекей бұйымдары
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: ашық мінез, қонақжайлық, батырлық, сәйгүлікті баптауы, жазық дала, таулы аймақ
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
Жаһанданған білім\шет тілін үйрену\ 5 қадам
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы
1 мин

4 минут

5 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Алдыңғы біліммен байланыс
6 қадам:
Оқушылар өз таңдауы бойынша ортаға шығады. Өткен тақырып бойынша ұсынылған дыбыстан басталатын сөздер мен сөз тіркестерін\ ақпараттарды айтады.
Суреттермен жұмыс:

Оқушылар әрбір суретті бір қасиетпен\ ұғыммен байланыстырады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы

15 минут

10 минут

10 минут

5 минут

25 минут

Т. Оның мінезі қандай?
Бұл кісінің туып - өскен жерінде өзен - көл мүлде жоқ еді...
Бұл кісінің туып - өскен жерінде жыл 4 мезгілден тұрады...
Бұл кісінің туып өскен жері- өте ыстық...
Бұл кісінің туып - өскен жері - жазық дала...
Бұл кісінің туып - өскен жері- таулы аймақ...
Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар өздеріне берілген кісіге тән мінез-құлықты талдайды. Нақты дәлелдер дайындайды.
Кері байланыс: оқушылар бір - біріне сұрақтар қою арқылы ойларын нақтылай түседі.
С/Ж/ЖЖ. Қадыр Мырза Әлидің сөзіне жазылған <<Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру>> әнін тыңдайды.
Әнді тыңдап болған соң, оқушылар <<Үщ қадамдық сұхбат>> әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды талқылайды:
* Әннің тақырыбы қандай?
* Қандай мәселе көтерілген?
* Автордың ұлттық мінезді қалай сипаттайды?
Мұғалім <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі арқылы сыныпта талқылау ұйымдастырады.
А және Ә, Б және В.
1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.
Кері байланыс: Қазақ халқының мінез - құлқын табиғатымен қалай байланыстырар едің?
ЖЖ. Оқушылар өлең жолдарынан алынған қазақ халқының қасиеттерін табиғатпен байланыстырады.
Сәйгүлікті баптауы-
Ашық мінезі-
Тіл байлығы-
Қонақжайлығы-
Батырлығы-
2-сабақ:
Тыңдалым мәтінімен жұмыс.
Мәтінді тыңдау кезінде:
Оқушылар француз халқы туралы мәтін тыңдайды. Керекті ақпараттарды немесе тірек сөздерді жазып алады.
ЖЖ.Мәтінді тыңдап болған соң:
Негізгі сұрақ:
Жетекші сұрақ:
Анықтауыш сұрақ:
Сыныпта 4 оқушы эксперт қызметін атқарады. Эксперттер жетекші сұрақтың анықтамасын дайындайды. Өзге топтардың жұмысына кері байланыс береді.
Үйге: Француздардың осындай мінез - құлықтарын табиғатпен қалай байланыстыруға болады? (зерттеу)
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау

https://www.zharar.com/kz/olen/4990-text_myrza.html

Оқу жоспары 7-сынып
қазақ тілі

http://massaget.kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

Сабақтың соңы
5 минут

Рефлексия: Бүгінгі сабақтағы жұмысына
Синквейн: 1 зат есім, 2 сын есім,3 етістік, 4 фраза, 5) зат есіммен байланысты 1 сөз\синоним

http://massaget.kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

* Француздар француз тілінен өзге тілдерде сөйлескенді ұнатпайды.
* Француздар өздері қарапайым болса да, тәкаппар болып көрінгісі келеді.
* Француздар өте ұялшақ.
* Францияда амандасу мен қоштасуды да кезекпен орындайды.
* Француздар жұмыста белгіленген уақыттан артық отырмайды.
* Көптеген француздар Канадаға көшіп кеткенді қалайды.
* Француз әйелдерінің есеп шотын ер адам төлейтін болса, ол төмен санағандықты (қорлағандықты) білдіреді.
* Француз әйелдері киім үлгісінде көбіне классиканы ұнатады.
* Француз әйелдері киім түсіне сейкес әр түрлі әшекей бұйымдары мен аксессуарларды тағып жүргенді жөн көреді.
* Француздардың 70 пайызы қызыл виноны ұнатады.
* Француздар түскі асқа көбіне багет жейді.
* Францияда концерттен кейін әртістерге гүл шоғырлары берілмейді (театрда, операда).
* Француз студенттері дәрістерде тапсырмаларға жауап бермейді.
* Француздар орта есеппен күніне 9 сағат ұйықтайды.
* Француздардың ұраны: <<Біз жұмыс істеу үшін өмір сүріп жатқан жоқпыз, керісінше ...>>.
* Француздар үнемі жұмысқа немесе белгіленген кездесуге кешігіп барады.

Ұқсас жұмыстар
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Жарайсыңдар оқушылар
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Тәрбие сағаттар топтамасы
Климаттың ендікке байланыстылығы
Қазақстанның көлік кешені
Қазақстанның климаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz