Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма Ұлттық мінез

САБАҚ:
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 16.11.- 19.11.2016ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Қойшыбаева Н.О,
Сынып: 7 а,в,с,д
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
4-бөлім: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма?
Ұлттық мінез
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
7.Т/А4 Негізгі ойды анықтау
Сабақтың мақсаттары
7.Т/А2. Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.
7.Т/А4. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың барлығы:
Мәтінді түсінеді;
Көтерілген мәселені анықтайды;
Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.
Оқушылардың көпшілігі:
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақты негізгі сұрақтан ажырата алады;
Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.
Оқушылардың кейбірі:
Көтерілген мәселені талдауда нақты дәлелдер келтіреді;
Жетекші сұрақтар қояды;
Негізгі ойды анықтайды.
Бағалау критерийі
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақтар қояды, негізгі ойды анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: тәкаппар, ұялшақ, классика, ашық - жарқын, көл - көсір, әшекей бұйымдары
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: ашық мінез, қонақжайлық, батырлық, сәйгүлікті баптауы, жазық дала, таулы аймақ
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
Жаһанданған білім\шет тілін үйрену\ 5 қадам
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы
1 мин

4 минут

5 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Алдыңғы біліммен байланыс
6 қадам:
Оқушылар өз таңдауы бойынша ортаға шығады. Өткен тақырып бойынша ұсынылған дыбыстан басталатын сөздер мен сөз тіркестерін\ ақпараттарды айтады.
Суреттермен жұмыс:

Оқушылар әрбір суретті бір қасиетпен\ ұғыммен байланыстырады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы

15 минут

10 минут

10 минут

5 минут

25 минут

Т. Оның мінезі қандай?
Бұл кісінің туып - өскен жерінде өзен - көл мүлде жоқ еді...
Бұл кісінің туып - өскен жерінде жыл 4 мезгілден тұрады...
Бұл кісінің туып өскен жері- өте ыстық...
Бұл кісінің туып - өскен жері - жазық дала...
Бұл кісінің туып - өскен жері- таулы аймақ...
Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар өздеріне берілген кісіге тән мінез-құлықты талдайды. Нақты дәлелдер дайындайды.
Кері байланыс: оқушылар бір - біріне сұрақтар қою арқылы ойларын нақтылай түседі.
С/Ж/ЖЖ. Қадыр Мырза Әлидің сөзіне жазылған <<Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру>> әнін тыңдайды.
Әнді тыңдап болған соң, оқушылар <<Үщ қадамдық сұхбат>> әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды талқылайды:
* Әннің тақырыбы қандай?
* Қандай мәселе көтерілген?
* Автордың ұлттық мінезді қалай сипаттайды?
Мұғалім <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі арқылы сыныпта талқылау ұйымдастырады.
А және Ә, Б және В.
1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.
Кері байланыс: Қазақ халқының мінез - құлқын табиғатымен қалай байланыстырар едің?
ЖЖ. Оқушылар өлең жолдарынан алынған қазақ халқының қасиеттерін табиғатпен байланыстырады.
Сәйгүлікті баптауы-
Ашық мінезі-
Тіл байлығы-
Қонақжайлығы-
Батырлығы-
2-сабақ:
Тыңдалым мәтінімен жұмыс.
Мәтінді тыңдау кезінде:
Оқушылар француз халқы туралы мәтін тыңдайды. Керекті ақпараттарды немесе тірек сөздерді жазып алады.
ЖЖ.Мәтінді тыңдап болған соң:
Негізгі сұрақ:
Жетекші сұрақ:
Анықтауыш сұрақ:
Сыныпта 4 оқушы эксперт қызметін атқарады. Эксперттер жетекші сұрақтың анықтамасын дайындайды. Өзге топтардың жұмысына кері байланыс береді.
Үйге: Француздардың осындай мінез - құлықтарын табиғатпен қалай байланыстыруға болады? (зерттеу)
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау

https://www.zharar.com/kz/olen/4990-text_myrza.html

Оқу жоспары 7-сынып
қазақ тілі

http://massaget.kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

Сабақтың соңы
5 минут

Рефлексия: Бүгінгі сабақтағы жұмысына
Синквейн: 1 зат есім, 2 сын есім,3 етістік, 4 фраза, 5) зат есіммен байланысты 1 сөз\синоним

http://massaget.kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

* Француздар француз тілінен өзге тілдерде сөйлескенді ұнатпайды.
* Француздар өздері қарапайым болса да, тәкаппар болып көрінгісі келеді.
* Француздар өте ұялшақ.
* Францияда амандасу мен қоштасуды да кезекпен орындайды.
* Француздар жұмыста белгіленген уақыттан артық отырмайды.
* Көптеген француздар Канадаға көшіп кеткенді қалайды.
* Француз әйелдерінің есеп шотын ер адам төлейтін болса, ол төмен санағандықты (қорлағандықты) білдіреді.
* Француз әйелдері киім үлгісінде көбіне классиканы ұнатады.
* Француз әйелдері киім түсіне сейкес әр түрлі әшекей бұйымдары мен аксессуарларды тағып жүргенді жөн көреді.
* Француздардың 70 пайызы қызыл виноны ұнатады.
* Француздар түскі асқа көбіне багет жейді.
* Францияда концерттен кейін әртістерге гүл шоғырлары берілмейді (театрда, операда).
* Француз студенттері дәрістерде тапсырмаларға жауап бермейді.
* Француздар орта есеппен күніне 9 сағат ұйықтайды.
* Француздардың ұраны: <<Біз жұмыс істеу үшін өмір сүріп жатқан жоқпыз, керісінше ...>>.
* Француздар үнемі жұмысқа немесе белгіленген кездесуге кешігіп барады.

Ұқсас жұмыстар
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Жарайсыңдар оқушылар
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Тәрбие сағаттар топтамасы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Климаттың ендікке байланыстылығы
Қазақстанның көлік кешені
Ұлттық салт – дәстүрді сабақ үрдісінде пайдалану арқылы оқушылардың елге деген сүйіспеншілігін тарттыру
Пәндер