Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма Ұлттық мінез

4-бөлім: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма?
Ұлттық мінез
7. Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
7. Т/А4 Негізгі ойды анықтау
7. Т/А2. Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.
7. Т/А4. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
Оқушылардың барлығы :
Мәтінді түсінеді;
Көтерілген мәселені анықтайды;
Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.
Оқушылардың көпшілігі:
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақты негізгі сұрақтан ажырата алады;
Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.
Оқушылардың кейбірі:
Көтерілген мәселені талдауда нақты дәлелдер келтіреді;
Жетекші сұрақтар қояды;
Негізгі ойды анықтайды.
Көтерілген мәселені талдайды;
Жетекші сұрақтар қояды, негізгі ойды анықтайды.
Пән лексикасы және терминология: тәкаппар, ұялшақ, классика, ашық -жарқын, көл -көсір, әшекей бұйымдары
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: ашық мінез, қонақжайлық, батырлық, сәйгүлікті баптауы, жазық дала, таулы аймақ
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
Жаһанданған білім\шет тілін үйрену\ 5 қадам
Сабақтың басы
1 мин
4 минут
5 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Алдыңғы біліммен байланыс
6 қадам:
Оқушылар өз таңдауы бойынша ортаға шығады. Өткен тақырып бойынша ұсынылған дыбыстан басталатын сөздер мен сөз тіркестерін\ ақпараттарды айтады.
Суреттермен жұмыс:
Оқушылар әрбір суретті бір қасиетпен\ ұғыммен байланыстырады.
Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы
15 минут
10 минут
10 минут
5 минут
25 минут
Т. Оның мінезі қандай?
Бұл кісінің туып -өскен жерінде өзен -көл мүлде жоқ еді . . .
Бұл кісінің туып -өскен жерінде жыл 4 мезгілден тұрады . . .
Бұл кісінің туып өскен жері- өте ыстық . . .
Бұл кісінің туып -өскен жері -жазық дала . . .
Бұл кісінің туып -өскен жері- таулы аймақ . . .
Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар өздеріне берілген кісіге тән мінез-құлықты талдайды. Нақты дәлелдер дайындайды.
Кері байланыс: оқушылар бір -біріне сұрақтар қою арқылы ойларын нақтылай түседі.
С/Ж/ЖЖ. Қадыр Мырза Әлидің сөзіне жазылған «Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» әнін тыңдайды.
Әнді тыңдап болған соң, оқушылар «Үщ қадамдық сұхбат» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды талқылайды:
- Әннің тақырыбы қандай?
- Қандай мәселе көтерілген?
- Автордың ұлттық мінезді қалай сипаттайды?
Мұғалім «Үш қадамдық сұхбат» әдісі арқылы сыныпта талқылау ұйымдастырады.
А және Ә, Б және В.
1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.
2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.
3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.
Кері байланыс: Қазақ халқының мінез -құлқын табиғатымен қалай байланыстырар едің?
ЖЖ. Оқушылар өлең жолдарынан алынған қазақ халқының қасиеттерін табиғатпен байланыстырады.
Сәйгүлікті баптауы-
Ашық мінезі-
Тіл байлығы-
Қонақжайлығы-
Батырлығы-
2-сабақ:
Тыңдалым мәтінімен жұмыс.
Мәтінді тыңдау кезінде:
Оқушылар француз халқы туралы мәтін тыңдайды. Керекті ақпараттарды немесе тірек сөздерді жазып алады.
ЖЖ. Мәтінді тыңдап болған соң:
Негізгі сұрақ:
Жетекші сұрақ:
Анықтауыш сұрақ:
Сыныпта 4 оқушы эксперт қызметін атқарады. Эксперттер жетекші сұрақтың анықтамасын дайындайды. Өзге топтардың жұмысына кері байланыс береді.
Үйге: Француздардың осындай мінез -құлықтарын табиғатпен қалай байланыстыруға болады? (зерттеу)
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау
https:///kz/olen/4990-text_myrza. html
Оқу жоспары 7-сынып
қазақ тілі
http://massaget. kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/
Сабақтың соңы
5 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz