Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма Ұлттық мінез

САБАҚ:
Мектеп : Атырау ХББ НЗМ
САБАҚ:: Күні : 16. 11. - 19. 11. 2016ж.
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні : Қойшыбаева Н. О,
САБАҚ:: Сынып: 7 а, в, с, д
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

4-бөлім: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма?

Ұлттық мінез

САБАҚ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау

7. Т/А4 Негізгі ойды анықтау

САБАҚ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Т/А2. Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.

7. Т/А4. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

САБАҚ:: Күтілетін нәтиже
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Оқушылардың барлығы :

Мәтінді түсінеді;

Көтерілген мәселені анықтайды;

Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі:

Көтерілген мәселені талдайды;

Жетекші сұрақты негізгі сұрақтан ажырата алады;

Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.

Оқушылардың кейбірі:

Көтерілген мәселені талдауда нақты дәлелдер келтіреді;

Жетекші сұрақтар қояды;

Негізгі ойды анықтайды.

САБАҚ:: Бағалау критерийі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Көтерілген мәселені талдайды;

Жетекші сұрақтар қояды, негізгі ойды анықтайды.

САБАҚ:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Пән лексикасы және терминология: тәкаппар, ұялшақ, классика, ашық -жарқын, көл -көсір, әшекей бұйымдары

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: ашық мінез, қонақжайлық, батырлық, сәйгүлікті баптауы, жазық дала, таулы аймақ

САБАҚ:: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Алдыңғы біліммен байланыстыру:

Жаһанданған білім\шет тілін үйрену\ 5 қадам

САБАҚ:: Жоспар
САБАҚ:: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ::

Сабақтың басы

1 мин

4 минут

5 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Алдыңғы біліммен байланыс

6 қадам: https://image.freepik.com/free-icon/human-footprints-outline_318-39291.png

Оқушылар өз таңдауы бойынша ортаға шығады. Өткен тақырып бойынша ұсынылған дыбыстан басталатын сөздер мен сөз тіркестерін\ ақпараттарды айтады.

Суреттермен жұмыс:

C:\Users\admin\Desktop\Рисунок1.png

Оқушылар әрбір суретті бір қасиетпен\ ұғыммен байланыстырады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

САБАҚ::

Сабақтың ортасы

15 минут

10 минут

10 минут

5 минут

25 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Т. Оның мінезі қандай?

Бұл кісінің туып -өскен жерінде өзен -көл мүлде жоқ еді . . .

Бұл кісінің туып -өскен жерінде жыл 4 мезгілден тұрады . . .

Бұл кісінің туып өскен жері- өте ыстық . . .

Бұл кісінің туып -өскен жері -жазық дала . . .

Бұл кісінің туып -өскен жері- таулы аймақ . . .

Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар өздеріне берілген кісіге тән мінез-құлықты талдайды. Нақты дәлелдер дайындайды.

Кері байланыс: оқушылар бір -біріне сұрақтар қою арқылы ойларын нақтылай түседі.

С/Ж/ЖЖ. Қадыр Мырза Әлидің сөзіне жазылған «Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» әнін тыңдайды.

Әнді тыңдап болған соң, оқушылар «Үщ қадамдық сұхбат» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды талқылайды:

  • Әннің тақырыбы қандай?
  • Қандай мәселе көтерілген?
  • Автордың ұлттық мінезді қалай сипаттайды?

three_step_interview Мұғалім «Үш қадамдық сұхбат» әдісі арқылы сыныпта талқылау ұйымдастырады.

А және Ә, Б және В.

1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.

2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.

3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

Кері байланыс: Қазақ халқының мінез -құлқын табиғатымен қалай байланыстырар едің?

ЖЖ. Оқушылар өлең жолдарынан алынған қазақ халқының қасиеттерін табиғатпен байланыстырады.

Сәйгүлікті баптауы-

Ашық мінезі-

Тіл байлығы-

Қонақжайлығы-

Батырлығы-

2-сабақ:

Тыңдалым мәтінімен жұмыс.

Мәтінді тыңдау кезінде:

Оқушылар француз халқы туралы мәтін тыңдайды. Керекті ақпараттарды немесе тірек сөздерді жазып алады.

ЖЖ. Мәтінді тыңдап болған соң:

Негізгі сұрақ:

Жетекші сұрақ:

Анықтауыш сұрақ:

Сыныпта 4 оқушы эксперт қызметін атқарады. Эксперттер жетекші сұрақтың анықтамасын дайындайды. Өзге топтардың жұмысына кері байланыс береді.

Үйге: Француздардың осындай мінез -құлықтарын табиғатпен қалай байланыстыруға болады? (зерттеу)

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау

https:///kz/olen/4990-text_myrza. html

Оқу жоспары 7-сынып

қазақ тілі

http://massaget. kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

САБАҚ::

Сабақтың соңы

5 минут


Ұқсас жұмыстар
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Жарайсыңдар оқушылар
Pisa бағдарламасы бойынша тест 9-сынып
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Тәрбие сағаттар топтамасы
Климаттың ендікке байланыстылығы
Қазақстанның көлік кешені
Қазақстанның климаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz