7-сынып қазақ тілі: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсерін талдау

САБАҚ:
Мектеп : Атырау ХББ НЗМ
САБАҚ:: Күні : 16. 11. - 19. 11. 2016ж.
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні : Қойшыбаева Н. О,
САБАҚ:: Сынып: 7 а, в, с, д
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

4-бөлім: Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма?

Ұлттық мінез

САБАҚ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Т/А2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау

7. Т/А4 Негізгі ойды анықтау

САБАҚ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Т/А2. Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.

7. Т/А4. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

САБАҚ:: Күтілетін нәтиже
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Оқушылардың барлығы :

Мәтінді түсінеді;

Көтерілген мәселені анықтайды;

Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі:

Көтерілген мәселені талдайды;

Жетекші сұрақты негізгі сұрақтан ажырата алады;

Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.

Оқушылардың кейбірі:

Көтерілген мәселені талдауда нақты дәлелдер келтіреді;

Жетекші сұрақтар қояды;

Негізгі ойды анықтайды.

САБАҚ:: Бағалау критерийі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Көтерілген мәселені талдайды;

Жетекші сұрақтар қояды, негізгі ойды анықтайды.

САБАҚ:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Пән лексикасы және терминология: тәкаппар, ұялшақ, классика, ашық -жарқын, көл -көсір, әшекей бұйымдары

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: ашық мінез, қонақжайлық, батырлық, сәйгүлікті баптауы, жазық дала, таулы аймақ

САБАҚ:: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Алдыңғы біліммен байланыстыру:

Жаһанданған білім\шет тілін үйрену\ 5 қадам

САБАҚ:: Жоспар
САБАҚ:: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ::

Сабақтың басы

1 мин

4 минут

5 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Алдыңғы біліммен байланыс

6 қадам: https://image.freepik.com/free-icon/human-footprints-outline_318-39291.png

Оқушылар өз таңдауы бойынша ортаға шығады. Өткен тақырып бойынша ұсынылған дыбыстан басталатын сөздер мен сөз тіркестерін\ ақпараттарды айтады.

Суреттермен жұмыс:

C:\Users\admin\Desktop\Рисунок1.png

Оқушылар әрбір суретті бір қасиетпен\ ұғыммен байланыстырады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

САБАҚ::

Сабақтың ортасы

15 минут

10 минут

10 минут

5 минут

25 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Т. Оның мінезі қандай?

Бұл кісінің туып -өскен жерінде өзен -көл мүлде жоқ еді . . .

Бұл кісінің туып -өскен жерінде жыл 4 мезгілден тұрады . . .

Бұл кісінің туып өскен жері- өте ыстық . . .

Бұл кісінің туып -өскен жері -жазық дала . . .

Бұл кісінің туып -өскен жері- таулы аймақ . . .

Оқушылар топта жұмыс жасайды. Олар өздеріне берілген кісіге тән мінез-құлықты талдайды. Нақты дәлелдер дайындайды.

Кері байланыс: оқушылар бір -біріне сұрақтар қою арқылы ойларын нақтылай түседі.

С/Ж/ЖЖ. Қадыр Мырза Әлидің сөзіне жазылған «Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» әнін тыңдайды.

Әнді тыңдап болған соң, оқушылар «Үщ қадамдық сұхбат» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды талқылайды:

  • Әннің тақырыбы қандай?
  • Қандай мәселе көтерілген?
  • Автордың ұлттық мінезді қалай сипаттайды?

three_step_interview Мұғалім «Үш қадамдық сұхбат» әдісі арқылы сыныпта талқылау ұйымдастырады.

А және Ә, Б және В.

1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.

2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.

3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

Кері байланыс: Қазақ халқының мінез -құлқын табиғатымен қалай байланыстырар едің?

ЖЖ. Оқушылар өлең жолдарынан алынған қазақ халқының қасиеттерін табиғатпен байланыстырады.

Сәйгүлікті баптауы-

Ашық мінезі-

Тіл байлығы-

Қонақжайлығы-

Батырлығы-

2-сабақ:

Тыңдалым мәтінімен жұмыс.

Мәтінді тыңдау кезінде:

Оқушылар француз халқы туралы мәтін тыңдайды. Керекті ақпараттарды немесе тірек сөздерді жазып алады.

ЖЖ. Мәтінді тыңдап болған соң:

Негізгі сұрақ:

Жетекші сұрақ:

Анықтауыш сұрақ:

Сыныпта 4 оқушы эксперт қызметін атқарады. Эксперттер жетекші сұрақтың анықтамасын дайындайды. Өзге топтардың жұмысына кері байланыс береді.

Үйге: Француздардың осындай мінез -құлықтарын табиғатпен қалай байланыстыруға болады? (зерттеу)

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау

https:///kz/olen/4990-text_myrza. html

Оқу жоспары 7-сынып

қазақ тілі

http://massaget. kz/layfstayl/bilim/ol-kim-bl-ne/18975/

САБАҚ::

Сабақтың соңы

5 минут


Ұқсас жұмыстар
7-сынып: Мұхтар Әуезовтің Көксерек әңгімесін талдау - табиғат пен адам арасындағы қақтығыс және сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиет сабағы: Табиғат аясында
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің материкке әсерін талдау
М.Әуезовтің Көксерек әңгімесін зерттеу: табиғат пен адам қатынасын талдау
7-сынып қазақ тілі: Ұлы Отан соғысы тақырыбындағы шығармаларды салыстырмалы талдау
Мағжан Жұмабаевтың поэзиясы: рухани азық, табиғат пен ұлттық сана
Климаттың адам өміріне әсері: түрлері мен ықпалы
7-сынып қазақ тілі сабағы: Жанасу - сөздердің байланысу түрі және талдау
7-сынып қазақ тілі сабағы: Зергерлік өнер және қазақтың ұлттық әшекейлері
3-сынып қазақ тілі сабағы: баяндауышты сайыс пен ұлттық ойындар арқылы меңгерту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz