Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж

Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың квадрат түбір тақырыбының түрленуіне әр түрлі әдіс тәсәлдері барын көздерін жеткіз; есептер шығару барысында берілген тапсырмаға көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру .

Міндеттері:

  • Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
  • Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
  • Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы

Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян

Сабақтың барысы:

Ойлаудың жіктелуі

(Б. Блум бойынша)

Мақсаты
Түрткі
Нәтиже
№: 1
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Білу
Мақсаты: Түбір астындағы өрнектердің мәнін табу
Түрткі: Сәйкестендіру тесті арқылы есептер тексеру
Нәтиже:

1.

3.

1.

3.

№: 2
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Түсіну
Мақсаты: Математика мен табиғаттың байланысы
Түрткі: АКТ-ны пайдалану, бейне ролик
Нәтиже: Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал көрсетеді
№: 3
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Қолдану
Мақсаты: Карточкалық тапсырмаларды орындау
Түрткі: Оқушылар оқулықпен есептер шығарады
Нәтиже:

А тобы: 1. теңдіктері дұрыс па?

2.

В тобы: 1. Өрнектің мәнін тап: мұндағы

2. Есепте:

С тобы: Өрнектің мәнін тап.

1. 2. а) б)

№: 4
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Талдау
Мақсаты: Глоссари
Түрткі: Интернет желісін пайдалана отырып термин сөздерді анықтау
Нәтиже: «Түбір», «Дәреже» терминдерине түсінік беру
№: 5
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Жинақтау
Мақсаты: Бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды
Түрткі: Әр топқа постер беру
Нәтиже: Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін жинақтайды
№: 6
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Бағалау
Мақсаты: Тақырып бойынша ой түйіндеу
Түрткі: Өмірде алған білімдерін қолдану
Нәтиже: Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен мысал келтіре отырп тұжырым жасайды

№ 18 орта мектебі

Бекітемін:

Мектеп директоры: Н. К. Кабылова

Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.

Сыныбы: 8 «А»

2015-2016 оқу жылы

9 «Ә» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.

Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерін табу, есептер шығару

Сабақтың мақсаты: : Оқушыларда арифметикалық прогрессияның жалпы мүшелерінің формуласын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оның қасиетін айырмасын берілген тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын анықтай білу бейімділігін қалыптастыру.

Міндеттері:

  • Сандар тізбегін түрлендіру
  • Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
  • Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

Сабақтың түрі: Есептер шығару

Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксаномиясы, пікірталас

Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 9 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян

Сабақтың барысы:

Ойлаудың жіктелуі

(Б. Блум бойынша)

Мақсаты
Түрткі
Нәтиже
№: 1
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Білу
Мақсаты: Арифметикалық прогрессия мүшесін табу
Түрткі: Сәйкестендіру тесті арқылы есептер тексеру
Нәтиже:
  1. Прогрессияның алғашқы бес мүшесін табыңдар, егер a1=3; d=-2
  2. -5; -1; … арифметикалық прогрессияның он бесінші мүшесін табыңдар
  3. арифметикалық прогрессия a11=6; a16=5, 5. a1мен d-ны табыңдар.
№: 2
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Түсіну
Мақсаты: Ынтымақтастық пен бірлік
Түрткі: АКТ-ны пайдалану, бейне ролик
Нәтиже: Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал көрсетеді
№: 3
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Қолдану
Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар
Түрткі: Оқушылар есептер шығарады
Нәтиже:

І топ

9 сыныптың оқушысы оқу жылының басында 300 дәптер сатып алды. Ол апта сайын 6 дәптер пайдаланады. 6 апта соңында оқушының қанша дәптері қалды?

ІІ топ

Қаланың халқы 2009 жылы 25000 адам болды. Жыл сайын 300 адамға өседі. Қаланың халқы 2013 жылы қанша болды?

ІІІ топ

Дүйсенбі күні Марат машинасының багіне 40 л жанармай құйды. Сейсенбі күні ол 4 л жанармай жұмсады. Келесі күндері 2 л жанармай жұмсап отырды. Аптаның әр күнінде бакта қанша жанармай қалады?

Әр топ өз есептерін тақтада қорғайды. Есептің дұрыстығы мен дұрыс түсіндірілуі бағаланады.

ІV. Жеке жұмыс

1 оқушы.

Бірінші мүшесі 130-ға тең, айырымы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның он бірінші мүшесін табыңыз.

2 оқушы.

Бірінші мүшесі 50-ге тең. Және айырмасы 4-ке тең болатын арифметикалық прогрессияның қырық бірінші мүшесін анықтаңыз.

3 оқушы.

Бірінші мүшесі 17-ге тең, айырмасы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның жиырма бесінші мүшесін анықтаңыз.

оқушы.

1; 4; 7; 10; . . . арифметикалық прогрессиясы берілген. Оның 2013 -ші мүшесін анықтаңыз.

оқушы.

Бірінші мүшесі 1-ге тең. Айырмасы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның 107 мүшесін анықтаңыз.

№: 4
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Талдау
Мақсаты: Глоссари
Түрткі: Интернет желісін пайдалана отырып термин сөздерді анықтау
Нәтиже: «Тізбек», «Шексіздік» терминдерине түсінік беру
№: 5
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Жинақтау
Мақсаты: Бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды
Түрткі: Әр топқа постер беру
Нәтиже: Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін жинақтайды
№: 6
Ойлаудың жіктелуі(Б. Блум бойынша): Бағалау
Мақсаты: Тақырып бойынша ой түйіндеу
Түрткі: Өмірде алған білімдерін қолдану
Нәтиже: Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен мысал келтіре отырп тұжырым жасайды

8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап, жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу

дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

Міндеттері:

  • Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық қызығушылығын арттыру.
  • Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
  • Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

Сабақтың түрі: Есептер шығару

Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы, жеке бала іс-әрекеті, критериалды бағалау, сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.

Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Квадрат түбір
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Өрнекті ықшамда
Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz