Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________
27/11/2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың квадрат түбір тақырыбының түрленуіне әр
түрлі әдіс тәсәлдері барын көздерін жеткіз; есептер шығару барысында
берілген тапсырмаға көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру .
Міндеттері:
✓ Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Түбір |Сәйкестендіру | |
| | |астындағы |тесті арқылы |1. [pic] |
| | |өрнектердің |есептер тексеру |3. [pic] |
| | |мәнін табу | |1. [pic] |
| | | | |3. [pic] |
|2 |Түсіну |Математика |АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |мен |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | |табиғаттың |ролик | |
| | |байланысы | | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар |А тобы: 1. [pic] теңдіктері дұрыс па? |
| | |тапсырмалард|оқулықпен |2. [pic] |
| | |ы орындау |есептер шығарады|В тобы: 1. Өрнектің мәнін тап: [pic] |
| | | | |мұндағы [pic] |
| | | | |2. Есепте: [pic] |
| | | | |С тобы: Өрнектің мәнін тап. |
| | | | |1. [pic] 2.а) [pic] б)[pic] |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Түбір», «Дәреже» терминдерине түсінік|
| | | |термин сөздерді |беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |

№ 18 орта мектебі

Бекітемін: _____________

Мектеп директоры: Н.К. Кабылова

__________________

[pic]

Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.

Сыныбы: 8 «А»

2015-2016 оқу жылы

9 «Ә» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________ 27/11/2015 ж
Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерін табу,
есептер шығару
Сабақтың мақсаты: : Оқушыларда арифметикалық прогрессияның жалпы
мүшелерінің формуласын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оның қасиетін
айырмасын берілген тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын анықтай
білу бейімділігін қалыптастыру.
Міндеттері:
✓ Сандар тізбегін түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксаномиясы,
пікірталас
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 9 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Арифметикалы|Сәйкестендіру |Прогрессияның алғашқы бес мүшесін |
| | |қ прогрессия|тесті арқылы |табыңдар, егер a1=3; d=-2 |
| | |мүшесін табу|есептер тексеру |-5;-1;… арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бесінші мүшесін табыңдар |
| | | | |арифметикалық прогрессия a11=6; |
| | | | |a16=5,5. a1 мен d-ны табыңдар. |
|2 |Түсіну |Ынтымақтасты|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |қ пен бірлік|пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Деңгейлік |Оқушылар |І топ |
| | |тапсырмалар |есептер шығарады|9 сыныптың оқушысы оқу жылының басында |
| | | | |300 дәптер сатып алды. Ол апта сайын 6|
| | | | |дәптер пайдаланады. 6 апта соңында |
| | | | |оқушының қанша дәптері қалды? |
| | | | |ІІ топ |
| | | | |Қаланың халқы 2009 жылы 25000 адам |
| | | | |болды. Жыл сайын 300 адамға өседі. |
| | | | |Қаланың халқы 2013 жылы қанша болды? |
| | | | |ІІІ топ |
| | | | |Дүйсенбі күні Марат машинасының багіне |
| | | | |40 л жанармай құйды. Сейсенбі күні ол 4|
| | | | |л жанармай жұмсады. Келесі күндері 2 л |
| | | | |жанармай жұмсап отырды. Аптаның әр |
| | | | |күнінде бакта қанша жанармай қалады? |
| | | | | |
| | | | |Әр топ өз есептерін тақтада қорғайды. |
| | | | |Есептің дұрыстығы мен дұрыс |
| | | | |түсіндірілуі бағаланады. |
| | | | | |
| | | | |ІV. Жеке жұмыс |
| | | | |1 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 130-ға тең, айырымы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бірінші мүшесін табыңыз. |
| | | | | |
| | | | |2 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 50-ге тең. Және айырмасы|
| | | | |4-ке тең болатын арифметикалық |
| | | | |прогрессияның қырық бірінші мүшесін |
| | | | |анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |3 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 17-ге тең, айырмасы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның жиырма |
| | | | |бесінші мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |1; 4; 7; 10; ... арифметикалық |
| | | | |прогрессиясы берілген. Оның 2013 –ші |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |Бірінші мүшесі 1-ге тең. Айырмасы 3-ке |
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның 107 |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Тізбек», «Шексіздік» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |

8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________
27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап,
жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу
дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз
бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеттері:
✓ Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау
бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық
қызығушылығын арттыру.
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы, жеке бала іс-
әрекеті, критериалды бағалау, сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Квадрат |Сәйкестендіру |І топ: А) [pic] Б) |
| | |теңдеулерді |тесті арқылы |[pic] |
| | |шешу |есептер тексеру | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | |В) [pic] |
| | | | | |
| | | | |[pic] |
| | | | |ІІ топ: Г) [pic] Д) [pic]|
| | | | | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | | |
| | | | |Ж) [pic] |
| | | | |[pic] |
| | | | | |
|2 |Түсіну |Ынтымақтастық|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |пен бірлік |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар есептер|Берілген теңдеулердің арасынан толық |
| | |тапсырмаларды|шығарады, тест |және толымсыз квадрат теңдеулерді атап,|
| | |орындау, |орындайды |мәндерін табыңдар |
| | |деңгейлік | |а) х2 + 3х – 19 =0, |
| | |тапсырмалар | |б) х2-7х+11=0, |
| | | | |ә) 4х2+5х=0, |
| | | | |д) 2х2-5х+1=0, |
| | | | |в) 8х2=0, |
| | | | |г) 3х2-21х=0. |
| | | | |ғ) 8х2-3х=0, |
| | | | |е) х2-25=0, |
| | | | |ж) х2-4х=45 |
| | | | |з) 18-2х2=0 |
| | | | |и) 4х2-28х+49=0 к)|
| | | | |2х2-5х+3=0 |
| | | | | |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Дискриминант», «Дәреже» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша алған| | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |

Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Квадрат түбір
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Өрнекті ықшамда
Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
АЛГОРИТМДЕУ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пәндер