Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________
27/11/2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың квадрат түбір тақырыбының түрленуіне әр
түрлі әдіс тәсәлдері барын көздерін жеткіз; есептер шығару барысында
берілген тапсырмаға көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру .
Міндеттері:
✓ Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Түбір |Сәйкестендіру | |
| | |астындағы |тесті арқылы |1. [pic] |
| | |өрнектердің |есептер тексеру |3. [pic] |
| | |мәнін табу | |1. [pic] |
| | | | |3. [pic] |
|2 |Түсіну |Математика |АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |мен |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | |табиғаттың |ролик | |
| | |байланысы | | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар |А тобы: 1. [pic] теңдіктері дұрыс па? |
| | |тапсырмалард|оқулықпен |2. [pic] |
| | |ы орындау |есептер шығарады|В тобы: 1. Өрнектің мәнін тап: [pic] |
| | | | |мұндағы [pic] |
| | | | |2. Есепте: [pic] |
| | | | |С тобы: Өрнектің мәнін тап. |
| | | | |1. [pic] 2.а) [pic] б)[pic] |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Түбір», «Дәреже» терминдерине түсінік|
| | | |термин сөздерді |беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
№ 18 орта мектебі
Бекітемін: _____________
Мектеп директоры: Н.К. Кабылова
__________________
[pic]
Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сыныбы: 8 «А»
2015-2016 оқу жылы
9 «Ә» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________ 27/11/2015 ж
Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерін табу,
есептер шығару
Сабақтың мақсаты: : Оқушыларда арифметикалық прогрессияның жалпы
мүшелерінің формуласын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оның қасиетін
айырмасын берілген тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын анықтай
білу бейімділігін қалыптастыру.
Міндеттері:
✓ Сандар тізбегін түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксаномиясы,
пікірталас
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 9 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Арифметикалы|Сәйкестендіру |Прогрессияның алғашқы бес мүшесін |
| | |қ прогрессия|тесті арқылы |табыңдар, егер a1=3; d=-2 |
| | |мүшесін табу|есептер тексеру |-5;-1;… арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бесінші мүшесін табыңдар |
| | | | |арифметикалық прогрессия a11=6; |
| | | | |a16=5,5. a1 мен d-ны табыңдар. |
|2 |Түсіну |Ынтымақтасты|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |қ пен бірлік|пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Деңгейлік |Оқушылар |І топ |
| | |тапсырмалар |есептер шығарады|9 сыныптың оқушысы оқу жылының басында |
| | | | |300 дәптер сатып алды. Ол апта сайын 6|
| | | | |дәптер пайдаланады. 6 апта соңында |
| | | | |оқушының қанша дәптері қалды? |
| | | | |ІІ топ |
| | | | |Қаланың халқы 2009 жылы 25000 адам |
| | | | |болды. Жыл сайын 300 адамға өседі. |
| | | | |Қаланың халқы 2013 жылы қанша болды? |
| | | | |ІІІ топ |
| | | | |Дүйсенбі күні Марат машинасының багіне |
| | | | |40 л жанармай құйды. Сейсенбі күні ол 4|
| | | | |л жанармай жұмсады. Келесі күндері 2 л |
| | | | |жанармай жұмсап отырды. Аптаның әр |
| | | | |күнінде бакта қанша жанармай қалады? |
| | | | | |
| | | | |Әр топ өз есептерін тақтада қорғайды. |
| | | | |Есептің дұрыстығы мен дұрыс |
| | | | |түсіндірілуі бағаланады. |
| | | | | |
| | | | |ІV. Жеке жұмыс |
| | | | |1 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 130-ға тең, айырымы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бірінші мүшесін табыңыз. |
| | | | | |
| | | | |2 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 50-ге тең. Және айырмасы|
| | | | |4-ке тең болатын арифметикалық |
| | | | |прогрессияның қырық бірінші мүшесін |
| | | | |анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |3 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 17-ге тең, айырмасы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның жиырма |
| | | | |бесінші мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |1; 4; 7; 10; ... арифметикалық |
| | | | |прогрессиясы берілген. Оның 2013 –ші |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |Бірінші мүшесі 1-ге тең. Айырмасы 3-ке |
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның 107 |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Тізбек», «Шексіздік» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________
27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап,
жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу
дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз
бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеттері:
✓ Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау
бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық
қызығушылығын арттыру.
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы, жеке бала іс-
әрекеті, критериалды бағалау, сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Квадрат |Сәйкестендіру |І топ: А) [pic] Б) |
| | |теңдеулерді |тесті арқылы |[pic] |
| | |шешу |есептер тексеру | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | |В) [pic] |
| | | | | |
| | | | |[pic] |
| | | | |ІІ топ: Г) [pic] Д) [pic]|
| | | | | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | | |
| | | | |Ж) [pic] |
| | | | |[pic] |
| | | | | |
|2 |Түсіну |Ынтымақтастық|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |пен бірлік |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар есептер|Берілген теңдеулердің арасынан толық |
| | |тапсырмаларды|шығарады, тест |және толымсыз квадрат теңдеулерді атап,|
| | |орындау, |орындайды |мәндерін табыңдар |
| | |деңгейлік | |а) х2 + 3х – 19 =0, |
| | |тапсырмалар | |б) х2-7х+11=0, |
| | | | |ә) 4х2+5х=0, |
| | | | |д) 2х2-5х+1=0, |
| | | | |в) 8х2=0, |
| | | | |г) 3х2-21х=0. |
| | | | |ғ) 8х2-3х=0, |
| | | | |е) х2-25=0, |
| | | | |ж) х2-4х=45 |
| | | | |з) 18-2х2=0 |
| | | | |и) 4х2-28х+49=0 к)|
| | | | |2х2-5х+3=0 |
| | | | | |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Дискриминант», «Дәреже» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша алған| | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
27/11/2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың квадрат түбір тақырыбының түрленуіне әр
түрлі әдіс тәсәлдері барын көздерін жеткіз; есептер шығару барысында
берілген тапсырмаға көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру .
Міндеттері:
✓ Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Түбір |Сәйкестендіру | |
| | |астындағы |тесті арқылы |1. [pic] |
| | |өрнектердің |есептер тексеру |3. [pic] |
| | |мәнін табу | |1. [pic] |
| | | | |3. [pic] |
|2 |Түсіну |Математика |АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |мен |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | |табиғаттың |ролик | |
| | |байланысы | | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар |А тобы: 1. [pic] теңдіктері дұрыс па? |
| | |тапсырмалард|оқулықпен |2. [pic] |
| | |ы орындау |есептер шығарады|В тобы: 1. Өрнектің мәнін тап: [pic] |
| | | | |мұндағы [pic] |
| | | | |2. Есепте: [pic] |
| | | | |С тобы: Өрнектің мәнін тап. |
| | | | |1. [pic] 2.а) [pic] б)[pic] |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Түбір», «Дәреже» терминдерине түсінік|
| | | |термин сөздерді |беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
№ 18 орта мектебі
Бекітемін: _____________
Мектеп директоры: Н.К. Кабылова
__________________
[pic]
Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сыныбы: 8 «А»
2015-2016 оқу жылы
9 «Ә» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________ 27/11/2015 ж
Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерін табу,
есептер шығару
Сабақтың мақсаты: : Оқушыларда арифметикалық прогрессияның жалпы
мүшелерінің формуласын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оның қасиетін
айырмасын берілген тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын анықтай
білу бейімділігін қалыптастыру.
Міндеттері:
✓ Сандар тізбегін түрлендіру
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксаномиясы,
пікірталас
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 9 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Арифметикалы|Сәйкестендіру |Прогрессияның алғашқы бес мүшесін |
| | |қ прогрессия|тесті арқылы |табыңдар, егер a1=3; d=-2 |
| | |мүшесін табу|есептер тексеру |-5;-1;… арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бесінші мүшесін табыңдар |
| | | | |арифметикалық прогрессия a11=6; |
| | | | |a16=5,5. a1 мен d-ны табыңдар. |
|2 |Түсіну |Ынтымақтасты|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |қ пен бірлік|пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Деңгейлік |Оқушылар |І топ |
| | |тапсырмалар |есептер шығарады|9 сыныптың оқушысы оқу жылының басында |
| | | | |300 дәптер сатып алды. Ол апта сайын 6|
| | | | |дәптер пайдаланады. 6 апта соңында |
| | | | |оқушының қанша дәптері қалды? |
| | | | |ІІ топ |
| | | | |Қаланың халқы 2009 жылы 25000 адам |
| | | | |болды. Жыл сайын 300 адамға өседі. |
| | | | |Қаланың халқы 2013 жылы қанша болды? |
| | | | |ІІІ топ |
| | | | |Дүйсенбі күні Марат машинасының багіне |
| | | | |40 л жанармай құйды. Сейсенбі күні ол 4|
| | | | |л жанармай жұмсады. Келесі күндері 2 л |
| | | | |жанармай жұмсап отырды. Аптаның әр |
| | | | |күнінде бакта қанша жанармай қалады? |
| | | | | |
| | | | |Әр топ өз есептерін тақтада қорғайды. |
| | | | |Есептің дұрыстығы мен дұрыс |
| | | | |түсіндірілуі бағаланады. |
| | | | | |
| | | | |ІV. Жеке жұмыс |
| | | | |1 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 130-ға тең, айырымы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның он |
| | | | |бірінші мүшесін табыңыз. |
| | | | | |
| | | | |2 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 50-ге тең. Және айырмасы|
| | | | |4-ке тең болатын арифметикалық |
| | | | |прогрессияның қырық бірінші мүшесін |
| | | | |анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |3 оқушы. |
| | | | | |
| | | | |Бірінші мүшесі 17-ге тең, айырмасы 3-ке|
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның жиырма |
| | | | |бесінші мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |1; 4; 7; 10; ... арифметикалық |
| | | | |прогрессиясы берілген. Оның 2013 –ші |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
| | | | | |
| | | | |оқушы. |
| | | | |Бірінші мүшесі 1-ге тең. Айырмасы 3-ке |
| | | | |тең арифметикалық прогрессияның 107 |
| | | | |мүшесін анықтаңыз. |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Тізбек», «Шексіздік» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша | | |
| | |алған | | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі:________
27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г.Б.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап,
жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу
дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз
бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеттері:
✓ Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау
бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық
қызығушылығын арттыру.
✓ Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
✓ Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы, жеке бала іс-
әрекеті, критериалды бағалау, сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау
парағы,бейне баян
Сабақтың барысы:
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум | | | |
| |бойынша) | | | |
|1 |Білу |Квадрат |Сәйкестендіру |І топ: А) [pic] Б) |
| | |теңдеулерді |тесті арқылы |[pic] |
| | |шешу |есептер тексеру | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | |В) [pic] |
| | | | | |
| | | | |[pic] |
| | | | |ІІ топ: Г) [pic] Д) [pic]|
| | | | | |
| | | | |[pic] [pic] |
| | | | | |
| | | | |Ж) [pic] |
| | | | |[pic] |
| | | | | |
|2 |Түсіну |Ынтымақтастық|АКТ-ны |Ойын жеткізеді, түсінеді, мысал |
| | |пен бірлік |пайдалану, бейне|көрсетеді |
| | | |ролик | |
|3 |Қолдану |Карточкалық |Оқушылар есептер|Берілген теңдеулердің арасынан толық |
| | |тапсырмаларды|шығарады, тест |және толымсыз квадрат теңдеулерді атап,|
| | |орындау, |орындайды |мәндерін табыңдар |
| | |деңгейлік | |а) х2 + 3х – 19 =0, |
| | |тапсырмалар | |б) х2-7х+11=0, |
| | | | |ә) 4х2+5х=0, |
| | | | |д) 2х2-5х+1=0, |
| | | | |в) 8х2=0, |
| | | | |г) 3х2-21х=0. |
| | | | |ғ) 8х2-3х=0, |
| | | | |е) х2-25=0, |
| | | | |ж) х2-4х=45 |
| | | | |з) 18-2х2=0 |
| | | | |и) 4х2-28х+49=0 к)|
| | | | |2х2-5х+3=0 |
| | | | | |
|4 |Талдау |Глоссари |Интернет желісін| |
| | | |пайдалана отырып|«Дискриминант», «Дәреже» терминдерине |
| | | |термин сөздерді |түсінік беру |
| | | |анықтау | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі |Әр топқа постер |Екі топ өзара постер қорғап, білімдерін|
| | |тақырып |беру |жинақтайды |
| | |бойынша алған| | |
| | |білімдерін | | |
| | |жинақтайды | | |
|6 |Бағалау |Тақырып |Өмірде алған |Оқушылар күнделікті өмір тіршілігінен |
| | |бойынша ой |білімдерін |мысал келтіре отырп тұжырым жасайды |
| | |түйіндеу |қолдану | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz