Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту

8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың квадрат түбір тақырыбының түрленуіне әр түрлі әдіс тәсәлдері барын көздерін жеткіз; есептер шығару барысында берілген тапсырмаға көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру .
Міндеттері:
- Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
- Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
- Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян
Сабақтың барысы:
Ойлаудың жіктелуі
(Б. Блум бойынша)
1.
![]()
3.
![]()
1.
![]()
3.
![]()
А тобы: 1.
теңдіктері дұрыс па?
2.
![]()
В тобы: 1. Өрнектің мәнін тап:
мұндағы
![]()
2. Есепте:
![]()
С тобы: Өрнектің мәнін тап.
1.
2. а)
б)
![]()
№ 18 орта мектебі
Бекітемін:
Мектеп директоры: Н. К. Кабылова
Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.
Сыныбы: 8 «А»
2015-2016 оқу жылы
9 «Ә» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы мүшелерін табу, есептер шығару
Сабақтың мақсаты: : Оқушыларда арифметикалық прогрессияның жалпы мүшелерінің формуласын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оның қасиетін айырмасын берілген тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын анықтай білу бейімділігін қалыптастыру.
Міндеттері:
- Сандар тізбегін түрлендіру
- Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
- Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксаномиясы, пікірталас
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 9 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян
Сабақтың барысы:
Ойлаудың жіктелуі
(Б. Блум бойынша)
- Прогрессияның алғашқы бес мүшесін табыңдар, егер a1=3; d=-2
- -5; -1; … арифметикалық прогрессияның он бесінші мүшесін табыңдар
- арифметикалық прогрессия a11=6; a16=5, 5. a1мен d-ны табыңдар.
І топ
9 сыныптың оқушысы оқу жылының басында 300 дәптер сатып алды. Ол апта сайын 6 дәптер пайдаланады. 6 апта соңында оқушының қанша дәптері қалды?
ІІ топ
Қаланың халқы 2009 жылы 25000 адам болды. Жыл сайын 300 адамға өседі. Қаланың халқы 2013 жылы қанша болды?
ІІІ топ
Дүйсенбі күні Марат машинасының багіне 40 л жанармай құйды. Сейсенбі күні ол 4 л жанармай жұмсады. Келесі күндері 2 л жанармай жұмсап отырды. Аптаның әр күнінде бакта қанша жанармай қалады?
Әр топ өз есептерін тақтада қорғайды. Есептің дұрыстығы мен дұрыс түсіндірілуі бағаланады.
ІV. Жеке жұмыс
1 оқушы.
Бірінші мүшесі 130-ға тең, айырымы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның он бірінші мүшесін табыңыз.
2 оқушы.
Бірінші мүшесі 50-ге тең. Және айырмасы 4-ке тең болатын арифметикалық прогрессияның қырық бірінші мүшесін анықтаңыз.
3 оқушы.
Бірінші мүшесі 17-ге тең, айырмасы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның жиырма бесінші мүшесін анықтаңыз.
оқушы.
1; 4; 7; 10; . . . арифметикалық прогрессиясы берілген. Оның 2013 -ші мүшесін анықтаңыз.
оқушы.
Бірінші мүшесі 1-ге тең. Айырмасы 3-ке тең арифметикалық прогрессияның 107 мүшесін анықтаңыз.
8 «А» сынып. Оқу ісінің меңгерушісі: 27/11/2015 ж Пән мұғалімі: Исмагулова Г. Б.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап, жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу
дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеттері:
- Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық қызығушылығын арттыру.
- Тақырып бойынша оқушылардың көзкұарасын дамыту
- Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Сабақтың түрі: Есептер шығару
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, Блум таксаномиясы, жеке бала іс-әрекеті, критериалды бағалау, сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.
Ресурстар: Алдамұратова, Байшоланов, математика 8 сынып, оқулық, бағалау парағы, бейне баян
Сабақтың барысы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz