Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақты әнмен тербеген Қайрат Байбосынов

Сабақтың тақырыбы: Қазақты әнмен тербеген Қайрат Байбосынов

Сабақтың мақсаты: Қайрат Байбосыновтың шығармашылығымен танысу
Білімділік: Қазақ мәдениетінің көрнекті тұлғаларын танып білу
Тәрбиелік: Дәстүрлі әндерді тыңдай білуге, өнерлі түсіне білуге тәрбиелеу
Дамытушылық: Ән айту қабілетін дамыту
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ән айту, ән тыңдау жарыс ұйымдастыру
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру
Пайдаланатын құрал: Музыкалық аспап, кітап, интерактивті тақта
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын
сабаққа аудару, үш топқа бөлу
1 – топ
2-топ
3-топ

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
(тақтадан көрсетілген сұрақтарға үш топтан үш оқушы жауап береді)
1-топқа сұрақ
- Күй өнері туралы айту, Қаршыға Ахмедияров туралы не білесің?
2-топқа сұрақ
- Қаршыға Ахмедияровтың репертуары туралы айту
3- топқа сұрақ
- Арнау күй деген не? Қаршыға Ахмедияровтың кімдерге арнаған күйлері бар?
Өткен сабақты қорытындылау

ІІІ. Жаңа сабақ
Күннің жады
(сабақты музыка тыңдаудан бастау)
Үкілі Ыбырай «Гәкку» әні. Қайрат Байбосыновтың орындауында, суретін көрсету
Кіріспе сөз
І. Қазақты дәстүрлі ән өнері туралы әңгімелеу
ІІ. Қайрат Байбосынов арқа өңірінің ән дәстүрінің майталманы

Қазақстанның Дәстүрлі әнші
Арқа өңірінде туған
халық әртісі

Қайрат Байбосынов Білікті ұстаз

Ұлттық өнер Жүсіпбек Елебековтың
университетінің шәкірті
ректоры

ІV. Сергіту сәті Ән айтайық!
Ш. Қалдаяқов «Ана туралы жыр»

V. Жаңа сабақты жалғастыру
Кестемен жұмыс

|Қайрат Байбосыновтың |Білімі, марапаттары |Ұстазы, гастрольдық |
|өмірі, өнер жолы туралы |туралы |сапарлары туралы |
|Қарағанды облысы, |Алматы эстрада цирк |Жүсіпбек Елебеков. |
|Жаңаарқа ауданында |студиясын бітірді. |Концерттік сапарлары: |
|туған. Әкесі |Қазақстанның халық |АҚШ , Жапония, Германия,|
|Әукен-күйші, анасы әнші |әртісі, көптеген өнер |Италия, Қытай, Сингапур,|
|болған. «Гүлдер» |сайыстарының жеңімпазы. |Түркия т.б. |
|ансамблінің әншісі, |«Парасат», «Достық» | |
|Алматы |ордендерінің иегері. | |
|консерваториясының | | |
|кафедра меңгерушісі | | |
|болды. Ұмытылып бара | | |
|жатқан халық әндерін | | |
|қалпына келтіріп, халық | | |
|арасына таратушы. | | |

VІ. Шығармашылық жұмыс
І топ. Байбосыновтың өмір жолы туралы
ІІ топ. Ұстазары, орындаған әндері туралы
ІІІ топ. Шәкірттері, өнердегі ерекшелігі туралы

VІІ. Сабақты қорытындылау, тапсырма.

Ұқсас жұмыстар
Қымбатты мектеп бітіруші түлектер
Дүние дүр сілкінді
Тәжірибелік сабақты бағалау
Қазақ әнінің қадыры
Үміт аялдамасы
Досқа деген махаббат
Президент сөзінің мағынасы
Мұқағали ағаның қорғасын бұлттай қөңілі астарынан көп сырды айтқызбай ұққан сыралғы
Қазылар алқасымен таныстыру
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Пәндер