Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Жиембет жыраудың толғаулары

|Пәні: Қазақ әдебиеті. |Сыныбы: 9 |Мұғалімі: Тұрғынбекова Г. |
|Күні: 22.12. 2015ж. | | |
| Сабақтың тақырыбы: |Жиембет жыраудың толғаулары. |
|Жалпы мақсаты: | Жиембет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы|
| |таныстыру, өздігінен мәліметтер жинауға |
| |дағдыландыру. |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
| |9- сыныпқа арналған оқулық |
| |Оқулық, хрестоматия. |
|Оқу нәтижесі: | Жиембет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы |
| |біледі. |
| |Өздігінен ойлауы дамиды. |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. |
| |Кері байланыс болады. |
|Сабақта қолданылатын |Оқулық тапсырмалары, интерактивті тақтадағы |
|материалдар: |тапсырмалар, қосымша деректер. |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдер; |
| |Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО. Миға |
| |шабуыл. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: |
| |стикерлер арқылы бағалау, қол шапалақтау, жиынтық |
| |бағалау. |
|Тапсырмалар: |1.Ой қозғау. Түрткі болу сұрағы арқылы жаңа |
| |сабаққа қызығушылығын ояту. |
| |2. Мағынаны тану. Жаңа сабақты меңгерту. |
| |3. Оқулықпен жұмыс. (жаттығу жұмыстарын орындау) |
| |4. Ой толғаныс. Бекіту сұрақтары. |
| |5. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы |
| |ойларын білу үшін стикерлер тарату. (кері |
| |байланыс). |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

|I.Оқушыларға |Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының іс- әрекеті |
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
|Психологиялық тренинг |«Сәттілік тілейік» |Бір- біріне сәттілік |
|(3 мин) |тренингі |тілейді. |
|Топқа бөлу |Әр түрлі фигуралар |Стикерлер арқылы топқа|
|(2 мин) |арқылы топқа бөлу. |бөлінеді |
|Үй тапсырмасын сұрау (7 |Үмбетей жыраудың |Жауап береді |
|мин) |толғауынан үзінді жаттап | |
| |келу. | |
|II. Жаңа тақырып |Есім ханның тұсында өмір |Оқушылар топтастыру |
|Ой қозғау |сүрген қандай жырауды |жасайды. |
|тапсырма (5 мин) |білесіңдер? (оқушылардың | |
| |жауабы тыңдалады) | |
|Мағынаны тану |Топқа тапсырмалар |Топ мүшелері ақылдаса |
|1-тапсырма (10 мин) |беріледі: |отырып, тапсырмаларды |
| |Барлық топтарға арнайы |орындайды, ортаға |
| |тапсырмалар беріледі. |шығып қорғайды. |
| |Ғаломтордан алынған | |
| |деректер жазылған | |
| |бетшелер таратылады. | |
|2-тапсырма |Топтық жұмыс: | |
| |1-топ: Жиембет кім? | |
| |(өмірі туралы айту). | |
| |2-топ: Жиембеттің | |
| |шығармаларының негізгі | |
| |тақырыбы қандай? | |
| |3-топ: Жиембет жырларының| |
| |көркемдік ерекшелігі | |
| |неде? | |
| |4-топ: Жиембет | |
| |жырларындағы ерлік рух, | |
| |туған жерге деген | |
| |сүйіспеншілік сезім қалай| |
| |суреттелген? | |
| |Әуенді қою |Әуен ырғағымен |
|Сергіту сәті | |қимылдар жасау |
|Ой толғаныс |1-топ: «Тобықтай ой...» |Әр топ өздеріне |
|3-тапсырма (5 мин) |(Жиембет жырларынан алған|берілген тапсырмаларын|
| |тәлім- тәрбием) ойтолғау |орындап, қорғайды. |
| |жазу. | |
| |2-топ: Үмбетей жырау мен | |
| |Жиембет жырларындағы | |
| |ұқсастықты салыстырыңдар.| |
| |(Венн диаграммасы). | |
| |3-топ: «Жиембет» сөзіне | |
| |бес жолды өлең (синкуэйн)| |
| |жазыңдар. | |
| |4-топ: | |
| |Р- Жиембет | |
| |А- ұрпақтары | |
| |Ф- хат (болашаққа аманат | |
| |хат) | |
| |Т- «Аманатқа қылма | |
| |қиянат» | |
|V. Үй тапсырмасын беру |Кез келген толғауларынан |Тапсырманы жазып алады|
|(2 мин) |үзінді жаттау. | |
|VI. Бағалау (3 мин) |Бағалау бетшелері арқылы |Бағалауға қатысады. |
| |топ мүшелері бір- бірін | |
| |бағалау. Мұғалімнің | |
| |жиынтық бағалауы. | |
|Кері байланыс 4- |«Екі жұлдыз, бір тілек» |Бүгінгі жаңа сабақ |
|тапсырма (5 мин) | |туралы екі пікір, бір |
| | |ұсыныстарын білдіреді.|
|Неге қол жеткіздім? | | |

[pic] [pic]

[pic] [pic]

[pic] [pic]

Ұқсас жұмыстар
Бұқар қалқаманұлы "бірінші тілек тілеңіз", "ай, абылай" 9-сынып
Бұқар жырау
Асан қайғының өмірі мен шығармашылығы
Оқушылар пікірі
Бұқар жырау кім
Ақтамберді жырау
Қазтуған жырау
Тәтіқара ақын (1705 – 1780)
ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау
Сыр елі - жыр елі. Нұртуған ақынның мұрасы
Пәндер