Жиембет жыраудың толғаулары

Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.:

Пәні: Қазақ әдебиеті.

Күні: 22. 12. 2015ж.

Сыныбы: 9: Сыныбы: 9
Мұғалімі: Тұрғынбекова Г.: Мұғалімі: Тұрғынбекова Г.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы: 9: Жиембет жыраудың толғаулары.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Жалпы мақсаты:
Сыныбы: 9: Жиембет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы таныстыру, өздігінен мәліметтер жинауға дағдыландыру.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Сілтеме:
Сыныбы: 9:
  • Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  • 9- сыныпқа арналған оқулық
  • Оқулық, хрестоматия.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Оқу нәтижесі:
Сыныбы: 9:

Жиембет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Өздігінен ойлауы дамиды.

Ынтымақтастықта жұмыс жасай алады.

Кері байланыс болады.

Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Сабақта қолданылатын материалдар:
Сыныбы: 9: Оқулық тапсырмалары, интерактивті тақтадағы тапсырмалар, қосымша деректер.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Оқыту әдістері:
Сыныбы: 9:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдер;

Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО. Миға шабуыл. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: стикерлер арқылы бағалау, қол шапалақтау, жиынтық бағалау.

Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.: Тапсырмалар:
Сыныбы: 9: 1. Ой қозғау. Түрткі болу сұрағы арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.:
Сыныбы: 9: 2. Мағынаны тану. Жаңа сабақты меңгерту.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.:
Сыныбы: 9: 3. Оқулықпен жұмыс. (жаттығу жұмыстарын орындау)
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.:
Сыныбы: 9: 4. Ой толғаныс. Бекіту сұрақтары.
Пәні: Қазақ әдебиеті.Күні: 22. 12. 2015ж.:
Сыныбы: 9:

5. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін стикерлер тарату. (кері байланыс) .

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс- әрекеті: Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті: Оқушының іс- әрекеті
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

Психологиялық тренинг

(3 мин)

Мұғалімнің іс- әрекеті: «Сәттілік тілейік» тренингі
Оқушының іс- әрекеті: Бір- біріне сәттілік тілейді.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

Топқа бөлу

(2 мин)

Мұғалімнің іс- әрекеті: Әр түрлі фигуралар арқылы топқа бөлу.
Оқушының іс- әрекеті: Стикерлер арқылы топқа бөлінеді
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Үмбетей жыраудың толғауынан үзінді жаттап келу.
Оқушының іс- әрекеті: Жауап береді
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:

II. Жаңа тақырып

  • Ой қозғау
  • тапсырма (5 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Есім ханның тұсында өмір сүрген қандай жырауды білесіңдер? (оқушылардың жауабы тыңдалады)
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар топтастыру жасайды.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:
  • Мағынаны тану
  • 1-тапсырма (10 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Топқа тапсырмалар беріледі:

Барлық топтарға арнайы тапсырмалар беріледі.

Ғаломтордан алынған деректер жазылған бетшелер таратылады.

Оқушының іс- әрекеті: Топ мүшелері ақылдаса отырып, тапсырмаларды орындайды, ортаға шығып қорғайды.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: 2-тапсырма
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Топтық жұмыс:

1-топ: Жиембет кім? (өмірі туралы айту) . 2-топ: Жиембеттің шығармаларының негізгі тақырыбы қандай? 3-топ : Жиембет жырларының көркемдік ерекшелігі неде?

4-топ: Жиембет жырларындағы ерлік рух, туған жерге деген сүйіспеншілік сезім қалай суреттелген?

Оқушының іс- әрекеті:
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс- әрекеті: Әуенді қою
Оқушының іс- әрекеті: Әуен ырғағымен қимылдар жасау
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу:
  • Ой толғаныс
  • 3-тапсырма (5 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1-топ: «Тобықтай ой . . . » (Жиембет жырларынан алған тәлім- тәрбием) ойтолғау жазу. 2-топ: Үмбетей жырау мен Жиембет жырларындағы ұқсастықты салыстырыңдар. (Венн диаграммасы) . 3-топ: «Жиембет» сөзіне бес жолды өлең (синкуэйн) жазыңдар.

4-топ:

Р- Жиембет

А- ұрпақтары

Ф- хат (болашаққа аманат хат)

Т- «Аманатқа қылма қиянат»

Оқушының іс- әрекеті: Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларын орындап, қорғайды.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Кез келген толғауларынан үзінді жаттау.
Оқушының іс- әрекеті: Тапсырманы жазып алады
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: VI. Бағалау (3 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау бетшелері арқылы топ мүшелері бір- бірін бағалау. Мұғалімнің жиынтық бағалауы.
Оқушының іс- әрекеті: Бағалауға қатысады.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: Кері байланыс 4- тапсырма (5 мин)
Мұғалімнің іс- әрекеті: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушының іс- әрекеті: Бүгінгі жаңа сабақ туралы екі пікір, бір ұсыныстарын білдіреді.
I. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу: Неге қол жеткіздім?
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:


Ұқсас жұмыстар
Бұқар қалқаманұлы "бірінші тілек тілеңіз", "ай, абылай" 9-сынып
Бұқар жырау
Асан қайғының өмірі мен шығармашылығы
Оқушылар пікірі
Бұқар жырау кім
Ақтамберді жырау
Қазтуған жырау
Тәтіқара ақын (1705 – 1780)
ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау
Сыр елі - жыр елі. Нұртуған ақынның мұрасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz