Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай.Оқушылардың Халық ауыз әдебиеті үлгілері туралы жалпы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән мұғалімі:Бармакова Камшат Курманказыевна

Күні: 06. 10. 2015ж
Пәні: әдебиеттік оқу
Класс: 4 «Ә»
Күні:06. 10. 2015ж:

Тақырыбы

Пәні:әдебиеттік оқу:

Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай.

Күні:06. 10. 2015ж:

Мақсаты

Пәні:әдебиеттік оқу: Оқушылардың «Халық ауыз әдебиеті үлгілері» туралы жалпы білімдері тереңдетіледі. Топпен жұмыс жасау арқылы ынтымақтастыққа үйренеді, сыни тұрғысынан ойлау қабілеттері дамытылады, өздігінен білім алуға, өзіне сыныптастарына сыни көзбен қарап бағалай білуге үйренеді.
Күні:06. 10. 2015ж:

Күтілетін нәтиже

Пәні:әдебиеттік оқу: Оқушылардың жұмыс істеуіне ықпал ету, ой-өрісін дамыту, дүниетанымын кеңету.
Күні:06. 10. 2015ж:

Түйінді идея

Пәні:әдебиеттік оқу:

Айта берме, сөз біткеннің бәрінде,

Ойлап сөйле, таңдап, дәмін, нәрінде.

Күні:06. 10. 2015ж:

Сабақ кезеңдері

Пәні:әдебиеттік оқу:

Сабақ барысы

Класс: 4 «Ә»: Бағалау
Ресурстар
Күні:06. 10. 2015ж:

Кіріспе

Пәні:әдебиеттік оқу:

Алғашқы ұйымдастыру кезеңі

Тренинг «Жүрек жылуы . . . »

(оқушылар бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. )

Топқа бөлу:жереби арқылы топқа бөлу «Батырлар жыры, ертегілер, аңыздар».

Үй тапсырмасын тексеру

«Тақырыптық тенис» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

І-топ екінші топқа сұрақ қою арқылы тапсырма пысықталады.

. 1. Бұл шығарманың аңыз екенін қандай оқиғаларды оқығанда білуге болады? Тауып оқы. Ертегі мен аңыздың айырмашылығы неде?

2. Аңызда кездесетін жер - су аттарын дәптеріңе жаз. (Бетпақдала, Сарыарқа, Сырдария, Қармақшы)

Класс: 4 «Ә»:

От шашу

Оюлар арқылы бағалау

Күні:06. 10. 2015ж: Жаңа материалдың таныстырылымы(оқушылардың жаңа тақырыпты оқып үйренуі үшін қолданылатын жұмыс түрлері)
Пәні:әдебиеттік оқу:

« Ойлан, тап . . . »

Сөзжұмбақ жасыру

Оқушылар жасырынған сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақтан «Алдаркөсе » деген жазу шығарады

«Джигсо » әдісі арқылы

ІІІ-топ мәтінді бөліп алып оқиды және екеуі үйде, біреуі қонақта әдісі бойынша тақырыптан түсінгендерін әр топқа айтып береді.

Класс: 4 «Ә»:
Күні:06. 10. 2015ж: Жаңа материалды қолдану (сабақта қолднылатын нақты мысалдар, проблемалар, жобалар және т. б. )
Пәні:әдебиеттік оқу:

«Түрткі сұрақтар» балалар мәтнде кім туралы айтылған?

Аңыздың басында Шықбермес Шығайбай туралы оқығаныңда көз алдыңа қандай адам елестеді? Шықбермес Шығайбайды алдау үшін Алдар қандай қулық ойлап тапты? Шығайбайдың үй іші түгелімен сараң адамдар екенін олардың қандай әрекеттерінен, қандай сөздерінен байқауға болады? Бүгінгі күні Шығайбай секілді адамдар бар ма?

Алдар Шығайбайдың үйіне кіріп келгенде жасырып қойған дүниелерін неге теңегенін тап.

  • Жыланның жуандығы қандай?
  • Байдың тығып қойған қазысындай.
  • Жыланды ұрған тастың үлкендігі қандай?
  • Бәйбіше астындағы қойдың басындай.
  • Былш етіп иленіп түскенін неге теңейді?
  • Тоқал астындағы қамырға.
  • Сақалының жұлынғанын неге теңейді?
  • Қызы тығып қойған тырнаның жүніне.

Оқулықпен жұмыс;

Сөздік жұмыс:

Тауы шағылыпты - іске аспапты, Әккіленіп алған - қуланып алған, түзге - далаға

Класс: 4 «Ә»:

Мадақтау

Оюлар арқылы

Тірек - сызба

Тайыр Жароков туралы

презентация

Оқулық

4 кл Әдебеиттік оқу Атамұра баспасы 2015ж

Сергіту сәті:

«Алдаркөсе» әуенімен билету

Күні:06. 10. 2015ж: 4. Қорытынды (оқушылардың оқып-үйрену нәтижесін анықтау үшін бағалау тәсілдерін (кері байланыс қолдану)
Пәні:әдебиеттік оқу:

Постер қорғау

І-топ; Шығайбайдың сараңдығы

ІІ-топ; Алдардың айласы

ІІІ-топ; Сараңдық және сақилық туралы мақал мәтелдер

Әр топ алған тапсырмаларын жазып болғаннан соң постерерін қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды.

Класс: 4 «Ә»: Смайликтер арқылы

Оқулық

Әдебиеттік оқу 4 кл

Күні:06. 10. 2015ж: Рефлексия
Пәні:әдебиеттік оқу:

«Кубизм әдісі» әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту

Класс: 4 «Ә»: «Бұлтар әәлемі »
Күні:06. 10. 2015ж: Бағалау
Пәні:әдебиеттік оқу:

Мәнерлеп оқу 58 бет, мазмұнын айту, мақал-мәтел жазу

Класс: 4 «Ә»: Жиынтық баға жинаған таратпаларына қарай
Күні:06. 10. 2015ж:

Қосымша оқу

Үйге тапсырма

Пәні:әдебиеттік оқу: Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұндау
Класс: 4 «Ә»:
Күні:06. 10. 2015ж:

Не сәтті өтті?

Нені дамыта аламын ?

Пәні:әдебиеттік оқу: Оқушылар ынтымақтаса жұмыс жасады. Шығармашылық жұмыстарға белсенді араласты.
Класс: 4 «Ә»:
Күні:06. 10. 2015ж:

Не сәтсіз өтті?

Нені өзгерткіңіз келеді?

Пәні:әдебиеттік оқу:
Класс: 4 «Ә»:

Ұқсас жұмыстар
Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай
Сабақты бағалау. Сабақ мақсаттары
Шықбермес шығайбай
Жылу құблысына шолу
Баланың тілінің дамуында рөлді ойынның маңыздылығы
Жылу құбылысына шолу
Жұлдызды сәт туралы ақпарат
Тіл-халық қазынасы
Жаз келер
Мәтіннің тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz