Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай.Оқушылардың Халық ауыз әдебиеті үлгілері туралы жалпы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән мұғалімі:Бармакова Камшат Курманказыевна

|Күні: 06.10.2015ж |Пәні: әдебиеттік оқу |Класс: 4 «Ә» |
|Тақырыбы |Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай. |
|Мақсаты |Оқушылардың «Халық ауыз әдебиеті үлгілері» туралы жалпы |
| |білімдері тереңдетіледі. Топпен жұмыс жасау арқылы |
| |ынтымақтастыққа үйренеді, сыни тұрғысынан ойлау қабілеттері |
| |дамытылады, өздігінен білім алуға, өзіне сыныптастарына сыни |
| |көзбен қарап бағалай білуге үйренеді. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылардың жұмыс істеуіне ықпал ету, ой-өрісін дамыту, |
| |дүниетанымын кеңету. |
|Түйінді идея |Айта берме, сөз біткеннің бәрінде, |
| |Ойлап сөйле, таңдап, дәмін, нәрінде. |
|Сабақ кезеңдері |Сабақ барысы |Бағалау |Ресурстар |
|Кіріспе |Алғашқы ұйымдастыру кезеңі | | |
| |Тренинг «Жүрек жылуы...» | | |
| |(оқушылар бір біріне жылы | |[pic][pic] |
| |лебіздерін білдіреді.) |От шашу | |
| | | | |
| |Топқа бөлу:жереби арқылы | | |
| |топқа бөлу «Батырлар жыры, |Оюлар | |
| |ертегілер, аңыздар». |арқылы | |
| |Үй тапсырмасын тексеру |бағалау | |
| |«Тақырыптық тенис» әдісі | | |
| |арқылы үй тапсырмасы сұралады.| | |
| |І-топ екінші топқа сұрақ қою | | |
| |арқылы тапсырма пысықталады. | | |
| |. 1. Бұл шығарманың аңыз | | |
| |екенін қандай оқиғаларды | | |
| |оқығанда білуге болады? Тауып | | |
| |оқы. Ертегі мен аңыздың | | |
| |айырмашылығы неде? | | |
| |2. Аңызда кездесетін жер – су | | |
| |аттарын дәптеріңе | | |
| |жаз.(Бетпақдала, Сарыарқа, | | |
| |Сырдария, Қармақшы) | | |
|Жаңа материалдың |« Ойлан, тап...» | | |
|таныстырылымы(оқушыла|Сөзжұмбақ жасыру | | |
|рдың жаңа тақырыпты |Оқушылар жасырынған сұрақтарға| | |
|оқып үйренуі үшін |жауап беру арқылы сөзжұмбақтан| | |
|қолданылатын жұмыс |«Алдаркөсе » деген жазу | | |
|түрлері) |шығарады | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Джигсо » әдісі арқылы | | |
| |ІІІ-топ мәтінді бөліп алып | | |
| |оқиды және екеуі үйде, біреуі | | |
| |қонақта әдісі бойынша | | |
| |тақырыптан түсінгендерін әр | | |
| |топқа айтып береді. | | |
|Жаңа материалды |«Түрткі сұрақтар» балалар | | |
|қолдану (сабақта |мәтнде кім туралы айтылған? | |Тірек – сызба |
|қолднылатын нақты |Аңыздың басында Шықбермес | |Тайыр Жароков туралы|
|мысалдар, |Шығайбай туралы оқығаныңда көз| |презентация |
|проблемалар, жобалар |алдыңа қандай адам елестеді? | | |
|және т.б.) |Шықбермес Шығайбайды алдау | | |
| |үшін Алдар қандай қулық ойлап |Мадақтау | |
| |тапты? Шығайбайдың үй іші | |Оқулық |
| |түгелімен сараң адамдар екенін| |4 кл Әдебеиттік оқу |
| |олардың қандай әрекеттерінен, | |Атамұра баспасы |
| |қандай сөздерінен байқауға | |2015ж |
| |болады? Бүгінгі күні Шығайбай |Оюлар | |
| |секілді адамдар бар ма? |арқылы | |
| |Алдар Шығайбайдың үйіне кіріп | | |
| |келгенде жасырып қойған | | |
| |дүниелерін неге теңегенін тап.| | |
| |Жыланның жуандығы қандай? | | |
| |Байдың тығып қойған | | |
| |қазысындай. | | |
| |Жыланды ұрған тастың | | |
| |үлкендігі қандай? | | |
| |Бәйбіше астындағы қойдың | | |
| |басындай. | |Сергіту сәті: |
| |Былш етіп иленіп түскенін неге| |«Алдаркөсе» әуенімен|
| |теңейді? | |билету |
| |Тоқал астындағы қамырға. | | |
| |Сақалының жұлынғанын неге | | |
| |теңейді? | | |
| |Қызы тығып қойған тырнаның | | |
| |жүніне. | | |
| |Оқулықпен жұмыс; | | |
| |Сөздік жұмыс: | | |
| |Тауы шағылыпты – іске аспапты,| | |
| |Әккіленіп алған – қуланып | | |
| |алған, түзге – далаға | | |
|4.Қорытынды | | | |
|(оқушылардың |Постер қорғау | |Оқулық |
|оқып-үйрену нәтижесін|І-топ;Шығайбайдың сараңдығы | |Әдебиеттік оқу 4 кл |
|анықтау үшін бағалау |ІІ-топ; Алдардың айласы |Смайликтер| |
|тәсілдерін (кері |ІІІ-топ; Сараңдық және сақилық|арқылы | |
|байланыс қолдану) |туралы мақал мәтелдер | | |
| | | | |
| |Әр топ алған тапсырмаларын | | |
| |жазып болғаннан соң | | |
| |постерерін қорғайды. Топтар | | |
| |бір-бірін бағалайды. | | |
|Рефлексия |«Кубизм әдісі» әдісі арқылы |«Бұлтар | |
| |жаңа сабақты бекіту |әәлемі » | |
|Бағалау |Мәнерлеп оқу 58 бет, мазмұнын |Жиынтық | |
| |айту, мақал-мәтел жазу |баға | |
| | |жинаған | |
| | |таратпалар| |
| | |ына қарай | |
|Қосымша оқу |Мәтінді мәнерлеп оқу, | | |
|Үйге тапсырма |мазмұндау | | |
|Не сәтті өтті? | Оқушылар ынтымақтаса жұмыс | | |
|Нені дамыта аламын? |жасады. Шығармашылық | | |
| |жұмыстарға белсенді араласты. | | |
|Не сәтсіз өтті? | | | |
|Нені өзгерткіңіз | | | |
|келеді? | | | |

Ұқсас жұмыстар
Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай
Сабақты бағалау. Сабақ мақсаттары
Шықбермес шығайбай
Жылу құблысына шолу
Баланың тілінің дамуында рөлді ойынның маңыздылығы
Жылу құбылысына шолу
Жұлдызды сәт туралы ақпарат
Тіл-халық қазынасы
Жаз келер
Мәтіннің тақырыбы
Пәндер