Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Өзін-өзі тану адамгершілікке,адалдыққа жетелейді
[pic]
ОҚО облысы, Сайрам ауданы,
№ 41 М.оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Нұрмаханова Назифа
4-сынып
Тәрбие сағаты
Сабақтың тақырыбы: Өзін-өзі тану адамгершілікке,адалдыққа жетелейді.
Сабақтың мақсаты: Балалардың өмірде өз орнын табуына көмектесу,жақсы
қасиеттерді бойларына дарыту.Балалардың бойларына адалдықты,шыншылдықты
сіңірту.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,стикер.
Сабақты ұйымдастыру: 1.Балаларды тәрбие сағатына зейіндерін аудару.
2.Миға шабуыл: Тақтада(құлаққа
жағымды)әуен орындалады.
Әуенді тыңдай отырып балалардың ойына не келді екен? Балалардан алдағы
өміріміз,еліміз,отбасымыз,ауылымыз қандай болса екен?
Өмірде тыныштық болса екен. Отбасымыз аман болса екен.
Егемендігіміз мәңгі болса екен. Соғыс болмасын. Денсаулық зор
болсын.
Ата-анамыз аман болса екен. Еліміз,ауылымыз көркейе берсе екен
3.Менің мейірімді істерім: (Балалар өздері жасаған мейірімді
істері туралы айтады және талдайды)Мысалы үйде бауырларына, ата-аналары-
на,көршілеріне,сыныптастарына т/б қандай көмек көрсеткендері туралы айтады.
Мейірімді істері өздеріңе не береді?(талдайды)
4.«Менің атым Қожа» киносынан үзінділер көрсету.Балалар
Қожанаң жағымсыз қылықтарын стикерге жазып, оқиды.Қожаның істеген қылықтары
дұрыс па?Оны өзімізге үлгі етіп алуға болама? Жоқ Бұл қасиеттерді
үйренуге,істеуге болмайды.(Балалар стикерге жазған жағымсыз қылықтарды
корзинаға тастайды.)
5.Көрініс: «Шыншыл бала»Автор,бай балалар.
Бай өзінің балаларын шақырып алып,өзінің қартайғанын,бар дүниесін
адал,еңбекқор баласына тастайтынын айтады.Балаларына гүлдің ұрығын
береді.Кімде-кім гүлді егіп,өсіріп алып келсе,соған байлығымды беремін,-
дейді. Белгіленген күні балалар гүлді алып келеді,бірақ кенже баласының
қолында гүл жоқ.Балалары бірінен соң бірі өсірген гүлдерін көрсетеді,кезек
кенже баласына келеді, Кенже баласы жылап жібереді.Мен гүлді өсіре алмадым,-
дейді.Сонда әкесі баласына сенің істегенің дұрыс,-дейді.Себебі гүлдің ұрығы
күйдірілген еді,-дейді.Әкесі бар байлығын кенже ұлына қалдырады.
6.Балалар келешекте кім болғылары,қандай болғылары келетіні туралы
жазады.(Тақтада түрлі гүлдердің,құстардың, табиғаттың суреттерін
тамашалау,жағымды музыка тыңдай отырып,ойлану)Балалар стикерге Мен ата-
анамның үмітін ақтағым келеді.Үлкен оқу орнында оқығым келеді.Жақсы білім
алып, ауылымды ,елімді көркейткім келеді.т/б
7.Шаттық шеңбер.Өздеріне,досына тілек айту.
8.Қорытынды.Балалар айналаңа,достарыңа адамгершілікпен
қараңдар,шыншыл болыңдар,алға дұрыс мақсат қоя білсеңдер онда тек биіктерге
самғай аласыңдар.
ОҚО облысы, Сайрам ауданы,
№ 41 М.оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Нұрмаханова Назифа
4-сынып
Тәрбие сағаты
Сабақтың тақырыбы: Өзін-өзі тану адамгершілікке,адалдыққа жетелейді.
Сабақтың мақсаты: Балалардың өмірде өз орнын табуына көмектесу,жақсы
қасиеттерді бойларына дарыту.Балалардың бойларына адалдықты,шыншылдықты
сіңірту.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,стикер.
Сабақты ұйымдастыру: 1.Балаларды тәрбие сағатына зейіндерін аудару.
2.Миға шабуыл: Тақтада(құлаққа
жағымды)әуен орындалады.
Әуенді тыңдай отырып балалардың ойына не келді екен? Балалардан алдағы
өміріміз,еліміз,отбасымыз,ауылымыз қандай болса екен?
Өмірде тыныштық болса екен. Отбасымыз аман болса екен.
Егемендігіміз мәңгі болса екен. Соғыс болмасын. Денсаулық зор
болсын.
Ата-анамыз аман болса екен. Еліміз,ауылымыз көркейе берсе екен
3.Менің мейірімді істерім: (Балалар өздері жасаған мейірімді
істері туралы айтады және талдайды)Мысалы үйде бауырларына, ата-аналары-
на,көршілеріне,сыныптастарына т/б қандай көмек көрсеткендері туралы айтады.
Мейірімді істері өздеріңе не береді?(талдайды)
4.«Менің атым Қожа» киносынан үзінділер көрсету.Балалар
Қожанаң жағымсыз қылықтарын стикерге жазып, оқиды.Қожаның істеген қылықтары
дұрыс па?Оны өзімізге үлгі етіп алуға болама? Жоқ Бұл қасиеттерді
үйренуге,істеуге болмайды.(Балалар стикерге жазған жағымсыз қылықтарды
корзинаға тастайды.)
5.Көрініс: «Шыншыл бала»Автор,бай балалар.
Бай өзінің балаларын шақырып алып,өзінің қартайғанын,бар дүниесін
адал,еңбекқор баласына тастайтынын айтады.Балаларына гүлдің ұрығын
береді.Кімде-кім гүлді егіп,өсіріп алып келсе,соған байлығымды беремін,-
дейді. Белгіленген күні балалар гүлді алып келеді,бірақ кенже баласының
қолында гүл жоқ.Балалары бірінен соң бірі өсірген гүлдерін көрсетеді,кезек
кенже баласына келеді, Кенже баласы жылап жібереді.Мен гүлді өсіре алмадым,-
дейді.Сонда әкесі баласына сенің істегенің дұрыс,-дейді.Себебі гүлдің ұрығы
күйдірілген еді,-дейді.Әкесі бар байлығын кенже ұлына қалдырады.
6.Балалар келешекте кім болғылары,қандай болғылары келетіні туралы
жазады.(Тақтада түрлі гүлдердің,құстардың, табиғаттың суреттерін
тамашалау,жағымды музыка тыңдай отырып,ойлану)Балалар стикерге Мен ата-
анамның үмітін ақтағым келеді.Үлкен оқу орнында оқығым келеді.Жақсы білім
алып, ауылымды ,елімді көркейткім келеді.т/б
7.Шаттық шеңбер.Өздеріне,досына тілек айту.
8.Қорытынды.Балалар айналаңа,достарыңа адамгершілікпен
қараңдар,шыншыл болыңдар,алға дұрыс мақсат қоя білсеңдер онда тек биіктерге
самғай аласыңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz