Файл қосу

XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар

ОҚО,Сайрам ауданы,

№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің

тарих пәні мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспары

Тарих пәнінің мұғалімі: Абишева Г.К

|Пәні: Қазақстан тарихы |Сынып 7 |Мерзімі: |
| | | |
|Тақырыбы: XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар. |
|Мақсаты: |Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту. |
| | |
|Міндеттер |Оқушылардың тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға білім алуына көмектесу. |
| |Отан игілігі үшін еңбек етуге үйрету. |
| |Алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету. |
| | |
| | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар XVI-XVII ғасырлардағы тарихи шығармалардан мағлұмат алады, ғұламалардың еңбегімен |
| |танысады.Топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
|Кезеңдер |Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |Бағалау | Ресурстар |
| Кіріспе |3 минут |Шаттық шеңбері |Оқушылар бірінен кейін | | |
| | |«Әріптер сөйлейді» Мұғалім |бірі жалғастырып отырады. | | |
| | |бірінші А әріпіне сын есімді |Әр әріпке сын есімді | | |
| | |жалғай отырып кезекті бірінші|жалғай отырып бір – | | |
| | |топта отырған оқушыға береді.|біріне тілек тілейді. | | |
| |5 минут |Қобыздың және домбыраның |Оқушылар бір - бірлеп | |Домбыра мен қобыздың |
| | |суреттерін таратып оқушылар|суреттерді алып бөлінеді. | |суреттері. |
| | |таңдаған суреттеріне қарай |Оқушылар ұқсас суреттер | | |
| | |топқа бөлінеді. |арқылы бірігіп топ | | |
| | | |құрайды. | | |
|Негізгі |20 минут |Жаңа – тақырыпты джисо әдісі |Оқушылар тақырыпты жеке – |Бағалауды |Оқулық |
|бөлім | |арқылы тақырыпты бөліктерге |жеке оқып, топ мүшелерімен|бағдаршам әдісімен| |
| | |бөліп, оқуға тапсырма береді.|талқылайды. Өзгелерді |жүзеге асады. | |
| | |Қорытындысын жеке – жеке |тыңдай отырып, өз білімін | | |
| | |оқушылардың қорғауын ұсынады.|толықтырады.Бір оқушы | | |
| | | |тақырыпты қорғайды. | | |
| |12 минут |Әр оқушыға үлестіріліп |Оқушылар өзіне берілген |Критерий арқылы | |
| | |парақтар беріліп, оқушылар |тақырыпқа эссе жазады. |топ жетекшісі топ | |
| | |тапсырмаға эссе жазады және |Жұпта оқиды, дұрыс не |мүшелерін | |
| | |әркім өз жұмысын алмасып бір |бұрыс екендігін айтады. |бағалайды, топ | |
| | |– бірінің жазған эссесін |Кеңейтілген тапсырмалар |жетекшісін топ | |
| | |тапсырмасын оқып шығады. |дәптермен жұмыс. |мүшелерінің бірі | |
| | |1.Жыраулар | |бағалайды. | |
| | |2.Ертегілер | | | |
| | |3.Эпостық жырлар | | | |
| | |4.Лирикалық – эпостық жырлар | | | |
| | |5.Музика | | | |
| | |6. «Тарих – и Рашиди» | | | |
| | |7. «Шежірелер жинағы» | | | |
| | |8. «Шыңғыснама» | | | |
| | | | | | |
|Қорытынды|5 минут |Рефлексия |Стикер таратып оқушылар | |Стикерлер |
| | |Не білдім ? |пікір білдіреді. | | |
| | |Не білгім келеді ? | | | |
| | |Түсінбедім ? | | | |
| | | | | | |
| | |Үйге тапсырма |Оқулықтан тапсырманы | |Оқулық қосымша |
| | | |белгілеп алады және | |әдебиеттер |
| | | |қосымша оқулықтан тарихи | | |
| | | |шығармаларды оқып келу. | | |

Ұқсас жұмыстар
Xv-xvii ғасырлардағы қазақ хандығы
Xv-xvii ғ. қазақ хандығы қайталау сабағы
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Үндістандағы феодалдық құрылыс
Қазақ хандығының ыдырай бастауы
Логарифмдер
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты
XVII-XVIII ғасырлардағы Италия
Ежелгі Сібір тайпалары тілдерінде қазақ сөзінің мағынасы
Ұзақ мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы 7-сынып
Пәндер