Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар
ОҚО,Сайрам ауданы,
№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
тарих пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспары
Тарих пәнінің мұғалімі: Абишева Г.К
|Пәні: Қазақстан тарихы |Сынып 7 |Мерзімі: |
| | | |
|Тақырыбы: XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар. |
|Мақсаты: |Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту. |
| | |
|Міндеттер |Оқушылардың тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға білім алуына көмектесу. |
| |Отан игілігі үшін еңбек етуге үйрету. |
| |Алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету. |
| | |
| | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар XVI-XVII ғасырлардағы тарихи шығармалардан мағлұмат алады, ғұламалардың еңбегімен |
| |танысады.Топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
|Кезеңдер |Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |Бағалау | Ресурстар |
| Кіріспе |3 минут |Шаттық шеңбері |Оқушылар бірінен кейін | | |
| | |«Әріптер сөйлейді» Мұғалім |бірі жалғастырып отырады. | | |
| | |бірінші А әріпіне сын есімді |Әр әріпке сын есімді | | |
| | |жалғай отырып кезекті бірінші|жалғай отырып бір – | | |
| | |топта отырған оқушыға береді.|біріне тілек тілейді. | | |
| |5 минут |Қобыздың және домбыраның |Оқушылар бір - бірлеп | |Домбыра мен қобыздың |
| | |суреттерін таратып оқушылар|суреттерді алып бөлінеді. | |суреттері. |
| | |таңдаған суреттеріне қарай |Оқушылар ұқсас суреттер | | |
| | |топқа бөлінеді. |арқылы бірігіп топ | | |
| | | |құрайды. | | |
|Негізгі |20 минут |Жаңа – тақырыпты джисо әдісі |Оқушылар тақырыпты жеке – |Бағалауды |Оқулық |
|бөлім | |арқылы тақырыпты бөліктерге |жеке оқып, топ мүшелерімен|бағдаршам әдісімен| |
| | |бөліп, оқуға тапсырма береді.|талқылайды. Өзгелерді |жүзеге асады. | |
| | |Қорытындысын жеке – жеке |тыңдай отырып, өз білімін | | |
| | |оқушылардың қорғауын ұсынады.|толықтырады.Бір оқушы | | |
| | | |тақырыпты қорғайды. | | |
| |12 минут |Әр оқушыға үлестіріліп |Оқушылар өзіне берілген |Критерий арқылы | |
| | |парақтар беріліп, оқушылар |тақырыпқа эссе жазады. |топ жетекшісі топ | |
| | |тапсырмаға эссе жазады және |Жұпта оқиды, дұрыс не |мүшелерін | |
| | |әркім өз жұмысын алмасып бір |бұрыс екендігін айтады. |бағалайды, топ | |
| | |– бірінің жазған эссесін |Кеңейтілген тапсырмалар |жетекшісін топ | |
| | |тапсырмасын оқып шығады. |дәптермен жұмыс. |мүшелерінің бірі | |
| | |1.Жыраулар | |бағалайды. | |
| | |2.Ертегілер | | | |
| | |3.Эпостық жырлар | | | |
| | |4.Лирикалық – эпостық жырлар | | | |
| | |5.Музика | | | |
| | |6. «Тарих – и Рашиди» | | | |
| | |7. «Шежірелер жинағы» | | | |
| | |8. «Шыңғыснама» | | | |
| | | | | | |
|Қорытынды|5 минут |Рефлексия |Стикер таратып оқушылар | |Стикерлер |
| | |Не білдім ? |пікір білдіреді. | | |
| | |Не білгім келеді ? | | | |
| | |Түсінбедім ? | | | |
| | | | | | |
| | |Үйге тапсырма |Оқулықтан тапсырманы | |Оқулық қосымша |
| | | |белгілеп алады және | |әдебиеттер |
| | | |қосымша оқулықтан тарихи | | |
| | | |шығармаларды оқып келу. | | |
№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
тарих пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспары
Тарих пәнінің мұғалімі: Абишева Г.К
|Пәні: Қазақстан тарихы |Сынып 7 |Мерзімі: |
| | | |
|Тақырыбы: XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар. |
|Мақсаты: |Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту. |
| | |
|Міндеттер |Оқушылардың тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға білім алуына көмектесу. |
| |Отан игілігі үшін еңбек етуге үйрету. |
| |Алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету. |
| | |
| | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар XVI-XVII ғасырлардағы тарихи шығармалардан мағлұмат алады, ғұламалардың еңбегімен |
| |танысады.Топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
|Кезеңдер |Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |Бағалау | Ресурстар |
| Кіріспе |3 минут |Шаттық шеңбері |Оқушылар бірінен кейін | | |
| | |«Әріптер сөйлейді» Мұғалім |бірі жалғастырып отырады. | | |
| | |бірінші А әріпіне сын есімді |Әр әріпке сын есімді | | |
| | |жалғай отырып кезекті бірінші|жалғай отырып бір – | | |
| | |топта отырған оқушыға береді.|біріне тілек тілейді. | | |
| |5 минут |Қобыздың және домбыраның |Оқушылар бір - бірлеп | |Домбыра мен қобыздың |
| | |суреттерін таратып оқушылар|суреттерді алып бөлінеді. | |суреттері. |
| | |таңдаған суреттеріне қарай |Оқушылар ұқсас суреттер | | |
| | |топқа бөлінеді. |арқылы бірігіп топ | | |
| | | |құрайды. | | |
|Негізгі |20 минут |Жаңа – тақырыпты джисо әдісі |Оқушылар тақырыпты жеке – |Бағалауды |Оқулық |
|бөлім | |арқылы тақырыпты бөліктерге |жеке оқып, топ мүшелерімен|бағдаршам әдісімен| |
| | |бөліп, оқуға тапсырма береді.|талқылайды. Өзгелерді |жүзеге асады. | |
| | |Қорытындысын жеке – жеке |тыңдай отырып, өз білімін | | |
| | |оқушылардың қорғауын ұсынады.|толықтырады.Бір оқушы | | |
| | | |тақырыпты қорғайды. | | |
| |12 минут |Әр оқушыға үлестіріліп |Оқушылар өзіне берілген |Критерий арқылы | |
| | |парақтар беріліп, оқушылар |тақырыпқа эссе жазады. |топ жетекшісі топ | |
| | |тапсырмаға эссе жазады және |Жұпта оқиды, дұрыс не |мүшелерін | |
| | |әркім өз жұмысын алмасып бір |бұрыс екендігін айтады. |бағалайды, топ | |
| | |– бірінің жазған эссесін |Кеңейтілген тапсырмалар |жетекшісін топ | |
| | |тапсырмасын оқып шығады. |дәптермен жұмыс. |мүшелерінің бірі | |
| | |1.Жыраулар | |бағалайды. | |
| | |2.Ертегілер | | | |
| | |3.Эпостық жырлар | | | |
| | |4.Лирикалық – эпостық жырлар | | | |
| | |5.Музика | | | |
| | |6. «Тарих – и Рашиди» | | | |
| | |7. «Шежірелер жинағы» | | | |
| | |8. «Шыңғыснама» | | | |
| | | | | | |
|Қорытынды|5 минут |Рефлексия |Стикер таратып оқушылар | |Стикерлер |
| | |Не білдім ? |пікір білдіреді. | | |
| | |Не білгім келеді ? | | | |
| | |Түсінбедім ? | | | |
| | | | | | |
| | |Үйге тапсырма |Оқулықтан тапсырманы | |Оқулық қосымша |
| | | |белгілеп алады және | |әдебиеттер |
| | | |қосымша оқулықтан тарихи | | |
| | | |шығармаларды оқып келу. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz