Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Бөлігі бойынша санды табу

Сабақтың тақырыбы: «Бөлігі бойынша санды табу»
Сабақтың түрі: «Мультфильм әлеміне саяхат» сабағы
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың жай бөлшектерді қосу, азайту, көбейту
және бөлу тақырыбынан және бөлігі бойынша санды табу тақырыбынан алған
білімдерін тұжырымдап, білім дәрежелерін байқау.
2. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектенуін, оқушылардың білім дағдыларын,
танымдық қасиеттерін дамыту.
3. Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа, өз бетінше
еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі. (амандасу, сыныпты түгендеу, тәртіпке шақыру)
2. Сабақтың жоспарымен таныстыру.
Сабақтың жоспары:
1. “Мадагаскар” тапсырмасы. (сұрақтар)
2. “Микки Маус” тапсырмасы. (мысал келтіру, ауызша есептер, салыстыру)
3. “Ай мен тігінші” тапсырмасы. (деңгейлік есептер шығарту)
4. “Жоғалған піл” тапсырмасы. (тест)
5. “Алдар көсе” тапсырмасы. (мәселе есептер)
1. «Мадагаскар» тапсырмасы:
Сұрақтар:
1) Жай бөлшек дегеніміз не?
2) Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
3) Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4) Аралас сан дегеніміз не?
5) Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?
6) Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз?
7) Өзара жай сандар дегеніміз қандай сандар?
8) Жай бөлшектерді қалай қосамыз?
9) Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
10) Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
11) Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?
12) Санның бөлігін қалай табамыз?
13) Бөлігі бойынша санды қалай табамыз?
2. «Микки Маус» тапсырмасы:
1) Мысал келтіру. (оқушылар өздігінен мысал келтіреді)
Дұрыс бөлшектер:
Бұрыс бөлшектер:
Аралас сандар:
2) Ауызша есептер. [pic] [pic] [pic] [pic]

3) Салыстыр: 1 сағ 30 мин >80 мин [pic] 35
дм <5 дм 3 см
75 мин >1 сағ 5 мин [pic] 1 сағ >[pic] мин
[pic]
3. «Ай мен тігінші» тапсырмасы:Есептер (жазбаша)

Амалдарды орындаңдар
1. [pic]

2. [pic]

3. [pic]

4. [pic]

5. [pic]

6. [pic]

4. «Жоғалған піл» тапсырмасы:
Тест жұмысы.
1.Бөлшекті қысқартыңдар: [pic] А)[pic] ;
Б)[pic]; С)[pic]; Д)[pic]
2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: [pic]=[pic]
A)1; Б)5 ; C)2; Д)4;
3. [pic] бөлшегін аралас санға айналдырыңдар A)2[pic]; Б)2;
C)3[pic]; Д)3[pic];
4. 19[pic] санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A)[pic] ; Б)[pic] ;
C)[pic] ; Д)[pic]
5. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар
:[pic],[pic],[pic],[pic].
A)[pic]= [pic]=[pic]; Б) [pic]=[pic]; C) [pic]=[pic];
Д) [pic]= [pic]=[pic];
6. Есептеңдер: 5-3[pic] A)1[pic]
; Б) 2[pic]; C) 2[pic]; Д)8[pic]
7. 1[pic] санына кері сан: А)1; Б)
[pic]; C) [pic]; Д)[pic]
8. Қабырғасы [pic]дм квадраттың ауданы: A) [pic]дм[pic]; Б) [pic]
дм[pic]; C) [pic] дм[pic]; Д)[pic] дм[pic].
9. Есептеңдер: [pic]∙[pic]. A)1; Б)
[pic]; C) 2[pic]; Д)[pic].
10. Есептеңдер: 2[pic]∙1[pic] A)[pic];
Б)4[pic]; C)3; Д)1[pic].
11.Бөлшекті бөліңдер : [pic] A)[pic][pic] Б)[pic]
; C)[pic] ; Д).[pic]
12. Көбейтуді орындаңдар:[pic] А) [pic] Б) [pic]
С) [pic] Д) [pic]
13. Бөлуді орындаңдар: [pic] А) [pic] Б) [pic]
С) [pic] Д) [pic]
14. [pic]сі 8 – ге тең: А) [pic] Б)
[pic] С) [pic] Д) [pic]
15. 90 – ның [pic]і А) 45 Б)
[pic] С) [pic] Д) [pic]
16. [pic]ы 81 – ге тең: А) [pic] Б) [pic]
С) [pic] Д) [pic]
17. Есептеңдер: 3-1[pic]. A)2[pic]; Б)2[pic];
C)1[pic]; Д)4[pic].
18. 2[pic] санына кері сан: A)1[pic]; Б)[pic];
C)[pic]; Д)[pic].
19. Есептеңдер: [pic]∙[pic] A)[pic]; Б)1[pic];
C)[pic]; Д)[pic].
20. Есептеңдер: 1[pic]∙2[pic] A)3[pic]; Б)[pic];
C)[pic]; Д)1[pic]
Дұрыс жауаптар:
1 |Б |6 |А |11 |А |16 |Д | |2 |Д |7 |С |12 |Б |17 |С | |3 |С |8 |Б |13 |А
|18 |С | |4 |Б |9 |Д |14 |С |19 |Д | |5 |А |10 |Б |15 |Б |20 |А | |
5. «Алдар көсе тапсырмасы» (мәселе есептер)
1. Айжан мен Болат барлық ақшаларының 2/3 – іне кітап, ½ - іне дәпер
сатып алды. Сонда оларда 50 теңге қалды. Айжан мен Болатта басында неше
теңге болған?
2. Парсы шаруасы үш ұлына 17 түйесін мұраға қалдырады. Бірінші ұлына
барлық түйесінің ½-ін, екінші ұлына 1/3-ін, үшінші ұлына 1/9-ін алуды
тапсырды. Ағайындылар көп ойланды, бірақ әкесінің мұрасын ол айтқандай етіп
бөле алмады. Сол кезде олардың жанынан түйесімен Алдар көсе өтіп бара жатыр
еді. Ол түйелерге өзінің түйесін қосып, мәселені шешуді ұсынды. Шындығында,
ағайындылар түйелерді әкесі айтқандай бөліп алды, Алдар да өз түйесін
қайтарып алып кетті. Ойланыңдар, бұл қалай болған? Ертегі есеп дұрыс па?
Сабақты қорытындылау: 1) Жай бөлшек дегеніміз не? Дұрыс бөлшек дегеніміз
не?
2 Бұрыс бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не?
3) Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз? Аралас санды бұрыс
бөлшекке қалай айналдырамыз?
4) Өзара жай сандар дегеніміз қандай сандар? Жай бөлшектерді қалай қосамыз?
5) Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
6) Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз? Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?
7) Санның бөлігін қалай табамыз? Бөлігі бойынша санды қалай табамыз?
Үйге тапсырма №868, 869, 871
Бағалау «5» - «4» - «3» -
иол «2» -

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер. жай бөлшектерге амалдар қолдану
Спорт үйірмесі
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
5 класс емтихан сұрақтары
Арифметикалық негізі. Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдар
Есетпі теңдеу құру арқылы шығару. 4 сынып
Процентке мәтіндік есептер шығару
Натурал сандарды жазу
Пәндер