Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Ньютонның бірінші заңы

Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова

Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның бірінші заңы. |
| |Инерциялық санақ жүйелері. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы. |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның бірінші заңының инерциялық санақ жүйесінде орындалатыны туралы |
| |түсінуді қалыптастыру |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның бірінші заңымен танысады, |
| |инерциялық санақ жүйесі туралы түсінік қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, АКТ, |
| |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. Тест. «Миға шабуыл». «Джигсо». Ассосация. |
| |Сергіту сәті. |
| |«Конверт сұрақ». Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды «Шаңырақ» тренинг|Түрлі-түсті лентадан бір лента алып бір шаңырақтың |
|(3 мин) |жаттығуы арқылы топтарға |астына жиналып, бүгінгі сабаққа деген тілектерін |
| |бөлемін, оқу-құралдарын |айтады.Сол алған түс бойынша топқа бөлінеді. |
| |дайындатамын. | |
|Өткен сабаққа шолу. |Оқушылардан өткен |Өткен тақырыпқа байланысты тест белгілейді. |
|(8 минут) |тақырыптардан тест жұмысын | |
| |аламын. | |
| |Бағалауды естеріне салып |Бағалаудың критериі бойынша оқушылар бірін-бірі өзара |
| |отырамын. |бағалайды. |
| | |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| | |оқушыларын бағалайды. |
| Тірек білімдер |« Миға шабуыл» . «Джигсо» |Миға шабуыл. Ньютонның өмірбаянымен танысады.Электронды |
| | |оқулықтан видеоролик көреді,талқылайды. |
|(13 мин) | |«Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты өздері оқып топта |
| | |талқылайды. |
| Шеберлік пен дағдыны|Суреттерге ассосация |Тақырыпқа қатысты суреттер тарқатылады.Оқушылар топ |
|қалыптастыру |құрғызамын. |болып суреттерге ассосация құрады.Топ болып шығып |
| | |жұмыстарын қорғайды.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |«Атомдар мен молекулалар» |Оқушылар ортаға шығып «атомдар» деген кезде жүреді, |
| |сергіту сәтін орындатамын. |«молекула-3,5,4,6» дегенде сәйесінше бірігеді. |
| Жаңа ұғымдар | «Бағдаршам» әдісі арқылы | «Бағдаршам» әдісі арқылы тақырыпты түсінгенін, |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |түсінбегенін үш түс арқылы көрсетеді. |
| Қорытындылау |«Конверт сұрақ» әдісі арқылы |«Конверт сұрақ» әдісі. Топтарға үш түсті |
|Бағалау |тақырыпты бекітемін. |(жасыл,сары,қызыл) конверттер беріледі.Әр топ осы |
| | |конверттерге деңгейіне қарай сұрақ дайындауы |
|(10 мин) | |тиіс.Конверттерді басқа топпен сағат тілі бойынша |
| | |ауыстырады.Осы сұрақтарға басқа топ жауап бере |
| |«Рефлексия» арқылы |отырып,сұрақтың конверт деңгейіне сәйкес, сәйкес емес |
| |қорытындылаймын. |екендігін айтады. |
| |Топ басшыларының бағалау |Рефлексияға оқушылар сабақтың ұнағанын,ұнамағанынын |
| |парағын алып өзімнің |стикер арқылы жапсырады. |
| |бағалауымен салыстыра отырып |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| |бағалаймын. |оқушыларын бағалайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның бірінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Инерциялық санақ жүйесі»| |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. | |

Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова

Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Күш.Ньютонның екінші заңы.Масса. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет, «Физика және астрономия» журналы |
|Жалпы мақсаты |Ауырлық ,серпімділікүйкеліс күштерінің маңызын меңгеруді үйрету, Ньютонның|
| |екінші заңымен таныстыру,есептер шығарып үйрену дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ауырлық ,серпімділік, үйкеліс күштерінің маңызын ұғады. |
| |Ньютонның екінші заңымен танысады. Есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды басқару мен көшбасшылық,оқушыларды жас |
| |ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,талантты және дарынды балаларды оқыту. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Ыстық орындық». «Миға шабуыл». Кластер. |
| |«Басбармақ» «Эббингаузе» «Жалған тұжырым» Сергіту сәті. Есептер шығару. |
| |Сұрақтармен жұмыс. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,конверттер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,есептер шығару. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сын есімді қос» |Оқушылар шеңбер бойымен түрып, бір-бірінің атына сын |
|(3 мин). |тренинг жаттығуымен бастаймын. |есімді қоса отырып,аттарын айтып шығады. |
|Өткен сабаққа шолу. |Үйге берілген тапсырманы «Ыстық| 1 оқушы ортаға шығып «Ыстық орындыққа» |
|( 8минут) |орындық» әдісі бойынша |отырады.Қалған оқушылар осы оқушыға өткен сабақтан |
| |сұраймын. |сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Тақырыпқа қатысты 4 суреттің қиындыларын құрастыра |
| |«Миға шабуыл» |отырып топқа бөлінеді. |
|(5 мин) |«Күш» тақырыбына суреттер |Оқушылар топқа берілген суреттерін құрастыра отырып |
| |тарқатып, кластер құрады. |«Күш» тақырыбына кластер құрастырады. |
| | | |
| |«Эббингаузе» әдісі бойынша |Тақырыпты қайталап оқып,топ ішінде талқылайды. |
|(7-мин) |«Ньютонның екінші заңы» | |
| |тақырыбын талқылатамын. | |
|Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы кері |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш түрлі қимыл |
|(2 мин ) |байланыс жасаймын. |арқылы көрсетеді. |
|Шеберлік пен дағдыны |«Жалған тұжырым» әдісі арқылы |Топпен біріге отырып конвертке 3 тұжырым |
|қалыптастыру |тақырыпты қорытындылаймын. |дайындайды,оның біреуі қате болуы керек.Басқа топ сол|
| | |қате тұжырымды табады. |
|(8 мин) |«Белгісіз басшы» сергіту сәті. | |
| | |Шеңбер құрып тұрады.Ортаға ерікті бір оқушны шығарып |
| | |көзін жұмып, оқушылардың арасынан белгісіз басшыны |
| | |тағайындайды.Белгісіз басшы бір қимыл жасайды. |
| | |Қалғандары соны қайталайды.Ортадағы оқушы белгісіз |
| | |басшыны табу керек. |
| Қорытындылау |Деңгейлік есептер беремін. |Берілген есепті жұп болып шығарады.Тақтаға дұрыс |
|Бағалау | |жауабы шыққан соң жұптар бірін-бірі бағалайды. |
| | | |
|(10 мин) |Сабақтың басында топқа бөлінген|Сұрақтарды топта талқылап жауап береді. |
| |суреттер бойынша сұрақ беремін.| |
| |Тақтадағы бағалау кестесіндегі | |
| |топ басшыларының қойған | |
| |бағаларымен өзімнің бағалауымды| |
| |салыстыра отырып оқушыларды | |
| |бағалаймын. | |
| |«Мадақтау сэндвичі» арқылы |Оқушылар стикерлерге 1 не ұнағанын, 2 сындарлы сын, |
| |кері байланыс жасаймын. |нені жақсарту керек екенін, өздеріне ұнаған, бірақ |
| | |келесі жолы….туралы өз ойларын жазады. |
|Үйге тапсырма беру |«Күш.Ньютонның |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |екінші заңы.Масса.» тақырыбын | |
| |оқып келу. 10 жаттығуды шығарып| |
| |келу. | |

Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова

Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның үшінші заңы.Галилейдің салыстырмалылық принципі. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның үшінші заңымен таныстыра отырып, |
| |есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның үшінші заңы туралы түсінік қалыптасады, |
| |есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен|
| |оқудағы жаңа тәсілдер,оқушыларды жас ерекшеліктерне сәйкес оқыту,талантты |
| |және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі.Топқа бөлу. «Сәйкестендіру тесті». «Миға шабуыл». |
| |«Кемпірқосақ» Тәжірибе жасау. «Басбармақ» Сергіту сәті.Ассосация.Деңгейлі |
| |тапсырмалар. Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі | «Адасқан әндер» тренинг |Ән шумақтары арқылы топқа бөлінеді.Берілген әнді топпен |
|(5 мин). |жаттығуымен сабақты |айтады. |
| |бастаймын. | |
| |Топқа бөлемін. | |
|Өткен сабаққа шолу. | Өткен сабаққа «Сәйкестендіру| «Сәйкестендіру тестін» белгілейді.Тесттің нәтижесін |
|(8 минут) |тесті» арқылы шолу жасаймын. |өзара бағалайды.Топтардың көшбасшылары өз топтарының |
| | |бағаларын бағалау парағына қойып отырады. |
| Тірек білімдер |«Миға шабуыл». «Кемпірқосақ» |Берілген мәтінді оқып танысады, талқылайды. |
| |әдісі бойынша тақырыпты | |
|(11 мин) |талқылатамын. | |
| |Оқушылардың өздеріне тәжірибе|Оқушылар тақырыпқа қатысты тәжірибе жасап |
| |жасатамын. |көреді,нәтижесін кестеге жазып қояды.Тәжірибеден |
| | |қорытынды шығарады. |
| | |Жұп болып түсіндіріп береді. |
| Шеберлік пен дағдыны| «Ньютонның үшінші заңының | «Ньютонның үшінші заңының ерекшеліктері» тақырыбына |
|қалыптастыру |ерекшеліктері» тақырыбына |ассосация құрады. Топ болып шығып жұмыстарын түсіндіріп|
| |ассосация құрғызамын. |береді.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |Сергіту сәті. «Орныңды |Шеңбер құрады,ортадағы қатысушы шығып «Күннің |
| |ауыстыр» |көзі............түсіп тұр» дегенде қатысушылар орындарын|
| | |ауыстырып үлгеру керек. |
| Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш қимыл арқылы |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |көрсетеді. |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін. | |
|(10 мин) |Топ басшыларының бағалау | |
| |парағын алып өзімнің | |
| |бағалауымен салыстыра отырып | |
| |оқушыларды бағалаймын. | |
| |«Блоб ағашы» бойынша кері |Өзінің және сыныптастарының бүгінгі сабақты қалай |
| |байланыс жасаймын. |меңгергенін сипаттайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның үшінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Галилейдің | |
| |салыстырмалылық принципі» | |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. 11-жаттығу. | |

Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова

Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Бүкіләлемдік тартылыс заңы. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Тартылыс құбылысының маңызын, |
| |бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгеруді үйрету |
|Күтілетін нәтижелер |Тартылыс құбылысының маңызын ұғады,бүкіләлемдік тартылыс заңы туралы білім |
| |қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, АКТ, Оқыту|
| |мен оқудағы жаңа тәсілдер,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушыларды |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Миға шабуыл». «Кезбе тілші» Сергіту сәті. |
| |Есептер шығару. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,конверттер,ноутбуктер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сыйлық» тренинг |Шеңбер бойымен түрып, бір-біріне вербальды түрде |
|(3 мин). |жаттығуымен бастаймын. |сыйлық жасайды. |
|Өткен сабаққа шолу. |Тапсырманы орындатамын. | Есте сақтау қабілеттерін тексеруге байланысты тапсырма |
|(8 минут) | |орындайды. |
| |«Ішкі шеңбер,сыртқы шеңбер» |Ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге сұрақ |
| |Өткен сабаққа шолу жасаймын. |қояды.Керісінше сыртқы шеңбердегілер ішкі |
| | |шеңбердегілерге сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Физиктердің аттарымен топқа бөлінеді. |
| |«Миға шабуыл» | |
|(5 мин) |Сұрақтар қоямын. | |
| |Әр топқа тақырыпқа байланысты|Сабақты слайд бойынша талқылайды. |
| |дайындалған слайды бар | |
| |ноутбук беремін. | |
|Жаңа ұғымдар |Проблемалық сұрақтарды ортаға| |
|(3 мин ) |саламын. | |
|Шеберлік пен дағдыны |«Кезбе тілші» әдісі бойынша |Оқушылар ролге еніп,тақырып бойынша жаңалықтар |
|қалыптастыру |сабақты қорытындылаймын. |топтамасын жасауы тиіс. |
| | | |
|(15 мин) | | |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін | |
|(10 мин) |«Insert» әдісі бойынша кері |«Insert» әдісі бойынша оқушылар сабақта не |
| |байланыс жасаймын. |білетінін,нені білгенін,не білгісі келетінін стикерге |
| | |жазып жапсырады. |
|Үйге тапсырма беру |«Бүкіләлемдік тартылыс заңы» |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |тақырыбын оқып келу. | |

Ұқсас жұмыстар
Ньютонның і заңы
Сабақ мақсатын анықтау
Күш. Ньютонның екінші заңы. Масса
Дененің салмағы. салмақсыздық
Тірек тапсырмалары
Жүктер жиыны
Инерциялық санақ жүйелері
Ньютонның екінші заңына сєйкес үдеу күшке пропорционал
Дененің массасы. Сабақтың тақырыбы
Күш. 9-сынып
Пәндер