Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Ньютонның бірінші заңы
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның бірінші заңы. |
| |Инерциялық санақ жүйелері. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы. |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның бірінші заңының инерциялық санақ жүйесінде орындалатыны туралы |
| |түсінуді қалыптастыру |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның бірінші заңымен танысады, |
| |инерциялық санақ жүйесі туралы түсінік қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, АКТ, |
| |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. Тест. «Миға шабуыл». «Джигсо». Ассосация. |
| |Сергіту сәті. |
| |«Конверт сұрақ». Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды «Шаңырақ» тренинг|Түрлі-түсті лентадан бір лента алып бір шаңырақтың |
|(3 мин) |жаттығуы арқылы топтарға |астына жиналып, бүгінгі сабаққа деген тілектерін |
| |бөлемін, оқу-құралдарын |айтады.Сол алған түс бойынша топқа бөлінеді. |
| |дайындатамын. | |
|Өткен сабаққа шолу. |Оқушылардан өткен |Өткен тақырыпқа байланысты тест белгілейді. |
|(8 минут) |тақырыптардан тест жұмысын | |
| |аламын. | |
| |Бағалауды естеріне салып |Бағалаудың критериі бойынша оқушылар бірін-бірі өзара |
| |отырамын. |бағалайды. |
| | |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| | |оқушыларын бағалайды. |
| Тірек білімдер |« Миға шабуыл» . «Джигсо» |Миға шабуыл. Ньютонның өмірбаянымен танысады.Электронды |
| | |оқулықтан видеоролик көреді,талқылайды. |
|(13 мин) | |«Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты өздері оқып топта |
| | |талқылайды. |
| Шеберлік пен дағдыны|Суреттерге ассосация |Тақырыпқа қатысты суреттер тарқатылады.Оқушылар топ |
|қалыптастыру |құрғызамын. |болып суреттерге ассосация құрады.Топ болып шығып |
| | |жұмыстарын қорғайды.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |«Атомдар мен молекулалар» |Оқушылар ортаға шығып «атомдар» деген кезде жүреді, |
| |сергіту сәтін орындатамын. |«молекула-3,5,4,6» дегенде сәйесінше бірігеді. |
| Жаңа ұғымдар | «Бағдаршам» әдісі арқылы | «Бағдаршам» әдісі арқылы тақырыпты түсінгенін, |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |түсінбегенін үш түс арқылы көрсетеді. |
| Қорытындылау |«Конверт сұрақ» әдісі арқылы |«Конверт сұрақ» әдісі. Топтарға үш түсті |
|Бағалау |тақырыпты бекітемін. |(жасыл,сары,қызыл) конверттер беріледі.Әр топ осы |
| | |конверттерге деңгейіне қарай сұрақ дайындауы |
|(10 мин) | |тиіс.Конверттерді басқа топпен сағат тілі бойынша |
| | |ауыстырады.Осы сұрақтарға басқа топ жауап бере |
| |«Рефлексия» арқылы |отырып,сұрақтың конверт деңгейіне сәйкес, сәйкес емес |
| |қорытындылаймын. |екендігін айтады. |
| |Топ басшыларының бағалау |Рефлексияға оқушылар сабақтың ұнағанын,ұнамағанынын |
| |парағын алып өзімнің |стикер арқылы жапсырады. |
| |бағалауымен салыстыра отырып |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| |бағалаймын. |оқушыларын бағалайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның бірінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Инерциялық санақ жүйесі»| |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Күш.Ньютонның екінші заңы.Масса. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет, «Физика және астрономия» журналы |
|Жалпы мақсаты |Ауырлық ,серпімділікүйкеліс күштерінің маңызын меңгеруді үйрету, Ньютонның|
| |екінші заңымен таныстыру,есептер шығарып үйрену дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ауырлық ,серпімділік, үйкеліс күштерінің маңызын ұғады. |
| |Ньютонның екінші заңымен танысады. Есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды басқару мен көшбасшылық,оқушыларды жас |
| |ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,талантты және дарынды балаларды оқыту. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Ыстық орындық». «Миға шабуыл». Кластер. |
| |«Басбармақ» «Эббингаузе» «Жалған тұжырым» Сергіту сәті. Есептер шығару. |
| |Сұрақтармен жұмыс. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,конверттер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,есептер шығару. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сын есімді қос» |Оқушылар шеңбер бойымен түрып, бір-бірінің атына сын |
|(3 мин). |тренинг жаттығуымен бастаймын. |есімді қоса отырып,аттарын айтып шығады. |
|Өткен сабаққа шолу. |Үйге берілген тапсырманы «Ыстық| 1 оқушы ортаға шығып «Ыстық орындыққа» |
|( 8минут) |орындық» әдісі бойынша |отырады.Қалған оқушылар осы оқушыға өткен сабақтан |
| |сұраймын. |сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Тақырыпқа қатысты 4 суреттің қиындыларын құрастыра |
| |«Миға шабуыл» |отырып топқа бөлінеді. |
|(5 мин) |«Күш» тақырыбына суреттер |Оқушылар топқа берілген суреттерін құрастыра отырып |
| |тарқатып, кластер құрады. |«Күш» тақырыбына кластер құрастырады. |
| | | |
| |«Эббингаузе» әдісі бойынша |Тақырыпты қайталап оқып,топ ішінде талқылайды. |
|(7-мин) |«Ньютонның екінші заңы» | |
| |тақырыбын талқылатамын. | |
|Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы кері |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш түрлі қимыл |
|(2 мин ) |байланыс жасаймын. |арқылы көрсетеді. |
|Шеберлік пен дағдыны |«Жалған тұжырым» әдісі арқылы |Топпен біріге отырып конвертке 3 тұжырым |
|қалыптастыру |тақырыпты қорытындылаймын. |дайындайды,оның біреуі қате болуы керек.Басқа топ сол|
| | |қате тұжырымды табады. |
|(8 мин) |«Белгісіз басшы» сергіту сәті. | |
| | |Шеңбер құрып тұрады.Ортаға ерікті бір оқушны шығарып |
| | |көзін жұмып, оқушылардың арасынан белгісіз басшыны |
| | |тағайындайды.Белгісіз басшы бір қимыл жасайды. |
| | |Қалғандары соны қайталайды.Ортадағы оқушы белгісіз |
| | |басшыны табу керек. |
| Қорытындылау |Деңгейлік есептер беремін. |Берілген есепті жұп болып шығарады.Тақтаға дұрыс |
|Бағалау | |жауабы шыққан соң жұптар бірін-бірі бағалайды. |
| | | |
|(10 мин) |Сабақтың басында топқа бөлінген|Сұрақтарды топта талқылап жауап береді. |
| |суреттер бойынша сұрақ беремін.| |
| |Тақтадағы бағалау кестесіндегі | |
| |топ басшыларының қойған | |
| |бағаларымен өзімнің бағалауымды| |
| |салыстыра отырып оқушыларды | |
| |бағалаймын. | |
| |«Мадақтау сэндвичі» арқылы |Оқушылар стикерлерге 1 не ұнағанын, 2 сындарлы сын, |
| |кері байланыс жасаймын. |нені жақсарту керек екенін, өздеріне ұнаған, бірақ |
| | |келесі жолы….туралы өз ойларын жазады. |
|Үйге тапсырма беру |«Күш.Ньютонның |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |екінші заңы.Масса.» тақырыбын | |
| |оқып келу. 10 жаттығуды шығарып| |
| |келу. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның үшінші заңы.Галилейдің салыстырмалылық принципі. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның үшінші заңымен таныстыра отырып, |
| |есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның үшінші заңы туралы түсінік қалыптасады, |
| |есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен|
| |оқудағы жаңа тәсілдер,оқушыларды жас ерекшеліктерне сәйкес оқыту,талантты |
| |және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі.Топқа бөлу. «Сәйкестендіру тесті». «Миға шабуыл». |
| |«Кемпірқосақ» Тәжірибе жасау. «Басбармақ» Сергіту сәті.Ассосация.Деңгейлі |
| |тапсырмалар. Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі | «Адасқан әндер» тренинг |Ән шумақтары арқылы топқа бөлінеді.Берілген әнді топпен |
|(5 мин). |жаттығуымен сабақты |айтады. |
| |бастаймын. | |
| |Топқа бөлемін. | |
|Өткен сабаққа шолу. | Өткен сабаққа «Сәйкестендіру| «Сәйкестендіру тестін» белгілейді.Тесттің нәтижесін |
|(8 минут) |тесті» арқылы шолу жасаймын. |өзара бағалайды.Топтардың көшбасшылары өз топтарының |
| | |бағаларын бағалау парағына қойып отырады. |
| Тірек білімдер |«Миға шабуыл». «Кемпірқосақ» |Берілген мәтінді оқып танысады, талқылайды. |
| |әдісі бойынша тақырыпты | |
|(11 мин) |талқылатамын. | |
| |Оқушылардың өздеріне тәжірибе|Оқушылар тақырыпқа қатысты тәжірибе жасап |
| |жасатамын. |көреді,нәтижесін кестеге жазып қояды.Тәжірибеден |
| | |қорытынды шығарады. |
| | |Жұп болып түсіндіріп береді. |
| Шеберлік пен дағдыны| «Ньютонның үшінші заңының | «Ньютонның үшінші заңының ерекшеліктері» тақырыбына |
|қалыптастыру |ерекшеліктері» тақырыбына |ассосация құрады. Топ болып шығып жұмыстарын түсіндіріп|
| |ассосация құрғызамын. |береді.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |Сергіту сәті. «Орныңды |Шеңбер құрады,ортадағы қатысушы шығып «Күннің |
| |ауыстыр» |көзі............түсіп тұр» дегенде қатысушылар орындарын|
| | |ауыстырып үлгеру керек. |
| Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш қимыл арқылы |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |көрсетеді. |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін. | |
|(10 мин) |Топ басшыларының бағалау | |
| |парағын алып өзімнің | |
| |бағалауымен салыстыра отырып | |
| |оқушыларды бағалаймын. | |
| |«Блоб ағашы» бойынша кері |Өзінің және сыныптастарының бүгінгі сабақты қалай |
| |байланыс жасаймын. |меңгергенін сипаттайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның үшінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Галилейдің | |
| |салыстырмалылық принципі» | |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. 11-жаттығу. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Бүкіләлемдік тартылыс заңы. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Тартылыс құбылысының маңызын, |
| |бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгеруді үйрету |
|Күтілетін нәтижелер |Тартылыс құбылысының маңызын ұғады,бүкіләлемдік тартылыс заңы туралы білім |
| |қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, АКТ, Оқыту|
| |мен оқудағы жаңа тәсілдер,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушыларды |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Миға шабуыл». «Кезбе тілші» Сергіту сәті. |
| |Есептер шығару. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,конверттер,ноутбуктер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сыйлық» тренинг |Шеңбер бойымен түрып, бір-біріне вербальды түрде |
|(3 мин). |жаттығуымен бастаймын. |сыйлық жасайды. |
|Өткен сабаққа шолу. |Тапсырманы орындатамын. | Есте сақтау қабілеттерін тексеруге байланысты тапсырма |
|(8 минут) | |орындайды. |
| |«Ішкі шеңбер,сыртқы шеңбер» |Ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге сұрақ |
| |Өткен сабаққа шолу жасаймын. |қояды.Керісінше сыртқы шеңбердегілер ішкі |
| | |шеңбердегілерге сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Физиктердің аттарымен топқа бөлінеді. |
| |«Миға шабуыл» | |
|(5 мин) |Сұрақтар қоямын. | |
| |Әр топқа тақырыпқа байланысты|Сабақты слайд бойынша талқылайды. |
| |дайындалған слайды бар | |
| |ноутбук беремін. | |
|Жаңа ұғымдар |Проблемалық сұрақтарды ортаға| |
|(3 мин ) |саламын. | |
|Шеберлік пен дағдыны |«Кезбе тілші» әдісі бойынша |Оқушылар ролге еніп,тақырып бойынша жаңалықтар |
|қалыптастыру |сабақты қорытындылаймын. |топтамасын жасауы тиіс. |
| | | |
|(15 мин) | | |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін | |
|(10 мин) |«Insert» әдісі бойынша кері |«Insert» әдісі бойынша оқушылар сабақта не |
| |байланыс жасаймын. |білетінін,нені білгенін,не білгісі келетінін стикерге |
| | |жазып жапсырады. |
|Үйге тапсырма беру |«Бүкіләлемдік тартылыс заңы» |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |тақырыбын оқып келу. | |
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның бірінші заңы. |
| |Инерциялық санақ жүйелері. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы. |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның бірінші заңының инерциялық санақ жүйесінде орындалатыны туралы |
| |түсінуді қалыптастыру |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның бірінші заңымен танысады, |
| |инерциялық санақ жүйесі туралы түсінік қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, АКТ, |
| |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. Тест. «Миға шабуыл». «Джигсо». Ассосация. |
| |Сергіту сәті. |
| |«Конверт сұрақ». Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Жұптық жұмыс, топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды «Шаңырақ» тренинг|Түрлі-түсті лентадан бір лента алып бір шаңырақтың |
|(3 мин) |жаттығуы арқылы топтарға |астына жиналып, бүгінгі сабаққа деген тілектерін |
| |бөлемін, оқу-құралдарын |айтады.Сол алған түс бойынша топқа бөлінеді. |
| |дайындатамын. | |
|Өткен сабаққа шолу. |Оқушылардан өткен |Өткен тақырыпқа байланысты тест белгілейді. |
|(8 минут) |тақырыптардан тест жұмысын | |
| |аламын. | |
| |Бағалауды естеріне салып |Бағалаудың критериі бойынша оқушылар бірін-бірі өзара |
| |отырамын. |бағалайды. |
| | |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| | |оқушыларын бағалайды. |
| Тірек білімдер |« Миға шабуыл» . «Джигсо» |Миға шабуыл. Ньютонның өмірбаянымен танысады.Электронды |
| | |оқулықтан видеоролик көреді,талқылайды. |
|(13 мин) | |«Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты өздері оқып топта |
| | |талқылайды. |
| Шеберлік пен дағдыны|Суреттерге ассосация |Тақырыпқа қатысты суреттер тарқатылады.Оқушылар топ |
|қалыптастыру |құрғызамын. |болып суреттерге ассосация құрады.Топ болып шығып |
| | |жұмыстарын қорғайды.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |«Атомдар мен молекулалар» |Оқушылар ортаға шығып «атомдар» деген кезде жүреді, |
| |сергіту сәтін орындатамын. |«молекула-3,5,4,6» дегенде сәйесінше бірігеді. |
| Жаңа ұғымдар | «Бағдаршам» әдісі арқылы | «Бағдаршам» әдісі арқылы тақырыпты түсінгенін, |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |түсінбегенін үш түс арқылы көрсетеді. |
| Қорытындылау |«Конверт сұрақ» әдісі арқылы |«Конверт сұрақ» әдісі. Топтарға үш түсті |
|Бағалау |тақырыпты бекітемін. |(жасыл,сары,қызыл) конверттер беріледі.Әр топ осы |
| | |конверттерге деңгейіне қарай сұрақ дайындауы |
|(10 мин) | |тиіс.Конверттерді басқа топпен сағат тілі бойынша |
| | |ауыстырады.Осы сұрақтарға басқа топ жауап бере |
| |«Рефлексия» арқылы |отырып,сұрақтың конверт деңгейіне сәйкес, сәйкес емес |
| |қорытындылаймын. |екендігін айтады. |
| |Топ басшыларының бағалау |Рефлексияға оқушылар сабақтың ұнағанын,ұнамағанынын |
| |парағын алып өзімнің |стикер арқылы жапсырады. |
| |бағалауымен салыстыра отырып |Топ басшылары өз бағалау парақшалары бойынша өз тобының |
| |бағалаймын. |оқушыларын бағалайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның бірінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Инерциялық санақ жүйесі»| |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Күш.Ньютонның екінші заңы.Масса. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет, «Физика және астрономия» журналы |
|Жалпы мақсаты |Ауырлық ,серпімділікүйкеліс күштерінің маңызын меңгеруді үйрету, Ньютонның|
| |екінші заңымен таныстыру,есептер шығарып үйрену дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ауырлық ,серпімділік, үйкеліс күштерінің маңызын ұғады. |
| |Ньютонның екінші заңымен танысады. Есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен |
| |оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды басқару мен көшбасшылық,оқушыларды жас |
| |ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,талантты және дарынды балаларды оқыту. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Ыстық орындық». «Миға шабуыл». Кластер. |
| |«Басбармақ» «Эббингаузе» «Жалған тұжырым» Сергіту сәті. Есептер шығару. |
| |Сұрақтармен жұмыс. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,конверттер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,есептер шығару. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сын есімді қос» |Оқушылар шеңбер бойымен түрып, бір-бірінің атына сын |
|(3 мин). |тренинг жаттығуымен бастаймын. |есімді қоса отырып,аттарын айтып шығады. |
|Өткен сабаққа шолу. |Үйге берілген тапсырманы «Ыстық| 1 оқушы ортаға шығып «Ыстық орындыққа» |
|( 8минут) |орындық» әдісі бойынша |отырады.Қалған оқушылар осы оқушыға өткен сабақтан |
| |сұраймын. |сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Тақырыпқа қатысты 4 суреттің қиындыларын құрастыра |
| |«Миға шабуыл» |отырып топқа бөлінеді. |
|(5 мин) |«Күш» тақырыбына суреттер |Оқушылар топқа берілген суреттерін құрастыра отырып |
| |тарқатып, кластер құрады. |«Күш» тақырыбына кластер құрастырады. |
| | | |
| |«Эббингаузе» әдісі бойынша |Тақырыпты қайталап оқып,топ ішінде талқылайды. |
|(7-мин) |«Ньютонның екінші заңы» | |
| |тақырыбын талқылатамын. | |
|Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы кері |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш түрлі қимыл |
|(2 мин ) |байланыс жасаймын. |арқылы көрсетеді. |
|Шеберлік пен дағдыны |«Жалған тұжырым» әдісі арқылы |Топпен біріге отырып конвертке 3 тұжырым |
|қалыптастыру |тақырыпты қорытындылаймын. |дайындайды,оның біреуі қате болуы керек.Басқа топ сол|
| | |қате тұжырымды табады. |
|(8 мин) |«Белгісіз басшы» сергіту сәті. | |
| | |Шеңбер құрып тұрады.Ортаға ерікті бір оқушны шығарып |
| | |көзін жұмып, оқушылардың арасынан белгісіз басшыны |
| | |тағайындайды.Белгісіз басшы бір қимыл жасайды. |
| | |Қалғандары соны қайталайды.Ортадағы оқушы белгісіз |
| | |басшыны табу керек. |
| Қорытындылау |Деңгейлік есептер беремін. |Берілген есепті жұп болып шығарады.Тақтаға дұрыс |
|Бағалау | |жауабы шыққан соң жұптар бірін-бірі бағалайды. |
| | | |
|(10 мин) |Сабақтың басында топқа бөлінген|Сұрақтарды топта талқылап жауап береді. |
| |суреттер бойынша сұрақ беремін.| |
| |Тақтадағы бағалау кестесіндегі | |
| |топ басшыларының қойған | |
| |бағаларымен өзімнің бағалауымды| |
| |салыстыра отырып оқушыларды | |
| |бағалаймын. | |
| |«Мадақтау сэндвичі» арқылы |Оқушылар стикерлерге 1 не ұнағанын, 2 сындарлы сын, |
| |кері байланыс жасаймын. |нені жақсарту керек екенін, өздеріне ұнаған, бірақ |
| | |келесі жолы….туралы өз ойларын жазады. |
|Үйге тапсырма беру |«Күш.Ньютонның |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |екінші заңы.Масса.» тақырыбын | |
| |оқып келу. 10 жаттығуды шығарып| |
| |келу. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Ньютонның үшінші заңы.Галилейдің салыстырмалылық принципі. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Ньютонның үшінші заңымен таныстыра отырып, |
| |есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер |Ньютонның үшінші заңы туралы түсінік қалыптасады, |
| |есептер шығаруды үйренеді. |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, Оқыту мен|
| |оқудағы жаңа тәсілдер,оқушыларды жас ерекшеліктерне сәйкес оқыту,талантты |
| |және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі.Топқа бөлу. «Сәйкестендіру тесті». «Миға шабуыл». |
| |«Кемпірқосақ» Тәжірибе жасау. «Басбармақ» Сергіту сәті.Ассосация.Деңгейлі |
| |тапсырмалар. Рефлексия. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,флипчарттар,түрлі-түсті конверттер,бағалау парақтары. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау. |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі | «Адасқан әндер» тренинг |Ән шумақтары арқылы топқа бөлінеді.Берілген әнді топпен |
|(5 мин). |жаттығуымен сабақты |айтады. |
| |бастаймын. | |
| |Топқа бөлемін. | |
|Өткен сабаққа шолу. | Өткен сабаққа «Сәйкестендіру| «Сәйкестендіру тестін» белгілейді.Тесттің нәтижесін |
|(8 минут) |тесті» арқылы шолу жасаймын. |өзара бағалайды.Топтардың көшбасшылары өз топтарының |
| | |бағаларын бағалау парағына қойып отырады. |
| Тірек білімдер |«Миға шабуыл». «Кемпірқосақ» |Берілген мәтінді оқып танысады, талқылайды. |
| |әдісі бойынша тақырыпты | |
|(11 мин) |талқылатамын. | |
| |Оқушылардың өздеріне тәжірибе|Оқушылар тақырыпқа қатысты тәжірибе жасап |
| |жасатамын. |көреді,нәтижесін кестеге жазып қояды.Тәжірибеден |
| | |қорытынды шығарады. |
| | |Жұп болып түсіндіріп береді. |
| Шеберлік пен дағдыны| «Ньютонның үшінші заңының | «Ньютонның үшінші заңының ерекшеліктері» тақырыбына |
|қалыптастыру |ерекшеліктері» тақырыбына |ассосация құрады. Топ болып шығып жұмыстарын түсіндіріп|
| |ассосация құрғызамын. |береді.Топтар бірін-бірі бағалайды. |
|(8 мин) |Сергіту сәті. «Орныңды |Шеңбер құрады,ортадағы қатысушы шығып «Күннің |
| |ауыстыр» |көзі............түсіп тұр» дегенде қатысушылар орындарын|
| | |ауыстырып үлгеру керек. |
| Жаңа ұғымдар | «Басбармақ» әдісі арқылы |Тақырыпты түсінгенін, түсінбегенін үш қимыл арқылы |
|(2 мин) |кері байланыс жасаймын. |көрсетеді. |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін. | |
|(10 мин) |Топ басшыларының бағалау | |
| |парағын алып өзімнің | |
| |бағалауымен салыстыра отырып | |
| |оқушыларды бағалаймын. | |
| |«Блоб ағашы» бойынша кері |Өзінің және сыныптастарының бүгінгі сабақты қалай |
| |байланыс жасаймын. |меңгергенін сипаттайды. |
|Үйге тапсырма беру |«Ньютонның үшінші |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |заңы.Галилейдің | |
| |салыстырмалылық принципі» | |
| |тақырыбын оқу. Сұрақтар | |
| |дайындау. 11-жаттығу. | |
Бекітемін:
Мектеп директоры: Г.Ауезова
Жиделі жалпы орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі
Алышева Нұрсұлудың
қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы |Бүкіләлемдік тартылыс заңы. |
|Сілтемелер, дереккөздер |Оқулық,Интернет,Физика және астрономия журналы |
|Жалпы мақсаты |Тартылыс құбылысының маңызын, |
| |бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгеруді үйрету |
|Күтілетін нәтижелер |Тартылыс құбылысының маңызын ұғады,бүкіләлемдік тартылыс заңы туралы білім |
| |қалыптасады |
|Кіріктірілген модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау оқуды бағалау, АКТ, Оқыту|
| |мен оқудағы жаңа тәсілдер,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушыларды |
| |жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару мен көшбасшылық. |
|Әдіс-тәсілдер |Сергіту тренингі. Топқа бөлу. «Миға шабуыл». «Кезбе тілші» Сергіту сәті. |
| |Есептер шығару. |
|Көрнекіліктер, қажетті ресурстар|Интерактивті тақта,конверттер,ноутбуктер. |
|Тапсырмалар | Топтық жұмыс, сұрақтар топтамасы, постер қорғау |
| Сабақтың барысы |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі |Сабақты «Сыйлық» тренинг |Шеңбер бойымен түрып, бір-біріне вербальды түрде |
|(3 мин). |жаттығуымен бастаймын. |сыйлық жасайды. |
|Өткен сабаққа шолу. |Тапсырманы орындатамын. | Есте сақтау қабілеттерін тексеруге байланысты тапсырма |
|(8 минут) | |орындайды. |
| |«Ішкі шеңбер,сыртқы шеңбер» |Ішкі шеңбердегілер сыртқы шеңбердегілерге сұрақ |
| |Өткен сабаққа шолу жасаймын. |қояды.Керісінше сыртқы шеңбердегілер ішкі |
| | |шеңбердегілерге сұрақ қояды. |
| Тірек білімдер |Топқа бөлемін. |Физиктердің аттарымен топқа бөлінеді. |
| |«Миға шабуыл» | |
|(5 мин) |Сұрақтар қоямын. | |
| |Әр топқа тақырыпқа байланысты|Сабақты слайд бойынша талқылайды. |
| |дайындалған слайды бар | |
| |ноутбук беремін. | |
|Жаңа ұғымдар |Проблемалық сұрақтарды ортаға| |
|(3 мин ) |саламын. | |
|Шеберлік пен дағдыны |«Кезбе тілші» әдісі бойынша |Оқушылар ролге еніп,тақырып бойынша жаңалықтар |
|қалыптастыру |сабақты қорытындылаймын. |топтамасын жасауы тиіс. |
| | | |
|(15 мин) | | |
| Қорытындылау |Деңгейлік тапсырмаларды |Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
|Бағалау |орындату арқылы сабақты | |
| |бекітемін | |
|(10 мин) |«Insert» әдісі бойынша кері |«Insert» әдісі бойынша оқушылар сабақта не |
| |байланыс жасаймын. |білетінін,нені білгенін,не білгісі келетінін стикерге |
| | |жазып жапсырады. |
|Үйге тапсырма беру |«Бүкіләлемдік тартылыс заңы» |Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу. |
|(1 мин) |тақырыбын оқып келу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz