Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аңыз- әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздегені
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Сыныбы, күні |5- сынып, 27- қазан |
|Сабақтың |Аңыз- әңгімелер. «Асанқайғының Жерұйықты іздегені» |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Басты кейіпкерге баға беру арқылы мәтіннің мазмұнын |
| |аңғарту,тақырып пен идеяны ашу. |
|Күтілетін |А. Аңыз кейіпкері туралы мағлұмат алады, мәтін мазмұнын түсінеді.|
|нәтиже |Ә.Жерұйықты өз туған жерімен байланыстырады.Туған жер қасиеті |
| |туралы біледі. |
| |Б. Аңыз мазмұнындағы жер- су аттарын танып- біледі,өзіндік пікір |
| |білдіреді. |
|Керекті |презентация, интеллект карта, АКТ, бес жолды өлең, Блоб ағашы |
|жабдықтар | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |Оқушылармен амандасу. Ынтымақтастық |Оқушылар амандасады,бір- |
|(3мин) |атмосферасын қалыптастыру. «Өзіңізге|біріне тілек айтады. Топтасып|
| |тілегенді басқаларға тілеңіз» |отырады.Үй тапсырмасына жауап|
| |тренинг. Сөздер бойынша топтау. |береді. |
|Тұсаукесер |Туған жер туралы слайд көрсетіледі, |Оқушылар таныстырылым арқылы |
|( 2 мин) |сол арқылы тақырыпты ашу.Аңыз туралы|тақырыпты табады. |
| |мағлұмат беру. | |
|Негізгі бөлім | -Асанқайғы бабамыз туралы не | Оқушылар Асанқайғы туралы |
|( 10 мин) |білеміз? |білетінін айтады. |
| |-Жерұйық деген не? (топтастыру) |Жерұйық сөзіне түсінік |
| | |береді.Топтастырып жазады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1.Оқулықпен жұмыс. |«Ойлан, бірік, бөліс» тәсілі |
| |Мәтінді оқып, бір- біріне |бойынша топтық тапсырма |
| |түсіндіреді. |орындалады. Оқушылар |
| |«Ойлан, бірік, бөліс» |қабілеттерінше орындайды, |
| |Тақырыпты төмендегі белгілер бойынша|көршілерімен талдайды. |
| |әңгімеле. |Бір- бірін тыңдайды және |
| |а) Хасан Сәбитұлының тарихта |смайликпен бағалайды. |
| |болғаны; | |
| |ә) Жерұйықты іздеудегі мақсаты, | |
| |арманы; | |
| |б) Көрген жерінің бәріне қонымды | |
| |баға беруінің мәні, оның шындыққа | |
| |қатысы; | |
| |в) Әркімнің туған жері – жерұйық; | |
| | |Сөздікпен танысады, дәптерге |
|(2 мин) |2.Сөздік жұмыс. |жазады.Сөздерге түсінік |
| |Желмая- түйе |береді. |
| |Жиһан- дүние, жер жаһан | |
| |Түз- дала, мидай дала | |
| |Жерұйық- жайлы қоныс | |
|(3 мин) |3.Сергіту сәті. |Картада берілген сөйлемді |
|(15 мин) |4. Интеллект картамен жұмыс |оқып, толықтырады.Жер- су |
| |«Түбінде мал баққан шаруаға |атауларын картадан |
| |-------------- жақсы жер болмас»т.б.|белгілейді. |
| |Аталған жер-су атауларына қосымша | |
| |мағлұмат беру. | |
| |-Осы аталған жерлердің ішінде бізге | |
| |таныс жер бар ма?Асан аталарың | |
| |біздің өлкеге келіп пе? | |
| |Шыңғырлау өзені туралы мәлімет. | |
| |Асанқайғының барған жерлерін |Картаға стик қағазбен белгі |
| |картадан белгілеп көрсету. |салады. |
| |-Ендеше, біз де өз туған жерімізге |Өз ауылын сипаттап ойтолғау |
| |Асанқайғыша баға берейік. |жазады. |
|Қорытынды |Бес жолды өлең. |Бес жолды өлең |
|(10 мин) |Кім? Не? |толтырады.Өлеңді кезектесіп |
| |Қандай? |оқиды. |
| |Не істеді? |Блоб ағашына сабақтағы орнын |
| |Жуық сөз |түсіреді. Өз-өздеріне баға |
| |Сөйлем. |береді. |
| |Үйге тапсырма. Аңызды оқу,суретті | |
| |пайдаланып шығарма жазу. | |
| | | |
| |Кері байланыс: Блоб ағашы. | |
| |Бағалау. | |
Сөйлемді толықтыр, аяқта.
«Түбінде мал баққан шаруаға –––––––––––––––––––– жақсы жер болмас»
« Мынау ––––––––––––––– ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы
қоныс»
«Ей,––––––––––––––––– көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер»
«Айналаң жапан түз екен, тауыңның асты жез екен, жұртың ашықпас»
деп,–––––––––––––––––––– көргенде айтты.
«Жылқының өзі өскен жоқ.––––––––––––––––––– , сен құт болған екенсің»
«––––––––––––––––– жаймай қой семірмес» деп өзіне жайлау етіпті.
Бес жолды өлең
Кім? –––––––––––––––––––––
Қандай? ––––––––––––––––––
Не істеді? ––––––––––––––––––––
Жуық сөз –––––––––––––––––––––
Сөйлем ––––––––––––––––––––––
-----------------------
Жерұйық
|Сыныбы, күні |5- сынып, 27- қазан |
|Сабақтың |Аңыз- әңгімелер. «Асанқайғының Жерұйықты іздегені» |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Басты кейіпкерге баға беру арқылы мәтіннің мазмұнын |
| |аңғарту,тақырып пен идеяны ашу. |
|Күтілетін |А. Аңыз кейіпкері туралы мағлұмат алады, мәтін мазмұнын түсінеді.|
|нәтиже |Ә.Жерұйықты өз туған жерімен байланыстырады.Туған жер қасиеті |
| |туралы біледі. |
| |Б. Аңыз мазмұнындағы жер- су аттарын танып- біледі,өзіндік пікір |
| |білдіреді. |
|Керекті |презентация, интеллект карта, АКТ, бес жолды өлең, Блоб ағашы |
|жабдықтар | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |Оқушылармен амандасу. Ынтымақтастық |Оқушылар амандасады,бір- |
|(3мин) |атмосферасын қалыптастыру. «Өзіңізге|біріне тілек айтады. Топтасып|
| |тілегенді басқаларға тілеңіз» |отырады.Үй тапсырмасына жауап|
| |тренинг. Сөздер бойынша топтау. |береді. |
|Тұсаукесер |Туған жер туралы слайд көрсетіледі, |Оқушылар таныстырылым арқылы |
|( 2 мин) |сол арқылы тақырыпты ашу.Аңыз туралы|тақырыпты табады. |
| |мағлұмат беру. | |
|Негізгі бөлім | -Асанқайғы бабамыз туралы не | Оқушылар Асанқайғы туралы |
|( 10 мин) |білеміз? |білетінін айтады. |
| |-Жерұйық деген не? (топтастыру) |Жерұйық сөзіне түсінік |
| | |береді.Топтастырып жазады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1.Оқулықпен жұмыс. |«Ойлан, бірік, бөліс» тәсілі |
| |Мәтінді оқып, бір- біріне |бойынша топтық тапсырма |
| |түсіндіреді. |орындалады. Оқушылар |
| |«Ойлан, бірік, бөліс» |қабілеттерінше орындайды, |
| |Тақырыпты төмендегі белгілер бойынша|көршілерімен талдайды. |
| |әңгімеле. |Бір- бірін тыңдайды және |
| |а) Хасан Сәбитұлының тарихта |смайликпен бағалайды. |
| |болғаны; | |
| |ә) Жерұйықты іздеудегі мақсаты, | |
| |арманы; | |
| |б) Көрген жерінің бәріне қонымды | |
| |баға беруінің мәні, оның шындыққа | |
| |қатысы; | |
| |в) Әркімнің туған жері – жерұйық; | |
| | |Сөздікпен танысады, дәптерге |
|(2 мин) |2.Сөздік жұмыс. |жазады.Сөздерге түсінік |
| |Желмая- түйе |береді. |
| |Жиһан- дүние, жер жаһан | |
| |Түз- дала, мидай дала | |
| |Жерұйық- жайлы қоныс | |
|(3 мин) |3.Сергіту сәті. |Картада берілген сөйлемді |
|(15 мин) |4. Интеллект картамен жұмыс |оқып, толықтырады.Жер- су |
| |«Түбінде мал баққан шаруаға |атауларын картадан |
| |-------------- жақсы жер болмас»т.б.|белгілейді. |
| |Аталған жер-су атауларына қосымша | |
| |мағлұмат беру. | |
| |-Осы аталған жерлердің ішінде бізге | |
| |таныс жер бар ма?Асан аталарың | |
| |біздің өлкеге келіп пе? | |
| |Шыңғырлау өзені туралы мәлімет. | |
| |Асанқайғының барған жерлерін |Картаға стик қағазбен белгі |
| |картадан белгілеп көрсету. |салады. |
| |-Ендеше, біз де өз туған жерімізге |Өз ауылын сипаттап ойтолғау |
| |Асанқайғыша баға берейік. |жазады. |
|Қорытынды |Бес жолды өлең. |Бес жолды өлең |
|(10 мин) |Кім? Не? |толтырады.Өлеңді кезектесіп |
| |Қандай? |оқиды. |
| |Не істеді? |Блоб ағашына сабақтағы орнын |
| |Жуық сөз |түсіреді. Өз-өздеріне баға |
| |Сөйлем. |береді. |
| |Үйге тапсырма. Аңызды оқу,суретті | |
| |пайдаланып шығарма жазу. | |
| | | |
| |Кері байланыс: Блоб ағашы. | |
| |Бағалау. | |
Сөйлемді толықтыр, аяқта.
«Түбінде мал баққан шаруаға –––––––––––––––––––– жақсы жер болмас»
« Мынау ––––––––––––––– ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы
қоныс»
«Ей,––––––––––––––––– көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер»
«Айналаң жапан түз екен, тауыңның асты жез екен, жұртың ашықпас»
деп,–––––––––––––––––––– көргенде айтты.
«Жылқының өзі өскен жоқ.––––––––––––––––––– , сен құт болған екенсің»
«––––––––––––––––– жаймай қой семірмес» деп өзіне жайлау етіпті.
Бес жолды өлең
Кім? –––––––––––––––––––––
Қандай? ––––––––––––––––––
Не істеді? ––––––––––––––––––––
Жуық сөз –––––––––––––––––––––
Сөйлем ––––––––––––––––––––––
-----------------------
Жерұйық
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz