Аңыз- әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздегені

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сыныбы, күні
5- сынып, 27- қазан
Сыныбы, күні: Сабақтың тақырыбы
5- сынып, 27- қазан: Аңыз- әңгімелер. «Асанқайғының Жерұйықты іздегені»
Сыныбы, күні: Мақсаты
5- сынып, 27- қазан: Басты кейіпкерге баға беру арқылы мәтіннің мазмұнын аңғарту, тақырып пен идеяны ашу.
Сыныбы, күні: Күтілетін нәтиже
5- сынып, 27- қазан:

А. Аңыз кейіпкері туралы мағлұмат алады, мәтін мазмұнын түсінеді.

Ә. Жерұйықты өз туған жерімен байланыстырады. Туған жер қасиеті туралы біледі.

Б. Аңыз мазмұнындағы жер- су аттарын танып- біледі, өзіндік пікір білдіреді.

Сыныбы, күні: Керекті жабдықтар
5- сынып, 27- қазан: презентация, интеллект карта, АКТ, бес жолды өлең, Блоб ағашы
Сыныбы, күні: Сабақ барысы
Сыныбы, күні: Сабақ кезеңдері
5- сынып, 27- қазан: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы, күні:

Кіріспе

(3мин)

5- сынып, 27- қазан: Оқушылармен амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» тренинг. Сөздер бойынша топтау.
Оқушылар амандасады, бір- біріне тілек айтады. Топтасып отырады. Үй тапсырмасына жауап береді.
Сыныбы, күні:

Тұсаукесер

( 2 мин)

5- сынып, 27- қазан: Туған жер туралы слайд көрсетіледі, сол арқылы тақырыпты ашу. Аңыз туралы мағлұмат беру.
Оқушылар таныстырылым арқылы тақырыпты табады.
Сыныбы, күні:

Негізгі бөлім

( 10 мин)

(2 мин)

(3 мин)

(15 мин)

5- сынып, 27- қазан:

-Асанқайғы бабамыз туралы не білеміз?

-Жерұйық деген не? (топтастыру)

1. Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқып, бір- біріне түсіндіреді.

«Ойлан, бірік, бөліс»

Тақырыпты төмендегі белгілер бойынша әңгімеле.
а) Хасан Сәбитұлының тарихта болғаны;
ә) Жерұйықты іздеудегі мақсаты, арманы;
б) Көрген жерінің бәріне қонымды баға беруінің мәні, оның шындыққа қатысы;
в) Әркімнің туған жері - жерұйық;

2. Сөздік жұмыс.

Желмая- түйе

Жиһан- дүние, жер жаһан

Түз- дала, мидай дала

Жерұйық- жайлы қоныс

3. Сергіту сәті.

4. Интеллект картамен жұмыс

«Түбінде мал баққан шаруаға жақсы жер болмас»т. б.

Аталған жер-су атауларына қосымша мағлұмат беру.

-Осы аталған жерлердің ішінде бізге таныс жер бар ма?Асан аталарың біздің өлкеге келіп пе?

Шыңғырлау өзені туралы мәлімет.

Асанқайғының барған жерлерін картадан белгілеп көрсету.

-Ендеше, біз де өз туған жерімізге Асанқайғыша баға берейік.

Оқушылар Асанқайғы туралы білетінін айтады.

Жерұйық сөзіне түсінік береді. Топтастырып жазады.

«Ойлан, бірік, бөліс» тәсілі бойынша топтық тапсырма орындалады. Оқушылар қабілеттерінше орындайды, көршілерімен талдайды.

Бір- бірін тыңдайды және смайликпен бағалайды.

Сөздікпен танысады, дәптерге жазады. Сөздерге түсінік береді.

Картада берілген сөйлемді оқып, толықтырады. Жер- су атауларын картадан белгілейді.

Картаға стик қағазбен белгі салады.

Өз ауылын сипаттап ойтолғау жазады.

Сыныбы, күні:

Қорытынды

(10 мин)

5- сынып, 27- қазан:

Бес жолды өлең.

Кім? Не?

Қандай?

Не істеді?

Жуық сөз

Сөйлем.

Үйге тапсырма. Аңызды оқу, суретті пайдаланып шығарма жазу.

Кері байланыс: Блоб ағашы.

Бағалау.

Бес жолды өлең толтырады. Өлеңді кезектесіп оқиды.

Блоб ағашына сабақтағы орнын түсіреді. Өз-өздеріне баға береді.

Сөйлемді толықтыр, аяқта.

«Түбінде мал баққан шаруаға жақсы жер болмас»

« Мынау ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы қоныс»

«Ей, көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер»

«Айналаң жапан түз екен, тауыңның асты жез екен, жұртың ашықпас» деп, көргенде айтты.

«Жылқының өзі өскен жоқ. , сен құт болған екенсің»

« жаймай қой семірмес» деп өзіне жайлау етіпті.

Бес жолды өлең

Кім?

Қандай?

Не істеді?

Жуық сөз

Сөйлем


Ұқсас жұмыстар
Аңыз әңгімелер. «асан қайғының жерұйықты іздегені»
Ақсақ құлан, Жошы хан
Асан қайғы
Біріккен сөздер
Қыстырма сөздер
Ыбырай Алтынсарин Әке мен бала
Аңыз әңгімелер. қожанасырдың тойға баруы. қазақ әдебиеті 5 сынып
Аңыз әңгімелер. аңыз әңгімелер туралы
Өлеңдерінің көркем тілі
Қорқыт ата, асан қайғы, әбунасыр әл-фараби дана-ғұламалар әлеміне саяхат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz