Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

ТЕМИРХАНОВА ГУЛБАНУ МУТИҒОЛЛАҚЫЗЫ
ОРАЛ ҚАЛАСЫ №19 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ
БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ
САБАҚ ЖОСПАРЫ
- Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.
- Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;
- Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;
- Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастыру;
- Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылысты қалыптастыру.
- Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысты.
- Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейтілді ;
- Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алынды. ;
- Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастырылды;
- Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылыс қалыптастырылды.
- Санитарлық-улылық мониторинг.
- Экологиялық мониторинг
Биосфералық мониторинг
САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
Ұйымдастыру
- Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Оқушыларды ортаға шеңбер құра тұрғызып үш топқа бөлу.
Бағалау критерийлерімен таныстыру;
Туған жер-алтын бесік.
Тірі ағзалар бейнесі бар сурет қиындыларын құрастырып қағазды суырып үш топқа бөлінеді.
Бағалау критерийлері және оқушының аты-жөні жазылған кесте беріледі.
Үш топқа бөлінді
. Бағалау критерийлерімен танысады.
Формативті бағалау:
Ынталандыру.
Ой қозғау
- СТО-ға үйрету - диалогтік оқыту;
- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;
- Білім беруде АКТ-ны пайдалану;
Үй тапсырмасын
Сәйкесін тап
кестесі арқылы тексеру
Критерийлер арқылы өзара бағалау;
Топтан бір оқушы тағайындалып, бағалау парағы бойынша қалған топ мүшелерін бағалап отырады.
КІЛТІ ТАҚТАҒА ШЫҒАДЫ БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ.
Негізгі бөлім
1 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)
2 Талантты және дарынды баланы оқыту
3 АКТ-ны қолдану
Жаңа тақырыпты өздері меңгеру үшін, топтарға тапсырма беру
Электронды оқулық
1. топқа: -Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.
2. топқа: . Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;
3. топқа . Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;
Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, өзін-өзі бағалау;
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша постерді бағалайды.
Қортынды
1 Талантты және дарынды баланы оқыту
2 Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
3 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)
А
1. Монитроинг деген не?
2. Мониторинг жүйесіндегі 3 деңгейді атаңдар.
В
1. Санитарлық-улылық мониторингтің қандай міндеттері бар?
2. Табиғи кешендердің бұзылу денгейін қалай анықтайды?
С
1. Биосфералық мониторингтің негізгі әдісін атаңдар.
2. Жаһандық мониторинг торабы не үшін қажет
Оқушыларды бағалау;
- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау- критерийлер арқылы өзара бағалау;
«8»- «9» балл «5»
«6»-«7» балл «4»
«4»-«5» балл «3»
«0»-«3» балл «2»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz