Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

ТЕМИРХАНОВА ГУЛБАНУ МУТИҒОЛЛАҚЫЗЫ
ОРАЛ ҚАЛАСЫ №19 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ
БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|Пән | Биология |Сынып | 9 сынып |Уақыты | |
|Сабақтың тақырыбы: |Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану |
|Жалпы мақсаты: |Табиғат ресурстарын бақылау қажеттілігі,мониторинг және оның түрлері туралы |
| |ұғымды қалыптастыру. |
|Міндеттері: |Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу. |
| |Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ; |
| |Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу; |
| |Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастыру; |
| |Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға |
| |ұмтылысты қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер: |Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысты. |
| |Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейтілді ; |
| |Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алынды.; |
| |Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастырылды; |
| |Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға |
| |ұмтылыс қалыптастырылды. |
|Түйінді түсініктер |Санитарлық-улылық мониторинг. |
| |Экологиялық мониторинг |
| |Биосфералық мониторинг |

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ

|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Тапсырмалар мазмұны |Оқушы әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңдері, | | | | | |
|модульдер | | | | | |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды ортаға |Туған жер-алтын бесік. | |Формативті бағалау: | |
| |шеңбер құра |Тірі ағзалар бейнесі бар сурет|Үш топқа бөлінді | |. |
| |тұрғызып үш топқа |қиындыларын құрастырып қағазды| | | |
| |бөлу. |суырып үш топқа бөлінеді. | | | |
|- Білім беру | | | | | |
|мен білім | | |.Бағалау | | |
|алудағы жаңа |Бағалау |Бағалау критерийлері және |критерийлерімен |Ынталандыру. | |
|тәсілдер |критерийлерімен |оқушының аты-жөні жазылған |танысады. | | |
| |таныстыру; |кесте беріледі. | | | |
|Ой қозғау | |Үй тапсырмасын |1. «Ой қозғау» |Критерийлер арқылы | |
|- СТО-ға үйрету|1. Өтілген |Сәйкесін тап |тапсырмасы бойынша|өзара бағалау; | |
|–диалогтік |тақырыпқа қатысты |кестесі арқылы тексеру |оқушылар кестемен |Топтан бір оқушы | |
|оқыту; |бейне түсірілім | |жеке жұмыстанады. |тағайындалып, бағалау| |
|- Білім беру |арқылы үй | | |парағы бойынша қалған| |
|үшін бағалау |тапсырмасын еске | | |топ мүшелерін бағалап| |
|және оқуды |түсіру | | |отырады. | |
|бағалау; | | | | | |
|- Білім беруде | | | |КІЛТІ ТАҚТАҒА ШЫҒАДЫ | |
|АКТ-ны | | | |БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ.| |
|пайдалану; | | | | | |
| Негізгі бөлім| | |Оқушылар кітаппен | |Тапсырмалар |
| |Жаңа тақырыпты |1.топқа:–Санитарлық-улылық |жұмыс | |жазылған |
|1 Білім |өздері меңгеру |мониторингтің міндеттерімен |жасайды,бейнетүсір|Формативті бағалау; |карточкалар,|
|берудегі жаңа |үшін, топтарға |танысу. |ілімде көргендерін|критерийлер арқылы |таза беттер,|
|тәсіл модулі |тапсырма беру |2. топқа:. Экологиялық |бірлесіп |өзара бағалау, |түрлі түсті |
|( диалогтық, |Электронды оқулық |мониторинг туралы білімдерін |талдайды,интернет |өзін-өзі бағалау; |бояулар, т.б|
|қайта бағыттау | |кеңейту ; |беттерінен қосымша|Екі жұлдыз ,бір тілек|оқу |
|сұрақтары) | |3. топқа. Биосфералық |материал |әдісі бойынша |құралдары. |
|2 Талантты және| |мониторингтің негізіг әдістері|қарайды,ақылдасып |постерді бағалайды. | |
|дарынды баланы | |туралы мағұлмат алу; |,талдап,түйіндейді| | |
|оқыту | | |топ болып постерге| | |
|3 АКТ-ны | | |жұмыс | | |
|қолдану | | |жасайды,постерді | | |
| | | |қорғайды. | | |
|Қортынды |Сұрақтардан | А | |Формативті бағалау; | |
|1 Талантты және|құралған деңгейлік |1.Монитроинг деген не? |Сұрақтарды |критерийлер арқылы | |
|дарынды баланы |тапсырма оқушылар |2.Мониторинг жүйесіндегі 3 |талдайды, |өзара бағалау, уәж, | |
|оқыту |жеке жұмыс жасайды |деңгейді атаңдар. |орынайды |ынталандыру. | |
|2 Сыни | |В | | | |
|тұрғыдан | |1.Санитарлық-улылық | | | |
|ойлауды дамыту | |мониторингтің қандай | | | |
|3 Білім | |міндеттері бар? | | | |
|берудегі жаңа | |2.Табиғи кешендердің бұзылу | | | |
|тәсіл модулі | |денгейін қалай анықтайды? | | | |
|( диалогтық, | |С | | | |
|қайта бағыттау | |1.Биосфералық мониторингтің | | | |
|сұрақтары) | |негізгі әдісін атаңдар. | | | |
| | |2.Жаһандық мониторинг торабы | | | |
| | |не үшін қажет | | | |
|Оқушыларды |Бағалауды ұсынады | |Бағалау |«8»- «9» балл | |
|бағалау; | | |критерийлері |«5» |Бағалау |
|- Білім беру | | |бойынша оқушылар |«6»-«7» балл |парақтары |
|үшін бағалау | | |бірін-бірі қалай |«4» | |
|және оқуды | | |бағалағанын |«4»-«5» балл | |
|бағалау-критери| | |түсіндіріп береді.|«3» | |
|йлер арқылы | | | |«0»-«3» балл | |
|өзара бағалау; | | | |«2» | |
|Үйге тапсырма |Үй тапсырмасын | |Күнделікке үй | |Оқулық |
|беру; |беру; | |тапсырмасын жазып,| | |
| | | |бүгінгі бағаларын | | |
| | | |қойдырады. | | |

Ұқсас жұмыстар
Экологиялық сараптама түрлері
Табиғи ресурстарды қалай падалану ережелерін талдау
Баламалы отын-энергиясын пайдалану жолдары
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Арнайы пәндерді оқытуда интернет ресурстарды қолдану
Екінші фактор - энергия көздері ретінде қазбалы табиғи ресурстардың таусылатындығы және бітетіндігі
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz