Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

ТЕМИРХАНОВА ГУЛБАНУ МУТИҒОЛЛАҚЫЗЫ
ОРАЛ ҚАЛАСЫ №19 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ
БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|Пән | Биология |Сынып | 9 сынып |Уақыты | |
|Сабақтың тақырыбы: |Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану |
|Жалпы мақсаты: |Табиғат ресурстарын бақылау қажеттілігі,мониторинг және оның түрлері туралы |
| |ұғымды қалыптастыру. |
|Міндеттері: |Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу. |
| |Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ; |
| |Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу; |
| |Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастыру; |
| |Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға |
| |ұмтылысты қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелер: |Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысты. |
| |Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейтілді ; |
| |Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алынды.; |
| |Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастырылды; |
| |Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға |
| |ұмтылыс қалыптастырылды. |
|Түйінді түсініктер |Санитарлық-улылық мониторинг. |
| |Экологиялық мониторинг |
| |Биосфералық мониторинг |

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ

|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Тапсырмалар мазмұны |Оқушы әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңдері, | | | | | |
|модульдер | | | | | |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды ортаға |Туған жер-алтын бесік. | |Формативті бағалау: | |
| |шеңбер құра |Тірі ағзалар бейнесі бар сурет|Үш топқа бөлінді | |. |
| |тұрғызып үш топқа |қиындыларын құрастырып қағазды| | | |
| |бөлу. |суырып үш топқа бөлінеді. | | | |
|- Білім беру | | | | | |
|мен білім | | |.Бағалау | | |
|алудағы жаңа |Бағалау |Бағалау критерийлері және |критерийлерімен |Ынталандыру. | |
|тәсілдер |критерийлерімен |оқушының аты-жөні жазылған |танысады. | | |
| |таныстыру; |кесте беріледі. | | | |
|Ой қозғау | |Үй тапсырмасын |1. «Ой қозғау» |Критерийлер арқылы | |
|- СТО-ға үйрету|1. Өтілген |Сәйкесін тап |тапсырмасы бойынша|өзара бағалау; | |
|–диалогтік |тақырыпқа қатысты |кестесі арқылы тексеру |оқушылар кестемен |Топтан бір оқушы | |
|оқыту; |бейне түсірілім | |жеке жұмыстанады. |тағайындалып, бағалау| |
|- Білім беру |арқылы үй | | |парағы бойынша қалған| |
|үшін бағалау |тапсырмасын еске | | |топ мүшелерін бағалап| |
|және оқуды |түсіру | | |отырады. | |
|бағалау; | | | | | |
|- Білім беруде | | | |КІЛТІ ТАҚТАҒА ШЫҒАДЫ | |
|АКТ-ны | | | |БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ.| |
|пайдалану; | | | | | |
| Негізгі бөлім| | |Оқушылар кітаппен | |Тапсырмалар |
| |Жаңа тақырыпты |1.топқа:–Санитарлық-улылық |жұмыс | |жазылған |
|1 Білім |өздері меңгеру |мониторингтің міндеттерімен |жасайды,бейнетүсір|Формативті бағалау; |карточкалар,|
|берудегі жаңа |үшін, топтарға |танысу. |ілімде көргендерін|критерийлер арқылы |таза беттер,|
|тәсіл модулі |тапсырма беру |2. топқа:. Экологиялық |бірлесіп |өзара бағалау, |түрлі түсті |
|( диалогтық, |Электронды оқулық |мониторинг туралы білімдерін |талдайды,интернет |өзін-өзі бағалау; |бояулар, т.б|
|қайта бағыттау | |кеңейту ; |беттерінен қосымша|Екі жұлдыз ,бір тілек|оқу |
|сұрақтары) | |3. топқа. Биосфералық |материал |әдісі бойынша |құралдары. |
|2 Талантты және| |мониторингтің негізіг әдістері|қарайды,ақылдасып |постерді бағалайды. | |
|дарынды баланы | |туралы мағұлмат алу; |,талдап,түйіндейді| | |
|оқыту | | |топ болып постерге| | |
|3 АКТ-ны | | |жұмыс | | |
|қолдану | | |жасайды,постерді | | |
| | | |қорғайды. | | |
|Қортынды |Сұрақтардан | А | |Формативті бағалау; | |
|1 Талантты және|құралған деңгейлік |1.Монитроинг деген не? |Сұрақтарды |критерийлер арқылы | |
|дарынды баланы |тапсырма оқушылар |2.Мониторинг жүйесіндегі 3 |талдайды, |өзара бағалау, уәж, | |
|оқыту |жеке жұмыс жасайды |деңгейді атаңдар. |орынайды |ынталандыру. | |
|2 Сыни | |В | | | |
|тұрғыдан | |1.Санитарлық-улылық | | | |
|ойлауды дамыту | |мониторингтің қандай | | | |
|3 Білім | |міндеттері бар? | | | |
|берудегі жаңа | |2.Табиғи кешендердің бұзылу | | | |
|тәсіл модулі | |денгейін қалай анықтайды? | | | |
|( диалогтық, | |С | | | |
|қайта бағыттау | |1.Биосфералық мониторингтің | | | |
|сұрақтары) | |негізгі әдісін атаңдар. | | | |
| | |2.Жаһандық мониторинг торабы | | | |
| | |не үшін қажет | | | |
|Оқушыларды |Бағалауды ұсынады | |Бағалау |«8»- «9» балл | |
|бағалау; | | |критерийлері |«5» |Бағалау |
|- Білім беру | | |бойынша оқушылар |«6»-«7» балл |парақтары |
|үшін бағалау | | |бірін-бірі қалай |«4» | |
|және оқуды | | |бағалағанын |«4»-«5» балл | |
|бағалау-критери| | |түсіндіріп береді.|«3» | |
|йлер арқылы | | | |«0»-«3» балл | |
|өзара бағалау; | | | |«2» | |
|Үйге тапсырма |Үй тапсырмасын | |Күнделікке үй | |Оқулық |
|беру; |беру; | |тапсырмасын жазып,| | |
| | | |бүгінгі бағаларын | | |
| | | |қойдырады. | | |

Ұқсас жұмыстар
Экологиялық сараптама түрлері
Табиғи ресурстарды қалай падалану ережелерін талдау
Баламалы отын-энергиясын пайдалану жолдары
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Арнайы пәндерді оқытуда интернет ресурстарды қолдану
Екінші фактор - энергия көздері ретінде қазбалы табиғи ресурстардың таусылатындығы және бітетіндігі
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
Пәндер