9-сынып: Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану - мониторинг түрлері мен әдістері

ТЕМИРХАНОВА ГУЛБАНУ МУТИҒОЛЛАҚЫЗЫ

ОРАЛ ҚАЛАСЫ №19 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ

БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән
Биология
Сынып
9 сынып
Уақыты
Пән: Сабақтың тақырыбы:
Биология: Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Пән: Жалпы мақсаты:
Биология: Табиғат ресурстарын бақылау қажеттілігі, мониторинг және оның түрлері туралы ұғымды қалыптастыру.
Пән: Міндеттері:
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.
  • Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;
  • Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;
  • Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастыру;
  • Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылысты қалыптастыру.
Пән: Күтілетін нәтижелер:
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысты.
  • Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейтілді ;
  • Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алынды. ;
  • Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастырылды;
  • Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылыс қалыптастырылды.
Пән: Түйінді түсініктер
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторинг.
  • Экологиялық мониторинг

Биосфералық мониторинг

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ

Сабақ кезеңдері, модульдер
Мұғалім әрекеті
Тапсырмалар мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Ұйымдастыру

- Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Мұғалім әрекеті:

Оқушыларды ортаға шеңбер құра тұрғызып үш топқа бөлу.

Бағалау критерийлерімен таныстыру;

Тапсырмалар мазмұны:

Туған жер-алтын бесік.

Тірі ағзалар бейнесі бар сурет қиындыларын құрастырып қағазды суырып үш топқа бөлінеді.

Бағалау критерийлері және оқушының аты-жөні жазылған кесте беріледі.

Оқушы әрекеті:

Үш топқа бөлінді

. Бағалау критерийлерімен танысады.

Бағалау:

Формативті бағалау:

Ынталандыру.

Ресурстар: .
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Ой қозғау

- СТО-ға үйрету - диалогтік оқыту;

- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;

- Білім беруде АКТ-ны пайдалану;

Мұғалім әрекеті: 1. Өтілген тақырыпқа қатысты бейне түсірілім арқылы үй тапсырмасын еске түсіру
Тапсырмалар мазмұны:

Үй тапсырмасын

Сәйкесін тап

кестесі арқылы тексеру

Оқушы әрекеті: 1. «Ой қозғау» тапсырмасы бойынша оқушылар кестемен жеке жұмыстанады.
Бағалау:

Критерийлер арқылы өзара бағалау;

Топтан бір оқушы тағайындалып, бағалау парағы бойынша қалған топ мүшелерін бағалап отырады.

КІЛТІ ТАҚТАҒА ШЫҒАДЫ БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ.

Ресурстар:
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Негізгі бөлім

1 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)

2 Талантты және дарынды баланы оқыту

3 АКТ-ны қолдану

Мұғалім әрекеті:

Жаңа тақырыпты өздері меңгеру үшін, топтарға тапсырма беру

Электронды оқулық

Тапсырмалар мазмұны:

1. топқа: -Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.

2. топқа: . Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;

3. топқа . Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;

Оқушы әрекеті: Оқушылар кітаппен жұмыс жасайды, бейнетүсірілімде көргендерін бірлесіп талдайды, интернет беттерінен қосымша материал қарайды, ақылдасып, талдап, түйіндейді топ болып постерге жұмыс жасайды, постерді қорғайды.
Бағалау:

Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, өзін-өзі бағалау;

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша постерді бағалайды.

Ресурстар: Тапсырмалар жазылған карточкалар, таза беттер, түрлі түсті бояулар, т. б оқу құралдары.
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Қортынды

1 Талантты және дарынды баланы оқыту

2 Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту

3 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)

Мұғалім әрекеті: Сұрақтардан құралған деңгейлік тапсырма оқушылар жеке жұмыс жасайды
Тапсырмалар мазмұны:

А

1. Монитроинг деген не?

2. Мониторинг жүйесіндегі 3 деңгейді атаңдар.

В

1. Санитарлық-улылық мониторингтің қандай міндеттері бар?

2. Табиғи кешендердің бұзылу денгейін қалай анықтайды?

С

1. Биосфералық мониторингтің негізгі әдісін атаңдар.

2. Жаһандық мониторинг торабы не үшін қажет

Оқушы әрекеті: Сұрақтарды талдайды, орынайды
Бағалау: Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, уәж, ынталандыру.
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Оқушыларды бағалау;

- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау- критерийлер арқылы өзара бағалау;

Мұғалім әрекеті: Бағалауды ұсынады
Тапсырмалар мазмұны:
Оқушы әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылар бірін-бірі қалай бағалағанын түсіндіріп береді.
Бағалау:

«8»- «9» балл «5»

«6»-«7» балл «4»

«4»-«5» балл «3»

«0»-«3» балл «2»

Ресурстар: Бағалау парақтары
Сабақ кезеңдері, модульдер: Үйге тапсырма беру;
Мұғалім әрекеті: Үй тапсырмасын беру;
Тапсырмалар мазмұны:
Оқушы әрекеті: Күнделікке үй тапсырмасын жазып, бүгінгі бағаларын қойдырады.
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық

Ұқсас жұмыстар
Табиғи ресурстар: түрлері және тиімді пайдалану ережелері
Қанағат, үнем және экономика: отбасылық бюджет, шағын бизнес және ресурстарды тиімді пайдалану
Сот түріндегі 8-сынып сабағы: Қазақстанның табиғи ресурстарын тиімді пайдалану және экологиялық мәселелер
9-сынып Технология: Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері және ою әдістері
Арнайы пәндерді оқытуда интернет-ресурстарды қолданудың әдістемесі мен тиімділігін дәлелдеу
Пайдалы қазбалар: түрлері, қасиеттері және Қазақстандағы пайдалану
5-сынып: Қоспа түрлері мен оларды бөлу әдістері - сабақ жоспары
9-сынып биологиясы: Бейімділіктің түрлері мен қорғаныш реңдері
Білім беруде электрондық ресурстарды жасау: мәселелері мен шешу жолдары
Робот техникасына кіріспе: негіздері, түрлері және пайдалану салалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz