Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

ТЕМИРХАНОВА ГУЛБАНУ МУТИҒОЛЛАҚЫЗЫ

ОРАЛ ҚАЛАСЫ №19 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ

БИОЛОГИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән
Биология
Сынып
9 сынып
Уақыты
Пән: Сабақтың тақырыбы:
Биология: Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Пән: Жалпы мақсаты:
Биология: Табиғат ресурстарын бақылау қажеттілігі, мониторинг және оның түрлері туралы ұғымды қалыптастыру.
Пән: Міндеттері:
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.
  • Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;
  • Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;
  • Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастыру;
  • Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылысты қалыптастыру.
Пән: Күтілетін нәтижелер:
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысты.
  • Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейтілді ;
  • Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алынды. ;
  • Ғарыштан бақылау жасау туралы ұғымды қалыптастырылды;
  • Қазақстанның және бүкіл әлемнің табиғи байлықтарын ұтымды пайдалануға ұмтылыс қалыптастырылды.
Пән: Түйінді түсініктер
Биология:
  • Санитарлық-улылық мониторинг.
  • Экологиялық мониторинг

Биосфералық мониторинг

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ

Сабақ кезеңдері, модульдер
Мұғалім әрекеті
Тапсырмалар мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Ұйымдастыру

- Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер

Мұғалім әрекеті:

Оқушыларды ортаға шеңбер құра тұрғызып үш топқа бөлу.

Бағалау критерийлерімен таныстыру;

Тапсырмалар мазмұны:

Туған жер-алтын бесік.

Тірі ағзалар бейнесі бар сурет қиындыларын құрастырып қағазды суырып үш топқа бөлінеді.

Бағалау критерийлері және оқушының аты-жөні жазылған кесте беріледі.

Оқушы әрекеті:

Үш топқа бөлінді

. Бағалау критерийлерімен танысады.

Бағалау:

Формативті бағалау:

Ынталандыру.

Ресурстар: .
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Ой қозғау

- СТО-ға үйрету - диалогтік оқыту;

- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;

- Білім беруде АКТ-ны пайдалану;

Мұғалім әрекеті: 1. Өтілген тақырыпқа қатысты бейне түсірілім арқылы үй тапсырмасын еске түсіру
Тапсырмалар мазмұны:

Үй тапсырмасын

Сәйкесін тап

кестесі арқылы тексеру

Оқушы әрекеті: 1. «Ой қозғау» тапсырмасы бойынша оқушылар кестемен жеке жұмыстанады.
Бағалау:

Критерийлер арқылы өзара бағалау;

Топтан бір оқушы тағайындалып, бағалау парағы бойынша қалған топ мүшелерін бағалап отырады.

КІЛТІ ТАҚТАҒА ШЫҒАДЫ БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ.

Ресурстар:
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Негізгі бөлім

1 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)

2 Талантты және дарынды баланы оқыту

3 АКТ-ны қолдану

Мұғалім әрекеті:

Жаңа тақырыпты өздері меңгеру үшін, топтарға тапсырма беру

Электронды оқулық

Тапсырмалар мазмұны:

1. топқа: -Санитарлық-улылық мониторингтің міндеттерімен танысу.

2. топқа: . Экологиялық мониторинг туралы білімдерін кеңейту ;

3. топқа . Биосфералық мониторингтің негізіг әдістері туралы мағұлмат алу;

Оқушы әрекеті: Оқушылар кітаппен жұмыс жасайды, бейнетүсірілімде көргендерін бірлесіп талдайды, интернет беттерінен қосымша материал қарайды, ақылдасып, талдап, түйіндейді топ болып постерге жұмыс жасайды, постерді қорғайды.
Бағалау:

Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, өзін-өзі бағалау;

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша постерді бағалайды.

Ресурстар: Тапсырмалар жазылған карточкалар, таза беттер, түрлі түсті бояулар, т. б оқу құралдары.
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Қортынды

1 Талантты және дарынды баланы оқыту

2 Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту

3 Білім берудегі жаңа тәсіл модулі ( диалогтық, қайта бағыттау сұрақтары)

Мұғалім әрекеті: Сұрақтардан құралған деңгейлік тапсырма оқушылар жеке жұмыс жасайды
Тапсырмалар мазмұны:

А

1. Монитроинг деген не?

2. Мониторинг жүйесіндегі 3 деңгейді атаңдар.

В

1. Санитарлық-улылық мониторингтің қандай міндеттері бар?

2. Табиғи кешендердің бұзылу денгейін қалай анықтайды?

С

1. Биосфералық мониторингтің негізгі әдісін атаңдар.

2. Жаһандық мониторинг торабы не үшін қажет

Оқушы әрекеті: Сұрақтарды талдайды, орынайды
Бағалау: Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, уәж, ынталандыру.
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері, модульдер:

Оқушыларды бағалау;

- Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау- критерийлер арқылы өзара бағалау;

Мұғалім әрекеті: Бағалауды ұсынады
Тапсырмалар мазмұны:
Оқушы әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылар бірін-бірі қалай бағалағанын түсіндіріп береді.
Бағалау:

«8»- «9» балл «5»

«6»-«7» балл «4»

«4»-«5» балл «3»

«0»-«3» балл «2»

Ресурстар: Бағалау парақтары
Сабақ кезеңдері, модульдер: Үйге тапсырма беру;
Мұғалім әрекеті: Үй тапсырмасын беру;
Тапсырмалар мазмұны:
Оқушы әрекеті: Күнделікке үй тапсырмасын жазып, бүгінгі бағаларын қойдырады.
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық

Ұқсас жұмыстар
Экологиялық сараптама түрлері
Табиғи ресурстарды қалай падалану ережелерін талдау
Баламалы отын-энергиясын пайдалану жолдары
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Арнайы пәндерді оқытуда интернет ресурстарды қолдану
Екінші фактор - энергия көздері ретінде қазбалы табиғи ресурстардың таусылатындығы және бітетіндігі
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz