Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Шаңғымен Биікке көтерілу

Пәні: Дене шынықтыру № Сыныбы: « 5 »
Болатын күні:
Сабақтың тақырыбы: Шаңғымен Биікке көтерілу
Құзіреттілікке жеткізілетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А)Ақпараттық құзіреттілік:
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар
ағзаның жаттыққандығын қамтамассыз ететін қозғалыс қимылдарын іскерліктер
мен дағдыларды дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімдерін
қалыптастыру.
Ә)Коммуникативтік құзіреттілік.
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдете үйрете отырып,дененің
жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын дамыту.
Б)Проблеманы шешу құзіреттілігі.
Балалардың жан-жақты өсіп жетілуі,денсаулығын нығайту және күш ептілік
сияқты қимыл салаларын арттырумен қатар тиянақтылық,батырлық
ептілік,жігерлік сияқты мінез құлық салаларын қалыптастыруға тәрбиелеу үшін
жаттығуларды қолдану.
Өтілетін орны: спорт алаңы
|№ |Сабақтың барысы |Оқушының қызметі |Мұғалімнің қызметі |Жаттығу |Күтілетін нәтиже |
| | | | |мөлшері | |
| | | | | | |
| |1 |2 |3 |4 |5 |
| | | | | |Коммуникативтік |
| | | | | |құзіреттілік: |
| | | | | |Бұйрыққа сәйкес саптық |
| | | | | |жаттығуларды орындау. |
| | | | | |Топтық іс-әрекеттерді |
| | | | | |орындайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі: |
| | | | | |Қойылған проблеманы шешу |
| | | | | |үшін жаттығу түрлерін |
| | | | | |таңдайды. |
|1 |Дайындық бөлімі: |Денесін тік ұстап тұру. |Боймен сапқа тұру | | |
| |1.Сапқа қатарға тұрғызу | | | | |
| |2.Кезекшінің мәліметін тыңдау|Түзу жүруін қадағалау. | | | |
| |3.Балалармен амандасу | |Бұйрықтарды орындау. | | |
| |4.Сабақтың өтілуін,мақсатын |Сабаққа дайындығын анықтау. | | | |
| |түсіндіру | | | | |
| |5.Саптағы | | | | |
| |жаттығулар(оңға,солға,артқа | | | | |
| |бұрылу жат-ы) | | | | |
| |6.Жүрудің түрлері |Аяқ-қолды бірдей істету,қолды|Қолды жоғары көтеріп |4-5 рет | |
| |а)бір орында жүру |жоғары көтеріп |керілу,денені тік | | |
| |ә)алға адымдай жүру |жүру,мүмкіншілігінше жоғары |ұстау. | | |
| |б)аяқтың ұшымен жүру |созып жүру. |Аяқты тізеден бүгу |4р | |
| |в)өкшемен жүру |Қолды жанына созып,денені тік| |4р | |
| |г)аяқтың ішімен жүру |ұстау. |Басын көтеріп алға тік|4р | |
| |д)аяқтың сыртымен жүру |Қолымен бүйірді ұстап денені |қарау |4р | |
| |ж)жылдам жүру,жоғарлау |тік ұстау,бір сызық бойымен |Жаттығуды дұрыс | | |
| | |жүруін қадағалау. |орындау | | |
| | | |Ара қашықтықты сақтау | | |
| |7.Жүгірудің түрлері |Аяқ ұшымен жүгіруп мұрынмен |Қолды артқа ұстау |4р |Жаттығуларды орындауда |
| |а)жеңіл баяу жүгіру |тыныс алып өзін сергек ұстау.| |4р |қадамдардың бірізділігін |
| |ә)оң,сол жанымен жүгіру |Жауырын,иыққа салмақ түсіріп | |4р |сақтайды |
| |б)кері,теріс жүгіру |қолды алға-артқа айналдырып |Қолдарын дұрыс | | |
| |в)аяқты артқа лақтыра баяу |жүру. |айналдыру. | | |
| |алға жүгіру |Басты ғана бұрып жүру. | | | |
| |г)тізені алға жоғары көтеріп |Денені сәл еңкейтіп,аяқты | | | |
| |жүгіру |қолға тигізу | | | |
| |д)жеңіл баяу жүгіру | | | | |
| |8.Баяу адымдай жүру |Денені тік ұстап,қолды алға |Қолды алға бел |1р |Жаттығуларды орындау үшін |
| |9.Спорттық жүріспен жүру |созып,тізені |деңгейінде ұстау. | |қажетті ресурстарды |
| |10.Терең тыныс алып,жәй |қолға тигізуін |Ауаны жұтып тез шығару| |анықтайды |
| |жүру,демді басу. |қадағалау.Қолды жоғары |Қолдарын бастарынан | | |
| |11.Отырып жүру |көтеріп терең тыныс |жібермей,орындарынан |1р | |
| |12.Отырып секіріп жүру |алып,төмен түсірген |тұрмай жүру. |1р | |
| |13.Саппен жүріп |де демді сыртқа шығаруын |Таяқшаны қозғамай бір |1р | |
| |келіп(таяқшаларды |қадағалау. Қол |қалыпта ұстау. | | |
| |алып)1-лектен 4-лек құру |дарын бас-ына қойып,тізені | | | |
| | |бүгіп түзужүру. | | | |
| | |Таяқшаларды қасындағы | | | |
| | |балаларға кедергі | | | |
| | |бол-дай жоғары ұстап жүру | | | |
| |14.Жалпы дамыту жаттығулары. |Жоғары созылып денені тік |Мүмкіндігінше денені |4-5рет |Жаттығуларды орындау |
| |1)Б.Қ – Н.Т. 1-қолды жоғары |ұстауын қадағалау |тік ұстап,жоғары | |техникасын қатаң |
| |созып,аяқтың ұшымен тұру. |Барлығы бір бағытта,бір |созылу |5-6 рет |сәйкестікте жүргізеді |
| |2-Б.Қ |мезгілде істеуін қадағалау |Мұғалімнің санағанын | | |
| |2)Б.Қ қолды белімізге ұстап | |тыңдап лесу | | |
| |басты оңға 4рет,солға 4рет | | | | |
| |айналдырамыз. | | | | |
| |3)Б.Қ қолымызды артымызға |Тізелерін бүкпей,қолдарын |Мүмкіндігінше |5-6рет | |
| |біріктіріп ұстап |дұрыс көтеруін қадағалау |иіліп,қолдарын көтеру | | |
| |1,2,3-барынша алға еңкейіп | | | | |
| |қолымызды жоғары көтеру,4-Б.Қ| | | | |
| |4)Б.Қ-Н.Т аяқтарымыз бірге |Тізені бүкпей мүмкіндігінше |Қолды түзу ұстау |5-6рет |Жаттығулар кешенін бұйрыққа|
| |1-қолымызды жоғары көтереміз |төмен иілу,денені тік ұстап |Басты көтеріп,денені | |сәйкес басып аяқтайды. |
| |2-қолымызды аяқтың ұшына |отыру,қолды алға түзу ұстау |тік ұстау.Қолды түзу | | |
| |тигіземіз 3-отырамыз 4-алға | |ұстау.Тереңірек | | |
| |жатып тірелеміз 5-төмен | |иілу.Керіліп,созылу | | |
| |түсеміз 6-жоғары | |тізені бүкпей алға тік| | |
| |көтерілеміз 7-отырамыз 8-Б.Қ | |қарау. | | |
| |5)Б.Қ 1- Таяқшаны жоғары |Аяқты сәл алшақ ұстап тізені |Мүмкіндігінше таяқа |5-6 рет | |
| |қос-қолдап ұстап шалқаю, |бүкпей шалқаюын,еңкеюін |жерге жеткенше тізені | | |
| |2-мүмкіншілігінше иіліп алға |қадағалау |бүкпей еңкею,денені | | |
| |еңкею 3-таяқшаны алға түзу | |түзу ұстап тұру. | | |
| |ұстап отыру,4-Б.Қ | |Сан бойынша орындау. | | |
| | | |Мүмкіндігінше | | |
| | | |созылып,тізені бүкпей | | |
| | | |иіліп еңкеюін | | |
| | | |қадағалау | | |
| |6)Б.Қ. Таяқшаны қос қолмен |Мүмкіндігінше созылып,тізені | |5-6 рет | |
| |жоғары ұстап,аяқты алшақ |бүкпей иіліп еңкеюін | | | |
| |созып,таяқшаны 1-сол аяқ |қадағалау | | | |
| |ұшына.2-ортаға.3-оң аяқ | | | | |
| |ұшына,4-Б.Қ | | | | |
| |7)Б.Қ – Н.Т Оң аяқты жанына |Таяқшаны дұрыс ұстап дұрыс |Мүмкіндігінше |5-6 рет | |
| |жиып сол аяқты созып отырып |тигізуін бақылау |созылып,тізені бүкпей | | |
| |таяқшаны жоғарыдан сол аяқ | |иіліп еңкеюін | | |
| |ұшына 3-рет тигізіп 4- Б.Қ | |қадағалау | | |
| |8)Тұрған орыннан таяқшаларды |Таяқшаны қасындағыларға |Сан бойынша |5-6 рет | |
| |қос – қолдап ұстап аттап өту |тигізіп алмай дұрыс |орындау,дұрыс аттау. | | |
| |1-таяқшаны жоғары ұстау |ұстап,аттауын қадағалау | | | |
| |2-төмен алға түсіру | | | | |
| |3-сол аяқпен аттап өту | | | | |
| |4-оң аяқпен аттап өту | | | | |
| |9)Сол,оң аяқпен секіру |Аяқ ұшымен секіруін қадағалау|Сан бойынша орындау |8-10 рет| |
|2 |Негізгі бөлім: |Аяқ,қол алыстарын қадағалап |Тауға көтерілу | |Ақпараттық |
| |1)«Биікке көтерілу» |қарау. |кезіндегі екі | |құзіреттілік:Жаттығулар- |
| |Шаңғымен биікке көтерілудің | |қолдың,аяқтың,тізенің |4-5 рет |дың бегілі белгісізін |
| |тәсілдері: | |бүгілуін қадағалау | |бөледі.Шаңғыны тебу үшін |
| |1/Аяқты кезекпен басып | | | |өзіне ыңғайлы таяқ,шаңғы |
| |көтерілу, | | | |сайлап |
| |2/Шаңғымен жартылай шырша | | | |алады.Коммуникативтік |
| |жасау әдісімен көтерілу | | | |құзіреттілік: |
| |3/ Қиғаш көтерілу | | | |Шаңғы тебудегі ережелерді |
| |4/Баспалдақтап көтерілу | | | |тиімді пайдаланады.Көпшілік|
| | | | | |алдында жаттығуларды |
| | | | | |орындау нормасымен шегін |
| | | | | |сақтайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі:Жақсы тепкен |
| | | | | |оқушыларды |
| | | | | |салыстырады,Сәйкес |
| | | | | |қорытынды жасайды. |
| | | | | |Іс-әрекетін бағалауды |
| | | | | |тапсырылған тәртіппен |
| | | | | |орындайды. |
|3 |Қорытынды бөлім: |Жаттығуды жақсы,дұрыс |Ұлдар кермеге 7рет | |Өз қызметіне мақсат |
| |Оқушыларды бір қатармен сапқа|орындаған оқушыларды |тартылу,Қыздар | |қоюға,оны іске асыру үшін |
| |тұрғызу,сабақты қысқаша |мадақтау, |секіргішпен 40рет | |қажетті жағдайларды |
| |қорытындылау,оқушыларды |жіберген қателіктерін айту. |секіру. | |анықтауға,жетістіктерге |
| |бағалау,үйге тапсырма | | | |жету процестерін |
| |беру,оқушылармен | | | |жоспарлайды және |
| |қоштасу,сабақты аяқтау. | | | |ұйымдастырады |

Ұқсас жұмыстар
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Бағдарлама бөлімдері
Қысқы спорт түрлері. шаңғы спорты
Дене дайындығының деңгейі
Саламатсыздарма балалар
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Шаңғымен сырғанаудың сан түрлі әдістері
Шаңғы
Жеңіл атлетика. Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру
2000м жүру әдіс-тәсілдері
Пәндер