Шаңғымен Биікке көтерілу

Пәні: Дене шынықтыру № Сыныбы: « 5 » Болатын күні:

Сабақтың тақырыбы : Шаңғымен Биікке көтерілу

Құзіреттілікке жеткізілетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) Ақпараттық құзіреттілік:

Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар ағзаның жаттыққандығын қамтамассыз ететін қозғалыс қимылдарын іскерліктер мен дағдыларды дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімдерін қалыптастыру.

Ә) Коммуникативтік құзіреттілік.

Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдете үйрете отырып, дененің жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын дамыту.

Б) Проблеманы шешу құзіреттілігі.

Балалардың жан-жақты өсіп жетілуі, денсаулығын нығайту және күш ептілік сияқты қимыл салаларын арттырумен қатар тиянақтылық, батырлық ептілік, жігерлік сияқты мінез құлық салаларын қалыптастыруға тәрбиелеу үшін жаттығуларды қолдану.

Өтілетін орны: спорт алаңы

Сабақтың барысы
Оқушының қызметі
Мұғалімнің қызметі
Жаттығу мөлшері
Күтілетін нәтиже
№:
Сабақтың барысы: 1
Оқушының қызметі: 2
Мұғалімнің қызметі: 3
Жаттығу мөлшері: 4
Күтілетін нәтиже:

5

Коммуникативтік құзіреттілік:

Бұйрыққа сәйкес саптық жаттығуларды орындау.

Топтық іс-әрекеттерді орындайды.

Проблеманы шешу құзіреттілігі:

Қойылған проблеманы шешу үшін жаттығу түрлерін таңдайды.

№: 1
Сабақтың барысы:

Дайындық бөлімі:

1. Сапқа қатарға тұрғызу

2. Кезекшінің мәліметін тыңдау

3. Балалармен амандасу

4. Сабақтың өтілуін, мақсатын түсіндіру

5. Саптағы жаттығулар(оңға, солға, артқа бұрылу жат-ы)

Оқушының қызметі:

Денесін тік ұстап тұру.

Түзу жүруін қадағалау.

Сабаққа дайындығын анықтау.

Мұғалімнің қызметі:

Боймен сапқа тұру

Бұйрықтарды орындау.

Жаттығу мөлшері:
№:
Сабақтың барысы:

6. Жүрудің түрлері

а) бір орында жүру

ә) алға адымдай жүру

б) аяқтың ұшымен жүру

в) өкшемен жүру

г) аяқтың ішімен жүру

д) аяқтың сыртымен жүру

ж) жылдам жүру, жоғарлау

Оқушының қызметі:

Аяқ-қолды бірдей істету, қолды жоғары көтеріп жүру, мүмкіншілігінше жоғары созып жүру.

Қолды жанына созып, денені тік ұстау.

Қолымен бүйірді ұстап денені тік ұстау, бір сызық бойымен жүруін қадағалау.

Мұғалімнің қызметі:

Қолды жоғары көтеріп керілу, денені тік ұстау.

Аяқты тізеден бүгу

Басын көтеріп алға тік қарау

Жаттығуды дұрыс орындау

Ара қашықтықты сақтау

Жаттығу мөлшері:

4-5 рет

№:
Сабақтың барысы:

7. Жүгірудің түрлері

а) жеңіл баяу жүгіру

ә) оң, сол жанымен жүгіру

б) кері, теріс жүгіру

в) аяқты артқа лақтыра баяу алға жүгіру

г) тізені алға жоғары көтеріп жүгіру

д) жеңіл баяу жүгіру

Оқушының қызметі:

Аяқ ұшымен жүгіруп мұрынмен тыныс алып өзін сергек ұстау.

Жауырын, иыққа салмақ түсіріп қолды алға-артқа айналдырып жүру.

Басты ғана бұрып жүру.

Денені сәл еңкейтіп, аяқты қолға тигізу

Мұғалімнің қызметі:

Қолды артқа ұстау

Қолдарын дұрыс айналдыру.

Жаттығу мөлшері:

Күтілетін нәтиже: Жаттығуларды орындауда қадамдардың бірізділігін сақтайды
№:
Сабақтың барысы:

8. Баяу адымдай жүру

9. Спорттық жүріспен жүру

10. Терең тыныс алып, жәй жүру, демді басу.

11. Отырып жүру

12. Отырып секіріп жүру

13. Саппен жүріп келіп(таяқшаларды алып) 1-лектен 4-лек құру

Оқушының қызметі:

Денені тік ұстап, қолды алға созып, тізені

қолға тигізуін қадағалау. Қолды жоғары

көтеріп терең тыныс алып, төмен түсірген

де демді сыртқа шығаруын қадағалау. Қол

дарын бас-ына қойып, тізені бүгіп түзужүру.

Таяқшаларды қасындағы балаларға кедергі

бол-дай жоғары ұстап жүру

Мұғалімнің қызметі:

Қолды алға бел деңгейінде ұстау.

Ауаны жұтып тез шығару

Қолдарын бастарынан жібермей, орындарынан тұрмай жүру.

Таяқшаны қозғамай бір қалыпта ұстау.

Жаттығу мөлшері:

Күтілетін нәтиже: Жаттығуларды орындау үшін қажетті ресурстарды анықтайды
№:
Сабақтың барысы:

14. Жалпы дамыту жаттығулары.

1) Б. Қ - Н. Т. 1-қолды жоғары созып, аяқтың ұшымен тұру. 2-Б. Қ

2) Б. Қ қолды белімізге ұстап басты оңға 4рет, солға 4рет айналдырамыз.

Оқушының қызметі:

Жоғары созылып денені тік ұстауын қадағалау

Барлығы бір бағытта, бір мезгілде істеуін қадағалау

Мұғалімнің қызметі:

Мүмкіндігінше денені тік ұстап, жоғары созылу

Мұғалімнің санағанын тыңдап лесу

Жаттығу мөлшері:

4-5рет

5-6 рет

Күтілетін нәтиже: Жаттығуларды орындау техникасын қатаң сәйкестікте жүргізеді
№:
Сабақтың барысы: 3) Б. Қ қолымызды артымызға біріктіріп ұстап 1, 2, 3-барынша алға еңкейіп қолымызды жоғары көтеру, 4-Б. Қ
Оқушының қызметі: Тізелерін бүкпей, қолдарын дұрыс көтеруін қадағалау
Мұғалімнің қызметі: Мүмкіндігінше иіліп, қолдарын көтеру
Жаттығу мөлшері: 5-6рет
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақтың барысы: 4) Б. Қ-Н. Т аяқтарымыз бірге 1-қолымызды жоғары көтереміз 2-қолымызды аяқтың ұшына тигіземіз 3-отырамыз 4-алға жатып тірелеміз 5-төмен түсеміз 6-жоғары көтерілеміз 7-отырамыз 8-Б. Қ
Оқушының қызметі: Тізені бүкпей мүмкіндігінше төмен иілу, денені тік ұстап отыру, қолды алға түзу ұстау
Мұғалімнің қызметі:

Қолды түзу ұстау

Басты көтеріп, денені тік ұстау. Қолды түзу ұстау. Тереңірек иілу. Керіліп, созылу тізені бүкпей алға тік қарау.

Жаттығу мөлшері: 5-6рет
Күтілетін нәтиже: Жаттығулар кешенін бұйрыққа сәйкес басып аяқтайды.
№:
Сабақтың барысы: 5) Б. Қ 1- Таяқшаны жоғары қос-қолдап ұстап шалқаю, 2-мүмкіншілігінше иіліп алға еңкею 3-таяқшаны алға түзу ұстап отыру, 4-Б. Қ
Оқушының қызметі: Аяқты сәл алшақ ұстап тізені бүкпей шалқаюын, еңкеюін қадағалау
Мұғалімнің қызметі:

Мүмкіндігінше таяқа жерге жеткенше тізені бүкпей еңкею, денені түзу ұстап тұру.

Сан бойынша орындау.

Мүмкіндігінше созылып, тізені бүкпей иіліп еңкеюін қадағалау

Жаттығу мөлшері: 5-6 рет
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақтың барысы: 6) Б. Қ. Таяқшаны қос қолмен жоғары ұстап, аяқты алшақ созып, таяқшаны 1-сол аяқ ұшына. 2-ортаға. 3-оң аяқ ұшына, 4-Б. Қ
Оқушының қызметі: Мүмкіндігінше созылып, тізені бүкпей иіліп еңкеюін қадағалау
Мұғалімнің қызметі: 5-6 рет
Жаттығу мөлшері:
№:
Сабақтың барысы: 7) Б. Қ - Н. Т Оң аяқты жанына жиып сол аяқты созып отырып таяқшаны жоғарыдан сол аяқ ұшына 3-рет тигізіп 4- Б. Қ
Оқушының қызметі: Таяқшаны дұрыс ұстап дұрыс тигізуін бақылау
Мұғалімнің қызметі: Мүмкіндігінше созылып, тізені бүкпей иіліп еңкеюін қадағалау
Жаттығу мөлшері: 5-6 рет
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақтың барысы:

8) Тұрған орыннан таяқшаларды қос - қолдап ұстап аттап өту

1-таяқшаны жоғары ұстау

2-төмен алға түсіру

3-сол аяқпен аттап өту

4-оң аяқпен


Ұқсас жұмыстар
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Бағдарлама бөлімдері
Қысқы спорт түрлері. шаңғы спорты
Дене дайындығының деңгейі
Саламатсыздарма балалар
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Шаңғымен сырғанаудың сан түрлі әдістері
Шаңғы
Жеңіл атлетика. Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру
2000м жүру әдіс-тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz