Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Шаңғымен Биікке көтерілу
Пәні: Дене шынықтыру № Сыныбы: « 5 »
Болатын күні:
Сабақтың тақырыбы: Шаңғымен Биікке көтерілу
Құзіреттілікке жеткізілетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А)Ақпараттық құзіреттілік:
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар
ағзаның жаттыққандығын қамтамассыз ететін қозғалыс қимылдарын іскерліктер
мен дағдыларды дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімдерін
қалыптастыру.
Ә)Коммуникативтік құзіреттілік.
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдете үйрете отырып,дененің
жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын дамыту.
Б)Проблеманы шешу құзіреттілігі.
Балалардың жан-жақты өсіп жетілуі,денсаулығын нығайту және күш ептілік
сияқты қимыл салаларын арттырумен қатар тиянақтылық,батырлық
ептілік,жігерлік сияқты мінез құлық салаларын қалыптастыруға тәрбиелеу үшін
жаттығуларды қолдану.
Өтілетін орны: спорт алаңы
|№ |Сабақтың барысы |Оқушының қызметі |Мұғалімнің қызметі |Жаттығу |Күтілетін нәтиже |
| | | | |мөлшері | |
| | | | | | |
| |1 |2 |3 |4 |5 |
| | | | | |Коммуникативтік |
| | | | | |құзіреттілік: |
| | | | | |Бұйрыққа сәйкес саптық |
| | | | | |жаттығуларды орындау. |
| | | | | |Топтық іс-әрекеттерді |
| | | | | |орындайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі: |
| | | | | |Қойылған проблеманы шешу |
| | | | | |үшін жаттығу түрлерін |
| | | | | |таңдайды. |
|1 |Дайындық бөлімі: |Денесін тік ұстап тұру. |Боймен сапқа тұру | | |
| |1.Сапқа қатарға тұрғызу | | | | |
| |2.Кезекшінің мәліметін тыңдау|Түзу жүруін қадағалау. | | | |
| |3.Балалармен амандасу | |Бұйрықтарды орындау. | | |
| |4.Сабақтың өтілуін,мақсатын |Сабаққа дайындығын анықтау. | | | |
| |түсіндіру | | | | |
| |5.Саптағы | | | | |
| |жаттығулар(оңға,солға,артқа | | | | |
| |бұрылу жат-ы) | | | | |
| |6.Жүрудің түрлері |Аяқ-қолды бірдей істету,қолды|Қолды жоғары көтеріп |4-5 рет | |
| |а)бір орында жүру |жоғары көтеріп |керілу,денені тік | | |
| |ә)алға адымдай жүру |жүру,мүмкіншілігінше жоғары |ұстау. | | |
| |б)аяқтың ұшымен жүру |созып жүру. |Аяқты тізеден бүгу |4р | |
| |в)өкшемен жүру |Қолды жанына созып,денені тік| |4р | |
| |г)аяқтың ішімен жүру |ұстау. |Басын көтеріп алға тік|4р | |
| |д)аяқтың сыртымен жүру |Қолымен бүйірді ұстап денені |қарау |4р | |
| |ж)жылдам жүру,жоғарлау |тік ұстау,бір сызық бойымен |Жаттығуды дұрыс | | |
| | |жүруін қадағалау. |орындау | | |
| | | |Ара қашықтықты сақтау | | |
| |7.Жүгірудің түрлері |Аяқ ұшымен жүгіруп мұрынмен |Қолды артқа ұстау |4р |Жаттығуларды орындауда |
| |а)жеңіл баяу жүгіру |тыныс алып өзін сергек ұстау.| |4р |қадамдардың бірізділігін |
| |ә)оң,сол жанымен жүгіру |Жауырын,иыққа салмақ түсіріп | |4р |сақтайды |
| |б)кері,теріс жүгіру |қолды алға-артқа айналдырып |Қолдарын дұрыс | | |
| |в)аяқты артқа лақтыра баяу |жүру. |айналдыру. | | |
| |алға жүгіру |Басты ғана бұрып жүру. | | | |
| |г)тізені алға жоғары көтеріп |Денені сәл еңкейтіп,аяқты | | | |
| |жүгіру |қолға тигізу | | | |
| |д)жеңіл баяу жүгіру | | | | |
| |8.Баяу адымдай жүру |Денені тік ұстап,қолды алға |Қолды алға бел |1р |Жаттығуларды орындау үшін |
| |9.Спорттық жүріспен жүру |созып,тізені |деңгейінде ұстау. | |қажетті ресурстарды |
| |10.Терең тыныс алып,жәй |қолға тигізуін |Ауаны жұтып тез шығару| |анықтайды |
| |жүру,демді басу. |қадағалау.Қолды жоғары |Қолдарын бастарынан | | |
| |11.Отырып жүру |көтеріп терең тыныс |жібермей,орындарынан |1р | |
| |12.Отырып секіріп жүру |алып,төмен түсірген |тұрмай жүру. |1р | |
| |13.Саппен жүріп |де демді сыртқа шығаруын |Таяқшаны қозғамай бір |1р | |
| |келіп(таяқшаларды |қадағалау. Қол |қалыпта ұстау. | | |
| |алып)1-лектен 4-лек құру |дарын бас-ына қойып,тізені | | | |
| | |бүгіп түзужүру. | | | |
| | |Таяқшаларды қасындағы | | | |
| | |балаларға кедергі | | | |
| | |бол-дай жоғары ұстап жүру | | | |
| |14.Жалпы дамыту жаттығулары. |Жоғары созылып денені тік |Мүмкіндігінше денені |4-5рет |Жаттығуларды орындау |
| |1)Б.Қ – Н.Т. 1-қолды жоғары |ұстауын қадағалау |тік ұстап,жоғары | |техникасын қатаң |
| |созып,аяқтың ұшымен тұру. |Барлығы бір бағытта,бір |созылу |5-6 рет |сәйкестікте жүргізеді |
| |2-Б.Қ |мезгілде істеуін қадағалау |Мұғалімнің санағанын | | |
| |2)Б.Қ қолды белімізге ұстап | |тыңдап лесу | | |
| |басты оңға 4рет,солға 4рет | | | | |
| |айналдырамыз. | | | | |
| |3)Б.Қ қолымызды артымызға |Тізелерін бүкпей,қолдарын |Мүмкіндігінше |5-6рет | |
| |біріктіріп ұстап |дұрыс көтеруін қадағалау |иіліп,қолдарын көтеру | | |
| |1,2,3-барынша алға еңкейіп | | | | |
| |қолымызды жоғары көтеру,4-Б.Қ| | | | |
| |4)Б.Қ-Н.Т аяқтарымыз бірге |Тізені бүкпей мүмкіндігінше |Қолды түзу ұстау |5-6рет |Жаттығулар кешенін бұйрыққа|
| |1-қолымызды жоғары көтереміз |төмен иілу,денені тік ұстап |Басты көтеріп,денені | |сәйкес басып аяқтайды. |
| |2-қолымызды аяқтың ұшына |отыру,қолды алға түзу ұстау |тік ұстау.Қолды түзу | | |
| |тигіземіз 3-отырамыз 4-алға | |ұстау.Тереңірек | | |
| |жатып тірелеміз 5-төмен | |иілу.Керіліп,созылу | | |
| |түсеміз 6-жоғары | |тізені бүкпей алға тік| | |
| |көтерілеміз 7-отырамыз 8-Б.Қ | |қарау. | | |
| |5)Б.Қ 1- Таяқшаны жоғары |Аяқты сәл алшақ ұстап тізені |Мүмкіндігінше таяқа |5-6 рет | |
| |қос-қолдап ұстап шалқаю, |бүкпей шалқаюын,еңкеюін |жерге жеткенше тізені | | |
| |2-мүмкіншілігінше иіліп алға |қадағалау |бүкпей еңкею,денені | | |
| |еңкею 3-таяқшаны алға түзу | |түзу ұстап тұру. | | |
| |ұстап отыру,4-Б.Қ | |Сан бойынша орындау. | | |
| | | |Мүмкіндігінше | | |
| | | |созылып,тізені бүкпей | | |
| | | |иіліп еңкеюін | | |
| | | |қадағалау | | |
| |6)Б.Қ. Таяқшаны қос қолмен |Мүмкіндігінше созылып,тізені | |5-6 рет | |
| |жоғары ұстап,аяқты алшақ |бүкпей иіліп еңкеюін | | | |
| |созып,таяқшаны 1-сол аяқ |қадағалау | | | |
| |ұшына.2-ортаға.3-оң аяқ | | | | |
| |ұшына,4-Б.Қ | | | | |
| |7)Б.Қ – Н.Т Оң аяқты жанына |Таяқшаны дұрыс ұстап дұрыс |Мүмкіндігінше |5-6 рет | |
| |жиып сол аяқты созып отырып |тигізуін бақылау |созылып,тізені бүкпей | | |
| |таяқшаны жоғарыдан сол аяқ | |иіліп еңкеюін | | |
| |ұшына 3-рет тигізіп 4- Б.Қ | |қадағалау | | |
| |8)Тұрған орыннан таяқшаларды |Таяқшаны қасындағыларға |Сан бойынша |5-6 рет | |
| |қос – қолдап ұстап аттап өту |тигізіп алмай дұрыс |орындау,дұрыс аттау. | | |
| |1-таяқшаны жоғары ұстау |ұстап,аттауын қадағалау | | | |
| |2-төмен алға түсіру | | | | |
| |3-сол аяқпен аттап өту | | | | |
| |4-оң аяқпен аттап өту | | | | |
| |9)Сол,оң аяқпен секіру |Аяқ ұшымен секіруін қадағалау|Сан бойынша орындау |8-10 рет| |
|2 |Негізгі бөлім: |Аяқ,қол алыстарын қадағалап |Тауға көтерілу | |Ақпараттық |
| |1)«Биікке көтерілу» |қарау. |кезіндегі екі | |құзіреттілік:Жаттығулар- |
| |Шаңғымен биікке көтерілудің | |қолдың,аяқтың,тізенің |4-5 рет |дың бегілі белгісізін |
| |тәсілдері: | |бүгілуін қадағалау | |бөледі.Шаңғыны тебу үшін |
| |1/Аяқты кезекпен басып | | | |өзіне ыңғайлы таяқ,шаңғы |
| |көтерілу, | | | |сайлап |
| |2/Шаңғымен жартылай шырша | | | |алады.Коммуникативтік |
| |жасау әдісімен көтерілу | | | |құзіреттілік: |
| |3/ Қиғаш көтерілу | | | |Шаңғы тебудегі ережелерді |
| |4/Баспалдақтап көтерілу | | | |тиімді пайдаланады.Көпшілік|
| | | | | |алдында жаттығуларды |
| | | | | |орындау нормасымен шегін |
| | | | | |сақтайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі:Жақсы тепкен |
| | | | | |оқушыларды |
| | | | | |салыстырады,Сәйкес |
| | | | | |қорытынды жасайды. |
| | | | | |Іс-әрекетін бағалауды |
| | | | | |тапсырылған тәртіппен |
| | | | | |орындайды. |
|3 |Қорытынды бөлім: |Жаттығуды жақсы,дұрыс |Ұлдар кермеге 7рет | |Өз қызметіне мақсат |
| |Оқушыларды бір қатармен сапқа|орындаған оқушыларды |тартылу,Қыздар | |қоюға,оны іске асыру үшін |
| |тұрғызу,сабақты қысқаша |мадақтау, |секіргішпен 40рет | |қажетті жағдайларды |
| |қорытындылау,оқушыларды |жіберген қателіктерін айту. |секіру. | |анықтауға,жетістіктерге |
| |бағалау,үйге тапсырма | | | |жету процестерін |
| |беру,оқушылармен | | | |жоспарлайды және |
| |қоштасу,сабақты аяқтау. | | | |ұйымдастырады |
Болатын күні:
Сабақтың тақырыбы: Шаңғымен Биікке көтерілу
Құзіреттілікке жеткізілетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А)Ақпараттық құзіреттілік:
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдетіп үйретумен қатар
ағзаның жаттыққандығын қамтамассыз ететін қозғалыс қимылдарын іскерліктер
мен дағдыларды дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімдерін
қалыптастыру.
Ә)Коммуникативтік құзіреттілік.
Шаңғының ережелерімен әдіс-тәсілдерін тереңдете үйрете отырып,дененің
жекелеген бөліктерінің қимылын және олардың өзара үйлесімді болуын дамыту.
Б)Проблеманы шешу құзіреттілігі.
Балалардың жан-жақты өсіп жетілуі,денсаулығын нығайту және күш ептілік
сияқты қимыл салаларын арттырумен қатар тиянақтылық,батырлық
ептілік,жігерлік сияқты мінез құлық салаларын қалыптастыруға тәрбиелеу үшін
жаттығуларды қолдану.
Өтілетін орны: спорт алаңы
|№ |Сабақтың барысы |Оқушының қызметі |Мұғалімнің қызметі |Жаттығу |Күтілетін нәтиже |
| | | | |мөлшері | |
| | | | | | |
| |1 |2 |3 |4 |5 |
| | | | | |Коммуникативтік |
| | | | | |құзіреттілік: |
| | | | | |Бұйрыққа сәйкес саптық |
| | | | | |жаттығуларды орындау. |
| | | | | |Топтық іс-әрекеттерді |
| | | | | |орындайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі: |
| | | | | |Қойылған проблеманы шешу |
| | | | | |үшін жаттығу түрлерін |
| | | | | |таңдайды. |
|1 |Дайындық бөлімі: |Денесін тік ұстап тұру. |Боймен сапқа тұру | | |
| |1.Сапқа қатарға тұрғызу | | | | |
| |2.Кезекшінің мәліметін тыңдау|Түзу жүруін қадағалау. | | | |
| |3.Балалармен амандасу | |Бұйрықтарды орындау. | | |
| |4.Сабақтың өтілуін,мақсатын |Сабаққа дайындығын анықтау. | | | |
| |түсіндіру | | | | |
| |5.Саптағы | | | | |
| |жаттығулар(оңға,солға,артқа | | | | |
| |бұрылу жат-ы) | | | | |
| |6.Жүрудің түрлері |Аяқ-қолды бірдей істету,қолды|Қолды жоғары көтеріп |4-5 рет | |
| |а)бір орында жүру |жоғары көтеріп |керілу,денені тік | | |
| |ә)алға адымдай жүру |жүру,мүмкіншілігінше жоғары |ұстау. | | |
| |б)аяқтың ұшымен жүру |созып жүру. |Аяқты тізеден бүгу |4р | |
| |в)өкшемен жүру |Қолды жанына созып,денені тік| |4р | |
| |г)аяқтың ішімен жүру |ұстау. |Басын көтеріп алға тік|4р | |
| |д)аяқтың сыртымен жүру |Қолымен бүйірді ұстап денені |қарау |4р | |
| |ж)жылдам жүру,жоғарлау |тік ұстау,бір сызық бойымен |Жаттығуды дұрыс | | |
| | |жүруін қадағалау. |орындау | | |
| | | |Ара қашықтықты сақтау | | |
| |7.Жүгірудің түрлері |Аяқ ұшымен жүгіруп мұрынмен |Қолды артқа ұстау |4р |Жаттығуларды орындауда |
| |а)жеңіл баяу жүгіру |тыныс алып өзін сергек ұстау.| |4р |қадамдардың бірізділігін |
| |ә)оң,сол жанымен жүгіру |Жауырын,иыққа салмақ түсіріп | |4р |сақтайды |
| |б)кері,теріс жүгіру |қолды алға-артқа айналдырып |Қолдарын дұрыс | | |
| |в)аяқты артқа лақтыра баяу |жүру. |айналдыру. | | |
| |алға жүгіру |Басты ғана бұрып жүру. | | | |
| |г)тізені алға жоғары көтеріп |Денені сәл еңкейтіп,аяқты | | | |
| |жүгіру |қолға тигізу | | | |
| |д)жеңіл баяу жүгіру | | | | |
| |8.Баяу адымдай жүру |Денені тік ұстап,қолды алға |Қолды алға бел |1р |Жаттығуларды орындау үшін |
| |9.Спорттық жүріспен жүру |созып,тізені |деңгейінде ұстау. | |қажетті ресурстарды |
| |10.Терең тыныс алып,жәй |қолға тигізуін |Ауаны жұтып тез шығару| |анықтайды |
| |жүру,демді басу. |қадағалау.Қолды жоғары |Қолдарын бастарынан | | |
| |11.Отырып жүру |көтеріп терең тыныс |жібермей,орындарынан |1р | |
| |12.Отырып секіріп жүру |алып,төмен түсірген |тұрмай жүру. |1р | |
| |13.Саппен жүріп |де демді сыртқа шығаруын |Таяқшаны қозғамай бір |1р | |
| |келіп(таяқшаларды |қадағалау. Қол |қалыпта ұстау. | | |
| |алып)1-лектен 4-лек құру |дарын бас-ына қойып,тізені | | | |
| | |бүгіп түзужүру. | | | |
| | |Таяқшаларды қасындағы | | | |
| | |балаларға кедергі | | | |
| | |бол-дай жоғары ұстап жүру | | | |
| |14.Жалпы дамыту жаттығулары. |Жоғары созылып денені тік |Мүмкіндігінше денені |4-5рет |Жаттығуларды орындау |
| |1)Б.Қ – Н.Т. 1-қолды жоғары |ұстауын қадағалау |тік ұстап,жоғары | |техникасын қатаң |
| |созып,аяқтың ұшымен тұру. |Барлығы бір бағытта,бір |созылу |5-6 рет |сәйкестікте жүргізеді |
| |2-Б.Қ |мезгілде істеуін қадағалау |Мұғалімнің санағанын | | |
| |2)Б.Қ қолды белімізге ұстап | |тыңдап лесу | | |
| |басты оңға 4рет,солға 4рет | | | | |
| |айналдырамыз. | | | | |
| |3)Б.Қ қолымызды артымызға |Тізелерін бүкпей,қолдарын |Мүмкіндігінше |5-6рет | |
| |біріктіріп ұстап |дұрыс көтеруін қадағалау |иіліп,қолдарын көтеру | | |
| |1,2,3-барынша алға еңкейіп | | | | |
| |қолымызды жоғары көтеру,4-Б.Қ| | | | |
| |4)Б.Қ-Н.Т аяқтарымыз бірге |Тізені бүкпей мүмкіндігінше |Қолды түзу ұстау |5-6рет |Жаттығулар кешенін бұйрыққа|
| |1-қолымызды жоғары көтереміз |төмен иілу,денені тік ұстап |Басты көтеріп,денені | |сәйкес басып аяқтайды. |
| |2-қолымызды аяқтың ұшына |отыру,қолды алға түзу ұстау |тік ұстау.Қолды түзу | | |
| |тигіземіз 3-отырамыз 4-алға | |ұстау.Тереңірек | | |
| |жатып тірелеміз 5-төмен | |иілу.Керіліп,созылу | | |
| |түсеміз 6-жоғары | |тізені бүкпей алға тік| | |
| |көтерілеміз 7-отырамыз 8-Б.Қ | |қарау. | | |
| |5)Б.Қ 1- Таяқшаны жоғары |Аяқты сәл алшақ ұстап тізені |Мүмкіндігінше таяқа |5-6 рет | |
| |қос-қолдап ұстап шалқаю, |бүкпей шалқаюын,еңкеюін |жерге жеткенше тізені | | |
| |2-мүмкіншілігінше иіліп алға |қадағалау |бүкпей еңкею,денені | | |
| |еңкею 3-таяқшаны алға түзу | |түзу ұстап тұру. | | |
| |ұстап отыру,4-Б.Қ | |Сан бойынша орындау. | | |
| | | |Мүмкіндігінше | | |
| | | |созылып,тізені бүкпей | | |
| | | |иіліп еңкеюін | | |
| | | |қадағалау | | |
| |6)Б.Қ. Таяқшаны қос қолмен |Мүмкіндігінше созылып,тізені | |5-6 рет | |
| |жоғары ұстап,аяқты алшақ |бүкпей иіліп еңкеюін | | | |
| |созып,таяқшаны 1-сол аяқ |қадағалау | | | |
| |ұшына.2-ортаға.3-оң аяқ | | | | |
| |ұшына,4-Б.Қ | | | | |
| |7)Б.Қ – Н.Т Оң аяқты жанына |Таяқшаны дұрыс ұстап дұрыс |Мүмкіндігінше |5-6 рет | |
| |жиып сол аяқты созып отырып |тигізуін бақылау |созылып,тізені бүкпей | | |
| |таяқшаны жоғарыдан сол аяқ | |иіліп еңкеюін | | |
| |ұшына 3-рет тигізіп 4- Б.Қ | |қадағалау | | |
| |8)Тұрған орыннан таяқшаларды |Таяқшаны қасындағыларға |Сан бойынша |5-6 рет | |
| |қос – қолдап ұстап аттап өту |тигізіп алмай дұрыс |орындау,дұрыс аттау. | | |
| |1-таяқшаны жоғары ұстау |ұстап,аттауын қадағалау | | | |
| |2-төмен алға түсіру | | | | |
| |3-сол аяқпен аттап өту | | | | |
| |4-оң аяқпен аттап өту | | | | |
| |9)Сол,оң аяқпен секіру |Аяқ ұшымен секіруін қадағалау|Сан бойынша орындау |8-10 рет| |
|2 |Негізгі бөлім: |Аяқ,қол алыстарын қадағалап |Тауға көтерілу | |Ақпараттық |
| |1)«Биікке көтерілу» |қарау. |кезіндегі екі | |құзіреттілік:Жаттығулар- |
| |Шаңғымен биікке көтерілудің | |қолдың,аяқтың,тізенің |4-5 рет |дың бегілі белгісізін |
| |тәсілдері: | |бүгілуін қадағалау | |бөледі.Шаңғыны тебу үшін |
| |1/Аяқты кезекпен басып | | | |өзіне ыңғайлы таяқ,шаңғы |
| |көтерілу, | | | |сайлап |
| |2/Шаңғымен жартылай шырша | | | |алады.Коммуникативтік |
| |жасау әдісімен көтерілу | | | |құзіреттілік: |
| |3/ Қиғаш көтерілу | | | |Шаңғы тебудегі ережелерді |
| |4/Баспалдақтап көтерілу | | | |тиімді пайдаланады.Көпшілік|
| | | | | |алдында жаттығуларды |
| | | | | |орындау нормасымен шегін |
| | | | | |сақтайды. |
| | | | | |Проблеманы шешу |
| | | | | |құзіреттілігі:Жақсы тепкен |
| | | | | |оқушыларды |
| | | | | |салыстырады,Сәйкес |
| | | | | |қорытынды жасайды. |
| | | | | |Іс-әрекетін бағалауды |
| | | | | |тапсырылған тәртіппен |
| | | | | |орындайды. |
|3 |Қорытынды бөлім: |Жаттығуды жақсы,дұрыс |Ұлдар кермеге 7рет | |Өз қызметіне мақсат |
| |Оқушыларды бір қатармен сапқа|орындаған оқушыларды |тартылу,Қыздар | |қоюға,оны іске асыру үшін |
| |тұрғызу,сабақты қысқаша |мадақтау, |секіргішпен 40рет | |қажетті жағдайларды |
| |қорытындылау,оқушыларды |жіберген қателіктерін айту. |секіру. | |анықтауға,жетістіктерге |
| |бағалау,үйге тапсырма | | | |жету процестерін |
| |беру,оқушылармен | | | |жоспарлайды және |
| |қоштасу,сабақты аяқтау. | | | |ұйымдастырады |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz