Файл қосу

Етістіктің шақтарын қайталау

Пән: Қазақ тілі
Ақсай қаласы №3 ЖББОМ-нің І деңгейлі жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Алыпсоқова Жанат Мубиновна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Күні: |Қазақ тілі |7-сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |Етістіктің шақтарын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Етістіктің шақтарынан алған білімін бекіту. Шығармашылықпен|
| |жұмыс жасап, сөздік қорын арттыру. Өз ойын еркін жеткізе |
| |білуге дағдыландыру. Танымдық қабілетін арттыру. |
|Сілтеме: |1.МАН |
| |2.Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
| |3.7-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. |
| |Авторлары:Г.Қосымова, С.Исаев «Атамұра» Алматы, 2012ж. және|
| |Г.Тұрсынова, А.Қасымбек, А.Нұрғазы «Арман-ПВ» Астана, |
| |2012ж. |
|Күтілетін нәтиже: |Етістіктің шақтарынан алған білімін пысықтап, жинақтайды. |
| |Жаттығулар орындау барысында өзбетіндік қабілетін |
| |жетілдіріп, өз ойын еркін айтуға дағдыланады. Сабақ |
| |барысында шығармашылық қабілетін жетілдіреді. |
|Негізгі идеялар: |Әрбір адам еңбек етуге, еңбегінің жемісін көруге, білімімен|
| |танылуға мүмкіндігі бар. |
| |Етістіктің шақтары орындалу кезеңіне байланысты 3-ке |
| |бөлінеді. Олар: осы шақ, өткен шақ, келер шақ. |
|Сабақта қолданылатын |1.Постер, маркер, стикер, фотоаппарат |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқытудағы жаңа әдістер |1.Диалогтік оқыту |
| |СТО |2.Жеке жұмыс |
| |Дарынды және талантты |3.Топтық жұмыс |
| |балалармен жұмыс | |
| |Көшбасшылық | |
| |АКТ | |
| |Оқуды және оқыту үшін бағалау | |
| |Жас ерекшелігіне байланысты | |
| |оқыту | |
|Дереккөздер: |«Шың» анықтамалығы, Ш.К.Бектұров «Қазақ тілі», «Жарар» |
| |сайты |
|Тапсырмалар: |Топқа бөлу. Психологиялық тренинг. |
| |Ой шақыру үшін берілген тапсырма: |
| |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы. |
| |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін тапсырма: |
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |
| |жіктеңдер. |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |
| |талдау жасау. |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты |
| |мекен. |
| |Ойды қорытындылау үшін берілетін тапсырма: |
| |Етістіктің шақтарын байланыстырып мақал-мәтелдер айту. |
| |Үйге: «Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|І.Оқушыларға |Оқушыларды 1-ден 6-ға дейін саналу |Әр топ өз атын айтып, |
|психологиялық |арқылы топқа бөлу. |ұранын қорғайды. |
|жағымды ахуал |Сауалдар арқылы психологиялық | |
|туғызу (3мин) |дайындығын арттыру. | |
|ІІ.Қызығушылықты |Ой шақыру үшін берілген тапсырма. |Берілген сұраққа жеке |
|ояту (2мин) |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы |жауап береді. |
|ІІІ.Мағынаны тану |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін | |
|(33мин) |тапсырма: |Әр топ пікірлерін ортада|
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |қорғайды. |
| |жіктеңдер. | |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |Тапсырманы топ болып |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |орындайды. |
| |талдау жасау. | |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |Жеке жұмыс |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты| |
| | | |
| |мекен. | |
|ІV.Қорытындылау |Етістіктің шақтарын байланыстырып |Тапсырманы жеке |
|(3мин) |мақал-мәтелдер айту. |орындайды. |
|V.Үйге тапсырма |«Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |Үй тапсырмасын білу, |
|(1мин) | |түртіп алу. |
|VІ.Бағалау (2мин) |Топтық бағалау, сумативті бағалау |Әр оқушы өз бағасын |
| | |береді. |
|VІІ.Рефлексия |Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу |Сабақтан алған әсерлері |
|(1мин) |үшін стикерлер тарату |мен ұсыныстарын |
| | |стикерлерге жазу |

[pic][pic][pic][pic]



Ұқсас жұмыстар
Қазақстандық калмыков. етістіктің шақтарын қайталау
Кім қайда болды
Етістіктің райлары
Мақсатты келер шақ
Отбасы мүшелерінің мамандықтары.
Мен шырыш ішемін
Кім не істейді
Шемішке шақсаң шақ, шапшаң шақ
Менің жолдасым
Етістіктің шақтарын қайталау. Өткен шақ
Пәндер