Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістіктің шақтарын қайталау
Ақсай қаласы №3 ЖББОМ-нің І деңгейлі жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Алыпсоқова Жанат Мубиновна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Күні: |Қазақ тілі |7-сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |Етістіктің шақтарын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Етістіктің шақтарынан алған білімін бекіту. Шығармашылықпен|
| |жұмыс жасап, сөздік қорын арттыру. Өз ойын еркін жеткізе |
| |білуге дағдыландыру. Танымдық қабілетін арттыру. |
|Сілтеме: |1.МАН |
| |2.Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
| |3.7-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. |
| |Авторлары:Г.Қосымова, С.Исаев «Атамұра» Алматы, 2012ж. және|
| |Г.Тұрсынова, А.Қасымбек, А.Нұрғазы «Арман-ПВ» Астана, |
| |2012ж. |
|Күтілетін нәтиже: |Етістіктің шақтарынан алған білімін пысықтап, жинақтайды. |
| |Жаттығулар орындау барысында өзбетіндік қабілетін |
| |жетілдіріп, өз ойын еркін айтуға дағдыланады. Сабақ |
| |барысында шығармашылық қабілетін жетілдіреді. |
|Негізгі идеялар: |Әрбір адам еңбек етуге, еңбегінің жемісін көруге, білімімен|
| |танылуға мүмкіндігі бар. |
| |Етістіктің шақтары орындалу кезеңіне байланысты 3-ке |
| |бөлінеді. Олар: осы шақ, өткен шақ, келер шақ. |
|Сабақта қолданылатын |1.Постер, маркер, стикер, фотоаппарат |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқытудағы жаңа әдістер |1.Диалогтік оқыту |
| |СТО |2.Жеке жұмыс |
| |Дарынды және талантты |3.Топтық жұмыс |
| |балалармен жұмыс | |
| |Көшбасшылық | |
| |АКТ | |
| |Оқуды және оқыту үшін бағалау | |
| |Жас ерекшелігіне байланысты | |
| |оқыту | |
|Дереккөздер: |«Шың» анықтамалығы, Ш.К.Бектұров «Қазақ тілі», «Жарар» |
| |сайты |
|Тапсырмалар: |Топқа бөлу. Психологиялық тренинг. |
| |Ой шақыру үшін берілген тапсырма: |
| |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы. |
| |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін тапсырма: |
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |
| |жіктеңдер. |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |
| |талдау жасау. |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты |
| |мекен. |
| |Ойды қорытындылау үшін берілетін тапсырма: |
| |Етістіктің шақтарын байланыстырып мақал-мәтелдер айту. |
| |Үйге: «Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|І.Оқушыларға |Оқушыларды 1-ден 6-ға дейін саналу |Әр топ өз атын айтып, |
|психологиялық |арқылы топқа бөлу. |ұранын қорғайды. |
|жағымды ахуал |Сауалдар арқылы психологиялық | |
|туғызу (3мин) |дайындығын арттыру. | |
|ІІ.Қызығушылықты |Ой шақыру үшін берілген тапсырма. |Берілген сұраққа жеке |
|ояту (2мин) |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы |жауап береді. |
|ІІІ.Мағынаны тану |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін | |
|(33мин) |тапсырма: |Әр топ пікірлерін ортада|
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |қорғайды. |
| |жіктеңдер. | |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |Тапсырманы топ болып |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |орындайды. |
| |талдау жасау. | |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |Жеке жұмыс |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты| |
| | | |
| |мекен. | |
|ІV.Қорытындылау |Етістіктің шақтарын байланыстырып |Тапсырманы жеке |
|(3мин) |мақал-мәтелдер айту. |орындайды. |
|V.Үйге тапсырма |«Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |Үй тапсырмасын білу, |
|(1мин) | |түртіп алу. |
|VІ.Бағалау (2мин) |Топтық бағалау, сумативті бағалау |Әр оқушы өз бағасын |
| | |береді. |
|VІІ.Рефлексия |Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу |Сабақтан алған әсерлері |
|(1мин) |үшін стикерлер тарату |мен ұсыныстарын |
| | |стикерлерге жазу |
[pic][pic][pic][pic]
пәнінің мұғалімі Алыпсоқова Жанат Мубиновна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Күні: |Қазақ тілі |7-сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |Етістіктің шақтарын қайталау |
|Жалпы мақсат: |Етістіктің шақтарынан алған білімін бекіту. Шығармашылықпен|
| |жұмыс жасап, сөздік қорын арттыру. Өз ойын еркін жеткізе |
| |білуге дағдыландыру. Танымдық қабілетін арттыру. |
|Сілтеме: |1.МАН |
| |2.Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
| |3.7-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы. |
| |Авторлары:Г.Қосымова, С.Исаев «Атамұра» Алматы, 2012ж. және|
| |Г.Тұрсынова, А.Қасымбек, А.Нұрғазы «Арман-ПВ» Астана, |
| |2012ж. |
|Күтілетін нәтиже: |Етістіктің шақтарынан алған білімін пысықтап, жинақтайды. |
| |Жаттығулар орындау барысында өзбетіндік қабілетін |
| |жетілдіріп, өз ойын еркін айтуға дағдыланады. Сабақ |
| |барысында шығармашылық қабілетін жетілдіреді. |
|Негізгі идеялар: |Әрбір адам еңбек етуге, еңбегінің жемісін көруге, білімімен|
| |танылуға мүмкіндігі бар. |
| |Етістіктің шақтары орындалу кезеңіне байланысты 3-ке |
| |бөлінеді. Олар: осы шақ, өткен шақ, келер шақ. |
|Сабақта қолданылатын |1.Постер, маркер, стикер, фотоаппарат |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқытудағы жаңа әдістер |1.Диалогтік оқыту |
| |СТО |2.Жеке жұмыс |
| |Дарынды және талантты |3.Топтық жұмыс |
| |балалармен жұмыс | |
| |Көшбасшылық | |
| |АКТ | |
| |Оқуды және оқыту үшін бағалау | |
| |Жас ерекшелігіне байланысты | |
| |оқыту | |
|Дереккөздер: |«Шың» анықтамалығы, Ш.К.Бектұров «Қазақ тілі», «Жарар» |
| |сайты |
|Тапсырмалар: |Топқа бөлу. Психологиялық тренинг. |
| |Ой шақыру үшін берілген тапсырма: |
| |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы. |
| |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін тапсырма: |
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |
| |жіктеңдер. |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |
| |талдау жасау. |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты |
| |мекен. |
| |Ойды қорытындылау үшін берілетін тапсырма: |
| |Етістіктің шақтарын байланыстырып мақал-мәтелдер айту. |
| |Үйге: «Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|І.Оқушыларға |Оқушыларды 1-ден 6-ға дейін саналу |Әр топ өз атын айтып, |
|психологиялық |арқылы топқа бөлу. |ұранын қорғайды. |
|жағымды ахуал |Сауалдар арқылы психологиялық | |
|туғызу (3мин) |дайындығын арттыру. | |
|ІІ.Қызығушылықты |Ой шақыру үшін берілген тапсырма. |Берілген сұраққа жеке |
|ояту (2мин) |Етістіктің шақтары, олардың жасалуы |жауап береді. |
|ІІІ.Мағынаны тану |Тақырыпты ашу мақсатына берілетін | |
|(33мин) |тапсырма: |Әр топ пікірлерін ортада|
| |173- жаттығу. Берілген сөздерді |қорғайды. |
| |жіктеңдер. | |
| |Бармай,біліп,көрді,кетпес едім. |Тапсырманы топ болып |
| |174-жаттығу. Қарамен жазылған сөйлемге |орындайды. |
| |талдау жасау. | |
| |Дала- тауларын биіктете отырып,өзінің |Жеке жұмыс |
| |парасатты келбетін жоғалтпайтын ардақты| |
| | | |
| |мекен. | |
|ІV.Қорытындылау |Етістіктің шақтарын байланыстырып |Тапсырманы жеке |
|(3мин) |мақал-мәтелдер айту. |орындайды. |
|V.Үйге тапсырма |«Кім болам?» тақырыбында шығарма жазу. |Үй тапсырмасын білу, |
|(1мин) | |түртіп алу. |
|VІ.Бағалау (2мин) |Топтық бағалау, сумативті бағалау |Әр оқушы өз бағасын |
| | |береді. |
|VІІ.Рефлексия |Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу |Сабақтан алған әсерлері |
|(1мин) |үшін стикерлер тарату |мен ұсыныстарын |
| | |стикерлерге жазу |
[pic][pic][pic][pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz