Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мағжан Жұмабаев Сүйемін өлеңі
| |7-сынып |Әдебиет |
|Сабақтың |Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Әдебиет 7-сынып Алматы «Атамұра» 2012 |
|Жалпы мақсаты|1.Мағжанның ақындық ерекшелігіне,өміріне тоқтала отырып,өлеңнің |
| |тақырыбы мен идеясын ашып көрсету |
| |2.Елін,халқын,анасын құрметтеу,отанын сүюге тәрбиелеу. |
| |3.Оқушылардың көркем оқу шеберлігін,ой-өрістерін дамыту,поэзиялық |
| |шығармаларды талдау дағдыларын жетілдіру. |
| Міндеттер: |1. Мазмұнға байланысты міндет: өлең мазмұнымен таныса отырып,лирикалық|
| |кейіпкерді анықтайды, өлең мазмұнын өмірмен байланыстырады; |
| |2.Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: оқушылар ой талқысына түсе |
| |отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды; |
| |3. Топтық міндет: оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір-бірін|
| |тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық сезімдері артады. |
|Мұғалімдер |1.Осы сабақтан кейін балалар бұрынғы білгендері мен жаңа білімді |
|үшін оқу |байланыстыра алып, соның нәтижесінде өмірге қажетін алады. |
|нәтижелері |2.Топтық жұмыстың маңыздылығын қажеттілігін түсінеді. . |
| |3.Әр оқушы өзінің топта қажеттілігін сезінеді. |
| |4.Сыныпта достық қарым-қатынас орнайды. |
|Сабақта |Ана. Жар.Туған ел.Отан.Махаббат. |
|туындаған | |
|негізгі | |
|идеялар | |
|Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру |
|Сәлемдесу (психологиялық дайындық) |
|Сыныпты топтарға бөліп отырғызу.Топ басшыларын тағайындау. |
|Бағалау парақшаларын тарату |
|5 мин |
|2.Үй тапсырмасы. |
|Жамбыл Жабаев жайлы білгендерін тексеру. |
|3. Зымыран сұрақтар |
|1Жамбыл қай ғасырда өмір сүрді? |
|2.Әкесінің аты? |
|3.Отбасының жағдайы? |
|4.Неше жасынан ақындық өнер жолына түсті? |
|5.Жамбыл: «Менің пірім - .............. ,» деп неге айтқан? |
|6.Артығы қайсы ? Шашубай,Құлмамбет, Балғынбек,Айкүміс,Досмағанбет. |
|7. «Жаңа адамзаттың жаршысы» деп Жамбылды кім атады? фр.Ромен Роллан |
|8. «Аттандыру» өлеңі мазмұн жағынан ауыз әдебиетінің қандай түріне ұқсас? |
|9. Кейіпкері кім? |
|3 мин |
|Сабақтың маңыздылығы|1.Оқушы ойын еркін айтуға төселеді. |
|не? |2. Достың қадірін білуді ,қажет жағдайда оған қол ұшын беруді |
|-оқушылар не алады? |түсінеді. |
|-бұрынғы білімін |3. Адам бойындағы «сүю», «қадірлеу» секілді асыл қасиеттерді |
|қалай пайдалана |бойларына сіңіреді. |
|алады? | |
|Сын тұрғысынан |I.Қызығушылықты ояту. |
|ойлау үшін |(Терминдер арқылы болжау) |
|мүмкіндіктер |Сұрақ:Не болуы мүмкін?(оқулық жабық жатады) |
|-еркін ойлауға |Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат. |
|қандай мүмкін діктер|(Слайдтан суреті көрсетіледі. Әр оқушы осы термин сөздерді |
|жасалды? |пайдаланып ,әр түрлі әңгімелер жазады. Ықтимал жауаптар |
|-өздігінен ізденуге |тыңдалады) |
|қандай мүмкін діктер|5 мин |
|жасалады? | |
|Мағынаны ажырату |II.Мағынаны тану. |
|сатысы (жаңа |1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылып,мақсаты түсіндіріледі. |
|ақпарат) |Т:М.Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі. |
|-оқушыларды белсене |2.Тақырып бойынша атқарылатын жұмыстар: |
|қатыстыру |а) Мағжан өміріне байланысты 94-беттегі мәліметті 4 бөлімге |
|-стратегияларды |бөлемін. Әр бөлімге тақырып қойып , 4 топқа таратамын. |
|жүйелі қолдану |М: «Тума талант» , «Сегіз қырлы ,бір сырлы Мағжан», |
|арқылы оқушылардың |«Мағжан-оптимист», «Мағжан-сезімтал ,нәзік ақын» |
|жұмысын ұйымдастыру |(Топтағы балалар тақырыптың қай бөлімге қатысты екенін |
|(сауал қоя білу, |табады да,сол бөлімді мазмұндайды) |
|талдау жа-сай білу, |5мин |
|баяндау және қызу ой|б) «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқу. |
|талқысын жасай білу |Сөздік жұмысы |
|қабілеттерін |Тасбиық-діни адамдардың сыйыну үшін қолданатын моншақ тізбегі. |
|жетілдіру жолдарын |Алаш-ежелгі қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып біріккен |
|беру) |одағы «қазақ» деуден бұрынғы атауы. |
|-оқушылармен |Кебін-өмірден өткен адамдарды орайтын ақ матадан тігілген киім. |
|бірлесіп жұмыс |Қабақ- адам бетінің жоғарғы жағы,қастың тұсы. 2 мин |
|жасау, қарым-қатынас|Топтық жұмыс |
|шеберлігін ұтымды |3 топқа өлеңдегі төрт тақырыпты беремін. |
|пайдалана білу | |
|-оқулықтан басқа |І топ «Ана» |
|ақпараттар көзін ашу|ІІ топ «Жар» қандай? |
| |ІІІ топ «Ел,халық» |
| |Топта әр оқушы осы аталған ұғымдарды Мағжан қалай |
| |сипаттағандығы жайлы ойларын ортаға салып,қорғайды. |
| |5 мин |
| |Сұрақ: |
| |1.Балалар,Мағжан анасын ,жарын, елін, жерін қалай |
| |сипаттаған?Қандай сөздерді қолданған? |
| |2.Ал, ұнамсыз ,құлаққа жағымсыз сөздермен сипаттай тұра , |
| |«неге екенін білмеймін- сол анамды,жарымды,елімді,жерімді |
| |сүйемін!»-деп не себептен айтты деп ойлайсыңдар? Неге екенін |
| |сендер білесіңдер ме? |
| |Сергіту сәті |
| |Мақал –мәтелдер жарысы. |
| |Ана,жар, отан, халықтуралы қай топ көп мақал айтса сол топ |
| |жеңіске жетеді. |
| |3 мин |
| |Мәтінмен жұмыс |
| |Өлең құрылысына талдау. |
| |(төрт топтан төрт оқушы шығып,тақтада орындайды) |
| |Өлеңде 4 шумақ ,әр шумағы 9 тармақтан,әр тармағы 2,3бунақтан |
| |тұрады.Ұйқасы (а а б в в б а г г) аралас ұйқас. |
| |Сементикалық кесте толтыру. |
| |(Тақтадағы балалар жұмыс істеп жатқанда топтағы балалар |
| |кесте толтырады) 5 мин|
| |III.Ой толғау |
| |1.Дарынды балалар «Ана ,Туған жер» тақырыбына эссе жазады. |
| |2.Қалған оқушылар: |
| |1,3 -топ |
| |Сұрау есімдіктерін пайдаланып...(тақырып бойынша 6 сұрақ |
| |дайындау) |
| |Кім? Не? Қашан? Қайда? Неге? Қалай? |
| |2,4 -топ |
| |«Мағжан» деген сөзге 5 жолды өлең. |
| |5 мин |
|Бағалау (түрлері) |7.Бағалау Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды |
|-оқушының өзін-өзі | |
|бағалауы |Аты-жөні |
|-топтың өзін-өзі |Тақыр.игер. |
|бағалауы |Тіл байлығы |
|-мұғалімнің бағалауы|Топ.жұм.қат |
|-жалпы бағалау |қорытынды |
|-критерийлер арқылы | |
|бағалау | |
| | |
| | |
| | |
| |ұпай |
| |баға |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ең жоғарғы ұпай-3 8-9 ұпай-«5» |
| |Орташа ұпай-2 6-7 ұпай-«4» |
| |Төменгі ұпай-1 4-5 ұпай-«3» |
|-сабақты қалай |Үйге: Өлеңге сатылай кешенді талдау. |
|аяқтауды жоспарлау | |
|Сабақты аяқтау |Кері байланыс парағы. |
|түрлері |Түрлі –түсті стикерлер таратылып, кері байланыс парағы |
|-бір пікірге келу...|толтырылады. |
|-өз пікірін |Әр оқушы өтілген сабақ жайлы өз пікірін жазады.(ұнады ,ұнамады) |
|дәлелдеу... |2 мин |
|-үйде жалғастыру... | |
|-қандай әдіспен |1.Топтарды құрастыру кезінде алдын ала іріктеу және саралау |
|олардан топ құрамын?|жүргізілген жоқ. Топтар сол сабақ үстінде ойындар арқылы топқа |
|(білім деңгейі, өз |бөлінді. |
|қалаулары, өзара |2. Барлық оқушылар үшін тапсырмалар бірдей деңгейлі қиындықтары |
|үйрету топтары) |бар. |
| |3. Бұл арада мұғалім балаларға сеніп, олардың білімін арттыру, |
| |кеңейту жайлы ғана іс-әрекеттер жасады. Мұғалімнің мақсаты мен |
| |міндеті әр бала- ның өзінің қабілет қарымын аша түсуге күш |
| |салдым. |
|Сабақтың |Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Әдебиет 7-сынып Алматы «Атамұра» 2012 |
|Жалпы мақсаты|1.Мағжанның ақындық ерекшелігіне,өміріне тоқтала отырып,өлеңнің |
| |тақырыбы мен идеясын ашып көрсету |
| |2.Елін,халқын,анасын құрметтеу,отанын сүюге тәрбиелеу. |
| |3.Оқушылардың көркем оқу шеберлігін,ой-өрістерін дамыту,поэзиялық |
| |шығармаларды талдау дағдыларын жетілдіру. |
| Міндеттер: |1. Мазмұнға байланысты міндет: өлең мазмұнымен таныса отырып,лирикалық|
| |кейіпкерді анықтайды, өлең мазмұнын өмірмен байланыстырады; |
| |2.Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: оқушылар ой талқысына түсе |
| |отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды; |
| |3. Топтық міндет: оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір-бірін|
| |тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық сезімдері артады. |
|Мұғалімдер |1.Осы сабақтан кейін балалар бұрынғы білгендері мен жаңа білімді |
|үшін оқу |байланыстыра алып, соның нәтижесінде өмірге қажетін алады. |
|нәтижелері |2.Топтық жұмыстың маңыздылығын қажеттілігін түсінеді. . |
| |3.Әр оқушы өзінің топта қажеттілігін сезінеді. |
| |4.Сыныпта достық қарым-қатынас орнайды. |
|Сабақта |Ана. Жар.Туған ел.Отан.Махаббат. |
|туындаған | |
|негізгі | |
|идеялар | |
|Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру |
|Сәлемдесу (психологиялық дайындық) |
|Сыныпты топтарға бөліп отырғызу.Топ басшыларын тағайындау. |
|Бағалау парақшаларын тарату |
|5 мин |
|2.Үй тапсырмасы. |
|Жамбыл Жабаев жайлы білгендерін тексеру. |
|3. Зымыран сұрақтар |
|1Жамбыл қай ғасырда өмір сүрді? |
|2.Әкесінің аты? |
|3.Отбасының жағдайы? |
|4.Неше жасынан ақындық өнер жолына түсті? |
|5.Жамбыл: «Менің пірім - .............. ,» деп неге айтқан? |
|6.Артығы қайсы ? Шашубай,Құлмамбет, Балғынбек,Айкүміс,Досмағанбет. |
|7. «Жаңа адамзаттың жаршысы» деп Жамбылды кім атады? фр.Ромен Роллан |
|8. «Аттандыру» өлеңі мазмұн жағынан ауыз әдебиетінің қандай түріне ұқсас? |
|9. Кейіпкері кім? |
|3 мин |
|Сабақтың маңыздылығы|1.Оқушы ойын еркін айтуға төселеді. |
|не? |2. Достың қадірін білуді ,қажет жағдайда оған қол ұшын беруді |
|-оқушылар не алады? |түсінеді. |
|-бұрынғы білімін |3. Адам бойындағы «сүю», «қадірлеу» секілді асыл қасиеттерді |
|қалай пайдалана |бойларына сіңіреді. |
|алады? | |
|Сын тұрғысынан |I.Қызығушылықты ояту. |
|ойлау үшін |(Терминдер арқылы болжау) |
|мүмкіндіктер |Сұрақ:Не болуы мүмкін?(оқулық жабық жатады) |
|-еркін ойлауға |Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат. |
|қандай мүмкін діктер|(Слайдтан суреті көрсетіледі. Әр оқушы осы термин сөздерді |
|жасалды? |пайдаланып ,әр түрлі әңгімелер жазады. Ықтимал жауаптар |
|-өздігінен ізденуге |тыңдалады) |
|қандай мүмкін діктер|5 мин |
|жасалады? | |
|Мағынаны ажырату |II.Мағынаны тану. |
|сатысы (жаңа |1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылып,мақсаты түсіндіріледі. |
|ақпарат) |Т:М.Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі. |
|-оқушыларды белсене |2.Тақырып бойынша атқарылатын жұмыстар: |
|қатыстыру |а) Мағжан өміріне байланысты 94-беттегі мәліметті 4 бөлімге |
|-стратегияларды |бөлемін. Әр бөлімге тақырып қойып , 4 топқа таратамын. |
|жүйелі қолдану |М: «Тума талант» , «Сегіз қырлы ,бір сырлы Мағжан», |
|арқылы оқушылардың |«Мағжан-оптимист», «Мағжан-сезімтал ,нәзік ақын» |
|жұмысын ұйымдастыру |(Топтағы балалар тақырыптың қай бөлімге қатысты екенін |
|(сауал қоя білу, |табады да,сол бөлімді мазмұндайды) |
|талдау жа-сай білу, |5мин |
|баяндау және қызу ой|б) «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқу. |
|талқысын жасай білу |Сөздік жұмысы |
|қабілеттерін |Тасбиық-діни адамдардың сыйыну үшін қолданатын моншақ тізбегі. |
|жетілдіру жолдарын |Алаш-ежелгі қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып біріккен |
|беру) |одағы «қазақ» деуден бұрынғы атауы. |
|-оқушылармен |Кебін-өмірден өткен адамдарды орайтын ақ матадан тігілген киім. |
|бірлесіп жұмыс |Қабақ- адам бетінің жоғарғы жағы,қастың тұсы. 2 мин |
|жасау, қарым-қатынас|Топтық жұмыс |
|шеберлігін ұтымды |3 топқа өлеңдегі төрт тақырыпты беремін. |
|пайдалана білу | |
|-оқулықтан басқа |І топ «Ана» |
|ақпараттар көзін ашу|ІІ топ «Жар» қандай? |
| |ІІІ топ «Ел,халық» |
| |Топта әр оқушы осы аталған ұғымдарды Мағжан қалай |
| |сипаттағандығы жайлы ойларын ортаға салып,қорғайды. |
| |5 мин |
| |Сұрақ: |
| |1.Балалар,Мағжан анасын ,жарын, елін, жерін қалай |
| |сипаттаған?Қандай сөздерді қолданған? |
| |2.Ал, ұнамсыз ,құлаққа жағымсыз сөздермен сипаттай тұра , |
| |«неге екенін білмеймін- сол анамды,жарымды,елімді,жерімді |
| |сүйемін!»-деп не себептен айтты деп ойлайсыңдар? Неге екенін |
| |сендер білесіңдер ме? |
| |Сергіту сәті |
| |Мақал –мәтелдер жарысы. |
| |Ана,жар, отан, халықтуралы қай топ көп мақал айтса сол топ |
| |жеңіске жетеді. |
| |3 мин |
| |Мәтінмен жұмыс |
| |Өлең құрылысына талдау. |
| |(төрт топтан төрт оқушы шығып,тақтада орындайды) |
| |Өлеңде 4 шумақ ,әр шумағы 9 тармақтан,әр тармағы 2,3бунақтан |
| |тұрады.Ұйқасы (а а б в в б а г г) аралас ұйқас. |
| |Сементикалық кесте толтыру. |
| |(Тақтадағы балалар жұмыс істеп жатқанда топтағы балалар |
| |кесте толтырады) 5 мин|
| |III.Ой толғау |
| |1.Дарынды балалар «Ана ,Туған жер» тақырыбына эссе жазады. |
| |2.Қалған оқушылар: |
| |1,3 -топ |
| |Сұрау есімдіктерін пайдаланып...(тақырып бойынша 6 сұрақ |
| |дайындау) |
| |Кім? Не? Қашан? Қайда? Неге? Қалай? |
| |2,4 -топ |
| |«Мағжан» деген сөзге 5 жолды өлең. |
| |5 мин |
|Бағалау (түрлері) |7.Бағалау Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды |
|-оқушының өзін-өзі | |
|бағалауы |Аты-жөні |
|-топтың өзін-өзі |Тақыр.игер. |
|бағалауы |Тіл байлығы |
|-мұғалімнің бағалауы|Топ.жұм.қат |
|-жалпы бағалау |қорытынды |
|-критерийлер арқылы | |
|бағалау | |
| | |
| | |
| | |
| |ұпай |
| |баға |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ең жоғарғы ұпай-3 8-9 ұпай-«5» |
| |Орташа ұпай-2 6-7 ұпай-«4» |
| |Төменгі ұпай-1 4-5 ұпай-«3» |
|-сабақты қалай |Үйге: Өлеңге сатылай кешенді талдау. |
|аяқтауды жоспарлау | |
|Сабақты аяқтау |Кері байланыс парағы. |
|түрлері |Түрлі –түсті стикерлер таратылып, кері байланыс парағы |
|-бір пікірге келу...|толтырылады. |
|-өз пікірін |Әр оқушы өтілген сабақ жайлы өз пікірін жазады.(ұнады ,ұнамады) |
|дәлелдеу... |2 мин |
|-үйде жалғастыру... | |
|-қандай әдіспен |1.Топтарды құрастыру кезінде алдын ала іріктеу және саралау |
|олардан топ құрамын?|жүргізілген жоқ. Топтар сол сабақ үстінде ойындар арқылы топқа |
|(білім деңгейі, өз |бөлінді. |
|қалаулары, өзара |2. Барлық оқушылар үшін тапсырмалар бірдей деңгейлі қиындықтары |
|үйрету топтары) |бар. |
| |3. Бұл арада мұғалім балаларға сеніп, олардың білімін арттыру, |
| |кеңейту жайлы ғана іс-әрекеттер жасады. Мұғалімнің мақсаты мен |
| |міндеті әр бала- ның өзінің қабілет қарымын аша түсуге күш |
| |салдым. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz