Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 11 |Күні:25.11.2016ж | |
|ТАҚЫРЫП |Ұлыбритания. | |
| |Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы | |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Ұлыбританияның мемлекеттік құрылымы мен құрамы табиғат жағдайлары мен ресурстары және |
| |халқы туралы жалпы түсінік беру. Мәтінді өз бетімен игеруге, топта талқылауға, өз ойын ашық |
| |айтуға, сыни ойлауға, сұрақ қоя білуге, өзін және өзгені әділ бағалауға үйрету. |
| |Адамгершілікке, ізденімпаздыққа, өзге елдің салтын құрметтеуге тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Ұлыбритания мемлекеттік құрамы мен құрылымы. табиғат жағдайлары мен ресурстары. халқы |
|НӘТИЖЕ |туралы түсінік қалыптасады. Мәтінді өз бетімен игереді, сыни ойлайды, топта бірлесе жұмыс |
| |жасайды, өз ойын еркін, ашық жеткізе біледі, өзін және өзгені бағалай біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі |Топқа бөлу (3топқа бөлінеді туларды |3топқа бөлінеді (Германия, | |суретте|
|(3 минут) |таңдау арқылы) |Ұлыбритания, Қазақстан туларын таңдау|Үш шапалақ |р |
| |Психологиялық тренинг (Әр топ |арқылы) | | |
| |таңдалған елдің тілінде тілек |Психологиялық тренинг (1топ:немісше, | | |
| |айтады) |2топ.ағылшынша 3топ:қазақша) | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау: |1.Резюме әдісі бойынша Германия | | |
|ояту |Резюме әдісі бойынша Германия |мемлекетіне талдау жасайды. |Ұпай арқылы | |
|(7 минут) |мемлекетіне талдау жасау |1.357мың кв.км |14-16 ұпай- «5» |Интерак|
| |1.Жерінің ауданы |2.Берлин |ұпай |тивті |
| |2..Астанасы |3.Федерациялық республика |13-10ұпай- «4» ұпай|тақта |
| |3.Мемлекеттік құрылымы |4.Федерациялық президент |9-6 ұпай- «3» ұпай | |
| |4.Мемлекет басшысы |5. 80,9 млн адам (2014ж) |5-2 ұпай- «2» ұпай | |
| |5.Халқы |6.Неміс тілі | | |
| |6.Мемлекттік тілі |7.Христиан діні | | |
| |7.Діні |8 а).Қара металлургия | | |
| |8.Өнеркәсібі |Ә)Машина жасау өнеркәсібі | | |
| |9.Ауыл шаруашылығы |Б)Химия өнеркәсібі | | |
| |10.Көлік жүйесі |9. А)Мал шаруашылығы (ірі қара мен | | |
| | |шошқа өсіру) |Бағалау парағы | |
| |Эссе «Неміс халықының әдет-ғұрыпы » |Б)Өсімдік шаруашылығы (бидай, |арқылы | |
| | |қарабидай, арпа, сұлы,қант қызылшасы,| | |
| | |жүзім) | | |
| | |10.А)Тасжол-481 мың км, | | |
| | |Ә)теміржол-42 мың км, | | |
| | |Б)су көлігі (Рейн өзені, Киль | | |
| |Блум таксаномиясы бойынша |каналы), | | |
| |Білу: |В)әуе жолы (Люфтганза, «Кондор», | | |
| |ББҮ кестесін толтыру |«Аэроплойд» ) | | |
| |«Білемін», «Білгім келеді» графасын |2.Эссе оқылады. |3ұпай | |
| |толтырады | | | |
| | | | | |
| | |ББҮ кестесін толтырады |1ұпай | |
| | |Ұлыбритания мемлекеті туралы | | |
| | |«Білемін», «Білгім келеді» графасын | | |
| | |толтырады | | |
|Мағынаны тану |Түсіну: |Англия туралы видеоролик қарайды , өз| | |
|(15 минут) |«Ұлыбританияның әнұраны» атты видео |ойларын жеткізеді. |Критерий арқылы | |
| |тамашалау |1 топ:Аумағының құрамы және құрылымы | | |
| |«Кең ауқымды дәріс» әдісі |2топ:Табиғат жағдайы және табиғат | | |
| |1-қадам Оқушылар өз бетімен мәтінді |ресурстары | |Оқулық |
| |талдау |3топ:Халқы | |карта |
| |Тақырыпты топқа бөліп береді. | |Екі жұлдыз бір | |
| |2-қадам:Мұғалімнің түсіндіруі. |Тақырыпта түсініп, топта |тілек. | |
| |Слайд арқылы. |талқылайды, | | |
| |Қолдану: | | | |
| |3топ берілген тақырыпшаларға |Берілген тақырыпшаларға | | |
| |таныстырылым жасайды. |таныстырылым жасайды. | | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
|Ой толғаныс |Талдау: | |Ұпай арқылы | |
|(15 минут) |Картамен жұмыс |Картамен жұмыс | | |
| |1топ:Ұлыбритания мемлекетінің |1топ:Ұлыбритания мемлекетінің | | |
| |шекаралас елдерін көрсету, атау. |шекаралас елдерін көрсету, атау. | | |
| |2топ:Кескін картаға шекарасын, |2топ:Кескін картаға шекарасын, | | |
| |шекаралас мемлекеттерді , астанасын |шекаралас мемлекеттерді , астанасын | | |
| |түсіру. |түсіру. | | |
| |3топ:Лондонның координатасын анықтау|3топ:Лондонның координатасын анықтау |Топ басшының | |
| | | |бағалауы. | |
| |Жинақтау: |Ұлыбритания мемлекетін ағылшын | | |
| |Ұлыбритания мемлекетін ағылшын |тілінде таныстыру | | |
| |тілінде таныстыру |1 топ:Аумағының құрамы және құрылымы | | |
| | |2топ:Табиғат жағдайы және табиғат | | |
| | |ресурстары | | |
| | |3топ:Халқы | | |
|Сабақты | |Бағалау: |
|қорытындылау |Кері байланыс |«ББҮ кестесінің» «Үйрендім» графасын толтыру |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау |Бағалау парағы бойынша үпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы. |
| |Үйге тапсырма |§21оқу, 1топ: «Ұлыбритания қалалары» |
| | |2топ: «Ағылшын халықтарының тұрмыс-тіршілігі» |
| | |3топ: «Ұлыбритания – спорт түрлерінің отаны» .осы тапсырмалар бойынша дәптерге |
| | |мәлімет жазу |
Бағалау парағы
№ |Аны-жөні |Резюме |Эссе |Білу
ББҮ кестесі |Қолдану
Таныстырылым |Талдау
Картамен жұмыс |Жинақтау
ойтолғаныс |Бағалау
ББҮ кестесі |Қорытынды | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
26-30 ұпай –«5»
25-20 ұпай- «4»
19-10 ұпай- «3»
9-0 ұпай- «2»
Пән мұғалімі: Р.Жолмаганбетова
|ПӘНІ |география |КЛАСЫ 11 |Күні:25.11.2016ж | |
|ТАҚЫРЫП |Ұлыбритания. | |
| |Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы | |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларға Ұлыбританияның мемлекеттік құрылымы мен құрамы табиғат жағдайлары мен ресурстары және |
| |халқы туралы жалпы түсінік беру. Мәтінді өз бетімен игеруге, топта талқылауға, өз ойын ашық |
| |айтуға, сыни ойлауға, сұрақ қоя білуге, өзін және өзгені әділ бағалауға үйрету. |
| |Адамгершілікке, ізденімпаздыққа, өзге елдің салтын құрметтеуге тәрбиелеу. |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушыларда Ұлыбритания мемлекеттік құрамы мен құрылымы. табиғат жағдайлары мен ресурстары. халқы |
|НӘТИЖЕ |туралы түсінік қалыптасады. Мәтінді өз бетімен игереді, сыни ойлайды, топта бірлесе жұмыс |
| |жасайды, өз ойын еркін, ашық жеткізе біледі, өзін және өзгені бағалай біледі. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТ|
| | | | |АР |
|Ұйымдастыру |Амандасу |Амандасады | | |
|кезеңі |Топқа бөлу (3топқа бөлінеді туларды |3топқа бөлінеді (Германия, | |суретте|
|(3 минут) |таңдау арқылы) |Ұлыбритания, Қазақстан туларын таңдау|Үш шапалақ |р |
| |Психологиялық тренинг (Әр топ |арқылы) | | |
| |таңдалған елдің тілінде тілек |Психологиялық тренинг (1топ:немісше, | | |
| |айтады) |2топ.ағылшынша 3топ:қазақша) | | |
|Қызығушылықты |Үй тапсырмасын сұрау: |1.Резюме әдісі бойынша Германия | | |
|ояту |Резюме әдісі бойынша Германия |мемлекетіне талдау жасайды. |Ұпай арқылы | |
|(7 минут) |мемлекетіне талдау жасау |1.357мың кв.км |14-16 ұпай- «5» |Интерак|
| |1.Жерінің ауданы |2.Берлин |ұпай |тивті |
| |2..Астанасы |3.Федерациялық республика |13-10ұпай- «4» ұпай|тақта |
| |3.Мемлекеттік құрылымы |4.Федерациялық президент |9-6 ұпай- «3» ұпай | |
| |4.Мемлекет басшысы |5. 80,9 млн адам (2014ж) |5-2 ұпай- «2» ұпай | |
| |5.Халқы |6.Неміс тілі | | |
| |6.Мемлекттік тілі |7.Христиан діні | | |
| |7.Діні |8 а).Қара металлургия | | |
| |8.Өнеркәсібі |Ә)Машина жасау өнеркәсібі | | |
| |9.Ауыл шаруашылығы |Б)Химия өнеркәсібі | | |
| |10.Көлік жүйесі |9. А)Мал шаруашылығы (ірі қара мен | | |
| | |шошқа өсіру) |Бағалау парағы | |
| |Эссе «Неміс халықының әдет-ғұрыпы » |Б)Өсімдік шаруашылығы (бидай, |арқылы | |
| | |қарабидай, арпа, сұлы,қант қызылшасы,| | |
| | |жүзім) | | |
| | |10.А)Тасжол-481 мың км, | | |
| | |Ә)теміржол-42 мың км, | | |
| | |Б)су көлігі (Рейн өзені, Киль | | |
| |Блум таксаномиясы бойынша |каналы), | | |
| |Білу: |В)әуе жолы (Люфтганза, «Кондор», | | |
| |ББҮ кестесін толтыру |«Аэроплойд» ) | | |
| |«Білемін», «Білгім келеді» графасын |2.Эссе оқылады. |3ұпай | |
| |толтырады | | | |
| | | | | |
| | |ББҮ кестесін толтырады |1ұпай | |
| | |Ұлыбритания мемлекеті туралы | | |
| | |«Білемін», «Білгім келеді» графасын | | |
| | |толтырады | | |
|Мағынаны тану |Түсіну: |Англия туралы видеоролик қарайды , өз| | |
|(15 минут) |«Ұлыбританияның әнұраны» атты видео |ойларын жеткізеді. |Критерий арқылы | |
| |тамашалау |1 топ:Аумағының құрамы және құрылымы | | |
| |«Кең ауқымды дәріс» әдісі |2топ:Табиғат жағдайы және табиғат | | |
| |1-қадам Оқушылар өз бетімен мәтінді |ресурстары | |Оқулық |
| |талдау |3топ:Халқы | |карта |
| |Тақырыпты топқа бөліп береді. | |Екі жұлдыз бір | |
| |2-қадам:Мұғалімнің түсіндіруі. |Тақырыпта түсініп, топта |тілек. | |
| |Слайд арқылы. |талқылайды, | | |
| |Қолдану: | | | |
| |3топ берілген тақырыпшаларға |Берілген тақырыпшаларға | | |
| |таныстырылым жасайды. |таныстырылым жасайды. | | |
| | | | | |
| | |Екі жұлдыз, бір тілектерін қарсы | | |
| | |топтарға береді. | | |
|Ой толғаныс |Талдау: | |Ұпай арқылы | |
|(15 минут) |Картамен жұмыс |Картамен жұмыс | | |
| |1топ:Ұлыбритания мемлекетінің |1топ:Ұлыбритания мемлекетінің | | |
| |шекаралас елдерін көрсету, атау. |шекаралас елдерін көрсету, атау. | | |
| |2топ:Кескін картаға шекарасын, |2топ:Кескін картаға шекарасын, | | |
| |шекаралас мемлекеттерді , астанасын |шекаралас мемлекеттерді , астанасын | | |
| |түсіру. |түсіру. | | |
| |3топ:Лондонның координатасын анықтау|3топ:Лондонның координатасын анықтау |Топ басшының | |
| | | |бағалауы. | |
| |Жинақтау: |Ұлыбритания мемлекетін ағылшын | | |
| |Ұлыбритания мемлекетін ағылшын |тілінде таныстыру | | |
| |тілінде таныстыру |1 топ:Аумағының құрамы және құрылымы | | |
| | |2топ:Табиғат жағдайы және табиғат | | |
| | |ресурстары | | |
| | |3топ:Халқы | | |
|Сабақты | |Бағалау: |
|қорытындылау |Кері байланыс |«ББҮ кестесінің» «Үйрендім» графасын толтыру |
|(5 минут) | | |
| |Бағалау |Бағалау парағы бойынша үпайлар есептелінеді, мұғалімнің қорытынды бағасы. |
| |Үйге тапсырма |§21оқу, 1топ: «Ұлыбритания қалалары» |
| | |2топ: «Ағылшын халықтарының тұрмыс-тіршілігі» |
| | |3топ: «Ұлыбритания – спорт түрлерінің отаны» .осы тапсырмалар бойынша дәптерге |
| | |мәлімет жазу |
Бағалау парағы
№ |Аны-жөні |Резюме |Эссе |Білу
ББҮ кестесі |Қолдану
Таныстырылым |Талдау
Картамен жұмыс |Жинақтау
ойтолғаныс |Бағалау
ББҮ кестесі |Қорытынды | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
26-30 ұпай –«5»
25-20 ұпай- «4»
19-10 ұпай- «3»
9-0 ұпай- «2»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz