Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі

Күні:23. 01.
Сынып: 1б
Қатысқандар саны: 21
Қатыспағандар саны:
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Барлығы:Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі туралы жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: мәтіннің негізіг идеясын айта алады, сұрақтар қоя біледі
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз
Қайта самғап ұшамыз.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Үй жұмысын тексеру. 8 минут
Зейінін арналған тапсырма:
3 минут
Сабақтың ортасы
15 минут
№1 Оқылым.
Хормен оқыту, жеке оқыту, буындап оқыту.
Ән сән дән әке Сәкен тәтті дәрі дәрігер тәулік сәуір Дәуір Әсет.
Осы сөздердің ішінен адамның аттарын теріп алып буынға бөліп жаз.
Сә-кен, Дә-уір, Ә-сет.
«Адасқан буындар» ойыны арқылы үй жұмысын бекіту.
Ә-теш, ә-ке, дә-рі, дә-рі-гер, сә-уір, тәт-ті, ән-ші.
«Ой шақыру»
Мына жерде не көріп отырсыңдар? Аққала
Аққаланы жылдың кезінде жасаймыз?
-Ендеше бүгін біз «Аққала» мәтінімен танысамыз.
№1 Мәтінді оқы.
Аққаланы сипаттап айт.
«Мен саған-сен маған» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қою.
№2 Ойлан, тап. «Кім шапшаң»? ойыны. Суреттер арқылы
Кәрі-жас. Ұзын-қысқа.
Ащы-тұщы Жуан-жіңішке
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Тақтасен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
Әппақ болып таң атты,
Түтiн тiке шығады.
Қарлығаштар қанатын
Самғап биiк ұшады.
Топ-топ, топ басайық,
Жалаудан күн жасайық.
Жаса, жаса алтын күн
Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады)
Аяқталуы
2 минут
Деңгейлік тапсырма
5 минут
5 минут
№3 Жұмбақты оқып, шешуін тап.
Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.
Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады?
1-тапсырма
Сөздерді оқыңыз және суретпен сәйкестендіріңіз.
2 тапсырма.
Суреттің орнына тиісті сөз қойып, сөйлем құрастырып жазыңыз.
Менің
бар. Сенің
қайда? Бұл Мәуленнің
.
Дескриптор: Білім алушы:
- суреттің орнындағы сөздерді дұрыс тәуелдеп жазады;
- суреттің орнындағы сөзді дұрыс жіктеп жазады.
Мына сөздерді буынға бөліп жаз. Дыбыстық талдау жаса
Дәрі, әтеш, әке.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерді көлбеу қою
Сауатты жазу.
Үлестірмелі кеспелер
Оқулық, дәптерлер.
Инклю
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz