Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі

|Күні:23.01. |Қатысқандар саны: 21 |
|Сынып: 1б |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. |
|Осы сабақта қол |1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту |
|жеткізілетін оқу мақсаттары|1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту |
|(оқу бағдарламасына |1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес|
|сілтеме) |дұрыс айту |
|Сабақтың мақсаттары |Барлығы:Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі туралы |
| |жаңа білімді меңгереді. |
| |Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар |
| |арқылы талқылайды. |
| |Кейбірі: мәтіннің негізіг идеясын айта алады,сұрақтар |
| |қоя біледі |
|Жетістік критерийлері |Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс |
| |қайталай алады. |
| |Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете |
| |алады. |
|Құндылықтарды дарыту |Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне |
| |тәрбиелеу. |
|Пәнаралық байланыс |Өнер, ана тілі сабағы |
|АКТ қолдану дағдылары |таныстырылым |
|Тілдік құзыреттілік |Ата,дедушка |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Аққу болып ұшамыз | |
|Ынтымақтастық атмосферасын |Көлге келiп қонамыз |Шаттық шебері|
|қалыптастыру |Көлдiң бетiн құшамыз | |
|2 минут |Қайта самғап ұшамыз. | |
| |– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан | |
| |ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын | |
| |сезініп үйренген қандай тамаша, қандай | |
| |қуаныш! | |
|Үй жұмысын тексеру. 8 минут| | |
| |№1 Оқылым. |Таныстырылым,|
| |Хормен оқыту,жеке оқыту,буындап оқыту. |оқулықпен |
| |Ән сән дән әке Сәкен тәтті дәрі |жұмыс |
|Зейінін арналған тапсырма: |дәрігер тәулік сәуір Дәуір Әсет. | |
|3 минут |Осы сөздердің ішінен адамның аттарын |Тақтасен |
| |теріп алып буынға бөліп жаз. |жұмыс |
| |Сә-кен,Дә-уір,Ә-сет. | |
|Сабақтың ортасы |«Адасқан буындар» ойыны арқылы үй | |
|15 минут |жұмысын бекіту. | |
| |Ә-теш,ә-ке,дә-рі, | |
| |дә-рі—гер,сә-уір,тәт-ті,ән-ші. | |
| | | |
| |«Ой шақыру» | |
| |Мына жерде не көріп отырсыңдар? Аққала | |
| |Аққаланы жылдың кезінде жасаймыз? | |
| |-Ендеше бүгін біз «Аққала» мәтінімен | |
| |танысамыз. | |
| |№1 Мәтінді оқы. | |
| |Аққаланы сипаттап айт. | |
| |«Мен саған-сен маған» әдісі арқылы | |
| |бір-біріне сұрақтар қою. |[pic] |
| |№2 Ойлан,тап. «Кім шапшаң»? ойыны. | |
| |Суреттер арқылы | |
| |Кәрі-жас. Ұзын-қысқа. | |
| |Ащы-тұщы Жуан-жіңішке | |
|Сергіту сәті |Әппақ болып таң атты, |Сергіту |
|1 минут |Түтiн тiке шығады. |сәтіне |
| |Қарлығаштар қанатын |арналған |
| |Самғап биiк ұшады. |жинақ |
| |Топ-топ, топ басайық, | |
| |Жалаудан күн жасайық. | |
| |Жаса, жаса алтын күн | |
| |Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын| |
| |соғады) | |
|Аяқталуы | | |
|2 минут |№3 Жұмбақты оқып,шешуін тап. | |
| |Таңмен көзін ашады, | |
| |Әлемге нұрын шашады. | |
| |Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың | |
| |шешуі болады? | |
| |[pic][pic][pic] | |
| | | |
| |1-тапсырма | |
| |Сөздерді оқыңыз және суретпен | |
| |сәйкестендіріңіз. | |
| | | |
|Деңгейлік тапсырма | | |
| | |Үлестірмелі |
|5 минут | |кеспелер |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2 тапсырма. | |
| |Суреттің орнына тиісті сөз қойып, сөйлем| |
| |құрастырып жазыңыз. | |
| | | |
| |Менің [pic] бар. Сенің [pic] қайда? | |
| |Бұл Мәуленнің [pic]. | |
| | | |
| |Дескриптор: Білім алушы: | |
| | | |
| |суреттің орнындағы сөздерді дұрыс | |
| |тәуелдеп жазады; | |
| |суреттің орнындағы сөзді дұрыс жіктеп | |
| |жазады. | |
| | | |
| | | |
| |Мына сөздерді буынға бөліп жаз.Дыбыстық | |
| |талдау жаса |Оқулық, |
| |Дәрі,әтеш,әке. |дәптерлер. |
| |Дәптермен жұмыс. | |
|5 минут |Дәптерді көлбеу қою | |
| |Сауатты жазу. |Инклю |
|Сабақтың соңы |Рефлексия | |
|2 минут |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |Смайликтер |
| |[pic][pic] | |
|Бағалау 2 минут |Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру| |
| |деңгейін жетекші сұрақтар қоя отырып | |
| |білімдерін бекітіп мадақтап өту.Кемшілік| |
| |тұстарында айту. | |
|Дифференциация – Сіз |Бағалау – Оқушылардың |Денсаулық пен |
|жоспарда қолдауды қалай |меңгерген білімдерін қалай |қауіпсіздік техникасын |
|басымырақ көрсетуді |тексеруді жоспарға енгізіп |қорғау |
|жоспарлайсыз? Қабілетті |отырсыз? | |
|балаларға қандай міндеттер | | |
|қоюды жоспарлайсыз? | | |
| | | |
| | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы |
|Оқу мақсаттары шынайы болды|бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
|ма? Барлық оқушылар ОМ | |
|жетті ме? Егер жетпесе | |
|неге? | |
|Сабақта дифференциация | |
|дұрыс жүргізілді ме? | |
|Сабақтың уақыттары сақталды| |
|ма? Сабақ жоспарынан | |
|қандай ауытқулар болды, | |
|неге? | |
| | |
|Жалпы бағалау |
| |
| |
|Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
| |
|2: |
| |
|Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
| |
|2: |
| |
|Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі |
|сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |
| |
| |
| |
| |

Ұқсас жұмыстар
Табиғатқа саяхат
Сөздерді оқиық
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Әріптерден сөз құра
Г дыбысы және әрпі
Б б дыбысы мен әрпі
Сабақтың соңы
Экскаватор сөзіне дыбыстық талдау жасау
Х х әрпі мен дыбысы
Пәндер