Қазақ - қонақжай халық

Такырып: « Қазақ - қонақжай халық »

Орындаған: Жакенова Г. А.

Пән: қазақ тілі
Сынып: 9

Мектеп : Совет орта мектебі

Жакенова Г. А.

Пән:қазақ тілі: Тақырып:
Сынып: 9: Қазақ - қонақжай халық
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Мұғалімнің аты: Жакенова Г. А.
Пән:қазақ тілі: Оқыту мақсаты
Сынып: 9: Оқушылардың бойына қазақ халқының рухани байлығын сіңіру. Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту.
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
Пән:қазақ тілі: Күтілетін нәтиже:
Сынып: 9:

-Салт -дәстүрге деген құрмет сезімдерін оянады;

-Сауатты сөйлеу және жазу, тақырып бойынша өз ойын еркін жеткізе алады;

-Қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген оң көзқарасы дамиды;

-Өз ой-пікірін айтуға, өзіндік көзқарасын дәлелдеуге дағдыланады;

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
Пән:қазақ тілі: Ресурстар
Сынып: 9: 9-сынып оқулығы, қиықшалар, кесте, суреттер, интербелсенді тақта
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
Пән:қазақ тілі: Жоспар
Сынып: 9:
Пән:қазақ тілі: Кезеңдер
Сынып: 9: Мұғалімнің іс-әрекеті
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Оқушы әрекеті
:
Пән:қазақ тілі: Ұйымдастыру кезеңі
Сынып: 9:

1. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.

2. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.

-3 мин

Болжам жасау

Сабақтың тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

3. Сабақтың тақырыбы «Қазақ - қонақжай халық»

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
:
Пән:қазақ тілі:

Қызығушылық

ты ояту

Сынып: 9:

Сабақ мақсатын анықтау.

-Не білгім келеді?

"Болжам" стратегиясы. -3 мин

-Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың тақырыбы неге "Қазақ - қонақжай халық" деп аталады?

:
:
:
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Болжам жасау
:

Оған қандай дәлелің бар?

да не болды?

Оқушылар өз ойларын айтады.

Әр топ өз болжамдарын айтады. "Болжам" кестесін толтырады.

Болжамдар тақтаға жазылады.

Пән:қазақ тілі:
Сынып: 9:
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
Пән:қазақ тілі:
Сынып: 9:
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
Пән:қазақ тілі: Мағынаны тану
Сынып: 9:

«Өрнекті ара» стратегиясы. -12 мин

Мәтінмен жұмыс

Жанұя тобы

Топ мүшелерін сандармен бөлу1, 2, 3

Жұмыс тобы-5мин.

1 сандары 1 -топқа-мәтіннің бірінші бөлігі

2 сандары 2 -топқа-мәтіннің екінші бөлігі

3 сандары 3-топқа-мәтіннің үшінші бөлігі

Жанұя тобы-5-мин.

Әр сандар өз тобына келіп оқыған мәтіндерін өз топтарына түсіндіреді.

Мәтіннің үш аспектісі бойынша сұрақтар -5мин.

Мәтінге байланысты әр топ сұрақтар даярлайды.

Сол сұрақтарды бір-бірлеріне қою арқылы өзара мәтін төңірегінде сұхбаттасады.

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Оқушылар мәтінді оқиды. Жеке оқиды, көршісімен бөліседі, топта талқылайды.
:
Пән:қазақ тілі: Ой толғаныс
Сынып: 9:

Мақалдардың мағынасын аш.

  1. Қыз - қонақ.
  2. Жаман үйдің қонағы билейді.
  3. Қонаққа бара білсең, шақыра да біл.
  4. Қонаққа «кел» демек бар, «Кет» демек жоқ.
  5. Тойдың болғанынан боладысы қызық.

"Болжам" кестесінің 3-бағанын толтырады. -5 мин

-Қай топтың болжамы сәйкес келді?

-Сабақтың мақсатына жеттік пе?

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: 3 топ мақалдардың мағынасын ашуы керек
:
Пән:қазақ тілі: Кері байланыс
Сынып: 9:

«Карусель» стратегиясы

«Қазақ халқын неліктен қонақжай халық дейді?» деген сұрағына өз көзқарастарыңызды жазыңыз.

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Топ мүшелері өз көзқарастарын білдіреді.
:
Пән:қазақ тілі:

Топпен жұмыс

Грамматикалық жұмыс

Сынып: 9:

І топ. Шұбат пен қуырдақ (сөйлем ойлау, синтаксистік талдау жасау)

ІІ топ. Қымыз бен бауырсақ (фонетикалық талдау)

ІІІ топ. Уыз бен бесбармақ (сөйлем ойлау, морфологиялық талдау жасау)

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: 3топ қазақтың ұлттық тағамдарын табу, маркер мен плакат тарату
:
Пән:қазақ тілі: Бағалау
Сынып: 9: Бағалау критерийлері арқылы оқушылар өз - өздерін бағалайды. Мұғалім өзі қорытындылайды.
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Өздерін бағалап үйренеді.
:
Пән:қазақ тілі: Үйге тапсырма
Сынып: 9:
Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.:
:
Пән:қазақ тілі:

Қорытынды

Кері байланыс

Сынып: 9:

Бүгін сабақта біз не білдік, не үйрендік және бізге не ұнады, не ұнамады.

«Бағдаршам» әдісі арқылы

Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, жасыл түсті шамды көтер;

Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген босаң, сары түсті шамды көтер;

Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, қызыл түсті шамды көтер;

Мектеп: Совет орта мектебіЖакенова Г. А.: Оқушылар алдарында жатқан қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелекшелерді таңдаулары арқылы өздерінің сабақ барысында қандай нәтижеге жеткендерін көрсетіп кері байланыс жасайды.
:

Ұқсас жұмыстар
Қазақ – қонақжай халық туралы ақпарат
Қонақжайлық
Құтты қонақ
Қазақ-қонақжай халық жайлы ақпарат
Жұмағали Сайн кім
Қонақ келсе -құт
Бірлік тобы
Мұқағали мақатаевтың поэзиясы
Дүниетану. қонақжай
Қазақ дейтін халқымыз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz