Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақ - қонақжай халық
Такырып: «Қазақ - қонақжай халық»
Орындаған: Жакенова Г.А.
|Пән: қазақ тілі |Сынып: 9 |Мектеп: Совет орта мектебі |
| | |Жакенова Г.А. |
|Тақырып: |Қазақ - қонақжай халық |Мұғалімнің аты: Жакенова Г.А. |
|Оқыту мақсаты |Оқушылардың бойына қазақ халқының рухани байлығын сіңіру.Қазақ |
| |халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту. |
|Күтілетін нәтиже: |-Салт –дәстүрге деген құрмет сезімдерін оянады; |
| |-Сауатты сөйлеу және жазу, тақырып бойынша өз ойын еркін жеткізе |
| |алады; |
| |-Қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген оң көзқарасы дамиды; |
| |-Өз ой-пікірін айтуға, өзіндік көзқарасын дәлелдеуге дағдыланады; |
|Ресурстар |9-сынып оқулығы, қиықшалар, кесте, суреттер, интербелсенді тақта |
|Жоспар |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі|1. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын |Оқушылар 4 топқа |
| |ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. |бөлінеді. |
| |2. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. | |
| |-3 мин | |
| |Болжам жасау | |
| |Сабақтың тақырыбы не туралы болуы мүмкін? | |
| |3. Сабақтың тақырыбы «Қазақ – қонақжай | |
| |халық» | |
|Қызығушылық |Сабақ мақсатын анықтау. |Шындығын |
|ты ояту |-Не білгім келеді? |да не болды? |
| |"Болжам" стратегиясы.-3 мин | |
| |-Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың тақырыбы | |
| |неге "Қазақ – қонақжай халық" деп аталады? | |
| |Болжам жасау | |
| |Оған қандай дәлелің бар? | |
|Мағынаны тану |«Өрнекті ара» стратегиясы.-12 мин |Оқушылар мәтінді |
| |Мәтінмен жұмыс |оқиды. Жеке оқиды, |
| |Жанұя тобы |көршісімен бөліседі, |
| |Топ мүшелерін сандармен бөлу1,2,3 |топта талқылайды. |
| |Жұмыс тобы-5мин. | |
| |1 сандары 1 -топқа-мәтіннің бірінші бөлігі | |
| |2 сандары 2 -топқа-мәтіннің екінші бөлігі | |
| |3 сандары 3-топқа-мәтіннің үшінші бөлігі | |
| |Жанұя тобы-5-мин. | |
| |Әр сандар өз тобына келіп оқыған мәтіндерін | |
| |өз топтарына түсіндіреді. | |
| |Мәтіннің үш аспектісі бойынша сұрақтар | |
| |-5мин. | |
| |Мәтінге байланысты әр топ сұрақтар | |
| |даярлайды. | |
| |Сол сұрақтарды бір-бірлеріне қою арқылы | |
| |өзара мәтін төңірегінде сұхбаттасады. | |
|Ой толғаныс |Мақалдардың мағынасын аш. | |
| |Қыз – қонақ. |3 топ мақалдардың |
| |Жаман үйдің қонағы билейді. |мағынасын ашуы керек |
| |Қонаққа бара білсең, шақыра да біл. | |
| |Қонаққа «кел» демек бар, «Кет» демек жоқ. | |
| |Тойдың болғанынан боладысы қызық. | |
| |"Болжам" кестесінің 3-бағанын толтырады. -5 | |
| |мин | |
| |-Қай топтың болжамы сәйкес келді? | |
| |-Сабақтың мақсатына жеттік пе? | |
|Кері байланыс |«Карусель» стратегиясы |Топ мүшелері өз |
| |«Қазақ халқын неліктен қонақжай халық |көзқарастарын |
| |дейді?» деген сұрағына өз көзқарастарыңызды |білдіреді. |
| |жазыңыз. | |
|Топпен жұмыс |І топ. Шұбат пен қуырдақ (сөйлем ойлау, |3топ қазақтың ұлттық |
|Грамматикалық |синтаксистік талдау жасау) |тағамдарын табу, |
|жұмыс |ІІ топ. Қымыз бен бауырсақ (фонетикалық |маркер мен плакат |
| |талдау) |тарату |
| |ІІІ топ.Уыз бен бесбармақ (сөйлем ойлау, | |
| |морфологиялық талдау жасау) | |
|Бағалау |Бағалау критерийлері арқылы оқушылар өз – |Өздерін бағалап |
| |өздерін бағалайды. Мұғалім өзі |үйренеді. |
| |қорытындылайды. | |
|Үйге тапсырма | | |
|Қорытынды |Бүгін сабақта біз не білдік, не үйрендік |Оқушылар алдарында |
|Кері байланыс |және бізге не ұнады, не ұнамады. |жатқан қызыл, сары, |
| |[pic]«Бағдаршам» әдісі арқылы |жасыл түсті |
| |Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың |дөңгелекшелерді |
| |барлығын сәтті орындаған болсаң, жасыл түсті|таңдаулары арқылы |
| |шамды көтер; |өздерінің сабақ |
| |Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты |барысында қандай |
| |кездестірген босаң, сары түсті шамды көтер; |нәтижеге жеткендерін |
| |Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды |көрсетіп кері |
| |орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет |байланыс жасайды. |
| |болса, қызыл түсті шамды көтер; | |
Орындаған: Жакенова Г.А.
|Пән: қазақ тілі |Сынып: 9 |Мектеп: Совет орта мектебі |
| | |Жакенова Г.А. |
|Тақырып: |Қазақ - қонақжай халық |Мұғалімнің аты: Жакенова Г.А. |
|Оқыту мақсаты |Оқушылардың бойына қазақ халқының рухани байлығын сіңіру.Қазақ |
| |халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту. |
|Күтілетін нәтиже: |-Салт –дәстүрге деген құрмет сезімдерін оянады; |
| |-Сауатты сөйлеу және жазу, тақырып бойынша өз ойын еркін жеткізе |
| |алады; |
| |-Қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген оң көзқарасы дамиды; |
| |-Өз ой-пікірін айтуға, өзіндік көзқарасын дәлелдеуге дағдыланады; |
|Ресурстар |9-сынып оқулығы, қиықшалар, кесте, суреттер, интербелсенді тақта |
|Жоспар |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі|1. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын |Оқушылар 4 топқа |
| |ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. |бөлінеді. |
| |2. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. | |
| |-3 мин | |
| |Болжам жасау | |
| |Сабақтың тақырыбы не туралы болуы мүмкін? | |
| |3. Сабақтың тақырыбы «Қазақ – қонақжай | |
| |халық» | |
|Қызығушылық |Сабақ мақсатын анықтау. |Шындығын |
|ты ояту |-Не білгім келеді? |да не болды? |
| |"Болжам" стратегиясы.-3 мин | |
| |-Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың тақырыбы | |
| |неге "Қазақ – қонақжай халық" деп аталады? | |
| |Болжам жасау | |
| |Оған қандай дәлелің бар? | |
|Мағынаны тану |«Өрнекті ара» стратегиясы.-12 мин |Оқушылар мәтінді |
| |Мәтінмен жұмыс |оқиды. Жеке оқиды, |
| |Жанұя тобы |көршісімен бөліседі, |
| |Топ мүшелерін сандармен бөлу1,2,3 |топта талқылайды. |
| |Жұмыс тобы-5мин. | |
| |1 сандары 1 -топқа-мәтіннің бірінші бөлігі | |
| |2 сандары 2 -топқа-мәтіннің екінші бөлігі | |
| |3 сандары 3-топқа-мәтіннің үшінші бөлігі | |
| |Жанұя тобы-5-мин. | |
| |Әр сандар өз тобына келіп оқыған мәтіндерін | |
| |өз топтарына түсіндіреді. | |
| |Мәтіннің үш аспектісі бойынша сұрақтар | |
| |-5мин. | |
| |Мәтінге байланысты әр топ сұрақтар | |
| |даярлайды. | |
| |Сол сұрақтарды бір-бірлеріне қою арқылы | |
| |өзара мәтін төңірегінде сұхбаттасады. | |
|Ой толғаныс |Мақалдардың мағынасын аш. | |
| |Қыз – қонақ. |3 топ мақалдардың |
| |Жаман үйдің қонағы билейді. |мағынасын ашуы керек |
| |Қонаққа бара білсең, шақыра да біл. | |
| |Қонаққа «кел» демек бар, «Кет» демек жоқ. | |
| |Тойдың болғанынан боладысы қызық. | |
| |"Болжам" кестесінің 3-бағанын толтырады. -5 | |
| |мин | |
| |-Қай топтың болжамы сәйкес келді? | |
| |-Сабақтың мақсатына жеттік пе? | |
|Кері байланыс |«Карусель» стратегиясы |Топ мүшелері өз |
| |«Қазақ халқын неліктен қонақжай халық |көзқарастарын |
| |дейді?» деген сұрағына өз көзқарастарыңызды |білдіреді. |
| |жазыңыз. | |
|Топпен жұмыс |І топ. Шұбат пен қуырдақ (сөйлем ойлау, |3топ қазақтың ұлттық |
|Грамматикалық |синтаксистік талдау жасау) |тағамдарын табу, |
|жұмыс |ІІ топ. Қымыз бен бауырсақ (фонетикалық |маркер мен плакат |
| |талдау) |тарату |
| |ІІІ топ.Уыз бен бесбармақ (сөйлем ойлау, | |
| |морфологиялық талдау жасау) | |
|Бағалау |Бағалау критерийлері арқылы оқушылар өз – |Өздерін бағалап |
| |өздерін бағалайды. Мұғалім өзі |үйренеді. |
| |қорытындылайды. | |
|Үйге тапсырма | | |
|Қорытынды |Бүгін сабақта біз не білдік, не үйрендік |Оқушылар алдарында |
|Кері байланыс |және бізге не ұнады, не ұнамады. |жатқан қызыл, сары, |
| |[pic]«Бағдаршам» әдісі арқылы |жасыл түсті |
| |Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың |дөңгелекшелерді |
| |барлығын сәтті орындаған болсаң, жасыл түсті|таңдаулары арқылы |
| |шамды көтер; |өздерінің сабақ |
| |Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты |барысында қандай |
| |кездестірген босаң, сары түсті шамды көтер; |нәтижеге жеткендерін |
| |Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды |көрсетіп кері |
| |орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет |байланыс жасайды. |
| |болса, қызыл түсті шамды көтер; | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz