Қазақ - қонақжай халық

Такырып: « Қазақ - қонақжай халық »
Орындаған: Жакенова Г. А.
Мектеп : Совет орта мектебі
Жакенова Г. А.
-Салт -дәстүрге деген құрмет сезімдерін оянады;
-Сауатты сөйлеу және жазу, тақырып бойынша өз ойын еркін жеткізе алады;
-Қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген оң көзқарасы дамиды;
-Өз ой-пікірін айтуға, өзіндік көзқарасын дәлелдеуге дағдыланады;
1. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.
2. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.
-3 мин
Болжам жасау
Сабақтың тақырыбы не туралы болуы мүмкін?
3. Сабақтың тақырыбы «Қазақ - қонақжай халық»
Қызығушылық
ты ояту
Сабақ мақсатын анықтау.
-Не білгім келеді?
"Болжам" стратегиясы. -3 мин
-Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың тақырыбы неге "Қазақ - қонақжай халық" деп аталады?
Оған қандай дәлелің бар?
да не болды?
Оқушылар өз ойларын айтады.
Әр топ өз болжамдарын айтады. "Болжам" кестесін толтырады.
Болжамдар тақтаға жазылады.
«Өрнекті ара» стратегиясы. -12 мин
Мәтінмен жұмыс
Жанұя тобы
Топ мүшелерін сандармен бөлу1, 2, 3
Жұмыс тобы-5мин.
1 сандары 1 -топқа-мәтіннің бірінші бөлігі
2 сандары 2 -топқа-мәтіннің екінші бөлігі
3 сандары 3-топқа-мәтіннің үшінші бөлігі
Жанұя тобы-5-мин.
Әр сандар өз тобына келіп оқыған мәтіндерін өз топтарына түсіндіреді.
Мәтіннің үш аспектісі бойынша сұрақтар -5мин.
Мәтінге байланысты әр топ сұрақтар даярлайды.
Сол сұрақтарды бір-бірлеріне қою арқылы өзара мәтін төңірегінде сұхбаттасады.
Мақалдардың мағынасын аш.
- Қыз - қонақ.
- Жаман үйдің қонағы билейді.
- Қонаққа бара білсең, шақыра да біл.
- Қонаққа «кел» демек бар, «Кет» демек жоқ.
- Тойдың болғанынан боладысы қызық.
"Болжам" кестесінің 3-бағанын толтырады. -5 мин
-Қай топтың болжамы сәйкес келді?
-Сабақтың мақсатына жеттік пе?
«Карусель» стратегиясы
«Қазақ халқын неліктен қонақжай халық дейді?» деген сұрағына өз көзқарастарыңызды жазыңыз.
Топпен жұмыс
Грамматикалық жұмыс
І топ. Шұбат пен қуырдақ (сөйлем ойлау, синтаксистік талдау жасау)
ІІ топ. Қымыз бен бауырсақ (фонетикалық талдау)
ІІІ топ. Уыз бен бесбармақ (сөйлем ойлау, морфологиялық талдау жасау)
Қорытынды
Кері байланыс
Бүгін сабақта біз не білдік, не үйрендік және бізге не ұнады, не ұнамады.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, жасыл түсті шамды көтер;
Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген босаң, сары түсті шамды көтер;
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, қызыл түсті шамды көтер;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz