Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Метатаным деген не және неліктен бұл маңызды

|Тренинг |Метатаным деген не және неліктен бұл маңызды? |Жасаған: Жакенова Г.А. Совет орта мектебі |
|тақырыбы | | |
|Общая цель |Метатаным туралы алғашқы түсінік қалыптасады |
|Цель |Семинардыңбарлыққатысушылары: метатаным деген не екендігін біледі |
| |Қатысушылардың көпшілігі: өз сабақтарында метатанымның кей тәсілдерін жүзеге асыра алады |
| |Кейбіреулері: метатанымды дамыту үшін өз беттерімен стратегиялар жасай алады |
|Уақыт |Тренинг мазмұны |Тренинг әрекеті |Ресурстар |
| 10 минут |Зейінді аудару |1. Барлық топ шеңбер бойымен отырады. |Доп |
| | |2. Модератор берілген тақырып бойынша сұрақтар қойып, допты жауап| |
| | |бергісі келетін қатысушыға лақтырады | |
| | |Сұрақтар: | |
| | |1. оқушы үшін не және қаншалықты білетіндігін білу аса маңызды | |
| | |ма? | |
| | |2.сабақты жоспарлау барысында оқушының нені білетіндігін білу сіз| |
| | |үшін қаншалықты маңызды? | |
| | |3. метатаным туралы не білесіз? Мүмкін естігендеріңіз бар шығар?| |
| | | | |
| | |Модератор қойылған сұрақтар бойынша қорытынды шығарып, | |
| | |қатысушылардың зейінін бейне лекцияға аударады. | |
| 10 минут |Тренердің бейне |Метатаным туралы бейне лекция |Видео |
| |лекциясын қарау | | |
| 60 минут |Тәжірибеліек тапсырма|1 тапсырма. 15 мин. |Флипчарт, маркеры,|
| |Треннгтің тәжірибелік| |листы А4 |
| |бөлігінде |Барлық қатысушылар шеңбер бойымен отырады | |
| |мұғалімдерге |Модератор А4 парағында мәтін таратып, осы мәтінді оқып шығуды | |
| |метатанымның кей |ұсынады. 3 мин. | |
| |стратегияларын |Барлық қатысушылар мәтінді оқып шыққан соң, модератор | |
| |қолданудыңы |қатысушылардың мәтінді қаншалықты түсінгендерін сұрайды. Ір | |
| |маңыздылығын |қатысушы шынайы жауап беруі тиіс. Егер қатысушы мәтінді түсіндім | |
| |көрсететін |деп айтса, онда модератор осы мәтінді түсіну үшін қандай нақты | |
| |стратегиялар |иәсіл не стратгеия түсінуге көмектесткендігін сұрауы керек. 5 | |
| |қарастырылады. |мин | |
| | |Модератор қатысушылардан мәтінді қайта оқып шығуды сұрайды, бірақ| |
| | |бұл жолы мәтінді түсініп оқуға көмектесетін бір стратегияны | |
| | |қолдана отырып оқуды ұсынады. (мысалы, маңызды тұстарды сызып | |
| | |отыру, жұпта талдап шығу т.б.) 5 мин. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады да, әр мұғалім оқушылардың не | |
| | |білетіндігін және қалай оқу ол үшін ыңғайлы екендігін қаншалықты | |
| | |ескеретіндігі туралы пікірге жетелейді. | |
| | |2 тапсырма.30 мин.Қатысушылар 3-4 адамнан тұратын шағын топтарға| |
| | |бірігеді. | |
| | |1.топтық жұмыс. Сабақ үстінде сіздің оқушылар жасайтын | |
| | |әрекеттерді атаңыз да, әрәрекетке стратегиялар жазып шығыңыз. | |
| | |Кестені толтырыңыз. 10 мин | |
| | |Әрекеттер | |
| | |Әрекет үшін стратегия | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. Талқылау.сіздің оқушыңыз орындайтын бір әрекетті талдаңыз: а) | |
| | |әрекет өз бетімен орындалады ма, әлде мұғалімнің көмегімен | |
| | |орындалады ма? ә) осы әрекетті орындау үшін оқушылар қандай | |
| | |страгеияларды біледі (мысалы тиімді оқу үшін, мәтіннің астын | |
| | |сызып отыру , т.б.)? б) өздеріңіз атаған стратегиялардың | |
| | |қайсысын оқушларыңыз көбірек қолданады? в) аталған | |
| | |стратегияларды оқушылар қаншалықты түсініп қолданылады? | |
| | |10 мин | |
| | |3. кестені толтыру. (әр қатысушы жеке толтырады) 10 мин. | |
| | | | |
| | |Сіз және сіздің оқушыларыңыз стратегиялардың маңыздылығын | |
| | |түсінеді ме? Кестені толтырып, жұпта талдаңыз: | |
| | | | |
| | |№ | |
| | | | |
| | |әрекет | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Мұғалім | |
| | |Оқушы | |
| | | | |
| | |1. | |
| | |Оқушы мәселені және мақсатты өз бетімен анықтайды | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. | |
| | |Тапсырманы орындау барысында өзін-өзі реттеу | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3. | |
| | |Стартегияны өз бетімен таңдау | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. | |
| | |Өз оқу стратегиясын түсіну үшін көмек қажет пе? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Тапсырма 3. 15 мин | |
| | |Қатысушыларға сабақта метатаным дағдыларын дамытудың кей | |
| | |стратегиялары кесте түрінде таратылады. Мұғалімдер осы | |
| | |стратегияларды жұпта талдап, осы стратегияларға ұқсас | |
| | |стратегияларды қосу ұсынылады.(кестедегі бос орындарға). Жұпта | |
| | |талдаудан соң, әр жұп жазғандарын топта талқылайды. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады және қатысушыларды өз қоржындарына | |
| | |метатанымның қандай стратегияларын алғандарын сұрайды. | |
| | | | |
| 10 минут |Кері байланыс |Берілген тақырып бойынша кері байланыс орнату |Сауалнама |
| | |Тренинг тиімділігін бағалау сауалнамасы |парақтары |

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Мұғалім тек қана бағдар беруші
Үшінші тапсырманы орындаған кезде
Оқушылардың ойларын тыңдау
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мені қызықтырғаны баланың өзі ізденіп дәлелдеуі
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Махаббат қызық мол жылдар романы
Ферменттің белсенді орталығы
Экологиялық қауіпсіздік
Пәндер