Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Метатаным деген не және неліктен бұл маңызды
|Тренинг |Метатаным деген не және неліктен бұл маңызды? |Жасаған: Жакенова Г.А. Совет орта мектебі |
|тақырыбы | | |
|Общая цель |Метатаным туралы алғашқы түсінік қалыптасады |
|Цель |Семинардыңбарлыққатысушылары: метатаным деген не екендігін біледі |
| |Қатысушылардың көпшілігі: өз сабақтарында метатанымның кей тәсілдерін жүзеге асыра алады |
| |Кейбіреулері: метатанымды дамыту үшін өз беттерімен стратегиялар жасай алады |
|Уақыт |Тренинг мазмұны |Тренинг әрекеті |Ресурстар |
| 10 минут |Зейінді аудару |1. Барлық топ шеңбер бойымен отырады. |Доп |
| | |2. Модератор берілген тақырып бойынша сұрақтар қойып, допты жауап| |
| | |бергісі келетін қатысушыға лақтырады | |
| | |Сұрақтар: | |
| | |1. оқушы үшін не және қаншалықты білетіндігін білу аса маңызды | |
| | |ма? | |
| | |2.сабақты жоспарлау барысында оқушының нені білетіндігін білу сіз| |
| | |үшін қаншалықты маңызды? | |
| | |3. метатаным туралы не білесіз? Мүмкін естігендеріңіз бар шығар?| |
| | | | |
| | |Модератор қойылған сұрақтар бойынша қорытынды шығарып, | |
| | |қатысушылардың зейінін бейне лекцияға аударады. | |
| 10 минут |Тренердің бейне |Метатаным туралы бейне лекция |Видео |
| |лекциясын қарау | | |
| 60 минут |Тәжірибеліек тапсырма|1 тапсырма. 15 мин. |Флипчарт, маркеры,|
| |Треннгтің тәжірибелік| |листы А4 |
| |бөлігінде |Барлық қатысушылар шеңбер бойымен отырады | |
| |мұғалімдерге |Модератор А4 парағында мәтін таратып, осы мәтінді оқып шығуды | |
| |метатанымның кей |ұсынады. 3 мин. | |
| |стратегияларын |Барлық қатысушылар мәтінді оқып шыққан соң, модератор | |
| |қолданудыңы |қатысушылардың мәтінді қаншалықты түсінгендерін сұрайды. Ір | |
| |маңыздылығын |қатысушы шынайы жауап беруі тиіс. Егер қатысушы мәтінді түсіндім | |
| |көрсететін |деп айтса, онда модератор осы мәтінді түсіну үшін қандай нақты | |
| |стратегиялар |иәсіл не стратгеия түсінуге көмектесткендігін сұрауы керек. 5 | |
| |қарастырылады. |мин | |
| | |Модератор қатысушылардан мәтінді қайта оқып шығуды сұрайды, бірақ| |
| | |бұл жолы мәтінді түсініп оқуға көмектесетін бір стратегияны | |
| | |қолдана отырып оқуды ұсынады. (мысалы, маңызды тұстарды сызып | |
| | |отыру, жұпта талдап шығу т.б.) 5 мин. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады да, әр мұғалім оқушылардың не | |
| | |білетіндігін және қалай оқу ол үшін ыңғайлы екендігін қаншалықты | |
| | |ескеретіндігі туралы пікірге жетелейді. | |
| | |2 тапсырма.30 мин.Қатысушылар 3-4 адамнан тұратын шағын топтарға| |
| | |бірігеді. | |
| | |1.топтық жұмыс. Сабақ үстінде сіздің оқушылар жасайтын | |
| | |әрекеттерді атаңыз да, әрәрекетке стратегиялар жазып шығыңыз. | |
| | |Кестені толтырыңыз. 10 мин | |
| | |Әрекеттер | |
| | |Әрекет үшін стратегия | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. Талқылау.сіздің оқушыңыз орындайтын бір әрекетті талдаңыз: а) | |
| | |әрекет өз бетімен орындалады ма, әлде мұғалімнің көмегімен | |
| | |орындалады ма? ә) осы әрекетті орындау үшін оқушылар қандай | |
| | |страгеияларды біледі (мысалы тиімді оқу үшін, мәтіннің астын | |
| | |сызып отыру , т.б.)? б) өздеріңіз атаған стратегиялардың | |
| | |қайсысын оқушларыңыз көбірек қолданады? в) аталған | |
| | |стратегияларды оқушылар қаншалықты түсініп қолданылады? | |
| | |10 мин | |
| | |3. кестені толтыру. (әр қатысушы жеке толтырады) 10 мин. | |
| | | | |
| | |Сіз және сіздің оқушыларыңыз стратегиялардың маңыздылығын | |
| | |түсінеді ме? Кестені толтырып, жұпта талдаңыз: | |
| | | | |
| | |№ | |
| | | | |
| | |әрекет | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Мұғалім | |
| | |Оқушы | |
| | | | |
| | |1. | |
| | |Оқушы мәселені және мақсатты өз бетімен анықтайды | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. | |
| | |Тапсырманы орындау барысында өзін-өзі реттеу | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3. | |
| | |Стартегияны өз бетімен таңдау | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. | |
| | |Өз оқу стратегиясын түсіну үшін көмек қажет пе? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Тапсырма 3. 15 мин | |
| | |Қатысушыларға сабақта метатаным дағдыларын дамытудың кей | |
| | |стратегиялары кесте түрінде таратылады. Мұғалімдер осы | |
| | |стратегияларды жұпта талдап, осы стратегияларға ұқсас | |
| | |стратегияларды қосу ұсынылады.(кестедегі бос орындарға). Жұпта | |
| | |талдаудан соң, әр жұп жазғандарын топта талқылайды. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады және қатысушыларды өз қоржындарына | |
| | |метатанымның қандай стратегияларын алғандарын сұрайды. | |
| | | | |
| 10 минут |Кері байланыс |Берілген тақырып бойынша кері байланыс орнату |Сауалнама |
| | |Тренинг тиімділігін бағалау сауалнамасы |парақтары |
|тақырыбы | | |
|Общая цель |Метатаным туралы алғашқы түсінік қалыптасады |
|Цель |Семинардыңбарлыққатысушылары: метатаным деген не екендігін біледі |
| |Қатысушылардың көпшілігі: өз сабақтарында метатанымның кей тәсілдерін жүзеге асыра алады |
| |Кейбіреулері: метатанымды дамыту үшін өз беттерімен стратегиялар жасай алады |
|Уақыт |Тренинг мазмұны |Тренинг әрекеті |Ресурстар |
| 10 минут |Зейінді аудару |1. Барлық топ шеңбер бойымен отырады. |Доп |
| | |2. Модератор берілген тақырып бойынша сұрақтар қойып, допты жауап| |
| | |бергісі келетін қатысушыға лақтырады | |
| | |Сұрақтар: | |
| | |1. оқушы үшін не және қаншалықты білетіндігін білу аса маңызды | |
| | |ма? | |
| | |2.сабақты жоспарлау барысында оқушының нені білетіндігін білу сіз| |
| | |үшін қаншалықты маңызды? | |
| | |3. метатаным туралы не білесіз? Мүмкін естігендеріңіз бар шығар?| |
| | | | |
| | |Модератор қойылған сұрақтар бойынша қорытынды шығарып, | |
| | |қатысушылардың зейінін бейне лекцияға аударады. | |
| 10 минут |Тренердің бейне |Метатаным туралы бейне лекция |Видео |
| |лекциясын қарау | | |
| 60 минут |Тәжірибеліек тапсырма|1 тапсырма. 15 мин. |Флипчарт, маркеры,|
| |Треннгтің тәжірибелік| |листы А4 |
| |бөлігінде |Барлық қатысушылар шеңбер бойымен отырады | |
| |мұғалімдерге |Модератор А4 парағында мәтін таратып, осы мәтінді оқып шығуды | |
| |метатанымның кей |ұсынады. 3 мин. | |
| |стратегияларын |Барлық қатысушылар мәтінді оқып шыққан соң, модератор | |
| |қолданудыңы |қатысушылардың мәтінді қаншалықты түсінгендерін сұрайды. Ір | |
| |маңыздылығын |қатысушы шынайы жауап беруі тиіс. Егер қатысушы мәтінді түсіндім | |
| |көрсететін |деп айтса, онда модератор осы мәтінді түсіну үшін қандай нақты | |
| |стратегиялар |иәсіл не стратгеия түсінуге көмектесткендігін сұрауы керек. 5 | |
| |қарастырылады. |мин | |
| | |Модератор қатысушылардан мәтінді қайта оқып шығуды сұрайды, бірақ| |
| | |бұл жолы мәтінді түсініп оқуға көмектесетін бір стратегияны | |
| | |қолдана отырып оқуды ұсынады. (мысалы, маңызды тұстарды сызып | |
| | |отыру, жұпта талдап шығу т.б.) 5 мин. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады да, әр мұғалім оқушылардың не | |
| | |білетіндігін және қалай оқу ол үшін ыңғайлы екендігін қаншалықты | |
| | |ескеретіндігі туралы пікірге жетелейді. | |
| | |2 тапсырма.30 мин.Қатысушылар 3-4 адамнан тұратын шағын топтарға| |
| | |бірігеді. | |
| | |1.топтық жұмыс. Сабақ үстінде сіздің оқушылар жасайтын | |
| | |әрекеттерді атаңыз да, әрәрекетке стратегиялар жазып шығыңыз. | |
| | |Кестені толтырыңыз. 10 мин | |
| | |Әрекеттер | |
| | |Әрекет үшін стратегия | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. Талқылау.сіздің оқушыңыз орындайтын бір әрекетті талдаңыз: а) | |
| | |әрекет өз бетімен орындалады ма, әлде мұғалімнің көмегімен | |
| | |орындалады ма? ә) осы әрекетті орындау үшін оқушылар қандай | |
| | |страгеияларды біледі (мысалы тиімді оқу үшін, мәтіннің астын | |
| | |сызып отыру , т.б.)? б) өздеріңіз атаған стратегиялардың | |
| | |қайсысын оқушларыңыз көбірек қолданады? в) аталған | |
| | |стратегияларды оқушылар қаншалықты түсініп қолданылады? | |
| | |10 мин | |
| | |3. кестені толтыру. (әр қатысушы жеке толтырады) 10 мин. | |
| | | | |
| | |Сіз және сіздің оқушыларыңыз стратегиялардың маңыздылығын | |
| | |түсінеді ме? Кестені толтырып, жұпта талдаңыз: | |
| | | | |
| | |№ | |
| | | | |
| | |әрекет | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Мұғалім | |
| | |Оқушы | |
| | | | |
| | |1. | |
| | |Оқушы мәселені және мақсатты өз бетімен анықтайды | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2. | |
| | |Тапсырманы орындау барысында өзін-өзі реттеу | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3. | |
| | |Стартегияны өз бетімен таңдау | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |4. | |
| | |Өз оқу стратегиясын түсіну үшін көмек қажет пе? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Тапсырма 3. 15 мин | |
| | |Қатысушыларға сабақта метатаным дағдыларын дамытудың кей | |
| | |стратегиялары кесте түрінде таратылады. Мұғалімдер осы | |
| | |стратегияларды жұпта талдап, осы стратегияларға ұқсас | |
| | |стратегияларды қосу ұсынылады.(кестедегі бос орындарға). Жұпта | |
| | |талдаудан соң, әр жұп жазғандарын топта талқылайды. | |
| | |Модератор қорытынды шығарады және қатысушыларды өз қоржындарына | |
| | |метатанымның қандай стратегияларын алғандарын сұрайды. | |
| | | | |
| 10 минут |Кері байланыс |Берілген тақырып бойынша кері байланыс орнату |Сауалнама |
| | |Тренинг тиімділігін бағалау сауалнамасы |парақтары |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz