Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әлем таныған балуан – Жақсылық Үшкемпіров
Сабақ тақырыбы |«Әлем таныған балуан – Жақсылық Үшкемпіров» | |
|Сабақ мақсаты |Жаңа тақырып бойынша жұмыс істей білу дағдыларын арттыру. Ауызша – |
| |жазбаша, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Шыдамдылыққа, |
| |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|Сілтеме |«Қазақ тілі» оқулығы, оқу бағдарламасы |
|Жетістік |ОТЖ: Мәтінді оқып, аударады. Сұрақтарға жауап береді |
|критерийлері |ООЖ: Мәтінді оқып, мазмұндайды. Сұрақтар қояды |
| |ОЖЖ: Тақырып төңірегінде өз ойын айтады. Мәтін мазмұнын айтты. |
|Негізгі |Тарихи деректер |
|түсініктер | |
|Сабақта |А4 парағы, маркер, видеоматериал, плакат, тақырыпқа қатысты сөздер,|
|қолданылатын |диаграмма |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |Түсіндіру, сұрақ – жауап, қос диаграмма, «Кофе таяқшалары», «Алты |
| |қалпақ» |
|Дереккөздері |Әдістемелік құрал |
|Кезең |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Психологиялық |Бір – біріңе жақсы сөздер айтыңдар. |Оқушыл. |
|ахуал қалыпт. |Сұрақтар қоя отырып, назарл.сабаққа аудару. |айтады. |
| |1.Қазақстанда неше облыс бар? | |
| |2.Сен қай облыста тұрасың? |Сұрақтарға |
| |3.Шығыс Қаз.қандай спорт түрл.дамыған? |жауап береді |
| |4.Шығ.Қаз.спортшыларын ата. | |
|Қызығушылығын |Видеоматериал көре отырып, сұрақтарға жауап даярлап |Сұр.жауап |
|ояту. |отырады. («Кофе таяқшалары» әдісі) |береді. |
| |1.Осындай спортшы болу үшін адам бойында қандай | |
| |қасиет болу керек? | |
| |2.Қазақстанның қандай белгілі спортшыларын білесің? | |
| |Сабақ мақсаты айтылады. | |
| |Дескрипторлар таратылады | |
| |Бүгін біз осы адам туралы мағлұмат аламыз. | |
|Мағынаны тану |Әр топ мәтінді оқи отырып, жаңа сөздермен танысады. | |
| | | |
| |Жақсылық Үшкемпіров – қазақ халқының біртуар ұлы, | |
| |грек – рим күресінің балуаны, спорт шебері. Ол бүкіл | |
| |әлемдік күрес жарыстарында ел намысын қорғаған. | |
| |Қазақтың бұл балуаны 1951 ж 6 маусымда Жамбыл | |
| |облысындағы Тегістік аулында туған. Ол осы бір шағын | |
| |ауылда бала күнінен бастап спортпен шұғылданды. Жас | |
| |спортшы өз өмірін грек-рим күресіне арнады. Жақсылық | |
| |Үшкемпіров -1980 ж Мәскеу Олимпиадасында алтын медаль| |
| |иеленген чемпион. Сол кезде боз кілемде өз өнерін | |
| |көрсеткен балуан Кеңес Одағының екі дүркін чемпионы | |
| |атағын алған. Осы атақтары балуанның атын әлемге | |
| |танытты. Қазір ол –зейнеткер. Ол Қазақстанның еңбек | |
| |сіңірген жаттықтырушысы. Міне, осындай спорттағы | |
| |жетістіктері үшін ол «Құрмет белгісі» орденімен, | |
| |бірнеше медальдармен марапатталды. | |
| | | |
| |1 топ – оқиды, аударады (топта) «Зуылдақ» ойыны |Әр топ |
| |2 топ – сөздік сөздерге сүйене отырып оқиды, аударады|тапсырмаларын|
| | |а даярланып |
| |Мәтін бойынша әр топ бір – біріне 1 сұрақтан қояды. |отырады. |
| |Сергіту сәті | |
|Бекіту |1 топ - «Жақсылық Үшкемпіров» бойынша «Ақылдың алты|Тапсырмаларды|
| |қалпағы» стратегиясы арқылы өз көзқарастарын |орындайды |
| |білдіреді. (ТЖ) | |
| |Ақ қалпақ – негізгі фактілер, орташа объективті | |
| |ақпарат. | |
| |Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоцияны білдіру. | |
| |Қара қалпақ – сыни аналитик, логикалық негатив. | |
| |Сары қалпақ – шуақты оптимизм, логикалық позитив. | |
| |Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, идеялар. | |
| |Көк қалпақ – қорытынды, шешім. | |
| |2 топ – тапсырмалар орындайды | |
| |2 оқушы жұптық жұмыс «Қос диаграмма» толтырады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 оқушы деңгейлік тапсырмалар орындайды) | |
| | | |
| |«Балуан» сөзіне бес шумақ өлең. | |
| | | |
| |«Мен» сөзін септе. | |
| | | |
| |Есімдіктерді дұрыс орналастыр. | |
| |есімдік | |
| |Сілтеу | |
| |өздік | |
| |жіктеу | |
| |жалпылау | |
| |белгісіздік | |
| |сұрау | |
| | | |
| |Ол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бүкіл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бұл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Осы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өзі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Міне | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кейбір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қандай? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Біз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бәрі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |1 топ - «Попс» әдісі |Өз ойларын |
| | |айтады |
| |Менің ойымша (по моему мнению) | |
| |...................................... | |
| |Мен мұны былай дәлелдеймін (Я это так доказываю) | |
| |............. | |
| |Мынадай қорытынды шешімге келдім (Пришел к такому | |
| |выводу) | |
| |.....................................................| |
| |............................. | |
| | | |
| |2 топ - «Тамаша идеялар» | |
| |1.Маған жаңа 1 нәрсе (Для меня | |
| |новое)................................. | |
| |2. Маған ұнаған 2 нәрсе (Мне | |
| |понравилось)......................... | |
|Бағалау |«Дартс» әдісі бойынша өзін -өзі бағалайды | |
| |Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды | |
|Үйге тапсырма | | |
| | | |
-----------------------
немесе идея
немесе идея
|Сабақ мақсаты |Жаңа тақырып бойынша жұмыс істей білу дағдыларын арттыру. Ауызша – |
| |жазбаша, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Шыдамдылыққа, |
| |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|Сілтеме |«Қазақ тілі» оқулығы, оқу бағдарламасы |
|Жетістік |ОТЖ: Мәтінді оқып, аударады. Сұрақтарға жауап береді |
|критерийлері |ООЖ: Мәтінді оқып, мазмұндайды. Сұрақтар қояды |
| |ОЖЖ: Тақырып төңірегінде өз ойын айтады. Мәтін мазмұнын айтты. |
|Негізгі |Тарихи деректер |
|түсініктер | |
|Сабақта |А4 парағы, маркер, видеоматериал, плакат, тақырыпқа қатысты сөздер,|
|қолданылатын |диаграмма |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |Түсіндіру, сұрақ – жауап, қос диаграмма, «Кофе таяқшалары», «Алты |
| |қалпақ» |
|Дереккөздері |Әдістемелік құрал |
|Кезең |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Психологиялық |Бір – біріңе жақсы сөздер айтыңдар. |Оқушыл. |
|ахуал қалыпт. |Сұрақтар қоя отырып, назарл.сабаққа аудару. |айтады. |
| |1.Қазақстанда неше облыс бар? | |
| |2.Сен қай облыста тұрасың? |Сұрақтарға |
| |3.Шығыс Қаз.қандай спорт түрл.дамыған? |жауап береді |
| |4.Шығ.Қаз.спортшыларын ата. | |
|Қызығушылығын |Видеоматериал көре отырып, сұрақтарға жауап даярлап |Сұр.жауап |
|ояту. |отырады. («Кофе таяқшалары» әдісі) |береді. |
| |1.Осындай спортшы болу үшін адам бойында қандай | |
| |қасиет болу керек? | |
| |2.Қазақстанның қандай белгілі спортшыларын білесің? | |
| |Сабақ мақсаты айтылады. | |
| |Дескрипторлар таратылады | |
| |Бүгін біз осы адам туралы мағлұмат аламыз. | |
|Мағынаны тану |Әр топ мәтінді оқи отырып, жаңа сөздермен танысады. | |
| | | |
| |Жақсылық Үшкемпіров – қазақ халқының біртуар ұлы, | |
| |грек – рим күресінің балуаны, спорт шебері. Ол бүкіл | |
| |әлемдік күрес жарыстарында ел намысын қорғаған. | |
| |Қазақтың бұл балуаны 1951 ж 6 маусымда Жамбыл | |
| |облысындағы Тегістік аулында туған. Ол осы бір шағын | |
| |ауылда бала күнінен бастап спортпен шұғылданды. Жас | |
| |спортшы өз өмірін грек-рим күресіне арнады. Жақсылық | |
| |Үшкемпіров -1980 ж Мәскеу Олимпиадасында алтын медаль| |
| |иеленген чемпион. Сол кезде боз кілемде өз өнерін | |
| |көрсеткен балуан Кеңес Одағының екі дүркін чемпионы | |
| |атағын алған. Осы атақтары балуанның атын әлемге | |
| |танытты. Қазір ол –зейнеткер. Ол Қазақстанның еңбек | |
| |сіңірген жаттықтырушысы. Міне, осындай спорттағы | |
| |жетістіктері үшін ол «Құрмет белгісі» орденімен, | |
| |бірнеше медальдармен марапатталды. | |
| | | |
| |1 топ – оқиды, аударады (топта) «Зуылдақ» ойыны |Әр топ |
| |2 топ – сөздік сөздерге сүйене отырып оқиды, аударады|тапсырмаларын|
| | |а даярланып |
| |Мәтін бойынша әр топ бір – біріне 1 сұрақтан қояды. |отырады. |
| |Сергіту сәті | |
|Бекіту |1 топ - «Жақсылық Үшкемпіров» бойынша «Ақылдың алты|Тапсырмаларды|
| |қалпағы» стратегиясы арқылы өз көзқарастарын |орындайды |
| |білдіреді. (ТЖ) | |
| |Ақ қалпақ – негізгі фактілер, орташа объективті | |
| |ақпарат. | |
| |Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоцияны білдіру. | |
| |Қара қалпақ – сыни аналитик, логикалық негатив. | |
| |Сары қалпақ – шуақты оптимизм, логикалық позитив. | |
| |Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, идеялар. | |
| |Көк қалпақ – қорытынды, шешім. | |
| |2 топ – тапсырмалар орындайды | |
| |2 оқушы жұптық жұмыс «Қос диаграмма» толтырады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 оқушы деңгейлік тапсырмалар орындайды) | |
| | | |
| |«Балуан» сөзіне бес шумақ өлең. | |
| | | |
| |«Мен» сөзін септе. | |
| | | |
| |Есімдіктерді дұрыс орналастыр. | |
| |есімдік | |
| |Сілтеу | |
| |өздік | |
| |жіктеу | |
| |жалпылау | |
| |белгісіздік | |
| |сұрау | |
| | | |
| |Ол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бүкіл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бұл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Осы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өзі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Міне | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кейбір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қандай? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Біз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бәрі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |1 топ - «Попс» әдісі |Өз ойларын |
| | |айтады |
| |Менің ойымша (по моему мнению) | |
| |...................................... | |
| |Мен мұны былай дәлелдеймін (Я это так доказываю) | |
| |............. | |
| |Мынадай қорытынды шешімге келдім (Пришел к такому | |
| |выводу) | |
| |.....................................................| |
| |............................. | |
| | | |
| |2 топ - «Тамаша идеялар» | |
| |1.Маған жаңа 1 нәрсе (Для меня | |
| |новое)................................. | |
| |2. Маған ұнаған 2 нәрсе (Мне | |
| |понравилось)......................... | |
|Бағалау |«Дартс» әдісі бойынша өзін -өзі бағалайды | |
| |Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды | |
|Үйге тапсырма | | |
| | | |
-----------------------
немесе идея
немесе идея
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz