Әлем таныған балуан – Жақсылық Үшкемпіров

Сабақ тақырыбы |«Әлем таныған балуан – Жақсылық Үшкемпіров» | |
|Сабақ мақсаты |Жаңа тақырып бойынша жұмыс істей білу дағдыларын арттыру. Ауызша – |
| |жазбаша, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Шыдамдылыққа, |
| |еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|Сілтеме |«Қазақ тілі» оқулығы, оқу бағдарламасы |
|Жетістік |ОТЖ: Мәтінді оқып, аударады. Сұрақтарға жауап береді |
|критерийлері |ООЖ: Мәтінді оқып, мазмұндайды. Сұрақтар қояды |
| |ОЖЖ: Тақырып төңірегінде өз ойын айтады. Мәтін мазмұнын айтты. |
|Негізгі |Тарихи деректер |
|түсініктер | |
|Сабақта |А4 парағы, маркер, видеоматериал, плакат, тақырыпқа қатысты сөздер,|
|қолданылатын |диаграмма |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |Түсіндіру, сұрақ – жауап, қос диаграмма, «Кофе таяқшалары», «Алты |
| |қалпақ» |
|Дереккөздері |Әдістемелік құрал |

|Кезең |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Психологиялық |Бір – біріңе жақсы сөздер айтыңдар. |Оқушыл. |
|ахуал қалыпт. |Сұрақтар қоя отырып, назарл.сабаққа аудару. |айтады. |
| |1.Қазақстанда неше облыс бар? | |
| |2.Сен қай облыста тұрасың? |Сұрақтарға |
| |3.Шығыс Қаз.қандай спорт түрл.дамыған? |жауап береді |
| |4.Шығ.Қаз.спортшыларын ата. | |
|Қызығушылығын |Видеоматериал көре отырып, сұрақтарға жауап даярлап |Сұр.жауап |
|ояту. |отырады. («Кофе таяқшалары» әдісі) |береді. |
| |1.Осындай спортшы болу үшін адам бойында қандай | |
| |қасиет болу керек? | |
| |2.Қазақстанның қандай белгілі спортшыларын білесің? | |
| |Сабақ мақсаты айтылады. | |
| |Дескрипторлар таратылады | |
| |Бүгін біз осы адам туралы мағлұмат аламыз. | |
|Мағынаны тану |Әр топ мәтінді оқи отырып, жаңа сөздермен танысады. | |
| | | |
| |Жақсылық Үшкемпіров – қазақ халқының біртуар ұлы, | |
| |грек – рим күресінің балуаны, спорт шебері. Ол бүкіл | |
| |әлемдік күрес жарыстарында ел намысын қорғаған. | |
| |Қазақтың бұл балуаны 1951 ж 6 маусымда Жамбыл | |
| |облысындағы Тегістік аулында туған. Ол осы бір шағын | |
| |ауылда бала күнінен бастап спортпен шұғылданды. Жас | |
| |спортшы өз өмірін грек-рим күресіне арнады. Жақсылық | |
| |Үшкемпіров -1980 ж Мәскеу Олимпиадасында алтын медаль| |
| |иеленген чемпион. Сол кезде боз кілемде өз өнерін | |
| |көрсеткен балуан Кеңес Одағының екі дүркін чемпионы | |
| |атағын алған. Осы атақтары балуанның атын әлемге | |
| |танытты. Қазір ол –зейнеткер. Ол Қазақстанның еңбек | |
| |сіңірген жаттықтырушысы. Міне, осындай спорттағы | |
| |жетістіктері үшін ол «Құрмет белгісі» орденімен, | |
| |бірнеше медальдармен марапатталды. | |
| | | |
| |1 топ – оқиды, аударады (топта) «Зуылдақ» ойыны |Әр топ |
| |2 топ – сөздік сөздерге сүйене отырып оқиды, аударады|тапсырмаларын|
| | |а даярланып |
| |Мәтін бойынша әр топ бір – біріне 1 сұрақтан қояды. |отырады. |
| |Сергіту сәті | |
|Бекіту |1 топ - «Жақсылық Үшкемпіров» бойынша «Ақылдың алты|Тапсырмаларды|
| |қалпағы» стратегиясы арқылы өз көзқарастарын |орындайды |
| |білдіреді. (ТЖ) | |
| |Ақ қалпақ – негізгі фактілер, орташа объективті | |
| |ақпарат. | |
| |Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоцияны білдіру. | |
| |Қара қалпақ – сыни аналитик, логикалық негатив. | |
| |Сары қалпақ – шуақты оптимизм, логикалық позитив. | |
| |Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, идеялар. | |
| |Көк қалпақ – қорытынды, шешім. | |
| |2 топ – тапсырмалар орындайды | |
| |2 оқушы жұптық жұмыс «Қос диаграмма» толтырады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 оқушы деңгейлік тапсырмалар орындайды) | |
| | | |
| |«Балуан» сөзіне бес шумақ өлең. | |
| | | |
| |«Мен» сөзін септе. | |
| | | |
| |Есімдіктерді дұрыс орналастыр. | |
| |есімдік | |
| |Сілтеу | |
| |өздік | |
| |жіктеу | |
| |жалпылау | |
| |белгісіздік | |
| |сұрау | |
| | | |
| |Ол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бүкіл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бұл | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Осы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Өзі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сол | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Міне | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кейбір | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қандай? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Біз | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бәрі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |1 топ - «Попс» әдісі |Өз ойларын |
| | |айтады |
| |Менің ойымша (по моему мнению) | |
| |...................................... | |
| |Мен мұны былай дәлелдеймін (Я это так доказываю) | |
| |............. | |
| |Мынадай қорытынды шешімге келдім (Пришел к такому | |
| |выводу) | |
| |.....................................................| |
| |............................. | |
| | | |
| |2 топ - «Тамаша идеялар» | |
| |1.Маған жаңа 1 нәрсе (Для меня | |
| |новое)................................. | |
| |2. Маған ұнаған 2 нәрсе (Мне | |
| |понравилось)......................... | |
|Бағалау |«Дартс» әдісі бойынша өзін -өзі бағалайды | |
| |Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды | |
|Үйге тапсырма | | |
| | | |

-----------------------

немесе идея

немесе идея

Ұқсас жұмыстар
Қазақтардың рухани мәдениеті, мерекелері мен ұлттық ойындары, қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлері
Америка құрама штаттарының мемлекеттік тілі қай тіл
Біздің толағайлар
Математика және спорт туралы
Жекпе - жектен спорт шебері
Қалмақан Әбдіқадыров Қажымұқан туралы
Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін қайталау
Ауыр атлетика
Боз кілемдегі Сейіл балуан
Ананың анасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz