Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Power Point бағдарламасының мүмкіндіктері
Оқытушы: Иват Гаухар
Пән: Информатика
Мамандық: «Негізгі орта білім беру» топ: 1 ая
Тақырыбы: Power Point бағдарламасының мүмкіндіктері
Сабақ түрі: өткізу үлгісі (жаңа білім, дағды және біліктілік беру сабағы;
жаңа білімді, дағдыны және біліктілікті бекіту сабағы;
Сабақтың мақсаттары: Бағдарламаның мүмкіндіктері туралы айту және қосымша
ақпаратпен білімдерін толықтыру. Қазіргі таңдағы ақпараттық технология
үрдісін қолдана отырып презентация құру. PowerPoint-та әр түрлі анимациялау
эффектілерін басқару
Өзін-өзі тану пәні бойынша РАД бағыты: ақиқат құндылығын арттыру
Білімділігі:
PowerPoint бағдарламасы туралы негізгі түсінік беру, PowerPoint-ң сыртқы
көрінісімен таныстыру, оқушының білім деңгейін анықтай отырып,
белсенділікке баулу, жаңа ақпарат пен бұрынғы білімді ұштастыру, оқушының
танымдық белсенділігін арттыру.
Дамытушылығы:
Оқушының ойын дамыту, тапқырлық ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу,
информатикалық тіл байлығын жетілдіру, алған білімдерін іс жүзінде қолдана
білуге дағдыландыру, оқушыларды шығармашылыққа баулу, шығармашылық
сауаттылығын және компьютерлік шеберлігін дамыту.
Тәрбиелілігі:
Компьютермен жұмыс істеу мәдениеттілігін, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру, қоршаған әлемдегі ақпараттарды біліммен ұштастыру, өз бетінше
білім алуға, ұжымда бірлесіп жұмыс жасауға, бірін-бірі тыңдауға
әдеттендіру, оқушылардың ойлау қабілеттерін кемелдендіру, ақпараттық
мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Әдістері: Баяндау, миға шабуыл, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, электронды
кестемен жұмыс
Сабақ жабдығы: компьютер, интерактивті тақта, флипчарт
Пәнаралық байланыс: ағылшын
Әдебиеттер:
Негізгі:
1.А.Е.Есжанов,Ә.І.Тәжіғұлова,Т.К.Тюлеев «Компьютерлік сауаттану» . 92-99,
беттер
2. Е.Қ.Балапанов,А.Дәулетқұлов,Б.Бөрібаев
3. «Информатикадан 30 сабақ» 67-70, беттер
4. М.Қ. Байжұманов, Л.Қ. Жапсарбаева «Информатика» 172-174 беттер
5. «Информатика негіздері» журналы №3, 2003 ж.
Қосымша: 1. Б. Бөрібаев, Е.Қ.Балапанов «PowerPoint» бағдарламасын
пайдалану. Лабораториялық практикум
2. «Информатика негіздері» Ғылыми-әдістемелік журнал, №2,
3. Электронды оқулық «Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту»
Сабақтың барысы және уақытының өлшемі
|№ |Сабақ кезеңдері |Кезең мазмұны |Уақыты |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі |Амандасу, студенттердің қатысуын |3 мин |
| | |және аудиторияның дайындығын | |
| | |тексеру, сабақ өткізу жоспары | |
| | |Тыныштық сәті: | |
| | |Тыныштық сәтін дұрыс тыныс алу | |
| | |жаттығуынан бастаймыз. | |
| | |Тыныс алуға зейін | |
| | |қою.Мұғалім:Сіздерден | |
| | |аяқ-қолдарыңызды айқастырмай, түзу| |
| | |отыруларыңызды өтінемін.Біз қазір | |
| | |дұрыс тыныс алу жаттығуын | |
| | |жасаймыз.Тыныс алуға зейін қойған | |
| | |кезде,біздің ақылымыз дем алады. | |
| | |Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық | |
| | |пен қуаныш қабылдаймыз.Демді | |
| | |сыртқаі шығарған кезде өзіміздегі | |
| | |мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. | |
| | |Қане,дайындалайық,балалар.Көзімімі| |
| | |зді жұмамыз,арқамызды | |
| | |тіктейміз,қолдарымызды тізеге | |
| | |қоюға болады... | |
| | |Дем ал......шығар.....(жаймен | |
| | |9-10рет) | |
|2 |Білімдерін тексеру (астын сызу)|Жалпы сұрау, жағдайлық есептер,. |10мин |
| | |Active Inspire бағдарламасында | |
| | |тапсырмалар орындау | |
| | | | |
| |Білім бағалау өлшемі | | |
|3 |Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі |Ауызша, конспект арқылы, қосымша |15 мин |
| |(астын сызу) |баяндама арқылы | |
| | |Жаңа сабақты постер әдісі бойынша | |
| | |түсіндіріледі. | |
| |Түсіндірілетін сұрақтар тізімі |1 - топ | |
| | |PowerPoint бағдарламасы туралы | |
| | |негізгі түсінік | |
| | |PowerPoint терезесінің құрылымы | |
| | |PowerPoint-тың жаңа | |
| | |бағдарламасында өзгешеліктер | |
| | |Көрме жасаудың тиімді тәсілдері | |
| | | | |
| | |2 – топ | |
| | |PowerPoint бағдарламасында | |
| | |слайдпен жұмыс істеу режимі | |
| | |Слайдтарды безендіру | |
| | |Анимация қосу | |
| | |Музыка, дыбыс, бейнеклиптерді | |
| | |енгізу. | |
|4 |Оқушылардың өздік жұмысы |«Аквариум» тақырыбы бойынша |10 мин |
| | |анимация жасау, балықтарды | |
| | |қозғалту | |
| | |Көз жаттығуларын жасау. Көздерімен| |
| | |кеңістікте фигуралар салу | |
|5 |Тақырыпты бекіту |Easy Quizzy бағдарламасында тест |5 мин |
| | |орындау | |
|6 |Сабақ қорытындысы, бағалау |Топ басшылары бағалау парағы |2 мин |
| | |бойынша студенттерді бағалайды. | |
| | |Рефлексия: «Бағалау ағашы» | |
| | |Студенттер алған әсерлерін бағалау| |
| | |ағашына жазады. | |
|7 |Үй тапсырмасы |«8 - наурыз» мейрамына слайд |1 мин |
| | |жасауға материалдар жинақтау | |
| | | | |
Оқытушының қолы __________________
Пән: Информатика
Мамандық: «Негізгі орта білім беру» топ: 1 ая
Тақырыбы: Power Point бағдарламасының мүмкіндіктері
Сабақ түрі: өткізу үлгісі (жаңа білім, дағды және біліктілік беру сабағы;
жаңа білімді, дағдыны және біліктілікті бекіту сабағы;
Сабақтың мақсаттары: Бағдарламаның мүмкіндіктері туралы айту және қосымша
ақпаратпен білімдерін толықтыру. Қазіргі таңдағы ақпараттық технология
үрдісін қолдана отырып презентация құру. PowerPoint-та әр түрлі анимациялау
эффектілерін басқару
Өзін-өзі тану пәні бойынша РАД бағыты: ақиқат құндылығын арттыру
Білімділігі:
PowerPoint бағдарламасы туралы негізгі түсінік беру, PowerPoint-ң сыртқы
көрінісімен таныстыру, оқушының білім деңгейін анықтай отырып,
белсенділікке баулу, жаңа ақпарат пен бұрынғы білімді ұштастыру, оқушының
танымдық белсенділігін арттыру.
Дамытушылығы:
Оқушының ойын дамыту, тапқырлық ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу,
информатикалық тіл байлығын жетілдіру, алған білімдерін іс жүзінде қолдана
білуге дағдыландыру, оқушыларды шығармашылыққа баулу, шығармашылық
сауаттылығын және компьютерлік шеберлігін дамыту.
Тәрбиелілігі:
Компьютермен жұмыс істеу мәдениеттілігін, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру, қоршаған әлемдегі ақпараттарды біліммен ұштастыру, өз бетінше
білім алуға, ұжымда бірлесіп жұмыс жасауға, бірін-бірі тыңдауға
әдеттендіру, оқушылардың ойлау қабілеттерін кемелдендіру, ақпараттық
мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Әдістері: Баяндау, миға шабуыл, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, электронды
кестемен жұмыс
Сабақ жабдығы: компьютер, интерактивті тақта, флипчарт
Пәнаралық байланыс: ағылшын
Әдебиеттер:
Негізгі:
1.А.Е.Есжанов,Ә.І.Тәжіғұлова,Т.К.Тюлеев «Компьютерлік сауаттану» . 92-99,
беттер
2. Е.Қ.Балапанов,А.Дәулетқұлов,Б.Бөрібаев
3. «Информатикадан 30 сабақ» 67-70, беттер
4. М.Қ. Байжұманов, Л.Қ. Жапсарбаева «Информатика» 172-174 беттер
5. «Информатика негіздері» журналы №3, 2003 ж.
Қосымша: 1. Б. Бөрібаев, Е.Қ.Балапанов «PowerPoint» бағдарламасын
пайдалану. Лабораториялық практикум
2. «Информатика негіздері» Ғылыми-әдістемелік журнал, №2,
3. Электронды оқулық «Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту»
Сабақтың барысы және уақытының өлшемі
|№ |Сабақ кезеңдері |Кезең мазмұны |Уақыты |
|1 |Ұйымдастыру кезеңі |Амандасу, студенттердің қатысуын |3 мин |
| | |және аудиторияның дайындығын | |
| | |тексеру, сабақ өткізу жоспары | |
| | |Тыныштық сәті: | |
| | |Тыныштық сәтін дұрыс тыныс алу | |
| | |жаттығуынан бастаймыз. | |
| | |Тыныс алуға зейін | |
| | |қою.Мұғалім:Сіздерден | |
| | |аяқ-қолдарыңызды айқастырмай, түзу| |
| | |отыруларыңызды өтінемін.Біз қазір | |
| | |дұрыс тыныс алу жаттығуын | |
| | |жасаймыз.Тыныс алуға зейін қойған | |
| | |кезде,біздің ақылымыз дем алады. | |
| | |Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық | |
| | |пен қуаныш қабылдаймыз.Демді | |
| | |сыртқаі шығарған кезде өзіміздегі | |
| | |мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. | |
| | |Қане,дайындалайық,балалар.Көзімімі| |
| | |зді жұмамыз,арқамызды | |
| | |тіктейміз,қолдарымызды тізеге | |
| | |қоюға болады... | |
| | |Дем ал......шығар.....(жаймен | |
| | |9-10рет) | |
|2 |Білімдерін тексеру (астын сызу)|Жалпы сұрау, жағдайлық есептер,. |10мин |
| | |Active Inspire бағдарламасында | |
| | |тапсырмалар орындау | |
| | | | |
| |Білім бағалау өлшемі | | |
|3 |Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі |Ауызша, конспект арқылы, қосымша |15 мин |
| |(астын сызу) |баяндама арқылы | |
| | |Жаңа сабақты постер әдісі бойынша | |
| | |түсіндіріледі. | |
| |Түсіндірілетін сұрақтар тізімі |1 - топ | |
| | |PowerPoint бағдарламасы туралы | |
| | |негізгі түсінік | |
| | |PowerPoint терезесінің құрылымы | |
| | |PowerPoint-тың жаңа | |
| | |бағдарламасында өзгешеліктер | |
| | |Көрме жасаудың тиімді тәсілдері | |
| | | | |
| | |2 – топ | |
| | |PowerPoint бағдарламасында | |
| | |слайдпен жұмыс істеу режимі | |
| | |Слайдтарды безендіру | |
| | |Анимация қосу | |
| | |Музыка, дыбыс, бейнеклиптерді | |
| | |енгізу. | |
|4 |Оқушылардың өздік жұмысы |«Аквариум» тақырыбы бойынша |10 мин |
| | |анимация жасау, балықтарды | |
| | |қозғалту | |
| | |Көз жаттығуларын жасау. Көздерімен| |
| | |кеңістікте фигуралар салу | |
|5 |Тақырыпты бекіту |Easy Quizzy бағдарламасында тест |5 мин |
| | |орындау | |
|6 |Сабақ қорытындысы, бағалау |Топ басшылары бағалау парағы |2 мин |
| | |бойынша студенттерді бағалайды. | |
| | |Рефлексия: «Бағалау ағашы» | |
| | |Студенттер алған әсерлерін бағалау| |
| | |ағашына жазады. | |
|7 |Үй тапсырмасы |«8 - наурыз» мейрамына слайд |1 мин |
| | |жасауға материалдар жинақтау | |
| | | | |
Оқытушының қолы __________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz