Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Кермеде тартылу және шалқалап жатып денені көтеру
Т.Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейі
[pic]
[pic]
Тақырыбы: «Кермеде тартылу және шалқалап жатып
денені көтеру »
Сыныбы: 4 «а»
Дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі: Н. Ноғайбаев
2016 – 2017 оқу жылы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|І |Пәні |Дене тәрбиесі |
|ІІ |Пән мұғалімі |Н. Ноғайбаев |
|ІІІ |Өтілетін сыныбы |4а |
|ІV |Өтілетін мерзімі |30.09.-3.10.2016ж |
|V |Өтілетін орны |Спорт зал |
|VІ |Сабақтың тақырыбы |Кермеде орындалатын жаттығулар |
|VІІ |Сабақтың |а) теориялық|Сабақтың түрін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін |
| |мақсаты | |меңгерту. |
| | |ә) жетілдіру|Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін |
| | | |арттыру. |
| | |б) тәрбиелік|Сабақтың тәрбиелік мәніне назар аудару. |
|VІІІ |Құрал-жабдықтар | |
|№ | |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | | |мөлшер | |
|Д |1 |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |15 минут|Спорттық киімдеріне|
|А | | | |назар аудару. |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | | | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|і | | | | |
| |2 |Сынып санын түгелдеу. | |Себепсіз оқушыларды|
| | | | |анықтау. |
| |3 |Рапорт қабылдау. | |Рапортты дұрыс |
| | | | |тапсыруын қадағалау|
| |Қозғалмалы бой жазу жаттығулары | |Аяқ ұшымен, |
| |- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. | |өкшесімен, сыртқы, |
| |- Екі қол белде өкшемен жүру. | |ішкі қырымен жүруін|
| |- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. | |ескерту. |
| |- Бір қалыпты жеңіл жүгіру. | |Оң және сол |
| |- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. | |бүйірмен жүгіруін |
| |- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру. | |ескерту. |
| |- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе | |Алақанға аяқтың |
| |жүгіру. | |ішкі, сыртқы |
| |- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.| |қырының, өкшенің |
| |- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. | |тиюін ескерту. |
| |- Екі қол тізеде, толық отырып жүру. | |Отырып жүру, |
| |- Отырып секіре жүру. | |жүгіруін ескерту. |
| |- Дем алу,дем шығару. | | |
| | | | |
| |Саптағы бой жазу жаттығулары | |Қатарға дұрыс |
| |- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. | |тұруын ескерту. |
| |- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру. | |Қолды белге ұстауын|
| |- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.| |ескерту. |
| |- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. | |Дұрыс иілулерін |
| |- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, | |ескерту. |
| |оңға және солға кезекпен иілу. | |Қолдың Аяққа тиюін |
| |- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол| |ескерту. |
| |қолды оң аяққа кезекпен тигізу. | |Арқы тізенің |
| |- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, | |бүгілмеуін ескерту.|
| |тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен | | |
| |басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. | |Аяқтың қолға тиюін |
| |- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі | |ескерту. |
| |аяқты кезекпен жоғары көтеру. | |Тізені дұрыс |
| |- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру| |айналдыруын |
| |- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа | |ескерту. |
| |айналдыру. | | |
| |- Дем алу, дем шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | |мөлшер | |
|Н | |25 минут|Ойын ережесін |
|Е |Кермеге тартылу жаттығулары | |түсіндіру. |
|Г | | | |
|І |Кермеге тартылу –білек күшін жетілдірудің ең тиімді | |Ойын ережелерін |
|З |әдісі. Кермеге тартылуда үйренуге арналған жаттығу | |қатаң түрде |
|Г |түрлері мынадай: | |сақталуын ескерту. |
|І |Шынтақты бүге қолды қабырғаға тіреп тұрып, білек күшімен| | |
|К |денені кейін итеру; | | |
|Е |Екі қолды еденге тірей етпеттеп жатып, білек күшімен | | |
|З |денені көтеру; | | |
|Е |Шалқадан жатып аласартылған кермеден ұстап тартылу; | | |
|Ң |Қабырғада тартылу; | | |
| |Кермені бір қолмен ұстап асылып тұру; | | |
| | | | |
| |Ескерту : кермеден алақанды өзіне қаратып ұстау керек | | |
| |екенін есіңнен шығармау . | | |
|қорытынды |Сабақты қорытындылау. |5 минут |Түгел тындауын |
|кезең | | |қадағалау. |
| |Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын | |Толық сапқа |
| |қалпына келтіру. | |тұруларын қадағалау|
| |Үйге тапсырма беру. | |Үй тапсырмасын |
| | | |тыңдауын қадағалау |
| |Оқушыларды бағалау. | |Сабаққа қатысуына |
| | | |байланысты бағалау |
| |Қоштасу. | |Түгел қоштасуын |
| | | |қадағалау. |
| |Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан | |Бір саппен шығуын |
| |шығару. | |қадағалау. |
[pic]
[pic]
Тақырыбы: «Кермеде тартылу және шалқалап жатып
денені көтеру »
Сыныбы: 4 «а»
Дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі: Н. Ноғайбаев
2016 – 2017 оқу жылы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|І |Пәні |Дене тәрбиесі |
|ІІ |Пән мұғалімі |Н. Ноғайбаев |
|ІІІ |Өтілетін сыныбы |4а |
|ІV |Өтілетін мерзімі |30.09.-3.10.2016ж |
|V |Өтілетін орны |Спорт зал |
|VІ |Сабақтың тақырыбы |Кермеде орындалатын жаттығулар |
|VІІ |Сабақтың |а) теориялық|Сабақтың түрін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін |
| |мақсаты | |меңгерту. |
| | |ә) жетілдіру|Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін |
| | | |арттыру. |
| | |б) тәрбиелік|Сабақтың тәрбиелік мәніне назар аудару. |
|VІІІ |Құрал-жабдықтар | |
|№ | |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | | |мөлшер | |
|Д |1 |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |15 минут|Спорттық киімдеріне|
|А | | | |назар аудару. |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | | | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|і | | | | |
| |2 |Сынып санын түгелдеу. | |Себепсіз оқушыларды|
| | | | |анықтау. |
| |3 |Рапорт қабылдау. | |Рапортты дұрыс |
| | | | |тапсыруын қадағалау|
| |Қозғалмалы бой жазу жаттығулары | |Аяқ ұшымен, |
| |- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. | |өкшесімен, сыртқы, |
| |- Екі қол белде өкшемен жүру. | |ішкі қырымен жүруін|
| |- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. | |ескерту. |
| |- Бір қалыпты жеңіл жүгіру. | |Оң және сол |
| |- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. | |бүйірмен жүгіруін |
| |- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру. | |ескерту. |
| |- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе | |Алақанға аяқтың |
| |жүгіру. | |ішкі, сыртқы |
| |- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.| |қырының, өкшенің |
| |- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. | |тиюін ескерту. |
| |- Екі қол тізеде, толық отырып жүру. | |Отырып жүру, |
| |- Отырып секіре жүру. | |жүгіруін ескерту. |
| |- Дем алу,дем шығару. | | |
| | | | |
| |Саптағы бой жазу жаттығулары | |Қатарға дұрыс |
| |- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. | |тұруын ескерту. |
| |- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру. | |Қолды белге ұстауын|
| |- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.| |ескерту. |
| |- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. | |Дұрыс иілулерін |
| |- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, | |ескерту. |
| |оңға және солға кезекпен иілу. | |Қолдың Аяққа тиюін |
| |- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол| |ескерту. |
| |қолды оң аяққа кезекпен тигізу. | |Арқы тізенің |
| |- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, | |бүгілмеуін ескерту.|
| |тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен | | |
| |басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. | |Аяқтың қолға тиюін |
| |- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі | |ескерту. |
| |аяқты кезекпен жоғары көтеру. | |Тізені дұрыс |
| |- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру| |айналдыруын |
| |- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа | |ескерту. |
| |айналдыру. | | |
| |- Дем алу, дем шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | |мөлшер | |
|Н | |25 минут|Ойын ережесін |
|Е |Кермеге тартылу жаттығулары | |түсіндіру. |
|Г | | | |
|І |Кермеге тартылу –білек күшін жетілдірудің ең тиімді | |Ойын ережелерін |
|З |әдісі. Кермеге тартылуда үйренуге арналған жаттығу | |қатаң түрде |
|Г |түрлері мынадай: | |сақталуын ескерту. |
|І |Шынтақты бүге қолды қабырғаға тіреп тұрып, білек күшімен| | |
|К |денені кейін итеру; | | |
|Е |Екі қолды еденге тірей етпеттеп жатып, білек күшімен | | |
|З |денені көтеру; | | |
|Е |Шалқадан жатып аласартылған кермеден ұстап тартылу; | | |
|Ң |Қабырғада тартылу; | | |
| |Кермені бір қолмен ұстап асылып тұру; | | |
| | | | |
| |Ескерту : кермеден алақанды өзіне қаратып ұстау керек | | |
| |екенін есіңнен шығармау . | | |
|қорытынды |Сабақты қорытындылау. |5 минут |Түгел тындауын |
|кезең | | |қадағалау. |
| |Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын | |Толық сапқа |
| |қалпына келтіру. | |тұруларын қадағалау|
| |Үйге тапсырма беру. | |Үй тапсырмасын |
| | | |тыңдауын қадағалау |
| |Оқушыларды бағалау. | |Сабаққа қатысуына |
| | | |байланысты бағалау |
| |Қоштасу. | |Түгел қоштасуын |
| | | |қадағалау. |
| |Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан | |Бір саппен шығуын |
| |шығару. | |қадағалау. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz