Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Кермеде тартылу және шалқалап жатып денені көтеру

Т.Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейі

[pic]

[pic]

Тақырыбы: «Кермеде тартылу және шалқалап жатып
денені көтеру »

Сыныбы: 4 «а»

Дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі: Н. Ноғайбаев

2016 – 2017 оқу жылы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|І |Пәні |Дене тәрбиесі |
|ІІ |Пән мұғалімі |Н. Ноғайбаев |
|ІІІ |Өтілетін сыныбы |4а |
|ІV |Өтілетін мерзімі |30.09.-3.10.2016ж |
|V |Өтілетін орны |Спорт зал |
|VІ |Сабақтың тақырыбы |Кермеде орындалатын жаттығулар |
|VІІ |Сабақтың |а) теориялық|Сабақтың түрін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін |
| |мақсаты | |меңгерту. |
| | |ә) жетілдіру|Өз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін |
| | | |арттыру. |
| | |б) тәрбиелік|Сабақтың тәрбиелік мәніне назар аудару. |
|VІІІ |Құрал-жабдықтар | |
|№ | |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | | |мөлшер | |
|Д |1 |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |15 минут|Спорттық киімдеріне|
|А | | | |назар аудару. |
|Й | | | | |
|Ы | | | | |
|Н | | | | |
|Д | | | | |
|Ы | | | | |
|Қ | | | | |
| | | | | |
|К | | | | |
|Е | | | | |
|З | | | | |
|Е | | | | |
|Ң | | | | |
|і | | | | |
| |2 |Сынып санын түгелдеу. | |Себепсіз оқушыларды|
| | | | |анықтау. |
| |3 |Рапорт қабылдау. | |Рапортты дұрыс |
| | | | |тапсыруын қадағалау|
| |Қозғалмалы бой жазу жаттығулары | |Аяқ ұшымен, |
| |- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру. | |өкшесімен, сыртқы, |
| |- Екі қол белде өкшемен жүру. | |ішкі қырымен жүруін|
| |- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру. | |ескерту. |
| |- Бір қалыпты жеңіл жүгіру. | |Оң және сол |
| |- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру. | |бүйірмен жүгіруін |
| |- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру. | |ескерту. |
| |- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе | |Алақанға аяқтың |
| |жүгіру. | |ішкі, сыртқы |
| |- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.| |қырының, өкшенің |
| |- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. | |тиюін ескерту. |
| |- Екі қол тізеде, толық отырып жүру. | |Отырып жүру, |
| |- Отырып секіре жүру. | |жүгіруін ескерту. |
| |- Дем алу,дем шығару. | | |
| | | | |
| |Саптағы бой жазу жаттығулары | |Қатарға дұрыс |
| |- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру. | |тұруын ескерту. |
| |- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру. | |Қолды белге ұстауын|
| |- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.| |ескерту. |
| |- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру. | |Дұрыс иілулерін |
| |- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, | |ескерту. |
| |оңға және солға кезекпен иілу. | |Қолдың Аяққа тиюін |
| |- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол| |ескерту. |
| |қолды оң аяққа кезекпен тигізу. | |Арқы тізенің |
| |- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, | |бүгілмеуін ескерту.|
| |тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен | | |
| |басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу. | |Аяқтың қолға тиюін |
| |- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі | |ескерту. |
| |аяқты кезекпен жоғары көтеру. | |Тізені дұрыс |
| |- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру| |айналдыруын |
| |- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа | |ескерту. |
| |айналдыру. | | |
| |- Дем алу, дем шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сабақтың мазмұны |Уақыт, |Әдістемелік ескерту|
| | |мөлшер | |
|Н | |25 минут|Ойын ережесін |
|Е |Кермеге тартылу жаттығулары | |түсіндіру. |
|Г | | | |
|І |Кермеге тартылу –білек күшін жетілдірудің ең тиімді | |Ойын ережелерін |
|З |әдісі. Кермеге тартылуда үйренуге арналған жаттығу | |қатаң түрде |
|Г |түрлері мынадай: | |сақталуын ескерту. |
|І |Шынтақты бүге қолды қабырғаға тіреп тұрып, білек күшімен| | |
|К |денені кейін итеру; | | |
|Е |Екі қолды еденге тірей етпеттеп жатып, білек күшімен | | |
|З |денені көтеру; | | |
|Е |Шалқадан жатып аласартылған кермеден ұстап тартылу; | | |
|Ң |Қабырғада тартылу; | | |
| |Кермені бір қолмен ұстап асылып тұру; | | |
| | | | |
| |Ескерту : кермеден алақанды өзіне қаратып ұстау керек | | |
| |екенін есіңнен шығармау . | | |
|қорытынды |Сабақты қорытындылау. |5 минут |Түгел тындауын |
|кезең | | |қадағалау. |
| |Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын | |Толық сапқа |
| |қалпына келтіру. | |тұруларын қадағалау|
| |Үйге тапсырма беру. | |Үй тапсырмасын |
| | | |тыңдауын қадағалау |
| |Оқушыларды бағалау. | |Сабаққа қатысуына |
| | | |байланысты бағалау |
| |Қоштасу. | |Түгел қоштасуын |
| | | |қадағалау. |
| |Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан | |Бір саппен шығуын |
| |шығару. | |қадағалау. |

Ұқсас жұмыстар
Дене дайындығының деңгейі
Арқанға өрмелеу
Жаттығуларды дұрыс орындау
Қазақстан Республикасындағы халықтың дене тәрбиесі даярлығының Президенттік сынамалары туралы ережеге қосымша
Бағдарлама бөлімдері
Жаттығуларды орындаумен үйлесімділіктегі жүріс
Гимнастика бөлімі. Бекеттік сабақ
Гимнастика (7 сынып office 2003 word)
Акробатикалық жаттығулар алға, артқа домалау және жауырынға тұру
Допты жоғарыдан саусақпен алу Қарсыластың подачын төменнен қос-қолдың білегімен қабылдау. Волейбол ойынын дамыту
Пәндер