Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жазбаша қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру, кестелік қосу, азайту дағдыларын бекіту
Сарқұлжаева Жансая
Жамбыл облысы, Талас ауданы
Тамабек ауылы, Амангелді орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі, 2-сынып
27.01.17
Сабақтың тақырыбы:Жазбаша қосу және азайту
Білімділік: Жазбаша қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру, кестелік
қосу, азайту дағдыларын бекіту.
Дамытушылық : Оқушылардың танымдық қабілеттерін, ойлау, есте сақтау,
байланыстыра сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, кітап оқуға деген
ынтасын, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Саяхат
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ой қозғау, т.б
Сабақтың көрнекілі: Логикалық тапсырма, суреттер,слайд, тест ,
Оқушыларды топтарға бөлу.
Ондықтар тобынан оқи ғой, 10+30=40
Бірліктер тобынан оқи ғой, 4+3=7
Оқушылардың қызығушылығын ояту.
1) Мен бір сан ойлап, одан 7-ні азайтқанда, 20 қалды. Мен қандай сан
ойладым? 2) 5-ке қай санды қосқанда 30 шығады? 3) 6-ның 3-тен нешеуі
артық?
- Балалар, жақсы азамат болып, жақсы қызмет істеу үшін бізге не керек?
Ал, білімді болып, биіктен көріну дегенді қалай түсінесіңдер? Биіктен
көріну үшін ең алдымен не керек екенін білу үшін бізге келген
қонақтардан сұрап көрейік: (хормен оқыту)
|Тиін, тиін, тиінсің, |[pic] |Математикалық диктант: |
|Жолды көрсет біздерге | |Оқушыларға сандарды |
|Қысқа жылы киіндің | |ондықтардың және бірліктердің|
|Көтерілер биікке | |қосындысы түрінде жазып |
|Тиінге саңырауқұлақты | |көрсету. |
|жинауға көмек-тессек бізге | |18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, |
|жол көрсетеді екен | |76, 81, 93, 72 |
- Тиін Биіктен көріну үшін не керек екенін түлкіден сұрау керек дейді.
Олай боса түлкіге барайық: Білу
|Жолбарыс, жолбарыс, жолбарыссың| | 26 |
|Жолды көрсет біздерге, |[pic] |60 |
|Жөнін білер әр істің | |34 26 |
|Көтерілер биікке | |60 34 |
|Жолбарыстың жауабын есту үшін №| | |
|1 2 есепті түсіну керек | | |
- Түлкі Биіктен көріну үшін не керегін қоян біледі дейді. Кәне қояннан да
сұрап көрейік:
|Қоян, қоян, ақ қоян |[pic] | 37+53= |
|Жолды көрсет біздерге, | |80-38= |
|Сергек қоян, сақ қоян | |90-53= |
|Көтерілер биікке | |23+47= |
|Қоянның жауабын есту үшін| |38+42= |
|Сәбізді жинауға | |70-47= |
|көмектесеміз. № 3есепті | | |
|шығару керек екен | | |
Қоян биікке көтерілер жолды Ақылбай атай біледі, ал оған баратын жолды
аралар біледі дейді
|Көбелек, көбелек, көбелектер|[pic] | 1дм3см |
|Біз атайға барамыз | |1дм1см кесінді сыз |
|Гүлден сорып нәр алар. | | |
|Жолды қалай табамыз | |1дм3см 1дм3см |
|Көбелекті гулге қондырайық | |1дм1см 1дм1см |
|Көбелектің жауабын есту үшін| |2дм4см 2см |
|№ 4 есепті шығару керек | | |
|екен(2қатарға бөлініп | | |
|шығарады) | | |
Сергіту сәті
Ақылбай атаға бару үшін өте алыс. Пілден көмек сұраңдар дейді. Ендеше
пілден көмек сұрайық
|Алып күштің иесі |№ 5 есеп: |
|Біз атайға барамыз |[pic] |
|Сен ең күшті | |
|Арыстансың Жолды |Таба нан – 8 Тоқаш |
|қалай табамыз |-12 |
|Арыстанның жауабын |Тоқаш -12 Таба нан |
|есту үшін оның |-8 |
|тапсырмасын шығару | |
|керек екен |Желінгені-5 |
| |Қалғаны-? |
| |12-8=4 |
| |(12+8)-5=15 |
| |Ж: 4 тоқашты артық пісірді . Ж: 15 тоқаш |
| |қалды. |
- Міне Ақылбай атаның да ауылы көрінді. Оған жету үшін қанша жол жүрдік
соны есептеп алайық.
1сағ46мин
1. Қорытынды:
- «Биікке көтерілер жол, балалар, ол білім ғана. Білімнің
қадірін түсініп, оқыған адам ғана
- Биікке жете алады». Балалар, талмай еңбек етіп,
жалықпай білім іздесек білім бізді биікке жеткізіп, ойлаған
арманымызға жетуге болады екен. Ендеше бәріміз де биіктен көрінуге
талпынайық.
«Тездет, бірақ қателеспе!»
Тест сұрақтары:
1.Баған түрінде шығар.
63+12
2.Ондықтары бірдей сандарды қоршап көрсет.
56 25 32 68 27
3 Мысалды жауабымен қос.
53+4 87
49-5 66
46+20 44
90-3 57
4.Салыстыр және < немесе >, = таңбаларын қой.
6м 2см* 9м-4м 1дм 7см 2дм 3см
5.Теңдеулерді белгіле
Х+2=32 98-4
А-40 3+8>5
— Сабақ соңында жоғары ұпай жинап, сабаққа өте жақсы қатысқан топқа
« Қазақстанның туын көкке желбіретер азамат,азаматшасы болыңдар !» деп көк
жалаушаны үлестірдім.
— Келесі топқа «Қызыл жұлдыздай жарқырап жүре беріңіздер !» деп қызыл
жұлдызшалар үлестірдім.
- Бүгінгі сабақта қандай тақырыптар қайталанды? Қандай тапсырма ұнады?
6. Үйге тапсырма: № 6 есеп
7. Бағалау:Сабаққа жақсы қатысқан балаларды бағалау
-----------------------
[pic]
1 саг 45 мин
Жамбыл облысы, Талас ауданы
Тамабек ауылы, Амангелді орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі, 2-сынып
27.01.17
Сабақтың тақырыбы:Жазбаша қосу және азайту
Білімділік: Жазбаша қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру, кестелік
қосу, азайту дағдыларын бекіту.
Дамытушылық : Оқушылардың танымдық қабілеттерін, ойлау, есте сақтау,
байланыстыра сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, кітап оқуға деген
ынтасын, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Саяхат
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ой қозғау, т.б
Сабақтың көрнекілі: Логикалық тапсырма, суреттер,слайд, тест ,
Оқушыларды топтарға бөлу.
Ондықтар тобынан оқи ғой, 10+30=40
Бірліктер тобынан оқи ғой, 4+3=7
Оқушылардың қызығушылығын ояту.
1) Мен бір сан ойлап, одан 7-ні азайтқанда, 20 қалды. Мен қандай сан
ойладым? 2) 5-ке қай санды қосқанда 30 шығады? 3) 6-ның 3-тен нешеуі
артық?
- Балалар, жақсы азамат болып, жақсы қызмет істеу үшін бізге не керек?
Ал, білімді болып, биіктен көріну дегенді қалай түсінесіңдер? Биіктен
көріну үшін ең алдымен не керек екенін білу үшін бізге келген
қонақтардан сұрап көрейік: (хормен оқыту)
|Тиін, тиін, тиінсің, |[pic] |Математикалық диктант: |
|Жолды көрсет біздерге | |Оқушыларға сандарды |
|Қысқа жылы киіндің | |ондықтардың және бірліктердің|
|Көтерілер биікке | |қосындысы түрінде жазып |
|Тиінге саңырауқұлақты | |көрсету. |
|жинауға көмек-тессек бізге | |18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, |
|жол көрсетеді екен | |76, 81, 93, 72 |
- Тиін Биіктен көріну үшін не керек екенін түлкіден сұрау керек дейді.
Олай боса түлкіге барайық: Білу
|Жолбарыс, жолбарыс, жолбарыссың| | 26 |
|Жолды көрсет біздерге, |[pic] |60 |
|Жөнін білер әр істің | |34 26 |
|Көтерілер биікке | |60 34 |
|Жолбарыстың жауабын есту үшін №| | |
|1 2 есепті түсіну керек | | |
- Түлкі Биіктен көріну үшін не керегін қоян біледі дейді. Кәне қояннан да
сұрап көрейік:
|Қоян, қоян, ақ қоян |[pic] | 37+53= |
|Жолды көрсет біздерге, | |80-38= |
|Сергек қоян, сақ қоян | |90-53= |
|Көтерілер биікке | |23+47= |
|Қоянның жауабын есту үшін| |38+42= |
|Сәбізді жинауға | |70-47= |
|көмектесеміз. № 3есепті | | |
|шығару керек екен | | |
Қоян биікке көтерілер жолды Ақылбай атай біледі, ал оған баратын жолды
аралар біледі дейді
|Көбелек, көбелек, көбелектер|[pic] | 1дм3см |
|Біз атайға барамыз | |1дм1см кесінді сыз |
|Гүлден сорып нәр алар. | | |
|Жолды қалай табамыз | |1дм3см 1дм3см |
|Көбелекті гулге қондырайық | |1дм1см 1дм1см |
|Көбелектің жауабын есту үшін| |2дм4см 2см |
|№ 4 есепті шығару керек | | |
|екен(2қатарға бөлініп | | |
|шығарады) | | |
Сергіту сәті
Ақылбай атаға бару үшін өте алыс. Пілден көмек сұраңдар дейді. Ендеше
пілден көмек сұрайық
|Алып күштің иесі |№ 5 есеп: |
|Біз атайға барамыз |[pic] |
|Сен ең күшті | |
|Арыстансың Жолды |Таба нан – 8 Тоқаш |
|қалай табамыз |-12 |
|Арыстанның жауабын |Тоқаш -12 Таба нан |
|есту үшін оның |-8 |
|тапсырмасын шығару | |
|керек екен |Желінгені-5 |
| |Қалғаны-? |
| |12-8=4 |
| |(12+8)-5=15 |
| |Ж: 4 тоқашты артық пісірді . Ж: 15 тоқаш |
| |қалды. |
- Міне Ақылбай атаның да ауылы көрінді. Оған жету үшін қанша жол жүрдік
соны есептеп алайық.
1сағ46мин
1. Қорытынды:
- «Биікке көтерілер жол, балалар, ол білім ғана. Білімнің
қадірін түсініп, оқыған адам ғана
- Биікке жете алады». Балалар, талмай еңбек етіп,
жалықпай білім іздесек білім бізді биікке жеткізіп, ойлаған
арманымызға жетуге болады екен. Ендеше бәріміз де биіктен көрінуге
талпынайық.
«Тездет, бірақ қателеспе!»
Тест сұрақтары:
1.Баған түрінде шығар.
63+12
2.Ондықтары бірдей сандарды қоршап көрсет.
56 25 32 68 27
3 Мысалды жауабымен қос.
53+4 87
49-5 66
46+20 44
90-3 57
4.Салыстыр және < немесе >, = таңбаларын қой.
6м 2см* 9м-4м 1дм 7см 2дм 3см
5.Теңдеулерді белгіле
Х+2=32 98-4
А-40 3+8>5
— Сабақ соңында жоғары ұпай жинап, сабаққа өте жақсы қатысқан топқа
« Қазақстанның туын көкке желбіретер азамат,азаматшасы болыңдар !» деп көк
жалаушаны үлестірдім.
— Келесі топқа «Қызыл жұлдыздай жарқырап жүре беріңіздер !» деп қызыл
жұлдызшалар үлестірдім.
- Бүгінгі сабақта қандай тақырыптар қайталанды? Қандай тапсырма ұнады?
6. Үйге тапсырма: № 6 есеп
7. Бағалау:Сабаққа жақсы қатысқан балаларды бағалау
-----------------------
[pic]
1 саг 45 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz