Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Кабинет аруы
«Кабинет аруы»
Мақсаты: Жас бүлдіршіндерді инабаттылыққа, ізеттілікке, үлкенді сыйлауға,
кішіні құрметтеуге тәрбиелеу және жан –жақты білімді болуға, әсемдік
сұлулық әлемін, түсінуге тәрбиелеу.Табиғат сыйлаған қасиеттерінің ашылуына
көмектесу.
Құрметті ата – аналар, ұстаздар бүлдіршін қыздар бүгінгі «Кабинет аруы»
атты байқауға қош келдініздер.
Ендеше бүгінгі сайысты саралайтын әділ-қазылар алқасымен таныс болыңыздар:
Бүгінгі сайысқа қатысушы қыздарымызды ортаға шақырайық
Аяжан қыз өнерлі
Бойға өнер жиған қыз.(Қалығалиева Аяжан)
Айман қыз елгезек
Алады тез тілінді (Қалығалиева Айман)
Гүлсезім қыз білімді
Меңгерген бар ілімді (Арыстанғалиева Гүлсезім)
Ақша бетті Алина
Ұқсайды хор қызына (Сейтжан Алина)
3. Жеребе суыру:
Сайыстың өту кезеңдерімен таныстырып өтейін
1. «Мен қазақ қызымын» таныстыру
2. Қыз еркем – кестесімен көркем (Әр қыз өзінің қолынан келетін бір
ісмерлік өнерін көрсету немесе ән айту, би билеу)
3.Сән үлгісі
4. Зерделінің ойы озық (Логикалық сұрақтар)
5. Мен қандаймын ( айдары) қыз бала өзінің жақсы қылығын қолынан
келетін ісін мақтанышпен айту
Жүргізуші: Гүл көңілін қуаныштан өрілді
Жанарыңнан жалын нұры төгілді
Жыр ұшқындаап тұр ғой әне үніңнен
Көпшілікке таныстыршы өзіңді.
1 кезең: «Мен қазақ қызымын» таныстыру
Оңайалиев Ерқанаттың орындауында ән «Жаса жаса»
Жүргізуші: Ал, кімнің өнері бар қаншалықты
Би билеп, ал біреулер ән салыпты
Бүгінгі қыз сынынан бәйге алуға
Арулар аянбай-ақ жан салыпты
2 кезең: Өнер сайысы
Көрермендермен сұрақ-жауап.
1.Сұрақ: Бүгінгі сайысқа қатынасып отырған қатысушылардың қайсы сізге
ұнайды?
2.Сіз қызыңыздың қандай жағын мақтан етесіз?
3. Қызыңыздың әлсіз жағын байқадыңыз ба?
Не қолынан келмейді не қандай нәрседен қорқады.
4. Қызыңыздың сүйікті тағамы қандай?
5. Қызыңыз туған күніне не сыйлағанды ұнатады?
Жүргізуші: Ал, халайық ықыласпен демейік
Арулардың сән үлгісін көрейік
Сыры менен сымбатына қара біз
Әділдікпен бағаларын берейік
3 кезең: Сән үлгісі.
Оңайалиев Ерқанаттың орындауында ән « »
4 кезең: Логикалық сұрақтар:
1.
2. Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кессе, неше бұрышты стол болады.
3. Әжем анам және мен- үшеуміз фото суретке түстік. Әжем анамның сол
жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фото суретте қалай тұрғанымызды
тап.
4. Термометрр аяз болғасын -3 градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр
Неше градус көрсетеді.(үш)
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан
отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық.
7. Барлық айлар 30 және 31 күнмен аяқталады.Қай айда 28 күн бар? (Барлық
айда)
8. Түйе құс өзін құспын деп айта ала ма? (Жок өйткені ол сөйлей алмайды
9. Жаңбырлы күні қоян қайда тығылады? (сулы ағаш)
10. Тереземен жақтаудың арасында не тұр? (мен деген жалғау тұр)
5 кезең Мен қандаймын (айдары)
Ән: «Қазақ қыздары» Қалығалиева Айжан мен Аяжан
Ендігі кезекті әділқалылар алқасына береміз
Қорытынды:
Жүргізуші: «Қыз –ұлттың жаны» демекші, ата-аналардың аяулысы, құрбы
–құрдастарыңыздың қадірлісі мен қымбаттысы, даламыздың гүлі, өміріміздің
сәні бола беріңіздер.
Өнеріміз сайыста
Жетелейді алысқа
Бүгінгі күннің жемісі
Достық болып қалуда. – дей келе сайысымызды аяқтаймыз.
Тақырыбы: «Жыл мезгілдеріне саяхат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері туралы түсініктерін,балалардың даму деңгейлерін
анықтау. Жыл мезгілдері туралы мағлұмат алады. Ойлау қаблеттері,танымдық
әрекеттері,белсенділіктері артады. Табиғатты сүюге,қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдары:Қорап,қарындаштар,әр жыл мезгілінің суреттері,
Барысы:
1.Ұйымдастыру
1.Амандасу
2.Балалардың көңіл –күйлерін сұрау
Құрметті ата- аналар, оқушылар! «Жыл мезгілдеріне саяхат» атты
тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Бүгін біз жыл мезгілдеріне саяхат
жасаймыз. Жыл мезгілдеріне саяхат жасауға мына қораптағы сиқырлы қарындаш
көмектеседі.Қарындашты айналдырамын қай түске келіп тоқтаса сол түстің
тапсырмасын орындаймыз.
- Ал балалар қай түске келіп тоқтадық.
Көгілдір түстің тапсырмасын орындап көрейік
Бұл қай мезгіл екенін жұмбақтың ешімінен табаыз.
Біреуі әйнек ойыпты,
Біреуі есік қойыпты.
Өздеріне шақ қана,
Соғып жатыр аққала
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: қыс мезгілі.
- Ендеше көгілдір түсті пердені ашамыз
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Қыста табиғат қалай өзгереді?
Қыс мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?
Боран қыста қалай соғады? (ұйытқып,ысқырып,ұлып)
Қардың түсі қандай болады?
Қыс мезгіліне байланысты тақпақ кім біледі?
Сиқырлы қарындашты айналдырып жасыл түске тоқталады.
Жасыл түстің тапсырмасын орындайық.(құрастыру)
Балалар біз бұл тапсырманы орындап,қай гүл екенін табуымыз керек,ол үшін 2
тапсырма беріпті соларды орындауымыз керек.
1.Күз мезгілінде жапырақтың түсі қандай болады?(Сары)
2.Қардың түсі қандай?(Ақ)
Балалар қандай гүл құрадық?Бәйшешек гүлін,қай мезгілде шығады? (Көктемде)
- Дұрыс айтасыңдар,ендеше жасыл түсті пердені ашамын.
- Көктем мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Наурыз,Сәуір,Мамыр.
Көктем мезгілінің келгенін біз қандай өзгерістерден білеміз?
Көктем мезгілі туралы тақпақты кім айтады?
Балалар,енді көктем мезгілінен өтіп,сиқырлы қарындаштың көмегімен келесі
жыл мезгіліне саяхат жасаймыз.Қарындаш айналып қызыл түсін қаратады.
Қызыл түстің тапсырмасын орындайық.
Қойны толы жеміске,
Көк майсалы еңіске.
Көбелек қуып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: жаз мезгілі.
- Дұрыс айтасыңдар,енді қызыл түсті пердені ашайық.
- Жаз мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Маусым,Шілде,Тамыз.
- Жаз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Жаз мезілі туралы кім тақпақ айтады?
Балалар сиқырлы қарындаштың көмегімен келесі жыл мезгіліне саяхат
жасаймыз.
Ендеше сары түстің тапсырмасын орындайық.
Берекесін сыйлауға,
Жемістерін жинауға.
Қызыл құрман ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: Күз мезгілі.
- Дұрыс айтасыңдар,енді сары түсті пердені ашайық.
- Күз мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Қыркүйек,Қазан,Қараша.
Күз мезілі туралы кім тақпақ айтады?
- Ал енді ойын ойнайық
Ойын «Күн мен түн» деп аталады...
Ойын тәртібі тәрбиеші тақтаға сурет іледі,балалар суретте өзгешілік барма
екенін табады.
- Қыста жасыл ағаш бола ма?
- Жаз мезгілінде шана тебеміз ба?
- Жаз мезгілінде аққала жасап ойнаймыз ба? т.б. ойын жалғасады.
- Мінекей табиғат құбылыстарын біледі екенбіз.
- Ендеше мақал-мәтел білеміз ба?
1. Күз дәнімен көрікті
Қыс қарымен көрікті.
2. Қар көп болса,дән көп.
Туған жердің ауасы да шипа.
3. Тамшыдан тама берсе дария болар.
4. Отансыз адам,ормансыз бұлбұл.
5. Таумен тасты су бұзар,
Адамзатты сөз бұзар.
6. Тау кезеңсіз болмас
Өлке өзенсіз болмас. т.б. мақал-мәтелдер айтылады.
Қорытынды: Балалар жыл мезгілдеріне саяхат жасағанымыз ұнады ма?
Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
Қане айтып беріңдерші.
Бір мезгілде неше ай бар?
Ал балалар 12 айға тілегімізді айтып тәрбие сабағымызды аяқтаймыз.
Сау болыңыздар.
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарлары»
Сабақтың мақсаты: Балаларға үй жануарлары туралы түсінік беру.
Олардың адам баласына
тигізер пайдасын
айтып жеткізе білуге
үйрету.
Түзету мақсаты : Түрлі тапсырмалар арқылы есте сақтау,
қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі: үй жануарлары қой, сиыр, түйе,
ешкі,жылқы суреттері.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
- Балалармен амандасу.
- Көңіл- күйлерін сұрау.
ІІ Жаңа сабақ
Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше сабақ.
- Қарандаршы балалар мынау не?
- Сиқырлы кілемше.
Ал ,балалар сиқырлы кілемшеде не бар екенін көрейікші. Ол үшін алдымен
кілемшедегі түстерді атап, содан кейін аяқпен басып, естіген
дыбыстардың ненің дыбыстары екенін тауып айтуымыз керек.
- Балалар біздер дыбыстарды есту арқылы қандай жануарларды таптық?
- Бұл жануарларды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Үй жануарлары.
- Жарайсыңдар балалар!
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үй жануарлары». Қазір біздер үй
жануарларына байланысты бірнеше қызықты тапсырмалар орындаймыз.
Тапсырманы орындауға дайынсыңдар ма? Әр тапсырманы жақсы орындасаңдар мен
сендерді жұлдызшамен бағалаймын.
1- тапсырма «Бұл не?»
Шарты: Балалар үстелдің үстінде жатқан суреттерді мұқият қарап, үй
жануарларын тауып, атын атап тақтаға жапсырады.
2 – тапсырма «Адаспай тап». (сәйкестендіру)
Шарты: Сурет бойынша енелеріне өз төлдерді сызықпен қосу, сәйкестендіру.
3- тапсырма Аппликациямен жұмыс.
Табиғи өнімнен алынған мақтаны пйдалана отырып қой бейнесіне желім арқылы
мақтаны жапсыру
4- тапсырма «Өз мекенін тап»
Шарты: Әр түрлі үй жануарлары мен дала жануарлары суреттері беріледі, аты
аталған бала ортаға шығып қалтаға қолын салып бір жануарды алып шығады.
Алып шыққан жануардың дала немесе үй жануар екенін айтып, орманға немесе үй
қасына қояды.
III. Қорытынды:
Сонымен оқушылар сабақ сендерге ұнадыма?
Сабақ аяқталды, сау болыңдар.
Мақсаты: Жас бүлдіршіндерді инабаттылыққа, ізеттілікке, үлкенді сыйлауға,
кішіні құрметтеуге тәрбиелеу және жан –жақты білімді болуға, әсемдік
сұлулық әлемін, түсінуге тәрбиелеу.Табиғат сыйлаған қасиеттерінің ашылуына
көмектесу.
Құрметті ата – аналар, ұстаздар бүлдіршін қыздар бүгінгі «Кабинет аруы»
атты байқауға қош келдініздер.
Ендеше бүгінгі сайысты саралайтын әділ-қазылар алқасымен таныс болыңыздар:
Бүгінгі сайысқа қатысушы қыздарымызды ортаға шақырайық
Аяжан қыз өнерлі
Бойға өнер жиған қыз.(Қалығалиева Аяжан)
Айман қыз елгезек
Алады тез тілінді (Қалығалиева Айман)
Гүлсезім қыз білімді
Меңгерген бар ілімді (Арыстанғалиева Гүлсезім)
Ақша бетті Алина
Ұқсайды хор қызына (Сейтжан Алина)
3. Жеребе суыру:
Сайыстың өту кезеңдерімен таныстырып өтейін
1. «Мен қазақ қызымын» таныстыру
2. Қыз еркем – кестесімен көркем (Әр қыз өзінің қолынан келетін бір
ісмерлік өнерін көрсету немесе ән айту, би билеу)
3.Сән үлгісі
4. Зерделінің ойы озық (Логикалық сұрақтар)
5. Мен қандаймын ( айдары) қыз бала өзінің жақсы қылығын қолынан
келетін ісін мақтанышпен айту
Жүргізуші: Гүл көңілін қуаныштан өрілді
Жанарыңнан жалын нұры төгілді
Жыр ұшқындаап тұр ғой әне үніңнен
Көпшілікке таныстыршы өзіңді.
1 кезең: «Мен қазақ қызымын» таныстыру
Оңайалиев Ерқанаттың орындауында ән «Жаса жаса»
Жүргізуші: Ал, кімнің өнері бар қаншалықты
Би билеп, ал біреулер ән салыпты
Бүгінгі қыз сынынан бәйге алуға
Арулар аянбай-ақ жан салыпты
2 кезең: Өнер сайысы
Көрермендермен сұрақ-жауап.
1.Сұрақ: Бүгінгі сайысқа қатынасып отырған қатысушылардың қайсы сізге
ұнайды?
2.Сіз қызыңыздың қандай жағын мақтан етесіз?
3. Қызыңыздың әлсіз жағын байқадыңыз ба?
Не қолынан келмейді не қандай нәрседен қорқады.
4. Қызыңыздың сүйікті тағамы қандай?
5. Қызыңыз туған күніне не сыйлағанды ұнатады?
Жүргізуші: Ал, халайық ықыласпен демейік
Арулардың сән үлгісін көрейік
Сыры менен сымбатына қара біз
Әділдікпен бағаларын берейік
3 кезең: Сән үлгісі.
Оңайалиев Ерқанаттың орындауында ән « »
4 кезең: Логикалық сұрақтар:
1.
2. Төрт бұрышты столдың бір бұрышын кессе, неше бұрышты стол болады.
3. Әжем анам және мен- үшеуміз фото суретке түстік. Әжем анамның сол
жағында, анам менің сол жағымда тұр. Біздің фото суретте қалай тұрғанымызды
тап.
4. Термометрр аяз болғасын -3 градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр
Неше градус көрсетеді.(үш)
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан
отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық.
7. Барлық айлар 30 және 31 күнмен аяқталады.Қай айда 28 күн бар? (Барлық
айда)
8. Түйе құс өзін құспын деп айта ала ма? (Жок өйткені ол сөйлей алмайды
9. Жаңбырлы күні қоян қайда тығылады? (сулы ағаш)
10. Тереземен жақтаудың арасында не тұр? (мен деген жалғау тұр)
5 кезең Мен қандаймын (айдары)
Ән: «Қазақ қыздары» Қалығалиева Айжан мен Аяжан
Ендігі кезекті әділқалылар алқасына береміз
Қорытынды:
Жүргізуші: «Қыз –ұлттың жаны» демекші, ата-аналардың аяулысы, құрбы
–құрдастарыңыздың қадірлісі мен қымбаттысы, даламыздың гүлі, өміріміздің
сәні бола беріңіздер.
Өнеріміз сайыста
Жетелейді алысқа
Бүгінгі күннің жемісі
Достық болып қалуда. – дей келе сайысымызды аяқтаймыз.
Тақырыбы: «Жыл мезгілдеріне саяхат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері туралы түсініктерін,балалардың даму деңгейлерін
анықтау. Жыл мезгілдері туралы мағлұмат алады. Ойлау қаблеттері,танымдық
әрекеттері,белсенділіктері артады. Табиғатты сүюге,қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдары:Қорап,қарындаштар,әр жыл мезгілінің суреттері,
Барысы:
1.Ұйымдастыру
1.Амандасу
2.Балалардың көңіл –күйлерін сұрау
Құрметті ата- аналар, оқушылар! «Жыл мезгілдеріне саяхат» атты
тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Бүгін біз жыл мезгілдеріне саяхат
жасаймыз. Жыл мезгілдеріне саяхат жасауға мына қораптағы сиқырлы қарындаш
көмектеседі.Қарындашты айналдырамын қай түске келіп тоқтаса сол түстің
тапсырмасын орындаймыз.
- Ал балалар қай түске келіп тоқтадық.
Көгілдір түстің тапсырмасын орындап көрейік
Бұл қай мезгіл екенін жұмбақтың ешімінен табаыз.
Біреуі әйнек ойыпты,
Біреуі есік қойыпты.
Өздеріне шақ қана,
Соғып жатыр аққала
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: қыс мезгілі.
- Ендеше көгілдір түсті пердені ашамыз
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Қыста табиғат қалай өзгереді?
Қыс мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?
Боран қыста қалай соғады? (ұйытқып,ысқырып,ұлып)
Қардың түсі қандай болады?
Қыс мезгіліне байланысты тақпақ кім біледі?
Сиқырлы қарындашты айналдырып жасыл түске тоқталады.
Жасыл түстің тапсырмасын орындайық.(құрастыру)
Балалар біз бұл тапсырманы орындап,қай гүл екенін табуымыз керек,ол үшін 2
тапсырма беріпті соларды орындауымыз керек.
1.Күз мезгілінде жапырақтың түсі қандай болады?(Сары)
2.Қардың түсі қандай?(Ақ)
Балалар қандай гүл құрадық?Бәйшешек гүлін,қай мезгілде шығады? (Көктемде)
- Дұрыс айтасыңдар,ендеше жасыл түсті пердені ашамын.
- Көктем мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Наурыз,Сәуір,Мамыр.
Көктем мезгілінің келгенін біз қандай өзгерістерден білеміз?
Көктем мезгілі туралы тақпақты кім айтады?
Балалар,енді көктем мезгілінен өтіп,сиқырлы қарындаштың көмегімен келесі
жыл мезгіліне саяхат жасаймыз.Қарындаш айналып қызыл түсін қаратады.
Қызыл түстің тапсырмасын орындайық.
Қойны толы жеміске,
Көк майсалы еңіске.
Көбелек қуып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: жаз мезгілі.
- Дұрыс айтасыңдар,енді қызыл түсті пердені ашайық.
- Жаз мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Маусым,Шілде,Тамыз.
- Жаз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Жаз мезілі туралы кім тақпақ айтады?
Балалар сиқырлы қарындаштың көмегімен келесі жыл мезгіліне саяхат
жасаймыз.
Ендеше сары түстің тапсырмасын орындайық.
Берекесін сыйлауға,
Жемістерін жинауға.
Қызыл құрман ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Балалардың жауабы: Күз мезгілі.
- Дұрыс айтасыңдар,енді сары түсті пердені ашайық.
- Күз мезгілінің айларын айтыңдаршы.
- Қыркүйек,Қазан,Қараша.
Күз мезілі туралы кім тақпақ айтады?
- Ал енді ойын ойнайық
Ойын «Күн мен түн» деп аталады...
Ойын тәртібі тәрбиеші тақтаға сурет іледі,балалар суретте өзгешілік барма
екенін табады.
- Қыста жасыл ағаш бола ма?
- Жаз мезгілінде шана тебеміз ба?
- Жаз мезгілінде аққала жасап ойнаймыз ба? т.б. ойын жалғасады.
- Мінекей табиғат құбылыстарын біледі екенбіз.
- Ендеше мақал-мәтел білеміз ба?
1. Күз дәнімен көрікті
Қыс қарымен көрікті.
2. Қар көп болса,дән көп.
Туған жердің ауасы да шипа.
3. Тамшыдан тама берсе дария болар.
4. Отансыз адам,ормансыз бұлбұл.
5. Таумен тасты су бұзар,
Адамзатты сөз бұзар.
6. Тау кезеңсіз болмас
Өлке өзенсіз болмас. т.б. мақал-мәтелдер айтылады.
Қорытынды: Балалар жыл мезгілдеріне саяхат жасағанымыз ұнады ма?
Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
Қане айтып беріңдерші.
Бір мезгілде неше ай бар?
Ал балалар 12 айға тілегімізді айтып тәрбие сабағымызды аяқтаймыз.
Сау болыңыздар.
Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарлары»
Сабақтың мақсаты: Балаларға үй жануарлары туралы түсінік беру.
Олардың адам баласына
тигізер пайдасын
айтып жеткізе білуге
үйрету.
Түзету мақсаты : Түрлі тапсырмалар арқылы есте сақтау,
қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі: үй жануарлары қой, сиыр, түйе,
ешкі,жылқы суреттері.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
- Балалармен амандасу.
- Көңіл- күйлерін сұрау.
ІІ Жаңа сабақ
Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше сабақ.
- Қарандаршы балалар мынау не?
- Сиқырлы кілемше.
Ал ,балалар сиқырлы кілемшеде не бар екенін көрейікші. Ол үшін алдымен
кілемшедегі түстерді атап, содан кейін аяқпен басып, естіген
дыбыстардың ненің дыбыстары екенін тауып айтуымыз керек.
- Балалар біздер дыбыстарды есту арқылы қандай жануарларды таптық?
- Бұл жануарларды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Үй жануарлары.
- Жарайсыңдар балалар!
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үй жануарлары». Қазір біздер үй
жануарларына байланысты бірнеше қызықты тапсырмалар орындаймыз.
Тапсырманы орындауға дайынсыңдар ма? Әр тапсырманы жақсы орындасаңдар мен
сендерді жұлдызшамен бағалаймын.
1- тапсырма «Бұл не?»
Шарты: Балалар үстелдің үстінде жатқан суреттерді мұқият қарап, үй
жануарларын тауып, атын атап тақтаға жапсырады.
2 – тапсырма «Адаспай тап». (сәйкестендіру)
Шарты: Сурет бойынша енелеріне өз төлдерді сызықпен қосу, сәйкестендіру.
3- тапсырма Аппликациямен жұмыс.
Табиғи өнімнен алынған мақтаны пйдалана отырып қой бейнесіне желім арқылы
мақтаны жапсыру
4- тапсырма «Өз мекенін тап»
Шарты: Әр түрлі үй жануарлары мен дала жануарлары суреттері беріледі, аты
аталған бала ортаға шығып қалтаға қолын салып бір жануарды алып шығады.
Алып шыққан жануардың дала немесе үй жануар екенін айтып, орманға немесе үй
қасына қояды.
III. Қорытынды:
Сонымен оқушылар сабақ сендерге ұнадыма?
Сабақ аяқталды, сау болыңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz