Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, Мектеп 16 ЖББМ тарауы
Сабақ жоспары
|Орта мерзімді жосардағы «Жер бетіндегі адамзат» |Тақырыбы: |Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |Мектеп:№16 ЖББМ |
|тарауы | |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың | |
| | |зерттеуі. | |
|Мерзімі: 06.05.17 |Мұғалімнің ТАӘ: Аубатирова Жамила Айдарбековна |
|Сынып: 6 «Ә» |Қатысушылар саны: 13 |Қатыспағандар: 0 |
|Оқу мақсаттары |Оқушыларға жердің халқы, саны, тығыздығы, демографиялық саясат; нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |
| |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі; елді мекендер, олардың картада бейнеленуі, дүние |
| |жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер, Қазақстан дүние жүзі картасында; әңгімелеу арқылы |
| |танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен жұмыс істеуін |
| |қалыптастыру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру. |
|Оқу мақсаттары/ |Барлығы (А (жоғары), В (жақсы), С (орташа): Нәсілдердің қалыптасу мен жер шарында таралуы |
|Күтілетін нәтиже |туралы мәліметтерге ие болады. Нәсілдер теңдігі туралы ақпараттармен алмасады. М.Маклайдың |
| |зерттеулерін меңгереді. |
| |Көпшілігі (А, В): - Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен |
| |байланыстылығын біледі. |
| |Кейбіреуі (А): Елдер бойынша орналасуын анықтайды, картадан көрсетіп сипаттайды, нәсілдік |
| |белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын ашуға дағдыланады |
|Тілдік мақсаттар (тыңдалым, | Демография, демографиялық жарылыс, демографиялық саясат. |
|оқылым, жазылым, айтылым): |Еуропалық (Батыс Европа Венгрия), Монғолоидтық (Азияның көп бөлігіне, Америкада), Негрлік |
| |нәсілдер (Африкада,Аустралияда ) |
| | |
|Құндылықтар |Оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттері мен азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру. |
|Алдыңғы оқу | Жаратылыстану 5 сынып |
Жоспар
|Жоспарланған |Жоспарланған іс-әрекеттер |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт(минутпен)| | | |
| |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті | | |
|Кіріспе |«Ой шақыру» |1.Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | | |
| |Шарты: Сұрақтар беру арқылы үй|2. «Демографиялық саясат қай елдерде| |МмМГ оқулығы |
|3 минут |тапсырмасын пысықтайды. |жүргізілді» тірек-сызбаны толтыру |[pic] |бет, МмМ атласы,|
| |I.Сұрақтарға жауап беріңдер. |(Қытый, Үндістан) | |кескін картасы, |
| |1.Алғашқы кезеңде жер бетінде | | |интербелсенді |
| |халық санының баяу өсуінің | |Смайликтер арқылы |тақта, |
| |себебі не? |[pic] |бағалау | |
| |( табиғи апаттар.түрлі | | | |
| |соғыстар мен жұқпалы аурулар) |Жеке жұмыс: |«Критерий арқылы» | |
| |2.Демографиялық жарылыс деп |Тест жауаптары: |Критерий талаптары | |
| |нені айтады? | |баллдары | |
| |(Халық санының қарқынды өсуі) | | |[pic] |
| |II.Тест тапсырмаларын |1.б | | |
|8 мин |орындаңдар. |2.ә |1 |[pic] |
| |1.Халықтың ұдайы өсуін |3.б |2 |[pic] |
| |зерттейтін ғылым. |4.б |3 | |
| |а) География ә) Биология |5.а | | |
| |б) Демография | |Тапсырмаға толық | |
| |2.Жер шары халқының саны қашан| |орындауы | |
| |6 млрд-қа жетті? | | | |
| |а) 1987 ә)1999 б) 1991ж | | | |
| |3.Қазақстанда соңғы халық | | | |
| |санағы қай жылы жүргізілді? | | | |
| |а)1991ж ә)1999ж б) 2009ж | |Тапсырманы толық орындай| |
| |4. Жер шары халқының орташа | |алмауы | |
| |тығыздығы қанша? | | | |
| |а) Бір шаршы шақырымға 25 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |ә) Бір шаршы шақырымға 37 | | | |
| |адамнан келеді. | |Сұраққа қате жауап беруі| |
| |б) Бір шаршы шақырымға 40 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |5. Жер шары халқының саны | | | |
| |..... қарқынды өсті. | | | |
| |а) ХХ ғасырда ә) IХ б) ХIII. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсаукесер |Шарты: - Интерактивті тақтадан|Оқушылар кітаптан толық | «Басбармақ» арқылы |Интербелсенді |
| |нәсілдердің жер бетінде |оқып,сұрақтар қояды. |Басбармақ-толығымен |тақта |
|7 мин |таралуы картасын қарап, | |түсінікті. | |
| |нәсілдер теңдігін зерттеген |[pic] |Басбармақты |[pic] |
| |Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. | |жанынан-жартылай. | |
| |Үш нәсілге жататын адамдар | |Басбармақ | |
| |белгілерін топтастыру. | |төменнен-түсініксіз | |
| | | |[pic] | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі бөлім |Мәтінмен жұмыс. |Еуропоидтық нәсіл өкілдерінің |Топпен жұмыс критерийі: |Power Point |
| |Әр топқа жеке тапсырма |терісінің түсі ақ қыр мұрынды,шашы |Критерий талаптары |презентациясы |
|10 мин |беріледі. |толқынды не біркелкі,ерні жұқа |баллдары | |
| |І топ Еуропалық нәсілдердің |болып келеді.Бұл нәсіл өкілдері | | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған |Еуропа,Солтүстік ,Оңтүстік | | |
| |аймақтары. |Америкада,Аустралияда, Азияның біраз|1 | |
| |ІІ топ Монғолдық нәсілдердің |аймақтарында қоныстанған. |2 | |
| |ерекшеліктері қоныстанған |Негроидтық нәсіл:өкілдерінің терісі |3 | |
| |аймақтары. |қара, шаштары бұйра ,мұрны жалпақ | | |
| |ІІІ топ Негроидтық |жақ сүйегі шығынқы келеді,ерні қалың|Оқулық бойынша тақырып | |
| |нәсілдердің биологиялық |болып келеді, олар негізінен |мазмұнын ашуы | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған|Африкада,Аустралиядан қоныстанған | | |
| |аймақтары. |Монғолоидтық нәсіл:өкілдерінің | | |
| | |терісінің түсі сары шашы қайратты, | | |
| |[pic] |көздері қысыңқы, жақ сүйегі шығыңқы | | |
| |Картамен жұмыс: |келеді.Маңғолоидтық нәсіл өкілдері |Картадан нәсілдердің | |
| |Шарты: |Азияның көп бөлігіне, Америкада |таралу аймақтарын табу | |
| |Оқушылар өздері анықтаған |таралған. | | |
| |аймақтарды картадан табу. | | | |
|5мин |Кескін картамен жұмыс | | | |
| |Шарты: Нәсілдердің таралу | | | |
| |аймақтарын кескін картаға | |Келірген мысалдары | |
| |түсіру | |жеткіліксіз | |
| | |Географиялық диктант Жұптық жұмыс | | |
| | |1. Сыртқы ерекшеліктеріне қарай | | |
| |Шарты:1.Дәптермен жұмыс |халықтар……. бөлінеді. (Нәсілдерге) | | |
| |Мәтінді(165бет) төмендегі |2. Терісінің түсі ақ, қыр мұрынды, | | |
| |сұрақтар бойынша кестені |ерні жұқа, шашы толқынды нәсілдер | | |
| |толтырыңдар. |(Еуропоидтық) | | |
|7 мин |1. Адамзат қандай |3. Нәсілдер теңдігін зерттеген ғалым| | |
| |ерекшеліктері бойынша | | | |
| |нәсілдерге топтастырылады? |(Н.Н.Миклухо-Маклай) | | |
| |2.Нәсілдер,сыртқы |4. ……. БҰҰ Бас Ассамблеясы нәсілдік | | |
| |ерекшеліктері, қоныстанған |кемсітушілікті жою туралы қарар | | |
| |аймақтарын қосымша мәліметтер |қабылдады. | | |
| |арқылы анықтау |(1965 жылы) | | |
| | |5. Терісінің түсі сары, шашы | | |
| | |қайратты, көздері қысыңқы, жақ | | |
| | |сүйегі шығыңқы……белгілері. | | |
| | |(Моңғолоидтық нәсіл) | | |
| | |6. Нәсілдік белгілер……. байланысты | | |
| | |қалыптасады. | | |
| | |(Қоршаған ортамен) | | |
| | |7. Африка мен Австралияда | | |
| | |қоныстанған……. нәсілдер. | | |
| | |(Негроидтық) | | |
| | |8. 1965 жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы…… | | |
| | |қарар қабылдады ( Нәсілдік | | |
| | |кемсітушілікті жою туралы ) | | |
|5 мин | Қорытынды: |Инсерт әдісі. |
| | |Білемін |
|Рефлексия |§ 57 . Нәсілдер, нәсілдердің |Білдім |
| |теңдігі, халықтар, |Білгім келеді |
|Үйге тапсырма: |Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі| |
| |Реферат жазу. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Орта мерзімді жосардағы «Жер бетіндегі адамзат» |Тақырыбы: |Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |Мектеп:№16 ЖББМ |
|тарауы | |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың | |
| | |зерттеуі. | |
|Мерзімі: 06.05.17 |Мұғалімнің ТАӘ: Аубатирова Жамила Айдарбековна |
|Сынып: 6 «Ә» |Қатысушылар саны: 13 |Қатыспағандар: 0 |
|Оқу мақсаттары |Оқушыларға жердің халқы, саны, тығыздығы, демографиялық саясат; нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |
| |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі; елді мекендер, олардың картада бейнеленуі, дүние |
| |жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер, Қазақстан дүние жүзі картасында; әңгімелеу арқылы |
| |танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен жұмыс істеуін |
| |қалыптастыру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру. |
|Оқу мақсаттары/ |Барлығы (А (жоғары), В (жақсы), С (орташа): Нәсілдердің қалыптасу мен жер шарында таралуы |
|Күтілетін нәтиже |туралы мәліметтерге ие болады. Нәсілдер теңдігі туралы ақпараттармен алмасады. М.Маклайдың |
| |зерттеулерін меңгереді. |
| |Көпшілігі (А, В): - Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен |
| |байланыстылығын біледі. |
| |Кейбіреуі (А): Елдер бойынша орналасуын анықтайды, картадан көрсетіп сипаттайды, нәсілдік |
| |белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын ашуға дағдыланады |
|Тілдік мақсаттар (тыңдалым, | Демография, демографиялық жарылыс, демографиялық саясат. |
|оқылым, жазылым, айтылым): |Еуропалық (Батыс Европа Венгрия), Монғолоидтық (Азияның көп бөлігіне, Америкада), Негрлік |
| |нәсілдер (Африкада,Аустралияда ) |
| | |
|Құндылықтар |Оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттері мен азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру. |
|Алдыңғы оқу | Жаратылыстану 5 сынып |
Жоспар
|Жоспарланған |Жоспарланған іс-әрекеттер |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт(минутпен)| | | |
| |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті | | |
|Кіріспе |«Ой шақыру» |1.Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | | |
| |Шарты: Сұрақтар беру арқылы үй|2. «Демографиялық саясат қай елдерде| |МмМГ оқулығы |
|3 минут |тапсырмасын пысықтайды. |жүргізілді» тірек-сызбаны толтыру |[pic] |бет, МмМ атласы,|
| |I.Сұрақтарға жауап беріңдер. |(Қытый, Үндістан) | |кескін картасы, |
| |1.Алғашқы кезеңде жер бетінде | | |интербелсенді |
| |халық санының баяу өсуінің | |Смайликтер арқылы |тақта, |
| |себебі не? |[pic] |бағалау | |
| |( табиғи апаттар.түрлі | | | |
| |соғыстар мен жұқпалы аурулар) |Жеке жұмыс: |«Критерий арқылы» | |
| |2.Демографиялық жарылыс деп |Тест жауаптары: |Критерий талаптары | |
| |нені айтады? | |баллдары | |
| |(Халық санының қарқынды өсуі) | | |[pic] |
| |II.Тест тапсырмаларын |1.б | | |
|8 мин |орындаңдар. |2.ә |1 |[pic] |
| |1.Халықтың ұдайы өсуін |3.б |2 |[pic] |
| |зерттейтін ғылым. |4.б |3 | |
| |а) География ә) Биология |5.а | | |
| |б) Демография | |Тапсырмаға толық | |
| |2.Жер шары халқының саны қашан| |орындауы | |
| |6 млрд-қа жетті? | | | |
| |а) 1987 ә)1999 б) 1991ж | | | |
| |3.Қазақстанда соңғы халық | | | |
| |санағы қай жылы жүргізілді? | | | |
| |а)1991ж ә)1999ж б) 2009ж | |Тапсырманы толық орындай| |
| |4. Жер шары халқының орташа | |алмауы | |
| |тығыздығы қанша? | | | |
| |а) Бір шаршы шақырымға 25 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |ә) Бір шаршы шақырымға 37 | | | |
| |адамнан келеді. | |Сұраққа қате жауап беруі| |
| |б) Бір шаршы шақырымға 40 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |5. Жер шары халқының саны | | | |
| |..... қарқынды өсті. | | | |
| |а) ХХ ғасырда ә) IХ б) ХIII. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсаукесер |Шарты: - Интерактивті тақтадан|Оқушылар кітаптан толық | «Басбармақ» арқылы |Интербелсенді |
| |нәсілдердің жер бетінде |оқып,сұрақтар қояды. |Басбармақ-толығымен |тақта |
|7 мин |таралуы картасын қарап, | |түсінікті. | |
| |нәсілдер теңдігін зерттеген |[pic] |Басбармақты |[pic] |
| |Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. | |жанынан-жартылай. | |
| |Үш нәсілге жататын адамдар | |Басбармақ | |
| |белгілерін топтастыру. | |төменнен-түсініксіз | |
| | | |[pic] | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі бөлім |Мәтінмен жұмыс. |Еуропоидтық нәсіл өкілдерінің |Топпен жұмыс критерийі: |Power Point |
| |Әр топқа жеке тапсырма |терісінің түсі ақ қыр мұрынды,шашы |Критерий талаптары |презентациясы |
|10 мин |беріледі. |толқынды не біркелкі,ерні жұқа |баллдары | |
| |І топ Еуропалық нәсілдердің |болып келеді.Бұл нәсіл өкілдері | | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған |Еуропа,Солтүстік ,Оңтүстік | | |
| |аймақтары. |Америкада,Аустралияда, Азияның біраз|1 | |
| |ІІ топ Монғолдық нәсілдердің |аймақтарында қоныстанған. |2 | |
| |ерекшеліктері қоныстанған |Негроидтық нәсіл:өкілдерінің терісі |3 | |
| |аймақтары. |қара, шаштары бұйра ,мұрны жалпақ | | |
| |ІІІ топ Негроидтық |жақ сүйегі шығынқы келеді,ерні қалың|Оқулық бойынша тақырып | |
| |нәсілдердің биологиялық |болып келеді, олар негізінен |мазмұнын ашуы | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған|Африкада,Аустралиядан қоныстанған | | |
| |аймақтары. |Монғолоидтық нәсіл:өкілдерінің | | |
| | |терісінің түсі сары шашы қайратты, | | |
| |[pic] |көздері қысыңқы, жақ сүйегі шығыңқы | | |
| |Картамен жұмыс: |келеді.Маңғолоидтық нәсіл өкілдері |Картадан нәсілдердің | |
| |Шарты: |Азияның көп бөлігіне, Америкада |таралу аймақтарын табу | |
| |Оқушылар өздері анықтаған |таралған. | | |
| |аймақтарды картадан табу. | | | |
|5мин |Кескін картамен жұмыс | | | |
| |Шарты: Нәсілдердің таралу | | | |
| |аймақтарын кескін картаға | |Келірген мысалдары | |
| |түсіру | |жеткіліксіз | |
| | |Географиялық диктант Жұптық жұмыс | | |
| | |1. Сыртқы ерекшеліктеріне қарай | | |
| |Шарты:1.Дәптермен жұмыс |халықтар……. бөлінеді. (Нәсілдерге) | | |
| |Мәтінді(165бет) төмендегі |2. Терісінің түсі ақ, қыр мұрынды, | | |
| |сұрақтар бойынша кестені |ерні жұқа, шашы толқынды нәсілдер | | |
| |толтырыңдар. |(Еуропоидтық) | | |
|7 мин |1. Адамзат қандай |3. Нәсілдер теңдігін зерттеген ғалым| | |
| |ерекшеліктері бойынша | | | |
| |нәсілдерге топтастырылады? |(Н.Н.Миклухо-Маклай) | | |
| |2.Нәсілдер,сыртқы |4. ……. БҰҰ Бас Ассамблеясы нәсілдік | | |
| |ерекшеліктері, қоныстанған |кемсітушілікті жою туралы қарар | | |
| |аймақтарын қосымша мәліметтер |қабылдады. | | |
| |арқылы анықтау |(1965 жылы) | | |
| | |5. Терісінің түсі сары, шашы | | |
| | |қайратты, көздері қысыңқы, жақ | | |
| | |сүйегі шығыңқы……белгілері. | | |
| | |(Моңғолоидтық нәсіл) | | |
| | |6. Нәсілдік белгілер……. байланысты | | |
| | |қалыптасады. | | |
| | |(Қоршаған ортамен) | | |
| | |7. Африка мен Австралияда | | |
| | |қоныстанған……. нәсілдер. | | |
| | |(Негроидтық) | | |
| | |8. 1965 жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы…… | | |
| | |қарар қабылдады ( Нәсілдік | | |
| | |кемсітушілікті жою туралы ) | | |
|5 мин | Қорытынды: |Инсерт әдісі. |
| | |Білемін |
|Рефлексия |§ 57 . Нәсілдер, нәсілдердің |Білдім |
| |теңдігі, халықтар, |Білгім келеді |
|Үйге тапсырма: |Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі| |
| |Реферат жазу. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz