Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, Мектеп 16 ЖББМ тарауы

Сабақ жоспары
|Орта мерзімді жосардағы «Жер бетіндегі адамзат» |Тақырыбы: |Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |Мектеп:№16 ЖББМ |
|тарауы | |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың | |
| | |зерттеуі. | |
|Мерзімі: 06.05.17 |Мұғалімнің ТАӘ: Аубатирова Жамила Айдарбековна |
|Сынып: 6 «Ә» |Қатысушылар саны: 13 |Қатыспағандар: 0 |
|Оқу мақсаттары |Оқушыларға жердің халқы, саны, тығыздығы, демографиялық саясат; нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |
| |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі; елді мекендер, олардың картада бейнеленуі, дүние |
| |жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер, Қазақстан дүние жүзі картасында; әңгімелеу арқылы |
| |танымдық қабілеттерін, ізденуі мен шығармашылығын, өздік жұмысын, картамен жұмыс істеуін |
| |қалыптастыру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру. |
|Оқу мақсаттары/ |Барлығы (А (жоғары), В (жақсы), С (орташа):  Нәсілдердің қалыптасу мен жер шарында таралуы |
|Күтілетін нәтиже |туралы мәліметтерге ие болады. Нәсілдер теңдігі туралы ақпараттармен алмасады. М.Маклайдың |
| |зерттеулерін меңгереді. |
| |Көпшілігі (А, В): - Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы,  нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен |
| |байланыстылығын біледі. |
| |Кейбіреуі (А): Елдер бойынша орналасуын анықтайды, картадан көрсетіп сипаттайды, нәсілдік |
| |белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын ашуға дағдыланады |
|Тілдік мақсаттар (тыңдалым, | Демография, демографиялық жарылыс, демографиялық саясат. |
|оқылым, жазылым, айтылым): |Еуропалық (Батыс Европа Венгрия), Монғолоидтық (Азияның көп бөлігіне, Америкада), Негрлік |
| |нәсілдер (Африкада,Аустралияда ) |
| | |
|Құндылықтар |Оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттері мен азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру. |
|Алдыңғы оқу | Жаратылыстану 5 сынып |

Жоспар
|Жоспарланған |Жоспарланған іс-әрекеттер |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт(минутпен)| | | |
| |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті | | |
|Кіріспе |«Ой шақыру» |1.Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | | |
| |Шарты: Сұрақтар беру арқылы үй|2. «Демографиялық саясат қай елдерде| |МмМГ оқулығы |
|3 минут |тапсырмасын пысықтайды. |жүргізілді» тірек-сызбаны толтыру |[pic] |бет, МмМ атласы,|
| |I.Сұрақтарға жауап беріңдер. |(Қытый, Үндістан) | |кескін картасы, |
| |1.Алғашқы кезеңде жер бетінде | | |интербелсенді |
| |халық санының баяу өсуінің | |Смайликтер арқылы |тақта, |
| |себебі не? |[pic] |бағалау | |
| |( табиғи апаттар.түрлі | | | |
| |соғыстар мен жұқпалы аурулар) |Жеке жұмыс: |«Критерий арқылы» | |
| |2.Демографиялық жарылыс деп |Тест жауаптары: |Критерий талаптары | |
| |нені айтады? | |баллдары | |
| |(Халық санының қарқынды өсуі) | | |[pic] |
| |II.Тест тапсырмаларын |1.б | | |
|8 мин |орындаңдар. |2.ә |1 |[pic] |
| |1.Халықтың ұдайы өсуін |3.б |2 |[pic] |
| |зерттейтін ғылым. |4.б |3 | |
| |а) География ә) Биология |5.а | | |
| |б) Демография | |Тапсырмаға толық | |
| |2.Жер шары халқының саны қашан| |орындауы | |
| |6 млрд-қа жетті? | | | |
| |а) 1987 ә)1999 б) 1991ж | | | |
| |3.Қазақстанда соңғы халық | | | |
| |санағы қай жылы жүргізілді? | | | |
| |а)1991ж ә)1999ж б) 2009ж | |Тапсырманы толық орындай| |
| |4. Жер шары халқының орташа | |алмауы | |
| |тығыздығы қанша? | | | |
| |а) Бір шаршы шақырымға 25 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |ә) Бір шаршы шақырымға 37 | | | |
| |адамнан келеді. | |Сұраққа қате жауап беруі| |
| |б) Бір шаршы шақырымға 40 | | | |
| |адамнан келеді. | | | |
| |5. Жер шары халқының саны | | | |
| |..... қарқынды өсті. | | | |
| |а) ХХ ғасырда ә) IХ б) ХIII. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсаукесер |Шарты: - Интерактивті тақтадан|Оқушылар кітаптан толық | «Басбармақ» арқылы |Интербелсенді |
| |нәсілдердің жер бетінде |оқып,сұрақтар қояды. |Басбармақ-толығымен |тақта |
|7 мин |таралуы картасын қарап, | |түсінікті. | |
| |нәсілдер теңдігін зерттеген |[pic] |Басбармақты |[pic] |
| |Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. | |жанынан-жартылай. | |
| |Үш нәсілге жататын адамдар | |Басбармақ | |
| |белгілерін топтастыру. | |төменнен-түсініксіз | |
| | | |[pic] | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі бөлім |Мәтінмен жұмыс. |Еуропоидтық нәсіл өкілдерінің |Топпен жұмыс критерийі: |Power Point |
| |Әр топқа жеке тапсырма |терісінің түсі ақ қыр мұрынды,шашы |Критерий талаптары |презентациясы |
|10 мин |беріледі.  |толқынды не біркелкі,ерні жұқа |баллдары | |
| |І топ Еуропалық нәсілдердің |болып келеді.Бұл нәсіл өкілдері | | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған |Еуропа,Солтүстік ,Оңтүстік | | |
| |аймақтары. |Америкада,Аустралияда, Азияның біраз|1 | |
| |ІІ топ Монғолдық нәсілдердің |аймақтарында қоныстанған. |2 | |
| |ерекшеліктері қоныстанған |Негроидтық нәсіл:өкілдерінің терісі |3 | |
| |аймақтары. |қара, шаштары бұйра ,мұрны жалпақ | | |
| |ІІІ топ Негроидтық |жақ сүйегі шығынқы келеді,ерні қалың|Оқулық бойынша тақырып | |
| |нәсілдердің биологиялық |болып келеді, олар негізінен |мазмұнын ашуы | |
| |ерекшеліктері мен қоныстанған|Африкада,Аустралиядан қоныстанған | | |
| |аймақтары. |Монғолоидтық нәсіл:өкілдерінің | | |
| | |терісінің түсі сары шашы қайратты, | | |
| |[pic] |көздері қысыңқы, жақ сүйегі шығыңқы | | |
| |Картамен жұмыс: |келеді.Маңғолоидтық нәсіл өкілдері |Картадан нәсілдердің | |
| |Шарты: |Азияның көп бөлігіне, Америкада |таралу аймақтарын табу | |
| |Оқушылар өздері анықтаған |таралған. | | |
| |аймақтарды картадан табу. | | | |
|5мин |Кескін картамен жұмыс | | | |
| |Шарты: Нәсілдердің таралу | | | |
| |аймақтарын кескін картаға | |Келірген мысалдары | |
| |түсіру | |жеткіліксіз | |
| | |Географиялық  диктант Жұптық жұмыс | | |
| | |1. Сыртқы ерекшеліктеріне қарай | | |
| |Шарты:1.Дәптермен жұмыс |халықтар……. бөлінеді. (Нәсілдерге) | | |
| |Мәтінді(165бет) төмендегі |2. Терісінің түсі ақ, қыр мұрынды, | | |
| |сұрақтар бойынша кестені |ерні жұқа, шашы толқынды нәсілдер | | |
| |толтырыңдар. |(Еуропоидтық) | | |
|7 мин |1. Адамзат қандай |3. Нәсілдер теңдігін зерттеген ғалым| | |
| |ерекшеліктері бойынша | | | |
| |нәсілдерге топтастырылады? |(Н.Н.Миклухо-Маклай) | | |
| |2.Нәсілдер,сыртқы |4. ……. БҰҰ Бас Ассамблеясы нәсілдік | | |
| |ерекшеліктері, қоныстанған |кемсітушілікті жою туралы қарар | | |
| |аймақтарын қосымша мәліметтер |қабылдады. | | |
| |арқылы анықтау |(1965 жылы) | | |
| | |5. Терісінің түсі сары, шашы | | |
| | |қайратты, көздері қысыңқы, жақ | | |
| | |сүйегі шығыңқы……белгілері. | | |
| | |(Моңғолоидтық нәсіл) | | |
| | |6. Нәсілдік белгілер……. байланысты | | |
| | |қалыптасады. | | |
| | |(Қоршаған ортамен) | | |
| | |7. Африка мен Австралияда | | |
| | |қоныстанған……. нәсілдер. | | |
| | |(Негроидтық) | | |
| | |8. 1965 жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы…… | | |
| | |қарар қабылдады ( Нәсілдік | | |
| | |кемсітушілікті жою туралы ) | | |
|5 мин | Қорытынды: |Инсерт әдісі. |
| | |Білемін |
|Рефлексия |§ 57 . Нәсілдер, нәсілдердің |Білдім |
| |теңдігі, халықтар, |Білгім келеді |
|Үйге тапсырма: |Н.Н.Миклухо-Маклайдың зерттеуі| |
| |Реферат жазу. |  |
| | | |
| | |  |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |  |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтастыру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Оқушыларды сабаққа икемдеу
Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері
Еуразия халқы және елдері
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Оңтүстік Американың табиғат зоналары . табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары
Химиялық байланыс
Дифференциалдық теңдеулер
Пәндер