Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
Шиелі ауданы Бәйгеқұм ауылы № 251 М.Әуезов атындағы орта мектебінің ІІІ
деңгейлі математика пәні мұғалімі Жакипов Ғалым
|Ұзақ мерзімді жоспардың |Мектеп: |
|тарауы: 7.2В Үшбұрыштар | |
| Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |7.3.1.23 Теңбүйірлі белгілері мен қасиеттерін қолдану |
|асатын оқу мақсаттары | |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: Тең бүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін ажыратады |
| |Оқушылардың көпшілігі: Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері |
| |мен белгілерін есептер шығаруда қолданады |
| |Кейбір оқушылар: Күрделі зерттеуге берілген есептерді |
| |шығарады |
|Ойлау деңгейі |Қолдану, талдау |
|Бағалау критерийлері |Есеп шартына қарай теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін тиімді анықтайды |
| |Есептер шығарғанда қасиеттері мен белгілерін реттілікпен|
| |қолданады |
|Тілдік мақсат |Оқушылар орындай алады: Оқушылар әр үшбұрыштың белгілері|
| |мен қасиеттерін ажыратады, тең тең емес екенін, «егер» |
| |сөзі арқылы түсіндіреді |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бүйір |
| |қабырғалары, табан бұрыштары, биіктік, медиана, |
| |биссектриса |
| |Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Тең қабырғалы |
| |үшбұрыш тең бүйірлі үшбұрыш бола ала ма? Неліктен олай |
| |ойлайсың? |
|Құндылықтарға баулу |Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
| |Топқа бөлу кезеңінде қазақ халқының қолөнерін, ою-өрнегін|
| |қолдану |
|Пәнаралық байланыс |География 6-сынып §11 Географиялық координаттар, ендік, |
| |бойлық |
| |Технология 6-сынып Ағашты көркемдеп өңдеу. Геометриялық |
| |ою |
|Алдыңғы оқу |7.1.1 Үшбұрыш түрлері, үшбұрыштың биіктігі, медианасы, |
| |биссектрисасы |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Ресурстар |
|уақыт |(төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған | |
| |әрекеттермен алмастырыңыз) | |
|Сабақтың басы|І. Ұйымдастыру кезеңі |Оқулық |
|10 мин |Топқа бөлу (Тең бүйірлі үшбұрыштар саны нешеу?) |https://www.google|
| |[pic] |.kz |
| |«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын | |
| |бекіту | |
| |Өзара бағалау | |
|Сабақтың |Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісі |Оқулық |
|ортасы |арқылы топтарға есептер беріледі |Әдістемелік |
|25 мин |5.32 Табаны ВС болатын тең бүйірлі АВС үшбұрышының|нұсқаулық |
| |периметрі 40 см, ал тең қабырғалы ВДС үшбұрышының| |
| |периметрі 45 см. АВ және ВС қабырғаларын табыңдар.| |
| | | |
| |5.40.1 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер А төбесіндегі сыртқы бұрышы [pic] -қа тең | |
| |болса , онда ВСА бұрышын тап. | |
| |5.40.2 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер АВ =5 см, АД = 2 см болса, онда АВС | |
| |үшбұрышының периметрін тап. | |
| |5.42. Табаны ВС болатын АВС тең бүйірлі | |
| |үшбұрышының медианасы АN. Егер АВС үшбұрышының | |
| |периметрі 32 см, ал АВN үшбұрышының периметрі 24 | |
| |см болса, онда AN –ді тап. | |
| |Бағалау парағы арқылы бағаланады. | |
| |Жеке жұмыс 1-тапсырма | |
| |[pic] | |
| |AC=2AB | |
| |P=20 | |
| |AC, BC, AB - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=35 | |
| |EF:EM=3:2 | |
| |EF, EM, MF - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |KM–MN=10 | |
| |P=26 | |
| |MK, KN, MN - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=3,4 | |
| |BC=1,3 | |
| |AB - ? | |
| | | |
| |Дескриптор | |
| |- теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; | |
| |- санды өрнек / теңдеу құрады; | |
| |- есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; | |
| |- есептің жауабын табады. | |
| |2-тапсырма | |
| |Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан үш| |
| |есе үлкен. Периметрі 49 см. Теңбүйірлі үшбұрыштың | |
| |қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз. | |
| |Дескриптор | |
| |үшбүрыштың периметрі формуласын қолданады; | |
| |шарт бойынша теңдеу құрады; | |
| |теңдеуді шешеді; | |
| |жауабын табады. | |
| |3-тапсырма | |
| |∆АВСжәне ∆АРС теңбүйірлі үшбұрыштарының АС ортақ | |
| |табаны. РВ түзуі оны О нүктесінде қиып өтеді. | |
| |Дәлелдеңіз: | |
| |а)[pic]РАВ =[pic]РСВ; | |
| |b) АО=ОС; | |
| |с) [pic]. | |
| |Дескриптор | |
| |теңбүйірлі үшбұрыштың белгісін қолданады; | |
| |[pic]РАВ = [pic]РСВболатындығын дәлелдейді; | |
| |АО=ОСболатындығын дәлелдейді; | |
| |[pic]болатындығын дәлелдейді. | |
|Сабақтың соңы|Берілген сөйлемдерден дұрыс тұжырымды анықтаңыз: | |
|10 минут |Егер үшбұрыш теңқабырғалы болса, онда ... | |
| |Ия | |
| |Жоқ | |
| | | |
| |а) ол теңбүйірлі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |b) бұрышы 600; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |c) медианасы, биіктік және биссектриса болады; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |d) биіктіктері үшбұрышты өзара тең үшбұрыштарға | |
| |бөледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |f) биссектриссасы қабырғасының жартысына тең | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кері байланыс«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс | |
| |+_________________________________________________| |
| |_ | |
| |(сабақ барысында қандай тапсырма ұнады, қызықты | |
| |болды) | |
| |- | |
| |__________________________________________________| |
| |(оқушыға не түсініксіз болды, қызықсыз болып | |
| |көрінді) | |
| |( | |
| |_________________________________________________ | |
| |(бұрын естімеген жаңа ақпарат, қызықты фактілер | |
| |туралы | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша көмек |Бағалау – Оқушылардың |Денсаулық және |
|көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |қауіпсіздік техникасын |
|жоспарлайсыз? Сіз қабілеті |қалай жоспарлайсыз? |сақтау |
|жоғары оқушыларға | | |
|тапсырманы күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз? | | |
|Топтауда АКТ қолдану; |Өзара бағалау | |
|Үй тапсырмасын бекіту |Бағалау парағы арқылы | |
|кезеңінде «Сұрақты қағып ал»|Дескриптор арқылы | |
|әдісі; | | |
|Әр түрлі типтегі күрделі | | |
|есептерді шығару үшін | | |
|«Джигсо» әдісі; | | |
|Жеке жұмыс ретінде оқушы | | |
|деңгейіне қарай тапсырмалар;| | |
|Сабақты қорытындылауда дұрыс| | |
|тұжырым жасау кестесін | | |
|қолдану; | | |
|Бес бармақ әдісі арқылы | | |
|оқушылардан кері байланыс | | |
|алу жоспарланды | | |
деңгейлі математика пәні мұғалімі Жакипов Ғалым
|Ұзақ мерзімді жоспардың |Мектеп: |
|тарауы: 7.2В Үшбұрыштар | |
| Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |7.3.1.23 Теңбүйірлі белгілері мен қасиеттерін қолдану |
|асатын оқу мақсаттары | |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: Тең бүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін ажыратады |
| |Оқушылардың көпшілігі: Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері |
| |мен белгілерін есептер шығаруда қолданады |
| |Кейбір оқушылар: Күрделі зерттеуге берілген есептерді |
| |шығарады |
|Ойлау деңгейі |Қолдану, талдау |
|Бағалау критерийлері |Есеп шартына қарай теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін тиімді анықтайды |
| |Есептер шығарғанда қасиеттері мен белгілерін реттілікпен|
| |қолданады |
|Тілдік мақсат |Оқушылар орындай алады: Оқушылар әр үшбұрыштың белгілері|
| |мен қасиеттерін ажыратады, тең тең емес екенін, «егер» |
| |сөзі арқылы түсіндіреді |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бүйір |
| |қабырғалары, табан бұрыштары, биіктік, медиана, |
| |биссектриса |
| |Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Тең қабырғалы |
| |үшбұрыш тең бүйірлі үшбұрыш бола ала ма? Неліктен олай |
| |ойлайсың? |
|Құндылықтарға баулу |Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
| |Топқа бөлу кезеңінде қазақ халқының қолөнерін, ою-өрнегін|
| |қолдану |
|Пәнаралық байланыс |География 6-сынып §11 Географиялық координаттар, ендік, |
| |бойлық |
| |Технология 6-сынып Ағашты көркемдеп өңдеу. Геометриялық |
| |ою |
|Алдыңғы оқу |7.1.1 Үшбұрыш түрлері, үшбұрыштың биіктігі, медианасы, |
| |биссектрисасы |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Ресурстар |
|уақыт |(төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған | |
| |әрекеттермен алмастырыңыз) | |
|Сабақтың басы|І. Ұйымдастыру кезеңі |Оқулық |
|10 мин |Топқа бөлу (Тең бүйірлі үшбұрыштар саны нешеу?) |https://www.google|
| |[pic] |.kz |
| |«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын | |
| |бекіту | |
| |Өзара бағалау | |
|Сабақтың |Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісі |Оқулық |
|ортасы |арқылы топтарға есептер беріледі |Әдістемелік |
|25 мин |5.32 Табаны ВС болатын тең бүйірлі АВС үшбұрышының|нұсқаулық |
| |периметрі 40 см, ал тең қабырғалы ВДС үшбұрышының| |
| |периметрі 45 см. АВ және ВС қабырғаларын табыңдар.| |
| | | |
| |5.40.1 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер А төбесіндегі сыртқы бұрышы [pic] -қа тең | |
| |болса , онда ВСА бұрышын тап. | |
| |5.40.2 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер АВ =5 см, АД = 2 см болса, онда АВС | |
| |үшбұрышының периметрін тап. | |
| |5.42. Табаны ВС болатын АВС тең бүйірлі | |
| |үшбұрышының медианасы АN. Егер АВС үшбұрышының | |
| |периметрі 32 см, ал АВN үшбұрышының периметрі 24 | |
| |см болса, онда AN –ді тап. | |
| |Бағалау парағы арқылы бағаланады. | |
| |Жеке жұмыс 1-тапсырма | |
| |[pic] | |
| |AC=2AB | |
| |P=20 | |
| |AC, BC, AB - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=35 | |
| |EF:EM=3:2 | |
| |EF, EM, MF - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |KM–MN=10 | |
| |P=26 | |
| |MK, KN, MN - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=3,4 | |
| |BC=1,3 | |
| |AB - ? | |
| | | |
| |Дескриптор | |
| |- теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; | |
| |- санды өрнек / теңдеу құрады; | |
| |- есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; | |
| |- есептің жауабын табады. | |
| |2-тапсырма | |
| |Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан үш| |
| |есе үлкен. Периметрі 49 см. Теңбүйірлі үшбұрыштың | |
| |қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз. | |
| |Дескриптор | |
| |үшбүрыштың периметрі формуласын қолданады; | |
| |шарт бойынша теңдеу құрады; | |
| |теңдеуді шешеді; | |
| |жауабын табады. | |
| |3-тапсырма | |
| |∆АВСжәне ∆АРС теңбүйірлі үшбұрыштарының АС ортақ | |
| |табаны. РВ түзуі оны О нүктесінде қиып өтеді. | |
| |Дәлелдеңіз: | |
| |а)[pic]РАВ =[pic]РСВ; | |
| |b) АО=ОС; | |
| |с) [pic]. | |
| |Дескриптор | |
| |теңбүйірлі үшбұрыштың белгісін қолданады; | |
| |[pic]РАВ = [pic]РСВболатындығын дәлелдейді; | |
| |АО=ОСболатындығын дәлелдейді; | |
| |[pic]болатындығын дәлелдейді. | |
|Сабақтың соңы|Берілген сөйлемдерден дұрыс тұжырымды анықтаңыз: | |
|10 минут |Егер үшбұрыш теңқабырғалы болса, онда ... | |
| |Ия | |
| |Жоқ | |
| | | |
| |а) ол теңбүйірлі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |b) бұрышы 600; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |c) медианасы, биіктік және биссектриса болады; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |d) биіктіктері үшбұрышты өзара тең үшбұрыштарға | |
| |бөледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |f) биссектриссасы қабырғасының жартысына тең | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кері байланыс«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс | |
| |+_________________________________________________| |
| |_ | |
| |(сабақ барысында қандай тапсырма ұнады, қызықты | |
| |болды) | |
| |- | |
| |__________________________________________________| |
| |(оқушыға не түсініксіз болды, қызықсыз болып | |
| |көрінді) | |
| |( | |
| |_________________________________________________ | |
| |(бұрын естімеген жаңа ақпарат, қызықты фактілер | |
| |туралы | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша көмек |Бағалау – Оқушылардың |Денсаулық және |
|көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |қауіпсіздік техникасын |
|жоспарлайсыз? Сіз қабілеті |қалай жоспарлайсыз? |сақтау |
|жоғары оқушыларға | | |
|тапсырманы күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз? | | |
|Топтауда АКТ қолдану; |Өзара бағалау | |
|Үй тапсырмасын бекіту |Бағалау парағы арқылы | |
|кезеңінде «Сұрақты қағып ал»|Дескриптор арқылы | |
|әдісі; | | |
|Әр түрлі типтегі күрделі | | |
|есептерді шығару үшін | | |
|«Джигсо» әдісі; | | |
|Жеке жұмыс ретінде оқушы | | |
|деңгейіне қарай тапсырмалар;| | |
|Сабақты қорытындылауда дұрыс| | |
|тұжырым жасау кестесін | | |
|қолдану; | | |
|Бес бармақ әдісі арқылы | | |
|оқушылардан кері байланыс | | |
|алу жоспарланды | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz