Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Шиелі ауданы Бәйгеқұм ауылы № 251 М.Әуезов атындағы орта мектебінің ІІІ
деңгейлі математика пәні мұғалімі Жакипов Ғалым
|Ұзақ мерзімді жоспардың |Мектеп: |
|тарауы: 7.2В Үшбұрыштар | |
| Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |7.3.1.23 Теңбүйірлі белгілері мен қасиеттерін қолдану |
|асатын оқу мақсаттары | |
|Сабақ мақсаттары |Барлық оқушылар: Тең бүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін ажыратады |
| |Оқушылардың көпшілігі: Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері |
| |мен белгілерін есептер шығаруда қолданады |
| |Кейбір оқушылар: Күрделі зерттеуге берілген есептерді |
| |шығарады |
|Ойлау деңгейі |Қолдану, талдау |
|Бағалау критерийлері |Есеп шартына қарай теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен |
| |қасиеттерін тиімді анықтайды |
| |Есептер шығарғанда қасиеттері мен белгілерін реттілікпен|
| |қолданады |
|Тілдік мақсат |Оқушылар орындай алады: Оқушылар әр үшбұрыштың белгілері|
| |мен қасиеттерін ажыратады, тең тең емес екенін, «егер» |
| |сөзі арқылы түсіндіреді |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бүйір |
| |қабырғалары, табан бұрыштары, биіктік, медиана, |
| |биссектриса |
| |Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Тең қабырғалы |
| |үшбұрыш тең бүйірлі үшбұрыш бола ала ма? Неліктен олай |
| |ойлайсың? |
|Құндылықтарға баулу |Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
| |Топқа бөлу кезеңінде қазақ халқының қолөнерін, ою-өрнегін|
| |қолдану |
|Пәнаралық байланыс |География 6-сынып §11 Географиялық координаттар, ендік, |
| |бойлық |
| |Технология 6-сынып Ағашты көркемдеп өңдеу. Геометриялық |
| |ою |
|Алдыңғы оқу |7.1.1 Үшбұрыш түрлері, үшбұрыштың биіктігі, медианасы, |
| |биссектрисасы |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Ресурстар |
|уақыт |(төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған | |
| |әрекеттермен алмастырыңыз) | |
|Сабақтың басы|І. Ұйымдастыру кезеңі |Оқулық |
|10 мин |Топқа бөлу (Тең бүйірлі үшбұрыштар саны нешеу?) |https://www.google|
| |[pic] |.kz |
| |«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын | |
| |бекіту | |
| |Өзара бағалау | |
|Сабақтың |Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісі |Оқулық |
|ортасы |арқылы топтарға есептер беріледі |Әдістемелік |
|25 мин |5.32 Табаны ВС болатын тең бүйірлі АВС үшбұрышының|нұсқаулық |
| |периметрі 40 см, ал тең қабырғалы ВДС үшбұрышының| |
| |периметрі 45 см. АВ және ВС қабырғаларын табыңдар.| |
| | | |
| |5.40.1 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер А төбесіндегі сыртқы бұрышы [pic] -қа тең | |
| |болса , онда ВСА бұрышын тап. | |
| |5.40.2 АВС үшбұрышында АВ=ВС, ВД – биссектриса. | |
| |Егер АВ =5 см, АД = 2 см болса, онда АВС | |
| |үшбұрышының периметрін тап. | |
| |5.42. Табаны ВС болатын АВС тең бүйірлі | |
| |үшбұрышының медианасы АN. Егер АВС үшбұрышының | |
| |периметрі 32 см, ал АВN үшбұрышының периметрі 24 | |
| |см болса, онда AN –ді тап. | |
| |Бағалау парағы арқылы бағаланады. | |
| |Жеке жұмыс 1-тапсырма | |
| |[pic] | |
| |AC=2AB | |
| |P=20 | |
| |AC, BC, AB - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=35 | |
| |EF:EM=3:2 | |
| |EF, EM, MF - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |KM–MN=10 | |
| |P=26 | |
| |MK, KN, MN - ? | |
| | | |
| |[pic] | |
| |P=3,4 | |
| |BC=1,3 | |
| |AB - ? | |
| | | |
| |Дескриптор | |
| |- теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; | |
| |- санды өрнек / теңдеу құрады; | |
| |- есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; | |
| |- есептің жауабын табады. | |
| |2-тапсырма | |
| |Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан үш| |
| |есе үлкен. Периметрі 49 см. Теңбүйірлі үшбұрыштың | |
| |қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз. | |
| |Дескриптор | |
| |үшбүрыштың периметрі формуласын қолданады; | |
| |шарт бойынша теңдеу құрады; | |
| |теңдеуді шешеді; | |
| |жауабын табады. | |
| |3-тапсырма | |
| |∆АВСжәне ∆АРС теңбүйірлі үшбұрыштарының АС ортақ | |
| |табаны. РВ түзуі оны О нүктесінде қиып өтеді. | |
| |Дәлелдеңіз: | |
| |а)[pic]РАВ =[pic]РСВ; | |
| |b) АО=ОС; | |
| |с) [pic]. | |
| |Дескриптор | |
| |теңбүйірлі үшбұрыштың белгісін қолданады; | |
| |[pic]РАВ = [pic]РСВболатындығын дәлелдейді; | |
| |АО=ОСболатындығын дәлелдейді; | |
| |[pic]болатындығын дәлелдейді. | |
|Сабақтың соңы|Берілген сөйлемдерден дұрыс тұжырымды анықтаңыз: | |
|10 минут |Егер үшбұрыш теңқабырғалы болса, онда ... | |
| |Ия | |
| |Жоқ | |
| | | |
| |а) ол теңбүйірлі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |b) бұрышы 600; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |c) медианасы, биіктік және биссектриса болады; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |d) биіктіктері үшбұрышты өзара тең үшбұрыштарға | |
| |бөледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |f) биссектриссасы қабырғасының жартысына тең | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Кері байланыс«Пл юс-минус- қызықты» кері байланыс | |
| |+_________________________________________________| |
| |_ | |
| |(сабақ барысында қандай тапсырма ұнады, қызықты | |
| |болды) | |
| |- | |
| |__________________________________________________| |
| |(оқушыға не түсініксіз болды, қызықсыз болып | |
| |көрінді) | |
| |( | |
| |_________________________________________________ | |
| |(бұрын естімеген жаңа ақпарат, қызықты фактілер | |
| |туралы | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша көмек |Бағалау – Оқушылардың |Денсаулық және |
|көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |қауіпсіздік техникасын |
|жоспарлайсыз? Сіз қабілеті |қалай жоспарлайсыз? |сақтау |
|жоғары оқушыларға | | |
|тапсырманы күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз? | | |
|Топтауда АКТ қолдану; |Өзара бағалау | |
|Үй тапсырмасын бекіту |Бағалау парағы арқылы | |
|кезеңінде «Сұрақты қағып ал»|Дескриптор арқылы | |
|әдісі; | | |
|Әр түрлі типтегі күрделі | | |
|есептерді шығару үшін | | |
|«Джигсо» әдісі; | | |
|Жеке жұмыс ретінде оқушы | | |
|деңгейіне қарай тапсырмалар;| | |
|Сабақты қорытындылауда дұрыс| | |
|тұжырым жасау кестесін | | |
|қолдану; | | |
|Бес бармақ әдісі арқылы | | |
|оқушылардан кері байланыс | | |
|алу жоспарланды | | |

Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Тікбұрышты үшбұрыш
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін ата
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
Сабақ мақсатын жариялау
Қалған бұрыштарды тап
Үшбұрыш және оның түрлері
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
Пәндер