Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өмір,қымбатсың маған жайлы
Шиелі ауданы Бәйгеқұм ауылы № 251 М.Әуезов атындағы орта мектебінің өзін-
өзі тану пәнінің мұғалімі Абдурахманова Хиллола
|Тақырып:Өмір,қымбатсың маған! |Сынып:7 «Б» |
|Құндылық:дұрыс әрекет |
|Қасиеттер: мейірімділік, төзімділік, жақсы көру; адалдық, құштарлық, |
|жауапкершілік |
|Мақсаты:Оқушылардың өмір құндылығы туралы | |
|түсініктерін одан әрі кеңейту,дұрыс әрекет |Ресурстар:(құралдар,мә|
|құндылығының мәнін ашу. |лiметтер,нақыл |
|Міндеттері: |сөздер,бейне фильм, |
|-оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек |плакат) |
|білім беру; | |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
|Көрнекіліктер:слайдтар,дәйексөз, теледидар, ақ | |
|қағаз, маркер т.б | |
|Сабақ барысы: | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | |
|Оқушыларды тынышталдырып, назарын сабаққа | |
|аудару. | |
|Тыныштық сәті .»Нұрға бөлену « | |
|-Қандай әсер алдыңыздар? Ойларыңызбен | |
|бөлісіңіздер? | |
|2. Үй тапсырмасын тексеру:Ш.Сариевтің «Өмір деген | |
|тұрмайды қап-қарадан» өлеңің мәнерлеп оқып келу | |
|Ой-қозғау: | |
|1.Ақын «ақ» және «қара» деп нені меңзеп отыр? | |
|2 .Қай уақытта адам өмірі «аққа» толы болады? | |
|3.Адам өмірден өз бақытын табу үшін не істеу | |
|керек? | |
|4. Өмір туралы ойланып көрдіңдерме? | |
|Түйін :Өмір ащысы мен тұщысы,қуанышы мен қайғысы | |
|,қадірі мен қасиеті қатар тоғысатын жол | |
|Дәйексөз. | |
|Өмір -теңіз, жүзем онда демеңіз , | |
|Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз | |
|Рудаки | |
|Дәйексөзді хормен айту, мағынасын түсіндіру.| |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
| | |
|Әңгімелеу. | |
|Өмір сүрудің ең жақсы жолы | |
|Өсиет әңгіме | |
| Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі | |
|дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға | |
|қойған жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, | |
|жайдарлы болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі | |
|оны жақсы көретін. Оның дүкеніне барып сауда | |
|жасайтын. Ауылдың тұрғындары тамыр-таныстарын да | |
|сол адамнан сауда жасауға кеңес беретін. Шаруасын | |
|кішігірім дүкеннен бастаған адам, бір жылдың | |
|ішінде түкпір-түкпірден сондай шағын дүкендер | |
|ашып тастайды. | |
| Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден | |
|өтерін сезген адам, үш ұлын қасына шақырып: | |
|- Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі | |
|болады. Мирасымды соған қалдырамын. Менің | |
|арттымнан қалған дүние-мүлкіме қайсысың лайықты | |
|екенін білу үшін үшеуіңе де 100-100 тиыннан | |
|беремін. Осы тиындарға бір зат алыңдар. Кешкісін | |
|келгенде алған заттарыңмен менің осы бөлмемді | |
|толығымен толтыруы керек. Шартым осы. | |
| Ұлдары үлкен сауда орталығын басқару | |
|мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін| |
|білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де | |
|ақшаларын жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына | |
|келген кезде, үлкен баласы: | |
| - Досымның шаруашылығына барып екі қап | |
|сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды| |
|әр әр жерге шаша бастады. Алайда көп ұзамай | |
|сабандар еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
| Екінші баласы: | |
| - Дүкенге барып екі жастық алдым – деді | |
|де, жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің | |
|ішіне шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге| |
|түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
| Үшінші ұлы: | |
|- Тиынды ұсақтап, 50 тиынын мешітке бердім, 20 | |
|тиынын қайырымдылық қорға бердім, 20 тиынын да | |
|әлеуметтік жағдайы төмен отбасына бердім. Қалған | |
|10 тиынға екі нәрсе алдым – деді де, қалтасынан | |
|сіріңке мен шырақты шығарды. Бөлменің жарығын | |
|сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен жүнге толмаған | |
|бөлме аз уақыттың ішінде шырақтың нұрына бөленді. | |
|Әкесі үшінші баласына риза болып: | |
|- Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің| |
|ең жақсы жолы – айналаңа жарық тарату деді. | |
|Талқылануға берілген сұрақтар: | |
|Дүкен иесінің қандай қасиеттері оны жетістікке | |
|жеткізді? | |
|Әкесінің балаларына қандай шарт қойды? | |
|Балалары әкесінің қойған шартын қалай орындады? | |
|Жақсы өмір сүрудің мәні неде деп ойлайсыздар? | |
|Біз қандай әрекетеріміз арқылы айналамызға жарық | |
|сыйлай аламыз? | |
|Осы әңгімеден қандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. |Сабақ барысын талдау: |
|Бейне ролик. «Уақыт». | |
|Бұлбейнероликтенқандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс. (7 мин) | |
|Топтық жұмыс | |
|«Өміріңөзқолыңда» шағын эссе жазу | |
|«Өмірдің мәні туралы ой-талқы» постер | |
|қорғау | |
|«Ғажапөмір» сурет салу | |
|Ойын: «Жұптық жұмыс» | |
|Балалар бір-бірінің жақсы, жаман жақтары | |
|туралы жазып , бір-біріне тілек жазады |Балалардың жауаптарына|
|Оқушыларжұптажұмысжасайды (бір - |сүйене отырып |
|бірлерініңжағымдыәріжағымсызмінезерекшелігінайтады|қорытындылаймын |
|) | |
| | |
|Ойынныңшартыоқушыларғабірпарақаққағаздартаратылады| |
|. Таратылғаны ақ қағазды оқушылар | |
|скочтыңкөмегіменарқаларынажапсырады. Арқаларындағы| |
|жапсырылғанаққағазғабір - | |
|бірлерініңбойындағыжағымдыжәнежағымсызмінезерекшел| |
|ігінжәнеыстықтілектерінжазады. | |
|Барлығыжазыпболғаннанкейін, | |
|қайтадандөңгеленіпотырып, арқаларындағықағаздыалып| |
|оқиды. | |
| | |
|Қағаздыжыртпай, өздерінеестеліккеқалдырады. | |
| | |
|Қорытынды: Оқушылар өз бойларындағы жақсы | |
|қасиеттерінмақтантұтып, | |
|жаманқасиеттерінжоямыздепбір - | |
|бірлерінеуәдебередіжәнетілегентілектерімізорындалс| |
|ындепхошеметкөрсетіп (қолсоғып) | |
|тренингтіаяқтаймыз. | |
|Оқушыларбүгінгісабақжайлыөзойларынайтып, | |
|қолдарынанұстаптілекайтыпсабақтыаяқтаймыз. | |
|« Биік шыңға ұмтылу» | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлем беріледі | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлемді жалғастыру | |
|ұсынылады(парақ таратылады) тақтада сөйлемнің басы| |
|жазылған: | |
|Ашық айтқанда, маған әлі қиын... | |
|Ашық айтқанда, мен үшін өте қымбат... | |
|Ашық айтқанда, маған ұнамайды... | |
|Ашық айтқанда, мен қуанамын... | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Өміріңе немқұрайлы қарама» | |
|Сөзі: С. Сейтман | |
|Әні: С. Дәрібаев | |
|Тыңда досым, мен айтайын от тілек, | |
|Дүниеден кетті бай да, өтті бек. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп. | |
| | |
|Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, | |
|Зерлі шапан киінсең де жақұттан. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Шақша басың айналса да бақыттан | |
| | |
|қайырмасы: | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала. | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. | |
|Кенелсең де досым қанша шаттыққа | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала. | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. | |
|Қанша азап көрсең дағы,бауырым, | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Тұсау салып бастатқызбай көш дара, | |
|Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да. | |
|Сын сағатта сақтау үшін өз басын, | |
|Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Айдын көлге айналса да көз жасың. | |
|Үйге тапсырма: Ә.Тәжібаевтың «Өмірді аяла» | |
|өлеңін жаттау. 128 бет «Өмірқандайтамаша» | |
|тақырыбындасурет салу | |
|Соңғы тыныштық сәті. | |
|Жайланыпотырып, көзімздіжұмайық. Әрқайсымыз өз | |
|қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. | |
|Өзжүрегіміздіңжылылығынсезініп, | |
|жүрекжылуымыздыадамдарға, | |
|айналағажеткізуүшініштейоларғажақсытілектертілейк,| |
|жақсы ой ойлайық, жақсы сөзсөйлейік, | |
|жақсыісжасайық! Бүгінгі сабақтан алған жақсы | |
|әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар! | |
|Рахмет! Кездеріңіздіашуғаболады. | |
| | |
| | |
өзі тану пәнінің мұғалімі Абдурахманова Хиллола
|Тақырып:Өмір,қымбатсың маған! |Сынып:7 «Б» |
|Құндылық:дұрыс әрекет |
|Қасиеттер: мейірімділік, төзімділік, жақсы көру; адалдық, құштарлық, |
|жауапкершілік |
|Мақсаты:Оқушылардың өмір құндылығы туралы | |
|түсініктерін одан әрі кеңейту,дұрыс әрекет |Ресурстар:(құралдар,мә|
|құндылығының мәнін ашу. |лiметтер,нақыл |
|Міндеттері: |сөздер,бейне фильм, |
|-оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек |плакат) |
|білім беру; | |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
|Көрнекіліктер:слайдтар,дәйексөз, теледидар, ақ | |
|қағаз, маркер т.б | |
|Сабақ барысы: | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | |
|Оқушыларды тынышталдырып, назарын сабаққа | |
|аудару. | |
|Тыныштық сәті .»Нұрға бөлену « | |
|-Қандай әсер алдыңыздар? Ойларыңызбен | |
|бөлісіңіздер? | |
|2. Үй тапсырмасын тексеру:Ш.Сариевтің «Өмір деген | |
|тұрмайды қап-қарадан» өлеңің мәнерлеп оқып келу | |
|Ой-қозғау: | |
|1.Ақын «ақ» және «қара» деп нені меңзеп отыр? | |
|2 .Қай уақытта адам өмірі «аққа» толы болады? | |
|3.Адам өмірден өз бақытын табу үшін не істеу | |
|керек? | |
|4. Өмір туралы ойланып көрдіңдерме? | |
|Түйін :Өмір ащысы мен тұщысы,қуанышы мен қайғысы | |
|,қадірі мен қасиеті қатар тоғысатын жол | |
|Дәйексөз. | |
|Өмір -теңіз, жүзем онда демеңіз , | |
|Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз | |
|Рудаки | |
|Дәйексөзді хормен айту, мағынасын түсіндіру.| |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
| | |
|Әңгімелеу. | |
|Өмір сүрудің ең жақсы жолы | |
|Өсиет әңгіме | |
| Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі | |
|дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға | |
|қойған жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, | |
|жайдарлы болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі | |
|оны жақсы көретін. Оның дүкеніне барып сауда | |
|жасайтын. Ауылдың тұрғындары тамыр-таныстарын да | |
|сол адамнан сауда жасауға кеңес беретін. Шаруасын | |
|кішігірім дүкеннен бастаған адам, бір жылдың | |
|ішінде түкпір-түкпірден сондай шағын дүкендер | |
|ашып тастайды. | |
| Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден | |
|өтерін сезген адам, үш ұлын қасына шақырып: | |
|- Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі | |
|болады. Мирасымды соған қалдырамын. Менің | |
|арттымнан қалған дүние-мүлкіме қайсысың лайықты | |
|екенін білу үшін үшеуіңе де 100-100 тиыннан | |
|беремін. Осы тиындарға бір зат алыңдар. Кешкісін | |
|келгенде алған заттарыңмен менің осы бөлмемді | |
|толығымен толтыруы керек. Шартым осы. | |
| Ұлдары үлкен сауда орталығын басқару | |
|мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін| |
|білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де | |
|ақшаларын жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына | |
|келген кезде, үлкен баласы: | |
| - Досымның шаруашылығына барып екі қап | |
|сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды| |
|әр әр жерге шаша бастады. Алайда көп ұзамай | |
|сабандар еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
| Екінші баласы: | |
| - Дүкенге барып екі жастық алдым – деді | |
|де, жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің | |
|ішіне шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге| |
|түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
| Үшінші ұлы: | |
|- Тиынды ұсақтап, 50 тиынын мешітке бердім, 20 | |
|тиынын қайырымдылық қорға бердім, 20 тиынын да | |
|әлеуметтік жағдайы төмен отбасына бердім. Қалған | |
|10 тиынға екі нәрсе алдым – деді де, қалтасынан | |
|сіріңке мен шырақты шығарды. Бөлменің жарығын | |
|сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен жүнге толмаған | |
|бөлме аз уақыттың ішінде шырақтың нұрына бөленді. | |
|Әкесі үшінші баласына риза болып: | |
|- Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің| |
|ең жақсы жолы – айналаңа жарық тарату деді. | |
|Талқылануға берілген сұрақтар: | |
|Дүкен иесінің қандай қасиеттері оны жетістікке | |
|жеткізді? | |
|Әкесінің балаларына қандай шарт қойды? | |
|Балалары әкесінің қойған шартын қалай орындады? | |
|Жақсы өмір сүрудің мәні неде деп ойлайсыздар? | |
|Біз қандай әрекетеріміз арқылы айналамызға жарық | |
|сыйлай аламыз? | |
|Осы әңгімеден қандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. |Сабақ барысын талдау: |
|Бейне ролик. «Уақыт». | |
|Бұлбейнероликтенқандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс. (7 мин) | |
|Топтық жұмыс | |
|«Өміріңөзқолыңда» шағын эссе жазу | |
|«Өмірдің мәні туралы ой-талқы» постер | |
|қорғау | |
|«Ғажапөмір» сурет салу | |
|Ойын: «Жұптық жұмыс» | |
|Балалар бір-бірінің жақсы, жаман жақтары | |
|туралы жазып , бір-біріне тілек жазады |Балалардың жауаптарына|
|Оқушыларжұптажұмысжасайды (бір - |сүйене отырып |
|бірлерініңжағымдыәріжағымсызмінезерекшелігінайтады|қорытындылаймын |
|) | |
| | |
|Ойынныңшартыоқушыларғабірпарақаққағаздартаратылады| |
|. Таратылғаны ақ қағазды оқушылар | |
|скочтыңкөмегіменарқаларынажапсырады. Арқаларындағы| |
|жапсырылғанаққағазғабір - | |
|бірлерініңбойындағыжағымдыжәнежағымсызмінезерекшел| |
|ігінжәнеыстықтілектерінжазады. | |
|Барлығыжазыпболғаннанкейін, | |
|қайтадандөңгеленіпотырып, арқаларындағықағаздыалып| |
|оқиды. | |
| | |
|Қағаздыжыртпай, өздерінеестеліккеқалдырады. | |
| | |
|Қорытынды: Оқушылар өз бойларындағы жақсы | |
|қасиеттерінмақтантұтып, | |
|жаманқасиеттерінжоямыздепбір - | |
|бірлерінеуәдебередіжәнетілегентілектерімізорындалс| |
|ындепхошеметкөрсетіп (қолсоғып) | |
|тренингтіаяқтаймыз. | |
|Оқушыларбүгінгісабақжайлыөзойларынайтып, | |
|қолдарынанұстаптілекайтыпсабақтыаяқтаймыз. | |
|« Биік шыңға ұмтылу» | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлем беріледі | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлемді жалғастыру | |
|ұсынылады(парақ таратылады) тақтада сөйлемнің басы| |
|жазылған: | |
|Ашық айтқанда, маған әлі қиын... | |
|Ашық айтқанда, мен үшін өте қымбат... | |
|Ашық айтқанда, маған ұнамайды... | |
|Ашық айтқанда, мен қуанамын... | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Өміріңе немқұрайлы қарама» | |
|Сөзі: С. Сейтман | |
|Әні: С. Дәрібаев | |
|Тыңда досым, мен айтайын от тілек, | |
|Дүниеден кетті бай да, өтті бек. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп. | |
| | |
|Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, | |
|Зерлі шапан киінсең де жақұттан. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Шақша басың айналса да бақыттан | |
| | |
|қайырмасы: | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала. | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. | |
|Кенелсең де досым қанша шаттыққа | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала. | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. | |
|Қанша азап көрсең дағы,бауырым, | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Тұсау салып бастатқызбай көш дара, | |
|Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да. | |
|Сын сағатта сақтау үшін өз басын, | |
|Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың. | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Айдын көлге айналса да көз жасың. | |
|Үйге тапсырма: Ә.Тәжібаевтың «Өмірді аяла» | |
|өлеңін жаттау. 128 бет «Өмірқандайтамаша» | |
|тақырыбындасурет салу | |
|Соңғы тыныштық сәті. | |
|Жайланыпотырып, көзімздіжұмайық. Әрқайсымыз өз | |
|қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. | |
|Өзжүрегіміздіңжылылығынсезініп, | |
|жүрекжылуымыздыадамдарға, | |
|айналағажеткізуүшініштейоларғажақсытілектертілейк,| |
|жақсы ой ойлайық, жақсы сөзсөйлейік, | |
|жақсыісжасайық! Бүгінгі сабақтан алған жақсы | |
|әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар! | |
|Рахмет! Кездеріңіздіашуғаболады. | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz