Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өмір,қымбатсың маған жайлы

Шиелі ауданы Бәйгеқұм ауылы № 251 М.Әуезов атындағы орта мектебінің өзін-
өзі тану пәнінің мұғалімі Абдурахманова Хиллола

|Тақырып:Өмір,қымбатсың маған! |Сынып:7 «Б» |
|Құндылық:дұрыс әрекет |
|Қасиеттер: мейірімділік, төзімділік, жақсы көру; адалдық, құштарлық, |
|жауапкершілік |
|Мақсаты:Оқушылардың өмір құндылығы туралы | |
|түсініктерін одан әрі кеңейту,дұрыс әрекет |Ресурстар:(құралдар,мә|
|құндылығының мәнін ашу. |лiметтер,нақыл |
|Міндеттері: |сөздер,бейне фильм, |
|-оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек |плакат) |
|білім беру; | |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
|Көрнекіліктер:слайдтар,дәйексөз, теледидар, ақ | |
|қағаз, маркер т.б | |
|Сабақ барысы: | |
|Ұйымдастыру кезеңі. | |
|Оқушыларды тынышталдырып, назарын сабаққа | |
|аудару. | |
|Тыныштық сәті .»Нұрға бөлену « | |
|-Қандай әсер алдыңыздар? Ойларыңызбен | |
|бөлісіңіздер? | |
|2. Үй тапсырмасын тексеру:Ш.Сариевтің «Өмір деген | |
|тұрмайды қап-қарадан» өлеңің мәнерлеп оқып келу | |
|Ой-қозғау: | |
|1.Ақын «ақ» және «қара» деп нені меңзеп отыр? | |
|2 .Қай уақытта адам өмірі «аққа» толы болады? | |
|3.Адам өмірден өз бақытын табу үшін не істеу | |
|керек? | |
|4. Өмір туралы ойланып көрдіңдерме? | |
|Түйін :Өмір ащысы мен тұщысы,қуанышы мен қайғысы | |
|,қадірі мен қасиеті қатар тоғысатын жол | |
|Дәйексөз. | |
|Өмір -теңіз, жүзем онда демеңіз , | |
|Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз | |
|Рудаки | |
|Дәйексөзді хормен айту, мағынасын түсіндіру.| |
|-өмірге деген құштарлығы мен сүйіспеншілігін | |
|арттыру; | |
|-өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу; | |
| | |
|Әңгімелеу. | |
|Өмір сүрудің ең жақсы жолы | |
|Өсиет әңгіме  | |
|     Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі | |
|дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға | |
|қойған жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, | |
|жайдарлы болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі | |
|оны жақсы көретін. Оның дүкеніне барып сауда | |
|жасайтын. Ауылдың тұрғындары тамыр-таныстарын да | |
|сол адамнан сауда жасауға кеңес беретін. Шаруасын | |
|кішігірім дүкеннен бастаған адам, бір жылдың | |
|ішінде түкпір-түкпірден сондай шағын дүкендер | |
|ашып тастайды. | |
|         Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден | |
|өтерін сезген адам, үш ұлын қасына шақырып: | |
|- Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі | |
|болады. Мирасымды соған қалдырамын. Менің | |
|арттымнан қалған дүние-мүлкіме қайсысың лайықты | |
|екенін білу үшін үшеуіңе де 100-100 тиыннан | |
|беремін. Осы тиындарға бір зат алыңдар. Кешкісін | |
|келгенде алған заттарыңмен менің осы бөлмемді | |
|толығымен толтыруы керек. Шартым осы. | |
|         Ұлдары үлкен сауда орталығын басқару | |
|мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін| |
|білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де | |
|ақшаларын жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына | |
|келген кезде, үлкен баласы: | |
|         - Досымның шаруашылығына барып екі қап | |
|сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды| |
|әр әр жерге шаша бастады. Алайда көп ұзамай | |
|сабандар еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
|         Екінші баласы: | |
|         - Дүкенге барып екі жастық алдым – деді | |
|де, жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің | |
|ішіне шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге| |
|түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
|         Үшінші ұлы: | |
|- Тиынды ұсақтап, 50 тиынын мешітке бердім, 20 | |
|тиынын қайырымдылық қорға бердім, 20 тиынын да | |
|әлеуметтік жағдайы төмен отбасына бердім. Қалған | |
|10 тиынға екі нәрсе алдым – деді де, қалтасынан | |
|сіріңке мен шырақты шығарды. Бөлменің жарығын | |
|сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен жүнге толмаған | |
|бөлме аз уақыттың ішінде шырақтың нұрына бөленді. | |
|Әкесі үшінші баласына риза болып: | |
|- Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің| |
|ең жақсы жолы – айналаңа жарық тарату деді. | |
|Талқылануға берілген сұрақтар: | |
|Дүкен иесінің қандай қасиеттері оны жетістікке | |
|жеткізді? | |
|Әкесінің балаларына қандай шарт қойды? | |
|Балалары әкесінің қойған шартын қалай орындады? | |
|Жақсы өмір сүрудің мәні неде деп ойлайсыздар? | |
|Біз қандай әрекетеріміз арқылы айналамызға жарық | |
|сыйлай аламыз? | |
|Осы әңгімеден қандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. |Сабақ барысын талдау: |
|Бейне ролик. «Уақыт». | |
|Бұлбейнероликтенқандай ой түйдіңіздер? | |
|Шығармашылық жұмыс. (7 мин) | |
|Топтық жұмыс | |
|«Өміріңөзқолыңда» шағын эссе жазу | |
|«Өмірдің мәні туралы ой-талқы» постер | |
|қорғау | |
|«Ғажапөмір» сурет салу | |
|Ойын: «Жұптық жұмыс» | |
|Балалар бір-бірінің жақсы, жаман жақтары | |
|туралы жазып , бір-біріне тілек жазады |Балалардың жауаптарына|
|Оқушыларжұптажұмысжасайды (бір - |сүйене отырып |
|бірлерініңжағымдыәріжағымсызмінезерекшелігінайтады|қорытындылаймын |
|) | |
| | |
|Ойынныңшартыоқушыларғабірпарақаққағаздартаратылады| |
|. Таратылғаны ақ қағазды оқушылар | |
|скочтыңкөмегіменарқаларынажапсырады. Арқаларындағы| |
|жапсырылғанаққағазғабір - | |
|бірлерініңбойындағыжағымдыжәнежағымсызмінезерекшел| |
|ігінжәнеыстықтілектерінжазады. | |
|Барлығыжазыпболғаннанкейін, | |
|қайтадандөңгеленіпотырып, арқаларындағықағаздыалып| |
|оқиды. | |
| | |
|Қағаздыжыртпай, өздерінеестеліккеқалдырады. | |
| | |
|Қорытынды: Оқушылар өз бойларындағы жақсы | |
|қасиеттерінмақтантұтып, | |
|жаманқасиеттерінжоямыздепбір - | |
|бірлерінеуәдебередіжәнетілегентілектерімізорындалс| |
|ындепхошеметкөрсетіп (қолсоғып) | |
|тренингтіаяқтаймыз. | |
|Оқушыларбүгінгісабақжайлыөзойларынайтып, | |
|қолдарынанұстаптілекайтыпсабақтыаяқтаймыз. | |
|« Биік шыңға ұмтылу» | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлем беріледі | |
|Оқушыларға аяқталмаған сөйлемді жалғастыру | |
|ұсынылады(парақ таратылады) тақтада сөйлемнің басы| |
|жазылған: | |
|Ашық айтқанда, маған әлі қиын... | |
|Ашық айтқанда, мен үшін өте қымбат... | |
|Ашық айтқанда, маған ұнамайды... | |
|Ашық айтқанда, мен қуанамын... | |
| | |
|Топпен ән айту. | |
|«Өміріңе немқұрайлы қарама» | |
|Сөзі: С. Сейтман | |
|Әні: С. Дәрібаев | |
|Тыңда досым, мен айтайын от тілек,  | |
|Дүниеден кетті бай да, өтті бек.  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама,  | |
|Дәулетіңмен тұрсаң дағы көк тіреп. | |
| | |
|Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,  | |
|Зерлі шапан киінсең де жақұттан.  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама,  | |
|Шақша басың айналса да бақыттан  | |
| | |
|қайырмасы:  | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала.  | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.  | |
|Кенелсең де досым қанша шаттыққа  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Бақ құсыңды қонған кезде бағала.  | |
|Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.  | |
|Қанша азап көрсең дағы,бауырым,  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама, | |
|Тұсау салып бастатқызбай көш дара,  | |
|Етсе дағы дұшпан күлкі,дос таба.  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама,  | |
|Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да. | |
|Сын сағатта сақтау үшін өз басын,  | |
|Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың.  | |
|Өміріңе немқұрайлы қарама,  | |
|Айдын көлге айналса да көз жасың. | |
|Үйге тапсырма: Ә.Тәжібаевтың «Өмірді аяла» | |
|өлеңін жаттау. 128 бет «Өмірқандайтамаша» | |
|тақырыбындасурет салу | |
|Соңғы тыныштық сәті. | |
|Жайланыпотырып, көзімздіжұмайық. Әрқайсымыз өз | |
|қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. | |
|Өзжүрегіміздіңжылылығынсезініп, | |
|жүрекжылуымыздыадамдарға, | |
|айналағажеткізуүшініштейоларғажақсытілектертілейк,| |
|жақсы ой ойлайық, жақсы сөзсөйлейік, | |
|жақсыісжасайық! Бүгінгі сабақтан алған жақсы | |
|әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар! | |
|Рахмет! Кездеріңіздіашуғаболады. | |
| | |
| | |

Ұқсас жұмыстар
Өмір - қымбатсың маған ( Пән: Өзін-өзі тану )
Сіздер қалай ойлайсыздар
Өмір қымбатсың маған
Оқушымен амандасу
Өмір қымбатсың маған. 7-сынып
Өмір, қымбатсың маған Өмір құндылықтарының мәнін ашу
Өмір, қымбатсын маған жайлы ақпарат
Мейірімді болайықшы бауырлар
Нарқызыл негізгі мектебіндегі Инабат қыздар ұйымында өткізілетін қыздар жиналысының жоспары
Суицидке бағдарланған адамның негізгі психикалық жағдайлары
Пәндер