Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару

Информатика пәнінің мұғалімі А. Кенжееваның қысқа мерзімдік жоспары (L. S №2)

Пәні: информатика
Сынып: 9
Мерзімі: 15. 03. 2016ж
Пәні:информатика: Тақырыбы: Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару
Пәні:информатика: Жалпы мақсаты
Сынып:9:

1. Сызықтық, тармақталу, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, қорыту

2. Ойлау қабілеттерін арттыру, алған білімдерін әр түрлі бағыттағы есептерді шеше білуге үйрету.

3. Жеке, жұптық жұмысты жақсарту.

Пәні:информатика: Сілтеме
Сынып:9:

1. Үлестірмелі материалдар

2. Пән оқулығы

3. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Пәні:информатика: Күтілетін нәтиже
Сынып:9:
  1. Идеялармен, тәжірибелермен және ойлармен бөліседі. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді алға баса отырып, сұрақтарын құрастыра алады. Есептерді шығара алады.
  2. Оқушылар өз бетінше және жұппен жұмыс жасай отырып тақырыпты меңгереді
Пәні:информатика: Оқыту әдістері
Сынып:9: Сұрақ-жауап, диалог, СТО, АКТ, белсенді оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, «Кім жылдам?», дарынды және талантты балалармен жұмыс
Кезең
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер
Кезең: 1
Уақыты: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3
Оқушының іс-әрекеті: 4
Бағалау: 5
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер: 6
Кезең: Кіріспе
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Сергіту сәті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабаққа құрал-жабдықтарын дайындап, сабаққа назарын аударады
Бағалау:
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер:

Журнал

видео

Кезең: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шығыршықты» айналдыру арқылы сұрақ қою
Оқушының іс-әрекеті: Шығыршықтан түскен сұраққа жауап береді
Бағалау: Бағалау парақшасы
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер: Кеспе қағаз
Кезең:
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер:
Кезең: Негізгі бөлім
Уақыты:

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Тапсырмалар
Бағалау: Күтілетін нәтиже
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер:
Кезең: А
Уақыты:

Есептер

осы есептің бағдарламасын құрыңдар

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шешуі:

Program esep1;

Var

B:real;

a, x:integer;

Begin

write(‘x, a=‘) ;

read(x, a) ;

B:= a/sqr(sin(x/a) ) ;

Write(‘B=‘, B) ;

End.

Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағы
Бағалау: Есеп парақшалары
Кезең: В
Уақыты: 1. Кез-келген санның жұп не тақ екенін анықтайтын программа құрыңыз.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. PROGRAM sandar;

VAR a: integer;

Begin

Write('a енгіз') ;

read(a) ;

if (a mod 2) =0 THEN write('жұп сан') else write('а тақ сан') ;

end.

Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағы
Бағалау: Есеп парақшалары
Кезең: С
Уақыты: S= 1!+1/2!+1/3!+…+1/2n!
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Program esep4;

Var

S:real;

n:integer;

Begin

write(‘n=‘) ;

read(n) ;

S:=0; p:=1;

For i:=1 to 2*n do

S:=S+1/p;

P:=p*i;

Write(‘S=‘, S) ;

End.

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау: Есеп парақшасы
Кезең: Қорытынды бөлім
Уақыты: 10
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сөзжұмбақ шешу
Оқушының іс-әрекеті: Жұп бойынша сөз жұмбақ шешеді және 3 тілде жауабын айтады
Бағалау: бірін-бірі бағалау
Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер: сөзжұмбақ
Кезең: 4 мин
Уақыты: Рефлексия. Келесі сабақтың мақсатын анықтаймын
Мұғалімнің іс-әрекеті: Келесі сабақтын жаза отырып, өзін-өзі бағалайды. Өзіне қойған бағасының сатыға қояды жазады
Оқушының іс-әрекеті: өзін - өзі бағалау
Бағалау: Стикер
Кезең: 1 мин
Уақыты: Үй тапсырмасын беремін: №3-5 есеп
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өткен тақырыпты қайталау. Күнделіктеріне жазып алады
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау: Күнделік

Тексерілді


Ұқсас жұмыстар
Айнымалыны сипаттау үшін қолданатын қызметші сөз
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Паскаль тілінде жаз
Паскаль бағдарламалау тілінде сызықтық бағдарлама жасау жолдары
Паскаль тіліндегі программаның оператор бөлімінде
Алгоритм типтері, сызықтық алгоритм
Алгоритм типтері
Алгоритмнің орындалу
Паскаль тілінде программалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz