Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару
Информатика пәнінің мұғалімі А.Кенжееваның қысқа мерзімдік жоспары (L.S
№2)
|Пәні: информатика |Сынып: 9 |Мерзімі: 15.03.2016ж |
|Тақырыбы: Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару |
|Жалпы мақсаты |1. Сызықтық, тармақталу,циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, қорыту |
| |2. Ойлау қабілеттерін арттыру, алған білімдерін әр түрлі бағыттағы есептерді шеше |
| |білуге үйрету. |
| |3. Жеке, жұптық жұмысты жақсарту. |
|Сілтеме |1.Үлестірмелі материалдар |
| |2.Пән оқулығы |
| |3.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Күтілетін нәтиже |Идеялармен, тәжірибелермен және ойлармен бөліседі. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді |
| |алға баса отырып, сұрақтарын құрастыра алады. Есептерді шығара алады. |
| |Оқушылар өз бетінше және жұппен жұмыс жасай отырып тақырыпты меңгереді |
|Оқыту әдістері |Сұрақ-жауап, диалог, СТО, АКТ, белсенді оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, жеке, |
| |жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, «Кім жылдам?», дарынды және талантты балалармен |
| |жұмыс |
|Кезең |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар, |
| | | | | |құралдар, |
| | | | | |көрнекілікте|
| | | | | |р |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Кіріспе |2 мин |Ұйымдастыру кезеңі. |Оқушылар сабаққа құрал-жабдықтарын | |Журнал |
| | |Сергіту сәті |дайындап, сабаққа назарын аударады | |видео |
|Үй |8 мин |«Шығыршықты» айналдыру |Шығыршықтан түскен сұраққа жауап береді|Бағалау |Кеспе қағаз |
|тапсырмасын | |арқылы сұрақ қою | |парақшасы | |
|сұрау | | | | | |
| | |
|Негізгі бөлім|15 мин | |Тапсырмалар |Күтілетін | |
| | | | |нәтиже | |
| |4 мин |Рефлексия. Келесі сабақтың|Келесі сабақтын жаза отырып, өзін-өзі |өзін - өзі|Стикер |
| | |мақсатын анықтаймын |бағалайды. Өзіне қойған бағасының |бағалау | |
| | | |сатыға қояды жазады | | |
| |1 мин |Үй тапсырмасын беремін: |Өткен тақырыпты қайталау. | |Күнделік |
| | |№3-5 есеп |Күнделіктеріне жазып алады | | |
Тексерілді___________
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
№2)
|Пәні: информатика |Сынып: 9 |Мерзімі: 15.03.2016ж |
|Тақырыбы: Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару |
|Жалпы мақсаты |1. Сызықтық, тармақталу,циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, қорыту |
| |2. Ойлау қабілеттерін арттыру, алған білімдерін әр түрлі бағыттағы есептерді шеше |
| |білуге үйрету. |
| |3. Жеке, жұптық жұмысты жақсарту. |
|Сілтеме |1.Үлестірмелі материалдар |
| |2.Пән оқулығы |
| |3.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Күтілетін нәтиже |Идеялармен, тәжірибелермен және ойлармен бөліседі. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді |
| |алға баса отырып, сұрақтарын құрастыра алады. Есептерді шығара алады. |
| |Оқушылар өз бетінше және жұппен жұмыс жасай отырып тақырыпты меңгереді |
|Оқыту әдістері |Сұрақ-жауап, диалог, СТО, АКТ, белсенді оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, жеке, |
| |жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, «Кім жылдам?», дарынды және талантты балалармен |
| |жұмыс |
|Кезең |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар, |
| | | | | |құралдар, |
| | | | | |көрнекілікте|
| | | | | |р |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Кіріспе |2 мин |Ұйымдастыру кезеңі. |Оқушылар сабаққа құрал-жабдықтарын | |Журнал |
| | |Сергіту сәті |дайындап, сабаққа назарын аударады | |видео |
|Үй |8 мин |«Шығыршықты» айналдыру |Шығыршықтан түскен сұраққа жауап береді|Бағалау |Кеспе қағаз |
|тапсырмасын | |арқылы сұрақ қою | |парақшасы | |
|сұрау | | | | | |
| | |
|Негізгі бөлім|15 мин | |Тапсырмалар |Күтілетін | |
| | | | |нәтиже | |
| |4 мин |Рефлексия. Келесі сабақтың|Келесі сабақтын жаза отырып, өзін-өзі |өзін - өзі|Стикер |
| | |мақсатын анықтаймын |бағалайды. Өзіне қойған бағасының |бағалау | |
| | | |сатыға қояды жазады | | |
| |1 мин |Үй тапсырмасын беремін: |Өткен тақырыпты қайталау. | |Күнделік |
| | |№3-5 есеп |Күнделіктеріне жазып алады | | |
Тексерілді___________
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz