Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Графикалық нысандарды және декоративтік жазбаларды кірістіру
6 «а» сынып 4.03.2015 жыл Жұмағалиева Р.М.
Сабақтың тақырыбы: Графикалық нысандарды және декоративтік жазбаларды
кірістіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін жаңа сабақта пайдалану,
тақырып бойынша білім, білік, дағдыларын қалыптастыру;
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға Word-тың графикалық мүмкіндіктерін көрсету. Оларға
мәтіндік құжатқа графикалық бейне кірістіруді үйрету.
Дамытушылық:Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілік: Уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа,
шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: білімді, іскерлікті, дағдыны қалыптастыру сабағы
Пәнаралық байланыс: сурет, ағылшын, орыс, қазақ тілдері
Оқыту әдітері: сөздік, көрнекі, практикалық
Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер,слайд, анимация, оқулық, электронды және
деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
ІІ. Өткен сабақты бекіту (10 мин)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру (10 мин)
ІV. Жаңа сабақты бекіту (17 мин)
V. Қорытынды (5 мин)
I. Үйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Cабақтың жүрісі: Сынып оқушылары топқа бөлінеді.
Сабақ бөлімдерімен таныстырылды.
І-тур бойынша 2 топ өздерін таныстырып өтеді. 4 минут
Файл тобы
Файл деген атым бар,
Атым 1 мен 254-ке дейін символдан тұрады.
Ал кеңейтілімім 3 әріптен тұрады
Кез-келген құжаттарды сақтаймын. (Постер арқылы қорғады)
Ұраны: «Білім алып бүгін алтын ұяда,
Ертең әлі шарықтаймыз қияда»
Бума тобы
Құру-Бума командасын орындап,
Құрасыңдар жұмыс үстел бетінде
Бағдарламаң, файлыңда басқаңда,
Сақталады мына менің қоймамда.(Постер арқылы қорғады)
Ұраны: «Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сал барыңды»)
ІІ-тур «Зерделеу» (Үй тапсырмасы) 10 минут
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беріледі
( плакатпен жұмыс)
Сұрақтар:
1. Интервал жоларалық
2. Нөмірленген тізім
3. Маркерленген тізім
4. Редакциялау
5. Пішімдеу
6. Кесте деген не?
7. Ұяшық деген не?
8. Tab пернесінің қызметі?
9. Мәтінді қиып алу?
10. Мәтіннің орның ауыстыру
11. Ұяшықтарды біріктіру
12. Кестені жою
13. Мәтінді көшірмелеу
14. Мәтінге шегара қою
15. Абзац қою
Плакатпен жұмыс:
[pic]
[pic]
[pic]
ІІІ-тур «Ақпаратты қабылдау» 2-3 минут
Сұрақ қою әдісі арқылы сөздерді құрастырып шыққан сөздерді оқу арқылы жаңа
сабақты ашып аламыз.
1. Мәтіндік процессор? – WORD
2. Септік жалғауы? – тың
3. Ағылшынша ‘’grapho’’ сөзінің қазақша, орысша аудармасы қандай? – графика
4. Сын есім тудыратын жұрнақ? – лық
5. “Возможности”- сөзінің қазақша аудармасы қандай? – мүмкіндіктер
Жаңа сабақтың тақырыбы:
Графикалық нысандарды және декоративтік жазбаларды кірістіру
1. Графикалық редакторында сурет салу
2. Суретті ерекшелеп алып, алмасу буферіне енгізу
3. Суретті алмасу буферінен алып, құжатқа кірістіру.
4. Мәтіндік құжатты ашу және меңзерді сурет кірістірілетін жерге апару.
[pic]
«Сурет салу» (Рисование) панелін қолданып графикалық бейне жасау
1. Аспаптар панелінен Автофигуралар командасынан қажетті фигураны таңдау.
2. Суретті ерекшелеп алып, сызықтың түсін, типін өз қалауыңша ауыстырасың.
3. Суретті белгілеп алып, құю командасын орындай отырып бояйсың.
4. Салынған сурет еркін бағытта жылжу үшін оны белгілеп алып, аспаптар
панелінен Обтекание қосымшасынан вокруг рамки және т.б.таңдап, ОК шерту.
[pic]
[pic]
Дайын суреттер кітапханасынан алынған суреттерді кірістіру
1. Сурет қойылатын жерге курсорды орналастыру
қажет
2. Қою – Сурет – Картина (Вставка-Рисунок-Картина) командасын таңдау керек.
3. Пайда болған терезеде Word-тың деңгейіне
байланысты әр түрлі суреттердің тізімі ұсынылады.
4. Суреті бар файлдардың атын таңдап, ОК
батырмасын шерту керек.
5. Таңдалынған сурет құжатқа орналастырылады
[pic]
[pic]
[pic]
Декоративтік жазбаларды кірістіру
1. Курсорды мәтіннің басына орнатыңдар.
2. Вставка – Рисунок – Объект WordArt командасын орындаңдар.
3. Коллекция WordArt диалогтық терезесінде ұнаған қаріп стилін таңдап, ОК
шерту.
4. Изменение текста WordArt диалогтық терезесі
пайда болады ондағы “Текст надписи” өрісіне
өздеріңнің мәтіндеріңді енгізіп, ОК шерту.
5. Тышқанмен фигуралық жазбаны орнатыңдар.
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
IV-тур «Ақпарат алмасу» практикалық тапсырмалар. Сұрақтар 10 минут
Компьютермен жұмыс (Барлық топ мүшелеріне ортақ тапсырма)
Сергіту сәті (2 минут)
Сұрақтарға жауап береді
1 топқа
1.Иллютрация тобы
2.Қиып алу
3. Қиып алу
4. Суретті көшіру
5. Мәтінді сақтау
6. Жаңа парақ
7. Лентаны кірістіру
8. Басып шығару
9. Суретті кірістіру
2 топқа
1. Мәтіндік жолжиек
2. Ортасы бойымен туралау
3. Конструктор
4. Оң және сол жақ шеттерімен туралау
5.Фигурадан кейінгі кірістіру
6. Фигурадан алдын кірістіру
7. Мәтін нысанға қосу
8. Сол жақ шетімен туралау
9. Оң жақ шетімен туралау
V-тур «Ақпартты өңдеу»
Плакатқа оқушылар өздерінің бағалауда жинаған гүлдерін қойып табиғат
көрінісің жасап шығады. Қай топта қыз гүл көп, сол топ жеңіп шығады.(Әр
топқа ) 5 минут
Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау.Формативті
Кезекті оқу Тақырыпты оқып, интернеттен ақпарат жинақтау
Үй тапсырмасы: 1. §4.13. Суреттермен жұмыс істеу. Оқулықтан 93-94 беттер.
Теория бойынша сұраймын.
2. Үйде өзіміз А4 парағына қалаған суретімізді салып келіп, компьютерге
түсіреміз. Практикалық түрде орындау.
3. Өте әдемі шыққан суретті баспа бетіне жібереміз.
Сабақтың тақырыбы: Графикалық нысандарды және декоративтік жазбаларды
кірістіру
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін жаңа сабақта пайдалану,
тақырып бойынша білім, білік, дағдыларын қалыптастыру;
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға Word-тың графикалық мүмкіндіктерін көрсету. Оларға
мәтіндік құжатқа графикалық бейне кірістіруді үйрету.
Дамытушылық:Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілік: Уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа,
шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: білімді, іскерлікті, дағдыны қалыптастыру сабағы
Пәнаралық байланыс: сурет, ағылшын, орыс, қазақ тілдері
Оқыту әдітері: сөздік, көрнекі, практикалық
Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер,слайд, анимация, оқулық, электронды және
деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
ІІ. Өткен сабақты бекіту (10 мин)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру (10 мин)
ІV. Жаңа сабақты бекіту (17 мин)
V. Қорытынды (5 мин)
I. Үйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Cабақтың жүрісі: Сынып оқушылары топқа бөлінеді.
Сабақ бөлімдерімен таныстырылды.
І-тур бойынша 2 топ өздерін таныстырып өтеді. 4 минут
Файл тобы
Файл деген атым бар,
Атым 1 мен 254-ке дейін символдан тұрады.
Ал кеңейтілімім 3 әріптен тұрады
Кез-келген құжаттарды сақтаймын. (Постер арқылы қорғады)
Ұраны: «Білім алып бүгін алтын ұяда,
Ертең әлі шарықтаймыз қияда»
Бума тобы
Құру-Бума командасын орындап,
Құрасыңдар жұмыс үстел бетінде
Бағдарламаң, файлыңда басқаңда,
Сақталады мына менің қоймамда.(Постер арқылы қорғады)
Ұраны: «Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сал барыңды»)
ІІ-тур «Зерделеу» (Үй тапсырмасы) 10 минут
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беріледі
( плакатпен жұмыс)
Сұрақтар:
1. Интервал жоларалық
2. Нөмірленген тізім
3. Маркерленген тізім
4. Редакциялау
5. Пішімдеу
6. Кесте деген не?
7. Ұяшық деген не?
8. Tab пернесінің қызметі?
9. Мәтінді қиып алу?
10. Мәтіннің орның ауыстыру
11. Ұяшықтарды біріктіру
12. Кестені жою
13. Мәтінді көшірмелеу
14. Мәтінге шегара қою
15. Абзац қою
Плакатпен жұмыс:
[pic]
[pic]
[pic]
ІІІ-тур «Ақпаратты қабылдау» 2-3 минут
Сұрақ қою әдісі арқылы сөздерді құрастырып шыққан сөздерді оқу арқылы жаңа
сабақты ашып аламыз.
1. Мәтіндік процессор? – WORD
2. Септік жалғауы? – тың
3. Ағылшынша ‘’grapho’’ сөзінің қазақша, орысша аудармасы қандай? – графика
4. Сын есім тудыратын жұрнақ? – лық
5. “Возможности”- сөзінің қазақша аудармасы қандай? – мүмкіндіктер
Жаңа сабақтың тақырыбы:
Графикалық нысандарды және декоративтік жазбаларды кірістіру
1. Графикалық редакторында сурет салу
2. Суретті ерекшелеп алып, алмасу буферіне енгізу
3. Суретті алмасу буферінен алып, құжатқа кірістіру.
4. Мәтіндік құжатты ашу және меңзерді сурет кірістірілетін жерге апару.
[pic]
«Сурет салу» (Рисование) панелін қолданып графикалық бейне жасау
1. Аспаптар панелінен Автофигуралар командасынан қажетті фигураны таңдау.
2. Суретті ерекшелеп алып, сызықтың түсін, типін өз қалауыңша ауыстырасың.
3. Суретті белгілеп алып, құю командасын орындай отырып бояйсың.
4. Салынған сурет еркін бағытта жылжу үшін оны белгілеп алып, аспаптар
панелінен Обтекание қосымшасынан вокруг рамки және т.б.таңдап, ОК шерту.
[pic]
[pic]
Дайын суреттер кітапханасынан алынған суреттерді кірістіру
1. Сурет қойылатын жерге курсорды орналастыру
қажет
2. Қою – Сурет – Картина (Вставка-Рисунок-Картина) командасын таңдау керек.
3. Пайда болған терезеде Word-тың деңгейіне
байланысты әр түрлі суреттердің тізімі ұсынылады.
4. Суреті бар файлдардың атын таңдап, ОК
батырмасын шерту керек.
5. Таңдалынған сурет құжатқа орналастырылады
[pic]
[pic]
[pic]
Декоративтік жазбаларды кірістіру
1. Курсорды мәтіннің басына орнатыңдар.
2. Вставка – Рисунок – Объект WordArt командасын орындаңдар.
3. Коллекция WordArt диалогтық терезесінде ұнаған қаріп стилін таңдап, ОК
шерту.
4. Изменение текста WordArt диалогтық терезесі
пайда болады ондағы “Текст надписи” өрісіне
өздеріңнің мәтіндеріңді енгізіп, ОК шерту.
5. Тышқанмен фигуралық жазбаны орнатыңдар.
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
IV-тур «Ақпарат алмасу» практикалық тапсырмалар. Сұрақтар 10 минут
Компьютермен жұмыс (Барлық топ мүшелеріне ортақ тапсырма)
Сергіту сәті (2 минут)
Сұрақтарға жауап береді
1 топқа
1.Иллютрация тобы
2.Қиып алу
3. Қиып алу
4. Суретті көшіру
5. Мәтінді сақтау
6. Жаңа парақ
7. Лентаны кірістіру
8. Басып шығару
9. Суретті кірістіру
2 топқа
1. Мәтіндік жолжиек
2. Ортасы бойымен туралау
3. Конструктор
4. Оң және сол жақ шеттерімен туралау
5.Фигурадан кейінгі кірістіру
6. Фигурадан алдын кірістіру
7. Мәтін нысанға қосу
8. Сол жақ шетімен туралау
9. Оң жақ шетімен туралау
V-тур «Ақпартты өңдеу»
Плакатқа оқушылар өздерінің бағалауда жинаған гүлдерін қойып табиғат
көрінісің жасап шығады. Қай топта қыз гүл көп, сол топ жеңіп шығады.(Әр
топқа ) 5 минут
Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау.Формативті
Кезекті оқу Тақырыпты оқып, интернеттен ақпарат жинақтау
Үй тапсырмасы: 1. §4.13. Суреттермен жұмыс істеу. Оқулықтан 93-94 беттер.
Теория бойынша сұраймын.
2. Үйде өзіміз А4 парағына қалаған суретімізді салып келіп, компьютерге
түсіреміз. Практикалық түрде орындау.
3. Өте әдемі шыққан суретті баспа бетіне жібереміз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz