Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9 « б » сынып
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып: Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Сабақтың мақсаты: Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері тақырыбын

оқушыларға меңгерту.

Формуланы, кестені қолданып, есептер шығаруға үйрету.

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Күтілетін нәтиже: . Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері тақырыбын оқушылар

меңгереді.

Формуаны, кестені қолданып, есептер шығарады.

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Тапсырмалар « Джиксо» әдісі, «Жұптасу» әдісі, «Күн шуағы» әдісі, «Балық қаңқасы» әдісі, « Тау басына

шығу»әдісі.

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып: Ресурстар плакат, маркер, стикер, оқулық
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі:

(3мин)

Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін Шаттық шеңбер арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, оқушыларды формула бойынша топтарға бөлемін.

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Қызығушылықты ояту

(5мин)

Үй тапсырмасын №369 есепті «Жұптасу» әдісі арқылы тексертемін. «Күн шуағы» әдісі арқылы оқушылардан сұрақ-жауап аламын .

Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.

Берілген сұрақтарға жауап береді. Топтар бір-бірін бармақпен бағалайды.

Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Негізгі бөлім

Мағынаны ажырату

(20мин)

Жаңа тақырыпты «Джиксо» әдісі арқылы постер қорғатамын.
Берілген тапсырманы оқушылар топпен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Топ мүшелері бағдаршаммен бағалайды.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Сергіту сәті

(2мин)

Сергіту сәті
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Ой толғаныс

(6мин)

Оқулықпен жұмыс. (топпен жұмыс)

А-деңгей Б-деңгей

№373 №368

«Тау басына шығу» әдісі арқылы жеке жұмыс беремін.

Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Қорытынды

(5мин)

«Балық қаңқасы» әдісін қолдана отырып сабақты қортындылаймын.
Бірінші топ балықтың үстіңгі қаңқасына сұрақ жазады. Келесі топ балықтың астыңғы қаңқасына жауабын жазады. Жауаптарды «екі жұлдыз, бір тілек » арқылы бағалайды.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Бағалау

(2мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі: 30. 01. 2015ж Алгебра 9«б»сынып: Үйге тапсырма беру.
Үйге тапсырма беремін. №374
Тапсырмаларды жазып алады.

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мерзімі: 21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс: Сабақтың тақырыбы: Алгебралық ирроционалдық өрнектер, тепе-тең түрлендіру.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Сабақтың мақсаты: Алгебралық ирроционалдық өрнектер, тепе-тең түрлендіруіне байланысты есептер шығару.

Формуланы түрлендіру.

Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Күтілетін нәтиже: Алгебралық ирроционалдық өрнектер, тепе-тең түрлендіруіне байланысты есептерді

шығарады.

Формуланы түрлендіреді.

Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс: Тапсырмалар Топқа бөлу, дамино, кең ауқымды дәріс, Венн диаграммасы, жұбыңды тап,
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс: Ресурстар: Смайликтер, стикерлер, кеспе қағаздар, плакаттар, маркер
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі:

(3мин)

Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Шаттық шеңбер арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, сандар арқылы топқа болемін

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Оқушылар сандар бойынша бірігіп 4 топ құрайды.

Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Қызығушылықты ояту.

(5мин)

Үй тапсырманы АКТ бойынша тексеремін. «Жұптасу» әдісі арқылы оқушылар есептің жауабын бір-біріне тексертемін. Өткен тақырып бойынша білімдерін ДАМИНО әдісі арқылы пысықтаймын.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Мағынаны ажырату

(19мин)

Жаңа тақырыпты сұрақ-жауап арқылы ой тастаймын. көрсетемін, КЕҢ АУҚЫМДЫ ДӘРІС әдісі арқылы толықтырамын.
Оқушылар жаңа тақырыпты жұппен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Топ мүшелері бағдаршаммен бағалайды.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Сергіту сәті

(2мин)

Бейнесін салу.
Оқушылар жұптасып бір-біріне 1 мин қарап, теріс қарап бір-бірінің бейнесін салады.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Ой толғаныс

(5мин)

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін. ЖҰБЫҢДЫ ТАП әдісі арқылы есептерін тексертемін.

А-деңгең

№208-№210

Б-деңгей

№210-№212

Тест есептерін шығарту

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Қорытынды

(5мин)

Венн диаграммасы арқылы алдыңғы және бүгінгі тақырыптың айырмашылығын, ұқсастығын жаздырамын.

Топтар екі тақырыптың ұқсастығы мен айырмашылығын Венн диаграммаға жазады. .

Жауаптарды «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Бағалау

(3мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға Вассерман технологиясы бойынша жиынтық бағасы қойылады
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. «Екі жұлдыз бір тілек» ой түю стратегиясын пайдалана отырып сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі:21. 01. 2015ж Сыныбы 11«Б» Пәні: Алгебра қолданбалы курс: Кейінгі жұмыс
Үйге тапсырма №215--№217

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі: 13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздіктер жүйесін көбейткіштерге жіктеу арқылы таңбаны анықтау.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Сілтеме 9сынып алгебра оқулық, слайд, интернет ресурстары.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Сабақтың мақсаты : Квадрат теңсіздіктер жүйесін көбейткіштерге жіктеу арқылы таңбаны анықтауды меңгеру.

Жүйенің екі шешімі бар болатынын білу.

Деңгейлік тапсврмалар арқылы дарынды баланы анықтау.

Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Оқу нәтижелері Есепті талдап, көбейткіштерге жіктей алады.

Жүйенің екі шешімі болатынын біледі, таңбасын анықтайды.

Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Тапсырмалар Миға шабуыл, топпен жұмыс, фиш-боун, айналмалы бекет, қайталау-оқу айнасы, семантикалық карта
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Ресурстар: Смайликтер, стикерлер, слайд, тест, кеспе қағаздар, плакаттар, маркер.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Бөлімдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Ұйымдастыру кезеңі

(3 мин)

Топқа бөлу( түрлі-түсті фигуралар арқылы) Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру.

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне ыммен, іс-қимылмен көңіл-күйін білдіреді.

Оқушылар түрлі-түсті фигуралар арқылы бірігіп 4 топ құрайды.

Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Қызығушылықты ояту

(8мин)

Үй тапсырмасын тексеру. 1 Үй тапсырмасын топтарды жұптасу арқылы тексертемін. Өткен тақырыптар бойынша Қайталау-оқу айнасы арқылы сұрақтарды проектордан ұяшықтар бойынша таңдайды.

Оқушылар үй тапсырмасын «Вассерман» технологиясы арқылы бір-бірінің дәптерлерін ауыстырып, жұптасып тексереді. Дұрыс жауапты проектордан тексереді.

Оқушылар ұяшықтардағы сұрақтарға кезектесіп жауап береді. Топ басшы оқушылардың шығарған есептері және жауаптары бойынша бал беріп бағалайды.

Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Мағынаны ажырату

(15мин)

Бүгінгі тақырыпты ДЖИГСО әдісі арқылы постерге жаздырып, топтар қорғайды. Мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын

Оқушыларға «ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы семантикалық карта беремін

ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылар жұппен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Оқушылар семантикалық картамен жұмыс жасап, оны проектордан тексереді. Топтар бағдаршаммен бағалайды.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Сергіту сәті

(3мин)

Ауада сурет салу
Топ басшылар ауада сурет салып, топтар жауабын тапты
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Ой толғаныс

(5мин)

Оқушыларға ФИШ-БОУН әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін
Оқушылар тапсырмаларды балықтың қаңқасына жазып, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды. Топтар фигуралар арқылы бағалайды.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Қорытынды

(5мин)

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұраққа-жауап жаздырамын.

Әр топтан сұрақ жазып, келесі топқа жауап жазу үшін плакатты ауыстырып отырады .

Жауаптарды «басбармақ» арқылы бағалайды.

Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Бағалау

(3мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға Вассерман технологиясы бойынша жиынтық бағасы қойылады
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. «Екі жұлдыз бір тілек» ой түю стратегиясын пайдалана отырып сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі:13. 10. 2014ж Сыныбы 9«Б» Пәні: Алгебра: Кейінгі жұмыс
Үйге тапсырма №144

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді жоспар

Күні
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып
Күні: Сабақтың тақырыбы
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып: Квадрат теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін сан арығында белгілеу.
Күні: Сілтеме
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып: 9 сынып алгебра оқулық, электронды оқулық, слайд.
Күні: Жалпы мақсаты
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып:

Жүйенің шешімдерін сан аралығында белгілеуді меңгеру.

Жүйенің жауабын дұрыс жазуды дағдылану.

Күні: Тапсырмалар
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып: Миға шабуыл, тест, топпен жұмыс, ыстық орындық, инсерт стратегиясы.
Күні: Бөлімдері
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып: Мұғалім әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күні:

Білу

Түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Қорытынды

Бекіту

Рефлексия

Үйге тапсырма

Кері байланыс

14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып:

Топқа бөлу( түрлі-түсті фишкалар арқылы) 3минут.

Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру. Үй тапсырма тексеру. Топ жетекші үй тапсырмасын тексеріп, бағалайды.

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Дауылға қарсы тұру әдісі арқылы.

Сан аралықтары туралы видео ролик көрсетемін.

С нұсқасында шешімдерін сан аралығында белгілеу есептері №149-№151 МАЗМҰНДЫ СЫЗБАМЕН түсіндіру.

Топтарға тест тапсырма беремін. Тест тапсырмасын талдау сенемін-сенбеймін әдісі арқылы жинақтаймын. Мадақтау арқылы бағалаймын.

Сабақты ыстық орындық арқылы сұрақ- жауап арқылы қорытындылаймын.

Инсерт стратегиясы

:
:
:

№154-№155

Бағалау.

Не үйрендім
Мен үшін қиын болды
Мен үшін қызықты

Оқушылар топқа бөлінеді.

Топта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

Сұрақтарға топпен жауап береді. Топ басшы үй тапсырмасын тексеріп балдық жүйемен бағалайды.

Тапсырманы топпен орындайды, постер қорғайды. Топтар фигуралармен бағалайды.

Тест орындайды, слайдтан тексереді.

Сабақтың қорытындысы бойынша ыстық орындыққа шыққан оқушы сұраққа жауап береді. Оқушылар басбармақпен бағалайды

Екі жұлдыз бір тілек.

Жиынтық бағалау

Күні:
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып:
Күні:
14. 10. 2014ж Алгебра 9 сынып:

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11 «б»сынып
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып: Сабақтың тақырыбы: Сфераға жанама жазықтық
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Сабақтың мақсаты: Сфераға жанама жазықтықты меңгерту.

Есептер шығаруға баулу.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Күтілетін нәтиже: Сфераға жанама жазықтығын оқушылар меңгереді.

Есептер шығарады.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Тапсырмалар Топқа бөлу, жүзімнің шағы әдісі, Джиксо әдісі, Түртіп алу, қар үйіндісі әдісі, ыстық орындық

әдісі.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып: Ресурстар: Смайликтер, стикерлер, кеспе қағаздар, плакаттар, маркер
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі:

(3мин)

Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін Шаттық шеңбер арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, оқушыларды әріптер бойынша топтарға бөлемін.

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне мадақтау сөз айтады

Оқушылар топқа бөлінеді.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Қызығушылықты ояту

(5мин)

Өткен сабақты пысықтау үшін «Жүзімнің шағы» әдісі арқылы сұрақ-жауап аламын. Мадақтау арқылы бағалап отырамын.

Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.

Берілген сұрақтарға жауап береді. Топтар бір-бірін бағдаршаммен бағалайды.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Негізгі бөлім

Жаңа тақырып

(20мин)

Жаңа тақырыпты «Джиксо» әдісі арқылы постер қорғатамын.
Берілгег тапсырманы оқушылар топпен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Топ мүшелері бармақпен бағалайды.
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Сергіту сәті

(2мин)

Сергіту сәті
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Ой толғаныс

(6мин)

Әр топқа«Қар үйіндісі» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін.

А-деңгей

№386--388

В-деңгей

№400-402

Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Қорытынды

(5мин)

«Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып сабақты қортындылаймын.

Әр топ келесі топқа сұрақ береді, келесі топ жауабын жазады

Жауаптарды «екі жұлдыз, бір тілек » арқылы бағалайды.

Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Бағалау

(2мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады.
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі: 21. 01. 2015ж, Геометрия 11«б»сынып: Үйге тапсырма беру.
Үйге тапсырма беремін. №403
Тапсырмаларды жазып алады.

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мерзімі: Алгебра « »сынып
Мерзімі: Алгебра« »сынып: Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңдеуге есептер шығару
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Сабақтың мақсаты: Логарифмдік теңдеуге есептер шығарту.

Есептер шығаруға баулу.

Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Күтілетін нәтиже: Логарифмдік теңдеуге есептер шығарады.

Есептер шығарады.

Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Тапсырмалар Топқа бөлу, жүзімнің шағы әдісі, Джиксо әдісі, Түртіп алу, қар үйіндісі әдісі, ыстық орындық

әдісі.

Мерзімі: Алгебра« »сынып: Ресурстар: Смайликтер, стикерлер, кеспе қағаздар, плакаттар, маркер
Мерзімі: Алгебра« »сынып: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі:

(3мин)

Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін Шаттық шеңбер арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, оқушыларды сандар бойынша топтарға бөлемін.

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне мадақтау сөз айтады

Оқушылар топқа бөлінеді.

Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Қызығушылықты ояту

(5мин)

Өткен сабақты пысықтау үшін «Жүзімнің шағы» әдісі арқылы сұрақ-жауап аламын. Мадақтау арқылы бағалап отырамын.

Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.

Берілген сұрақтарға жауап береді. Топтар бір-бірін бағдаршаммен бағалайды.

Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Негізгі бөлім

Жаңа тақырып

(20мин)

Жаңа тақырыпты «Джиксо» әдісі арқылы постер қорғатамын.
Берілгег тапсырманы оқушылар топпен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Топ мүшелері бармақпен бағалайды.
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Сергіту сәті

(2мин)

Сергіту сәті
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Ой толғаныс

(6мин)

Әр топқа«Қар үйіндісі» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін.

А-деңгей

№406-408

В-деңгей

№-410-412

Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Қорытынды

(5мин)

«Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып сабақты қортындылаймын.

Әр топ келесі топқа сұрақ береді, келесі топ жауабын жазады

Жауаптарды «екі жұлдыз, бір тілек » арқылы бағалайды.

Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Бағалау

(2мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады.
Мерзімі: Алгебра« »сынып:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі: Алгебра« »сынып: Үйге тапсырма беру.
Үйге тапсырма беремін. №415
Тапсырмаларды жазып алады.

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі: Сыныбы « » Пәні: Алгебра
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра: Сабақтың тақырыбы: Кез-келген бұрыштың тригонометриялық функциясы
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Сабақтың мақсаты : Кез-келген бұрыштың тригонометриялық функциясын анықтауды меңгерту.

Есептер шығаруға баулу

Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Оқу нәтижелері Кез-келген бұрыштың тригонометриялық функциясын анықтай алады.

Есептер шығара алады.

Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра: Тапсырмалар топпен жұмыс, жүзімнің шағы әдісі, айналмалы бекет, қар үйіндісі әдісі, Джигсо әдісі, семантикалық карта
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра: Ресурстар: Смайликтер, стикерлер, слайд, тест, кеспе қағаздар, плакаттар, маркер.
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра: Бөлімдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Ұйымдастыру кезеңі

(3 мин)

Топқа бөлу( түрлі-түсті фигуралар арқылы) Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру.

Оқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне ыммен, іс-қимылмен көңіл-күйін білдіреді.

Оқушылар түрлі-түсті фигуралар арқылы бірігіп 4 топ құрайды.

Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Қызығушылықты ояту

(8мин)

Өткен сабақты пысықтау үшін «Жүзімнің шағы» әдісі арқылы сұрақ-жауап аламын. Мадақтау арқылы бағалап отырамын

Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін топтар бір-бірімен сұрақ-жауап алмасады.

Берілген сұрақтарға жауап береді. Топтар бір-бірін бағдаршаммен бағалайды.

Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Мағынаны ажырату

(15мин)

Бүгінгі тақырыпты ДЖИГСО әдісі арқылы постерге жаздырып, топтар қорғайды. Мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын

Оқушыларға «ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы семантикалық карта беремін

ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылар жұппен талқылап, плакатқа жазып, постер қорғайды. Оқушылар семантикалық картамен жұмыс жасап, оны проектордан тексереді. Топтар бағдаршаммен бағалайды.
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Сергіту сәті

(3мин)

Ауада сурет салу
Топ басшылар ауада сурет салып, топтар жауабын тапты
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Ой толғаныс

(5мин)

Әр топқа «Қар үйіндісі» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін

А-деңгей

№359-361

В-деңгей

№362-364

С-деңгей

№366-368

Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Қорытынды

(5мин)

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұраққа-жауап жаздырамын.

Әр топтан сұрақ жазып, келесі топқа жауап жазу үшін плакатты ауыстырып отырады .

Жауаптарды «басбармақ» арқылы бағалайды.

Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Бағалау

(3мин)

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра:

Рефлекция

(2мин)

Кері байланыс. «Екі жұлдыз бір тілек» ой түю стратегиясын пайдалана отырып сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жаздырамын.
Мерзімі:Сыныбы « » Пәні: Алгебра: Кейінгі жұмыс
Үйге тапсырма №369 №370

« Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

ОрынбасарыМ. Муталиева

Матеметика пәні мұғалімі:

Жақияева Айзада.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Тригонометрияны салалармен байланыстыр
Сабақты қорыту, білімдерін бағалау
Келтіру формулалары туралы
Келтіру формулалары
Кері тригонометриялық функциялар
Жанаманың теңдеуі. Сабақтың мақсаты
Функция графиктері
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Сағат саны
Келтіру формулаларына есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz